Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αν ψάχνεις το καλύτερο Service - After sales πάς με κλειστά μάτια DELL και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο . Χαοτική διαφορά απο τους υπόλοιπους δεδομένου οτι έχει επαρκές stock για άμεση επισκευή στον χώρο του πελάτη και ανταποκρίνονται άμεσα.

 

Αντίθετα η Lenovo δεν έχει stocκ με αποτέλεσμα να περιμένεις 20 ημέρες για να αλλάξουν ένα πληκτρολόγιο.. Παθών..

 

Για τους υπόλοιπους το χάος.

 

Το θετικό επίσης να πάς σε Dell ειναι οτι με επέκταση εγγύησης φτάνεις έως και 5 χρόνια next business day ακόμη και σε κάποιες οικονομικές inspiron σειρές.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

τα προβληματα ειναι δυο.

συνηθως το ενα ειναι οτι οι μισες εταιρειες δεν εχουν stock και το δευτερο ειναι οτι πολλες φορες δεν μπορεις να δωσεις το προιον απευθειας στην αντιπροσωπεια και αμα παει διαμεσω του καταστηματος παιζει να φας και κανα 2 βδομαδο να παει και να ερθει.το επαθα με την toshiba που η Ideal δεν δεχεται απευθειας laptop και το πηγα διαμεσω γερμανου.μια βδομαδα σχεδον να παει μια βδομαδα επισκευη μια βδομαδα να γυρισει

Δημοσ.

τα προβληματα ειναι δυο.

συνηθως το ενα ειναι οτι οι μισες εταιρειες δεν εχουν stock και το δευτερο ειναι οτι πολλες φορες δεν μπορεις να δωσεις το προιον απευθειας στην αντιπροσωπεια και αμα παει διαμεσω του καταστηματος παιζει να φας και κανα 2 βδομαδο να παει και να ερθει.το επαθα με την toshiba που η Ideal δεν δεχεται απευθειας laptop και το πηγα διαμεσω γερμανου.μια βδομαδα σχεδον να παει μια βδομαδα επισκευη μια βδομαδα να γυρισει

Toshiba - Germanos - Ideal = οτι χειρότερο μπορεί να σου τύχει αυτη την περίοδο δυστυχως.

 

ωστόσο η Lenovo που φημολογείται οτι έχει την δεύτερη καλύτερη εγγύηση μετα την DELL , δεν έχει επαρκές Stock Και μια απλή επισκευή μπορεί να διαρκέσει και 3 εβδομάδες.

Δημοσ.

Toshiba - Germanos - Ideal = οτι χειρότερο μπορεί να σου τύχει αυτη την περίοδο δυστυχως.

 

ωστόσο η Lenovo που φημολογείται οτι έχει την δεύτερη καλύτερη εγγύηση μετα την DELL , δεν έχει επαρκές Stock Και μια απλή επισκευή μπορεί να διαρκέσει και 3 εβδομάδες.

δεν ειχα παραπονο απο την επισκευη αλλα απο το Delay.σαν επισκευη μια χαρα δουλεια δεν φαινεται τιποτα.απλα θα γλυτωνα τις 2 εβδομαδες σχεδον αν μπορουσα να το παω εγω στην Ideal που δεν γινοταν οπως ειχαν γραψει εξω απο την Ideal.

αντιθετα lg που πηγα ενα κινητο δευτερα πρωι το εδωσα τεταρτη μεσημερι ετοιμο με αλλαγη πλακετας.(Procordia)

Δημοσ.

δεν ειχα παραπονο απο την επισκευη αλλα απο το Delay.σαν επισκευη μια χαρα δουλεια δεν φαινεται τιποτα.απλα θα γλυτωνα τις 2 εβδομαδες σχεδον αν μπορουσα να το παω εγω στην Ideal που δεν γινοταν οπως ειχαν γραψει εξω απο την Ideal.

αντιθετα lg που πηγα ενα κινητο δευτερα πρωι το εδωσα τεταρτη μεσημερι ετοιμο με αλλαγη πλακετας.(Procordia)

γι αυτο κάνω και strike τον Γερμανό...  :-D

 

εκεί όλοι μου έχουν πεί ειναι το μεγάλο πρόβλημα..

Δημοσ.

ναι αλλα δεν μπορουσα να κανω κατι αλλο δυστυχως αφου η Ideal δεν με αφηνε να το παω εγω εκει.ο γερμανος μαλλον περιμενει να μαζευτουν πολλα πραγματα και μετα τα στελνει μαζικα.και στην επιστροφη περιμενεις να ερθει και να ειδοποιηθεις μετα.

  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ.

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ LAPTOP ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ : … (Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;)

Αν ψάχνεις να βρεις αντιπροσωπείες Laptop στην Ελλάδα ψάχνεις ψύλλους στ’ άχυρα. Απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Θα βρεις το μήτσο, το νίκο τον κώστα (θέλω να πω τον ηλεκτρονικό της γειτονιάς) που κάνει το service που μπορεί τίμια και καθαρά (αυτό μπορώ αυτό κάνω), άλλος πονηρούτσικα (βάζει μια Χ ταμπέλα παίρνει και κάποια εξουσιοδότηση) και αυτό είναι όλο. Αν είσαι μέσα στην εγγύηση μπορεί να σταθείς τυχερός (αντικατάσταση, επισκευή ή κάποια λύση τέλος πάντων) από τον έμπορα που το πούλησε. Αν είσαι εκτός εγγύησης το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να βρεις ένα έμπειρο και τίμιο ηλεκτρονικό να ασχοληθεί με το πρόβλημα. Όλα τ’ άλλα (που γράφουν στις ιστοσελίδες τους οι εταιρείες -εγγυήσεις, άμεση επισκευή- κλπ) είναι καθρεφτάκια για τους ιθαγενείς : ΦΟΥΜΑΡΑ. (Και όποιος ξέρει κάποιον επίσημο αντιπρόσωπο LAPTOP, που αναλαμβάνει τα service στην Ελλάδα ας μας τον γράψει να τον μάθουμε και μεις).

Δημοσ.

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ LAPTOP ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ : … (Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις ;)

Αν ψάχνεις να βρεις αντιπροσωπείες Laptop στην Ελλάδα ψάχνεις ψύλλους στ’ άχυρα. Απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Θα βρεις το μήτσο, το νίκο τον κώστα (θέλω να πω τον ηλεκτρονικό της γειτονιάς) που κάνει το service που μπορεί τίμια και καθαρά (αυτό μπορώ αυτό κάνω), άλλος πονηρούτσικα (βάζει μια Χ ταμπέλα παίρνει και κάποια εξουσιοδότηση) και αυτό είναι όλο. Αν είσαι μέσα στην εγγύηση μπορεί να σταθείς τυχερός (αντικατάσταση, επισκευή ή κάποια λύση τέλος πάντων) από τον έμπορα που το πούλησε. Αν είσαι εκτός εγγύησης το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να βρεις ένα έμπειρο και τίμιο ηλεκτρονικό να ασχοληθεί με το πρόβλημα. Όλα τ’ άλλα (που γράφουν στις ιστοσελίδες τους οι εταιρείες -εγγυήσεις, άμεση επισκευή- κλπ) είναι καθρεφτάκια για τους ιθαγενείς : ΦΟΥΜΑΡΑ. (Και όποιος ξέρει κάποιον επίσημο αντιπρόσωπο LAPTOP, που αναλαμβάνει τα service στην Ελλάδα ας μας τον γράψει να τον μάθουμε και μεις).

Κανεις μεγαλο λαθος, δεν ξερω σε ποιες αναφέρεσαι, η dell που ξερω εγω ειναι μακράν η καλύτερη όλων

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Το θέμα μας δεν είναι "ποια εταιρεία είναι η καλύτερη", αλλά αν έχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα που παρέχει και το Service. Η Dell μπορεί να αξιολογηθεί σαν εταιρεία, αυτό όμως δεν καταργεί το γεγονός ότι αντιπρόσωπο στην Ελλάδα ΔΕΝ ΕΧΕΙ. (εκτός κι' αν έχει και ξέχασες να μας τον γράψεις).

Δημοσ.

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ LAPTOP ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ : … (Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις ;)

Αν ψάχνεις να βρεις αντιπροσωπείες Laptop στην Ελλάδα ψάχνεις ψύλλους στ’ άχυρα. Απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Θα βρεις το μήτσο, το νίκο τον κώστα (θέλω να πω τον ηλεκτρονικό της γειτονιάς) που κάνει το service που μπορεί τίμια και καθαρά (αυτό μπορώ αυτό κάνω), άλλος πονηρούτσικα (βάζει μια Χ ταμπέλα παίρνει και κάποια εξουσιοδότηση) και αυτό είναι όλο. Αν είσαι μέσα στην εγγύηση μπορεί να σταθείς τυχερός (αντικατάσταση, επισκευή ή κάποια λύση τέλος πάντων) από τον έμπορα που το πούλησε. Αν είσαι εκτός εγγύησης το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να βρεις ένα έμπειρο και τίμιο ηλεκτρονικό να ασχοληθεί με το πρόβλημα. Όλα τ’ άλλα (που γράφουν στις ιστοσελίδες τους οι εταιρείες -εγγυήσεις, άμεση επισκευή- κλπ) είναι καθρεφτάκια για τους ιθαγενείς : ΦΟΥΜΑΡΑ. (Και όποιος ξέρει κάποιον επίσημο αντιπρόσωπο LAPTOP, που αναλαμβάνει τα service στην Ελλάδα ας μας τον γράψει να τον μάθουμε και μεις).

 

dell,toshiba. οτι το εχει αναλαβει τριτη εταιρεια το Service δεν λεει κατι εφοσον ειναι εξουσιοδοτημενο.και παντου ισχυει αυτο οχι μονο ελλαδα.δεν σημαινει οτι η toshiba πρεπει να λεγεται Toshiba service.

Καλησπέρα,

Το θέμα μας δεν είναι "ποια εταιρεία είναι η καλύτερη", αλλά αν έχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα που παρέχει και το Service. Η Dell μπορεί να αξιολογηθεί σαν εταιρεία, αυτό όμως δεν καταργεί το γεγονός ότι αντιπρόσωπο στην Ελλάδα ΔΕΝ ΕΧΕΙ. (εκτός κι' αν έχει και ξέχασες να μας τον γράψεις).

τα dell δεν πανε εξωτερικο.εδω τα φτιαχνουν.και το toshiba εδω το εφτιαξα στην ideal.το αν η αντιπροσωπεια λεγεται toshiba η λεγεται ideal αυτος δεν εχει σημασια.το βασικο ειναι ποσο καλη δουλεια γινεται και ποσο γρηγορα.και αν παμε και εκτος λαπτοπ πολλες αντιπροσωπειες εχουν καλη υποστηριξη.πχ lg,apc,hp

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Το θέμα μας δεν είναι "ποια εταιρεία είναι η καλύτερη", αλλά αν έχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα που παρέχει και το Service. Η Dell μπορεί να αξιολογηθεί σαν εταιρεία, αυτό όμως δεν καταργεί το γεγονός ότι αντιπρόσωπο στην Ελλάδα ΔΕΝ ΕΧΕΙ. (εκτός κι' αν έχει και ξέχασες να μας τον γράψεις)

καλημέρα και χρόνια πολλά ,

γνωριζω οτι η dell εχει συνεργασια με τη cpi ( κατοικοιν Service και  με διαθεσιμοτητα ανταλλακτικων  αν οχι αμεσα σε max 5 ημερες) 

Δημοσ.

γενικως ναι η Dell ειναι πολυ καλη σε αυτο το τομεα και σε alienware laptop ειχαν στειλει και σε πελατη απευθειας την μνημη για να την αλλαξει εφοσον ο χρηστης μπορουσε να το κανει.ειχε ερθει απο το εξωτερικο. οπως και Hp σε scanner μου εχουν αλλαξει μετασχηματιστη χερι με χερι κατευθειαν με Courrier.

Δημοσ.

Το θέμα “Αντιπροσωπείες laptop” είναι ένα μέρος του γενικότερου θέματος «Αντιπροσωπείες”. Όλοι ξέρουμε ότι το θέμα πονάει. Στις μέρες μας δύσκολα θα βρεις πολυεθνικές που σέβονται τον πελάτη (και έξω τα ίδια είναι). Παλιότερα, πριν γιγαντώσουν τόσο πολύ, κάτι γινόταν. Σήμερα, χέστα. Αγόρασα ένα από τα πρώτα laptop που μπήκαν στην Ελλάδα (ένα mitac),  και συνέχισα με άλλα (Fujitsu-Siemens, toshiba, κλπ). Η ideal έκανε καλή δουλειά, μέχρι που η Τoshiba, μας είπε να πηγαίνουμε μέσω Γερμανού και η συνέχεια με το μπάχαλο είναι γνωστή σε όσους το γέυτηκαν. Η Dell ακούγεται να προσέχει λίγο καλύτερα τον πελάτη. Το ίδιο ακούω και για Lenovo. Το σημαντικό είναι να συνειδητοποιούμε τι ακριβώς laptop χρειαζόμαστε, ποιο είναι το πλησιέστερο στα χρήματά μας, και τέλος ποιος κατασκευαστής προσφέρει το καλύτερο δυνατόν service, τη δεδομένη χρονική στιγμή. Γνωρίζοντας βέβαια, ότι αυτό δεν θα ισχύει  για πάντα. Οι εταιρείες αλλάζουν, η τεχνολογία τρέχει, τα μηχανάκια απαξιώνονται γρήγορα. Δεν είμαι χαρντγουεράς ούτε πληροφορικάριος, ξέρω όμως ότι η καλή συνεργασία με έναν από αυτά τα παιδιά μπορεί να βοηθήσει και να μου λύσει αρκετά προβλήματα. Ναστε καλά.

Δημοσ.

Επειδή το να τσουβαλιάζουμε τα πάντα είναι ό,τι χειρότερο

και επειδή το θέμα αντιπροσωπείες στην Ελλάδα είναι χρήσιμο να έχει απαντήσεις,

 

προσωπικά αλλά και από τρίτους, έχω άριστη εμπειρία σε

  • Dell
  • Microsoft

 

Επομένως ναι υπάρχουν εταιρείες με άψογη εξυπηρέτηση στην Ελλάδα και το καλό πρέπει να λέγεται για να αποδίδονται τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...