Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με ανεμιστήρα Gigabyte GeForce GTX 1080


gnsdhrw

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλά τα λες αλλά αυτό  οτι δεν ισχύει για αγορά από φυσικό κατάστημα,είναι 'μαϊμουδιά' ορισμένων καταστημάτων στην Ελλάδα..Κανονικά ισχύει και από φυσικό κατάστημα να αγοράσεις,είναι δικαίωμά σου.Προσωπικά έχω επιστρέψει αρκετές φορές ,χωρίς να έχω ανοίξει συσκευασία και δεν μου έφεραν ποτέ αντίρρηση.Και σε γνωστά μαγαζιά,Πλαισιο eshop και άλλα.

 

Αν παραγγείλεις από internet και παραλάβεις από φυσικό κατάστημα, θεωρείται συναλλαγή από απόσταση και μπορείς να υπαναχωρήσεις εντός 14 ημερών.

 

Αν αγοράσεις με φυσική παρουσία σε κατάστημα δε δικαιούσαι υπαναχώρηση (σύμφωνα με το νόμο). Το αν κάποια καταστήματα την προσφέρουν από μόνα τους είναι άλλο.

 

Τέλος το δικαίωμα στην υπαναχώρηση δεν προϋποθέτει σφραγισμένη συσκευασία (άλλο τι γράφουν πολλοί στα site τους και τι ισχυρίζονται). Εννοείται πως ο σωστός επαγγελματίας αν του επιστρέψεις κάτι άθικτο για οποιοδήποτε λόγο πρέπει να το δεχτεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οκ σορρυ δεν το γνωριζα καλα το θεμα μαλλον. Μου φαινεται απιστευτο να ειμαστε η μονη χωρα που δεν υπαρχει dead on arrival. Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι υπαρχει νομος που σε καλύπτει εαν αγορασεις κατι και αυτο δεν κανει αυτο που υποσχεται.να λειτουργει παραδειγμα.δεν μπορουν να σου δωσουν τηλεοραση που δεν ανοίγει και να μην εχεις δικαιωμα να την πας πισω.ξερω διγουρα για τις υπηρεσιες οτι ισχυει αυτο.το ξερω απο την αδερφη μου που ειναι λογιστρια.αν π.χ. μια εταιρεία τηλεωνικη δεν σου δωσει την δυνατοτητα να κανεις κλησεις εχεις δικαιωμα να μην πληρωσεις τον λογαριασμο.κατι αντιστοιχο θα υπαρχει για τα προιοντα.το οτι λενε 2 ανθρωποι κατι εδω , δεν σημαίνει τιποτε καθως δεν ειναι δικηγοροι.ουτε νομοθετες.ουτε αν πω κατι εγω. Αν καποιος ξερει τους νομους σιγουρα ας πει για να ξερει και το παλληκαρι τι να κανει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχες κάνει ηλεκτρονική παραγγελία/αγορά?

 

Αν ναι, διακαιούσαι τα χρήματα σου πίσω, άσχετα

αν λόγω δικής τους καθυστέρησης παρήλθε το διάστημα των 14 ημερών.

 

Αν δεν είναι ηλεκτρονική αγορά πάρε την καινούρια και πας παρακάτω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχες κάνει ηλεκτρονική παραγγελία/αγορά?

 

Αν ναι, διακαιούσαι τα χρήματα σου πίσω, άσχετα

αν λόγω δικής τους καθυστέρησης παρήλθε το διάστημα των 14 ημερών.

 

Αν δεν είναι ηλεκτρονική αγορά πάρε την καινούρια και πας παρακάτω.

Περίπου... Ναι μεν την είχαν διαθέσιμη, άλλα εγώ ζήτησα τότε να μου την κάνουν κράτηση και μου ήρθε σχετικό μήνυμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή έχω μπερδευτεί άσχημα, τι πρέπει να κάνω από πλευράς μου; Πάνε να μου φάνε τα λεφτά!

Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πάς στον συνήγορο του καταναλωτή http://www.synigoroskatanaloti.gr/ 

Πάντως πρέπει να ξέρεις ότι σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ακόμα και στην ελληνική νομοθεσία ο έμπορος έχει την υποχρέωση να το επισκευάσει/αντικαταστήσει, ο δέ αγοραστής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει (τα λεφτά μου πίσω). http://www.legalaction.gr/DIAFORA/%CF%85%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%87%CF%89%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%B7-%CF%80%CF%89%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B5%CF%89%CF%83-%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CF%84%CF%84%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%85-.html

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:-) Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πάς στον συνήγορο του καταναλωτή http://www.synigoroskatanaloti.gr/ 

Πάντως πρέπει να ξέρεις ότι σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ακόμα και στην ελληνική νομοθεσία ο έμπορος έχει την υποχρέωση να το επισκευάσει/αντικαταστήσει, ο δέ αγοραστής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει (τα λεφτά μου πίσω). http://www.legalaction.gr/DIAFORA/%CF%85%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%87%CF%89%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%B7-%CF%80%CF%89%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B5%CF%89%CF%83-%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CF%84%CF%84%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%85-.html

πες τα χρυσοστομε τα λεω και δεν με πιστευουν. μπορει να εχουν κανα μαγαζι...χαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πάς στον συνήγορο του καταναλωτή http://www.synigoroskatanaloti.gr/ 

Πάντως πρέπει να ξέρεις ότι σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ακόμα και στην ελληνική νομοθεσία ο έμπορος έχει την υποχρέωση να το επισκευάσει/αντικαταστήσει, ο δέ αγοραστής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει (τα λεφτά μου πίσω). http://www.legalaction.gr/DIAFORA/%CF%85%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%87%CF%89%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%B7-%CF%80%CF%89%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B5%CF%89%CF%83-%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CF%84%CF%84%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%85-.html

Και έτσι θα γίνει! Εγώ θέλω να αξιοποιήσω το δικαίωμα να πάρω τα χρήματά μου πίσω! Αρκετά κράτησε όλο αυτό!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

*ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ*

 

 

 

Με πήρανε τηλ απ'την Κοσμο και μου είπαν πως η Gigabyte και η 8-bit τους "επέστρεψαν" την καρτέλα και ότι από δώ και πέρα έχω το δικαίωμα να πάρω ότι θέλω απ'το κατάστημά τους (και ας δεν έχει σχέση με υπολογιστή) για τα λεφτά που έδωσα. Για την ακρίβεια, θα ολοκληρωθεί μέχρι την Τρίτη-Τετάρτη (όπως μου είπε ο υπεύθυνος πωλήσεων). Να ένα θετικό στην πορεία όλης αυτής της ιστορίας! Τον ρώτησα πως θέλω επιστροφή χρημάτων και μου λένε ακόμα πως δε γίνεται, κλπ...

 

Μπορώ ακόμα και τώρα να διεκδικήσω τα χρήματά μου πίσω;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

*ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ*

 

 

 

Με πήρανε τηλ απ'την Κοσμο και μου είπαν πως η Gigabyte και η 8-bit τους "επέστρεψαν" την καρτέλα και ότι από δώ και πέρα έχω το δικαίωμα να πάρω ότι θέλω απ'το κατάστημά τους (και ας δεν έχει σχέση με υπολογιστή) για τα λεφτά που έδωσα. Για την ακρίβεια, θα ολοκληρωθεί μέχρι την Τρίτη-Τετάρτη (όπως μου είπε ο υπεύθυνος πωλήσεων). Να ένα θετικό στην πορεία όλης αυτής της ιστορίας! Τον ρώτησα πως θέλω επιστροφή χρημάτων και μου λένε ακόμα πως δε γίνεται, κλπ...

 

Μπορώ ακόμα και τώρα να διεκδικήσω τα χρήματά μου πίσω;

κοιταξε.εκμεταλλευσου το γεγονος οτι πηρες πιστωτικο τουλαχιστον.αυτα τα θεματα τα εχει αυτη η σειρα της gigabyte.εγω την δικη μου gtx 1060 windforce που εχει το ιδιο συστημα ψηξης την πηγα πισω και στην θεση της πηρα μια strix 1060 οχι την oc.δεν εχει να κανει το προβλημα με το κοσμοντατα. οποτε παρε μια αλλη καρτουλα να κανεις την δουλεια σου και να χαρεις τα παιχνιδια σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...