theatab Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 να υποθεσω οτι την ιδια ram μοιραζεται με την gpu? αν ειναι ετσι σε vr και 4κ 8gb ειναι λιγα, πολυ λιγα!
gpower2 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 @Hetfield @Chikorita Κάθεστε και μαλλώνετε για τις γλώσσες των app, λες και είναι αυτές που ευθύνονται για όλο το λειτουργικό. Και το iOS και το Android βασίζονται σε Linux Kernel, με τη σημαντικότατη διαφορά, ότι το η Apple έχει απίστευτα λιγότερα hardware configuration για να κάνει τις δοκιμές και τις βελτιστοποιήσεις της πάνω στο iOS. Στο Android, κάθε κατασκευαστής αναλαμβάνει να κάνει το build του Android για την κάθε συσκευή της. Πιστεύετε πραγματικά ότι κάθε κατασκευαστής έχει το μέγεθος της ομάδας λογισμικού της Apple ή ότι κάνει βελτιστοποιημένα build για κάθε διαφορετική συσκευή που βγάζει; Το ίδιο φυσικά ισχύει και για το εκάστοτε λογισμικό του κατασκευαστή (πχ. TouchWiz). Είναι λογικό κι επόμενο οι συσκευές της Apple να έχουν καλύτερη απόδοση, ωστόσο αυτό έρχεται με το κόστος του κλειστού οικοσυστήματος. Όσον αφορά τις γλώσσες προγραμματισμού, η objective c προφανώς και είναι ανώτερη από την Java και την κάθε Java (C#), καθώς είναι μια mid level γλώσσα σε σχέση με τις άλλες που είναι high level. Παρόλα αυτά, αν οι προγραμματιστές δεν αξιοποιήσουν σωστά τις δυνατότητες της κάθε γλώσσας, το αποτέλεσμα δε θα είναι το αναμενόμενο. Δηλαδή, μπορεί ο GC της Java να κάνει καλύτερη δουλειά από τον προγραμματιστή της objective c ο οποίος δε χρησιμοποιεί σωστά τις δυνατότητες που του δίνει η objective c. Το δε multitasking είναι καθαρά θέμα λειτουργικού και όχι γλώσσας, καθώς ακόμα και αν στη γλώσσα ανοίγεις καινούρια thread και πιστεύεις ότι τρέχουν παράλληλα, στην πραγματικότητα όλα καταλήγουν στο λειτουργικό και αυτό αποφασίζει τι θα τρέξει, αν θα τρέξει και πότε θα τρέξει. Οπότε όλα τα άλλα είναι να ΄χαμε να λέγαμε. Τέλος, για το S8, πιστεύω ότι η Samsung θα τα δώσει όλα για να ξαναπάρει τα ηνία στην αγορά των smartphone, οπότε ίσως και να ακολουθήσει μια πιο επιθετική τιμολογιακή πολιτική και να το κοστολογήσει πιο συντηρητικά, δηλαδή πιστεύω ότι θα το κυκλοφορήσει στις ίδιες τιμές με το S7, παρόλο που σαν συσκευή θα είναι σημαντικά καλύτερη. 2
CAPgeo1979 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Είχα s7edge με 4gb τώρα έχω nexus 6p με 3gb το οποίο δουλεύει πολύ καλύτερα λόγο λειτουργικού πραγματικά η μετάβαση σε τηλέφωνο google με έκανε να σταματήσω να αλλάζω τηλέφωνα... Καλοδεχούμενη η ram αλλά άμα δεν στηρίζεις την συσκευή με το λειτουργικό τι να το κάνεις.... 1
comfuzio Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Multitasking δεν είναι να κάνεις minimize ένα app και να ανοίγεις το άλλο και να επαναλαμβάνεις. Αν δεις real multitasking στο android καταλαβαίνεις τι πάει να πει multitasking (splitscreen και να παίζουν 2 apps ταυτόχρονα)
Tolis79 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Είπαμε....Για κουζίνες,μόνο ΠΙΤΣΟΣ!!! Ανάβουν καλήτερα!!! Στάλθηκε απο το iPhone 7 μου....
atsddd Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Multitasking δεν είναι να κάνεις minimize ένα app και να ανοίγεις το άλλο και να επαναλαμβάνεις. Αν δεις real multitasking στο android καταλαβαίνεις τι πάει να πει multitasking (splitscreen και να παίζουν 2 apps ταυτόχρονα) Υπαρχει καποιος που χρησιμοποιει αυτη τη δυνατοτητα σο κινητο??
comfuzio Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Υπαρχει καποιος που χρησιμοποιει αυτη τη δυνατοτητα σο κινητο?? Εγώ, video στο youtube και texting από κάτω ή videochat με φίλους και να στέλνω e-mail ταυτόχρονα. Άπειρα combos! Και αν θες το γυρίζεις στο πλάι και έχεις κάθετο splitscreen
Hetfield Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Για να ξεκαθαρισουμε λιγο το θεμα με το multitasking. Ο Chikorita οταν αναφερθηκε στο Multitasking, εννοουσε τη δυνατοτητα της εφαρμογης να τρεχει στο παρασκηνιο. Και στα 2 λειτουργικα μπορειτε να εναλλασεστε απο εφαρμογη σε εφαρμογη. Στο Android, οι εφαρμογες μπορουν να τρεχουν κανονικα στο παρασκηνιο (οταν δηλαδη τις κλεινετε με το home button), τις συσκευες της Apple παλι, οταν κλεινετε μια με το home button, αυτη σταματαει να τρεχει στο παρασκηνιο και μπαινει σε sleep state. Καποιες διεργασιες επιτρεπονται στο παρασκηνιο (αρκει να χρησιμοποιουνται τα καταλληλα APIs, π.χ. streaming apis) και φυσικα ο χρηστης ακομα κι αυτα μπορει να τα απενεργοποιησει για να γλιτωσει ακομα περισσοτερα resources (αυτονομια, RAM, επεξεργαστικη ισχυ κτλ). Κι εδω ειναι που φαινεται η ποιοτητα της πλατφορμας της Apple. Συνδυαζοντας automatic reference counting, push notifications κτλ, οι developers σε iOS μπορουν σε βαθμο 90% να επιτυχουν τους ιδιους στοχους στις εφαρμογες του χωρις η εφαρμογη να τρεχει στο παρασκηνιο, εξοικονομωντας resources και αυτονομια. Για παραδειγμα, στο Viber, οταν κλεινετε το Viber αυτο σταματα την λειτουργια του στο παρασκηνιο - ειναι σα να μην τρεχει. Οταν λαμβανετε ενα μηνυμα, τοτε ερχεται push notification στο λειτουργικο συστημα (το viber την ιδια ωρα, δεν τρεχει και ειναι σε sleep mode). Οταν θα ανοιξετε το notification, τοτε και μονο τοτε θα τρεξει η εφαρμογη απο εκει που την αφησατε. Ναι, ειναι περιορισμος της Apple, αλλα εν τελει οι developers αναγκαζονται να βρουν αλλους, πιο αποδοτικους τροπους για τις εφαρμογες τους ωστε να λειτουργησουν. Εχει τυχει, να αφησω εφαρμογη πανω απο βδομαδα στο iOS κι οταν την ανοιξω να λειτουργησει ακριβως απο κει που σταματησα. Κατ εμε, ειναι ενα μειον για τον developer, καθως θα πρεπει να κανει διπλη δουλεια για καποια θεματα, αλλα μεγαλο κερδος για τον καταναλωτη. Εν τελει, με αυτα που εξηγησα πιο πανω, προσπαθησα να δικαιολογησω γιατι τα 8GB RAM σε κινητο, ειναι σκετη ανοησια κι οχι innovation. Ειναι προσπαθεια μεσω του αριστου Marketing της Samsung, να κουκουλωθουν οι αδυναμιες του λειτουργικου. 2
sancroth Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Kακιά διαχείριση της RAM; Ω ρε φίλε, εδώ θα μας βγάλουν άσχετους τους developers της Java και το garbage collection περιττό στο τέλος. Είναι δύσκολο να καταλάβετε ότι το android θέλει περισσότερη ram επειδή χρησιμοποιεί garbage collectors + έχει true multitasking (σε αντίθεση με το ios); Ξεκολλήστε λίγο και τα δύο λειτουργικά είναι πολύ καλά (και στο λέει αυτό κάποιος που γράφει σε swift/c# τα τελευταία χρόνια + ότι έχω να αγγίξω android κανά χρόνο) ^Αυτο!Το μονο κακο που εχω να πω προσωπικα ειναι πως οταν χρησιμοποιεις java και εχεις τετοιο multitasking θεωρω προσωπικα ανεπιτρεπτο να ξεκινας απο τα 2giga γιατι οποιος εχει δει τη διαχειριση μνημης θα εχει παρατηρησει οτι με τα παντα κλειστα τα 1,3-,1,6 ειναι παντα γεματα χωρις να τρεχει τιποτα.Ανοιγεις μια σοβαρη εφαρμογη και φισκαρες.Σε αντιθεση το iOS ειναι σχεδον αδειο. >=4 is the way to start. (Μονιμος χρηστης samsung μετα το iphone4)
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 εγώ μπορεί να μην ειμαι τιποτα απο ολα αυτά που λές, οι μεγαλοι αυτοι refactorers και optimisers τι κανουν για αυτο? οπως και να έχει, μενω στην ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ αποψη οτι το να βλέπω συσκευή κινητης τηλεφωνιας με 8gb ram, δεν ειναι θαυμα της τεχνολογίας, αλλα αποτυχια των optimisers που αναφέρεις. Δεν είναι θέμα optimization αλλά του garbage management της Java: (http://www.cultofmac.com/303223/ios-twice-memory-efficient-android-heres/). ΣΥΝΟΨΗ: Εξαιτίας αυτού το android θα χρειάζεται πάντα 2 ή και 3ης φορές μεγαλύτερη RAM ούτως ή άλλως... Όταν λοιπόν το iPhone έχει 2GB, το android για να λειτουργήσει αντίστοιχα θέλει τουλάχιστον 4GB, με τα 6GB να είναι το optimum. Κοντεύει η ώρα που το iPhone θα πάει σε 3-4GB, όπως κοντεύει και η ώρα που θα βγει android τηλέφωνο με 8GB. Καμία κακιά διαχείριση, αντιθέτως αυτό γίνεται για να γίνει σωστά η διαχείριση!!!
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 ΔΕΝ είναι το android. Είναι το ΓΑΜΩtouchwiz και το κάθε ui που προκαλεί τα προβλήματα. Δοκίμασε vanilla android να δεις. Όταν ξήλωσα το touchwiz από το s3 ήταν σαν να πήρα καινούργιο τηλέφωνο. Όταν τo iphone αποκτήσει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ multiitasking τότε θα δούμε τις επιδόσεις του To touchwiz είναι όντως πιο βαρύ από το Vanilla αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος, δεν είναι τόσο βαρύ για να έχει τέτοια προβλήματα το κινητό, ψάξε το τι θα πει garbage collection στο android και θα καταλάβεις. Κάνει πραγματικό multitaksing, τόσο με Split Screen, όσο και κρατώντας τις εφαρμογές του background στο σημείο που την αφήσαμε από το 2015. Μάλιστα κάποιες φορές το κάνει και καλύτερα από android flagships, μπορείς να δεις σχετικό βίντεο στο youtube.
Hetfield Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Δεν είναι θέμα optimization αλλά του garbage management της Java: (http://www.cultofmac.com/303223/ios-twice-memory-efficient-android-heres/). ΣΥΝΟΨΗ: Εξαιτίας αυτού το android θα χρειάζεται πάντα 2 ή και 3ης φορές μεγαλύτερη RAM ούτως ή άλλως... Όταν λοιπόν το iPhone έχει 2GB, το android για να λειτουργήσει αντίστοιχα θέλει τουλάχιστον 4GB, με τα 6GB να είναι το optimum. Κοντεύει η ώρα που το iPhone θα πάει σε 3-4GB, όπως κοντεύει και η ώρα που θα βγει android τηλέφωνο με 8GB. Καμία κακιά διαχείριση, αντιθέτως αυτό γίνεται για να γίνει σωστά η διαχείριση!!! Μα οσα Gigabytes RAM και να βαλεις, ποτε δεν θα λυσεις το προβλημα. Απλα το μπαλωνεις. Ισως το μπαλωσεις καλυτερα με πιο γρηγορη (και οχι περισσοτερη) RAM και system bus για να μπορει να τρεχει το GC πιο γρηγορα. Παντα θα υπαρχουν shutters οταν θα τρεχει το GC, παντα θα υπαρχει κακη διαχειριση των πορων. Ειναι σαν να παιρνεις παυσιπονο επειδη εχεις σπασει το ποδι σου - το ποδι σου δεν θα γινει καλα, απλα θα σταματησεις να πονας.
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2016 Τι λέτε μωρέ ? Τι 8gb Και tabs και τι τον ενοχλεί? H raμ δε κέει μπαταρία ακόμα και όταν δεν χρησιμοποιείται? Και μόνο με ιό θα τα καταναλώσει τα 8gb . Δεν θελει να πληρωνει ο ανθρωπος marketing gimmicks ούτε άμεσα ούτε έμεσα. Τον ενοχλεί γιατί είναι καταναλώτής και έχει άποψη αυτή είναι η δουλειά του.Εσύ πάρε αυτό με τα 8 αυτός θέλει έκδοση με 4 πχ δικαίωμα του να παραπονεθεί και να το ζητήσει. Είναι σαν το σαλόνι 30 τετραγωνικά + που έχουν τα περισσότερα παλιά σπίτια για τον "κόσμο" που θα έρθει και χρησιμοποιούντε 1 φορά στο τόσο γιαυτό οι νέες αρχιτεκτονικές έχουν σαλόνι κουζίνα μαζί. Όπως το gddr5 κοινή μνήμη στο ps4. Toυ ps4 είναι θετικό το 8gb και τα 4κ οθόνες σε κινητό είναι μπαρούφες. Εσύ πάρε ψυγείο με 4 πόρτες και βάλε μεσα 2 μπουκαλάκια νερό. Πάρε ένα νεροχύτη γούρνα μπας και έρθουν άλογα στρη κουζίνα. Από το επόμενο Ps4 της sony ζητα να εχει 48 gb ram γιατί απλά μπορούνε και 2 blue ray players . Και μετά πλήρω τη παραγωγή όλων αυτών και πες μου αν σου ακούγεται ωραιο. Η ραμ πιάνει χώρο μέσα στο κινητό καιει μπαταρια ΔΕΝ χρειαζεται και παρολα αυτά θα τη πληρωσεις. Απλα επειδή η Samsung μπορει και βγαζει δικα της ram chips στα χωνει μεσα για gimmick και θα σε βαλει και να τα πληρωσεις χ2 γιατι ξερεις τωρα omg 8gb omg premium. Δεν είναι θέμα optimization αλλά του garbage management της Java: (http://www.cultofmac...-android-heres/). ΣΥΝΟΨΗ: Εξαιτίας αυτού το android θα χρειάζεται πάντα 2 ή και 3ης φορές μεγαλύτερη RAM ούτως ή άλλως... Όταν λοιπόν το iPhone έχει 2GB, το android για να λειτουργήσει αντίστοιχα θέλει τουλάχιστον 4GB, με τα 6GB να είναι το optimum. Κοντεύει η ώρα που το iPhone θα πάει σε 3-4GB, όπως κοντεύει και η ώρα που θα βγει android τηλέφωνο με 8GB. Καμία κακιά διαχείριση, αντιθέτως αυτό γίνεται για να γίνει σωστά η διαχείριση!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα