Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μετα την πλακα που παθανε ,αυτο θα τα σπαει σιγουρα, αλλα διαβασα καπου οτι θα ειναι 20-30% πιο ακριβο!!!

Δημοσ.

Οτααν το Android εχει κακη διαχειριση της RAM, η λυση που προτεινει η Samsung ειναι φυσικα τα 8GB.

Αντε να βγαλεις ακρη με τη λογικη τους.

 

Κι οτι στοιχημα θελετε οτι σε επιδοσεις θα ιδρωσει πολυ για να ξεπερασει το iPhone 7

 

ΔΕΝ είναι το android. Είναι το ΓΑΜΩtouchwiz και το κάθε ui που προκαλεί τα προβλήματα. Δοκίμασε vanilla android να δεις. Όταν ξήλωσα το touchwiz από το s3 ήταν σαν να πήρα καινούργιο τηλέφωνο. Όταν τo iphone αποκτήσει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ multiitasking τότε θα δούμε τις επιδόσεις του :)

  • Like 4
Δημοσ.

 

 

Η Κορεάτικη εταιρεία υπέβαλλε τα απαραίτητα έγγραφα για να κατοχυρώσει την ονομασία/ brand “Beast Mode” στην Ευρωπαϊκή Ένωση

 

WTF???

 

Δηλαδή όλοι οι bodybuilders και γενικά όσοι γυμνάζονται θα πρέπει να βάλουν ταμπελάκι στα ρούχα τους που να λέει Samsung;; :D

  • Like 4
Δημοσ.

WTF???

 

Δηλαδή όλοι οι bodybuilders και γενικά όσοι γυμνάζονται θα πρέπει να βάλουν ταμπελάκι στα ρούχα τους που να λέει Samsung;; :D

οτι καλύτερο διάβασα σήμερα.

Δημοσ.

Kακιά διαχείριση της RAM; Ω ρε φίλε, εδώ θα μας βγάλουν άσχετους τους developers της Java και το garbage collection περιττό στο τέλος. Είναι δύσκολο να καταλάβετε ότι το android θέλει περισσότερη ram επειδή χρησιμοποιεί garbage collectors + έχει true multitasking (σε αντίθεση με το ios); Ξεκολλήστε λίγο και τα δύο λειτουργικά είναι πολύ καλά (και στο λέει αυτό κάποιος που γράφει σε swift/c# τα τελευταία χρόνια + ότι έχω να αγγίξω android κανά χρόνο)

 

Αρα επιβεβαιωνεις οτι τα shutters στο UI ειναι εξαιτιας του GC και δεν θα μπορεσουμε ποτε να απαλλαγουμε απο αυτα πραγματικα.

Γελανε οι πετρες οταν αντιπαραθετεις GC εναντι automatic reference counting, που στο κατω κατω αυτο ειναι το πλεονεκτημα του iOS.

Αναρωτιεμαι γιατι το GC ειναι προτερημα σε mobile devices.

Οταν εκτος απο ενα εγχειριδιακι της Java, πιασεις ποτε και Objective C, ελα να τα ξαναπουμε.

Δημοσ.

ΔΕΝ είναι το android. Είναι το ΓΑΜΩtouchwiz και το κάθε ui που προκαλεί τα προβλήματα. Δοκίμασε vanilla android να δεις. Όταν ξήλωσα το touchwiz από το s3 ήταν σαν να πήρα καινούργιο τηλέφωνο. Όταν τo iphone αποκτήσει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ multiitasking τότε θα δούμε τις επιδόσεις του :)

συμφωνω απολυτα σε αυτό που λές. εχω δουλέψει και nexus συσκευή και πραγματικά το android στα καλύτερα του! το UI διαφέρει σιγουρα απο εταιρια σε εταιρία και το touchwiz συγκεκριμένα, ειναι παναθεμά το! αλλα παρόλα αυτά, τα 8gb για μια συσκευή που βασική χρήση εχει να μιλάς δεν σου φαινεται υπερβολικό? καταννοώ ότι εχουμε περάσει σε εποχες που τα ap ειναι ολο και πιο περιπλοκα και πιο απαιτητικά και οσο να' ναι σιγα σιγα μπαινουμε στο vr περιβάλλον αλλα νομιζω οτι ειναι υπερβολικο και δεν θα δουλέψει αν δεν αλλάξει κατι στη κατανάλωση ram

Δημοσ.

Αρα επιβεβαιωνεις οτι τα shutters στο UI ειναι εξαιτιας του GC και δεν θα μπορεσουμε ποτε να απαλλαγουμε απο αυτα πραγματικα.

Γελανε οι πετρες οταν αντιπαραθετεις GC εναντι automatic reference counting, που στο κατω κατω αυτο ειναι το πλεονεκτημα του iOS.

Αναρωτιεμαι γιατι το GC ειναι προτερημα σε mobile devices.

Οταν εκτος απο ενα εγχειριδιακι της Java, πιασεις ποτε και Objective C, ελα να τα ξαναπουμε.

Δεν τα σύγκρινα, δικαιολόγησα το μεγάλο μέγεθος της RAM που χρειάζεται για να τρέξει ένα java-based λειτουργικό. Το ότι το UI στο iOS τρέχει σε separate thread σαφώς είναι πλεονέκτημα και κάνει το ios να φαίνεται πιο smooth, αλλά υστερεί αλλού(ανέφερα ένα μειονέκτημα του ios - αν θες να μάθεις παραπάνω ψάξε) Και δεν έχω να  ''ξαναπώ'' τίποτα με manchilds που έχουν φώτο τον masterchief και ψάχνονται να δημιουργήσουν καυγά. Βγάλτε τα γυαλιά apple/android , δεν θα πάμε μπροστά έτσι.

Δημοσ.

explode mode ουτε μπαταριες δεν μπορει  να φτιαξει το κινητο την μαρανε

δεν εφτεγε η μπαταρια αλλα οτι δεν ειχε κενο αναμεσα στην μπαταρια και στα πλαστικα με αποτελεσμα στο παραμικρο φουσκωμα να συμπιεζοταν

Δημοσ.

Δεν τα σύγκρινα, δικαιολόγησα το μεγάλο μέγεθος της RAM που χρειάζεται για να τρέξει ένα java-based λειτουργικό. Το ότι το UI στο iOS τρέχει σε separate thread σαφώς είναι πλεονέκτημα και κάνει το ios να φαίνεται πιο smooth, αλλά υστερεί αλλού(ανέφερα ένα μειονέκτημα του ios - αν θες να μάθεις παραπάνω ψάξε) Και δεν έχω να  ''ξαναπώ'' τίποτα με manchilds που έχουν φώτο τον masterchief και ψάχνονται να δημιουργήσουν καυγά. Βγάλτε τα γυαλιά apple/android , δεν θα πάμε μπροστά έτσι.

True multitasking εχεις αρκει να χρησιμοποιεις συγκεκριμενα APIs γι αυτο το σκοπο.

Απο την αλλη ξερεις σε ποια περιπτωση το Samsung μου εφτασε σε αυτονομια το iPhone μου; Οταν ηταν αδειο απο εφαρμογες!!

Για κολληματα και επιδοσεις δεν το συζητω.

 

Εγω εθιξα το οτι το Android κακομεταχειριζεται τη RAM, κι εσυ το δικαιολογησες λογω του GC. Αυτο λυνει το προβλημα;

Μαλλον οχι - το προβλημα θα λυθει οταν ξηλωθει το GC και παρει τη θεση του καποια πιο αποδοτικη τεχνικη. Δυσκολο εως απιθανο, αρα που καταληγουμε παλι; Οτι το Android κακομεταχειριζεται την RAM (και τα υπολοιπα resources).

  • Like 1
Δημοσ.

Εκτός από marketing δεν βλέπω λόγο για στέρεο μεγάφωνα σε κινητή συσκευή. Αφού για να καταλάβεις την ηχητική σκηνή θες μια κάποια απόσταση να έχουν τα δύο ηχεία. 

Τώρα αν είναι απλά για ένταση, ΟΚ.

Όπως το ASUS μου που λέει "στερεο μεγάφωνα!!!!" και έχουν τα μεγάφωνα ακριβώς δίπλα δίπλα στην ίδια πλευρά...

Δημοσ.

8gb RAM; Αλήθεια τώρα; όταν άλλες συσκευές δουλεύουν απροβλημάτιστα και με τρελό multitasking με μόνο 2gb ram; τα συμπεράσματα δικά σας..

με τοσο bloatware στο σκουπιδι (touchwiz) της samsung τα 8gb ram ειναι λιγα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...