Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με ανεμιστήρα Gigabyte GeForce GTX 1080


gnsdhrw

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το μτφ τι είναι; Θα την προχωρήσω κανονικά... Είχες στο παρελθόν παρόμοια εμπειρία μ'αυτά; Με το που κάνω την καταγγελία, αυτά γίνονται άμεσα, ή παίρνει κάποιους μήνες; Ρωτάω γιατί δεν έχω φτάσει ποτέ να κάνω κάτι τέτοιο...

μτφ=μεταφορικά έξοδα εννοεί ο φίλος. Από όσα έχω ακούσει,για τέτοιου είδους καταγγελίες ,το μαγαζί θα ενημερωθεί σχετικά άμεσα,και ίσως θελήσει να δώσει τέλος, δίνοντας λύση στο πρόβλημα γρήγορα ,για να γλιτώσει τυχόν συνέπειες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μεταφορικά εννοώ.

Πρόσφατη εμπειρία που είχα με παιχνιδάδικο στη ΓΛυφαδα

Που εστελναν κι αυτοι το τηλεκατευθυνομενο ελικοπτερακι για 1.5 μήνα στην αντιπροσωπεια, με το που τους κοινοποιησα την καταγγελια μου επεστρεψαν το συνολο του ποσου για να υπαναχωρησω της καταγγελιας. Παλαιοτερα με καταστημα η/υ εγινε ακριβως το ιδιο. 2/2 εχουν χεστει πανω τους. Επισης μπορεις να προχωρησεις σε καταγγελια και στο live blog του ινκα και να τους το κοινοποιησεις και αυτο.

 

ΞΕθΑΨΕ ΤΟ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΚΑΤΟΓΥΦΤΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ 1 ΜΗΝΑ

ΧΩΡΙΣ ΚΑΡΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΛΙΒΑΝΙΖΕΙ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης πές μας και ποιο μαγαζί είναι να το έχουμε στα υπ'όψιν !

Βεβαίως! Είναι το Cosmoδεδομένα. Κατάλαβες ποιό... ;)  Έχει καταστήματα στο Περιστέρι, Εξάρχεια ( στη Στουρνάρη), και Γλυφάδα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης πές μας και ποιο μαγαζί είναι να το έχουμε στα υπ'όψιν !

 

 

Βεβαίως! Είναι το Cosmoδεδομένα. Κατάλαβες ποιό... ;)  Έχει καταστήματα στο Περιστέρι, Εξάρχεια ( στη Στουρνάρη), και Γλυφάδα.

 

Εκτός αν έχω καταλάβει κάτι λάθος, το μαγαζί τι φταίει;

Ο TS πήγε την κάρτα πίσω στο κατάστημα.

Το κατάστημα την έστειλε πίσω στον προμηθευτή (είτε Info-Quest είτε Oktabit).

Ο προμηθευτής περιμένει να μαζευτούν πολλές κάρτες/μητρικές μαζί για να τις στείλει στο εργοστάσιο (Γερμανία, Πολωνία, Ταϊβάν ή όπου στο καλό πάνε).

Άρα αν είναι να κατηγορήσουμε κάποιον, να κατηγορήσουμε έναν από τους δύο προμηθευτές.

 

Πλάκα πλάκα, για πάρε στην Cosmodata και πες που την έχουν στείλει και μετά πάρε τον προμηθευτή και ρώτα τον πότε θα τις στείλει στο εργοστάσιο, γιατί τώρα παίζεις χαλασμένο τηλέφωνο με έναν μεσάζοντα. Eliminate him και μίλα κατευθείαν με τον προμηθευτή.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτός αν έχω καταλάβει κάτι λάθος, το μαγαζί τι φταίει;

Ο TS πήγε την κάρτα πίσω στο κατάστημα.

Το κατάστημα την έστειλε πίσω στον προμηθευτή (είτε Info-Quest είτε Oktabit).

Ο προμηθευτής περιμένει να μαζευτούν πολλές κάρτες/μητρικές μαζί για να τις στείλει στο εργοστάσιο (Γερμανία, Πολωνία, Ταϊβάν ή όπου στο καλό πάνε).

Άρα αν είναι να κατηγορήσουμε κάποιον, να κατηγορήσουμε έναν από τους δύο προμηθευτές.

 

Πλάκα πλάκα, για πάρε στην Cosmodata και πες που την έχουν στείλει και μετά πάρε τον προμηθευτή και ρώτα τον πότε θα τις στείλει στο εργοστάσιο, γιατί τώρα παίζεις χαλασμένο τηλέφωνο με έναν μεσάζοντα. Eliminate him και μίλα κατευθείαν με τον προμηθευτή.

Έχεις ένα δίκιο.Από την άλλη οπτική όμως,πρώτον ,τον καταναλωτή δεν τον ενδιαφέρει και τόσο,με το μαγαζί έχει να κάνει!

 

Και δεύτερον,όταν είσαι η cosmodata και κάθε cosmodata ,και έχεις ένα πελάτη που ΘΕΛΕΙΣ να εξυπερετήσεις,κάνεις κάτι για να το πετύχεις.Και ειδικά στην συγκεκριμένη περίπτωση που έχουμε να κάνουμε με μια προβληματική GPU ,ημερών, ούτε καν μηνών,δηλαδή έβγαλε πρόβλημα με το καλημέρα.Και δεν είναι κάρτα των 100-150 ευρώ.Έχει δώσει 7-8 πράσινα ο άνθρωπος.

 

Ο σωστός επαγγελματίας έπρεπε να του έχει δώσει ήδη άλλη κουτάτη και θα τα έβρισκε εκείνος με προμηθευτές-αντιπροσωπία! Δεν μιλάμε για κανένα μαγαζάκι της γειτονιάς.Νομίζεις θα έμπαινε μέσα σε καμία περίπτωση?Εγώ δεν νομίζω γιατί η gigabyte θα κάνει αυτό που πρέπει και θα έπρεπε να το ξέρουν ήδη.

 

Στην τελική αν δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις σε τέτοιου είδους καταστάσεις,μην πουλας τέτοια πράγματα ,άνοιξε κανά περίπτερο που δεν έχει rma.

Αλλά είναι αυτό που λέμε ,όταν είναι να αγοράσουμε μας κάνουν "τεμενάδες" ,τους δίνουμε τα λεφτάκια μας και αν τύχει στραβή σφυρίζουν ανέμελα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις ένα δίκιο.Από την άλλη οπτική όμως,πρώτον ,τον καταναλωτή δεν τον ενδιαφέρει και τόσο,με το μαγαζί έχει να κάνει!

 

Και δεύτερον,όταν είσαι η cosmodata και κάθε cosmodata ,και έχεις ένα πελάτη που ΘΕΛΕΙΣ να εξυπερετήσεις,κάνεις κάτι για να το πετύχεις.Και ειδικά στην συγκεκριμένη περίπτωση που έχουμε να κάνουμε με μια προβληματική GPU ,ημερών, ούτε καν μηνών,δηλαδή έβγαλε πρόβλημα με το καλημέρα.Και δεν είναι κάρτα των 100-150 ευρώ.Έχει δώσει 7-8 πράσινα ο άνθρωπος.

 

Ο σωστός επαγγελματίας έπρεπε να του έχει δώσει ήδη άλλη κουτάτη και θα τα έβρισκε εκείνος με προμηθευτές-αντιπροσωπία! Δεν μιλάμε για κανένα μαγαζάκι της γειτονιάς.Νομίζεις θα έμπαινε μέσα σε καμία περίπτωση?Εγώ δεν νομίζω γιατί η gigabyte θα κάνει αυτό που πρέπει και θα έπρεπε να το ξέρουν ήδη.

 

Στην τελική αν δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις σε τέτοιου είδους καταστάσεις,μην πουλας τέτοια πράγματα ,άνοιξε κανά περίπτερο που δεν έχει rma.

Αλλά είναι αυτό που λέμε ,όταν είναι να αγοράσουμε μας κάνουν "τεμενάδες" ,τους δίνουμε τα λεφτάκια μας και αν τύχει στραβή σφυρίζουν ανέμελα.

 

Δε διαφωνώ γενικά μ'αυτά που λες (γι'αυτό και πάτησα like) απλά τόσες σελίδες το «συζητάμε» λες και φταίει το κατάστημα για την καθυστέρηση (και όχι για την εξυπηρέτηση που όπως σου είπα συμφωνώ πως ίσως δεν αντιμετωπίζουν σωστά το θέμα).

 

Έχω όμως μια ένσταση για το συγκεκριμένο ζήτημα:

Δεν είναι ξεκάθαρη περίπτωση ελαττώματος. Εννοώ δηλαδή πως η κάρτα παίζει κανονικά και ένα από τα ανεμιστήρια συμπεριφέρεται περίεργα. Οπότε χωρίς να τους δικαιολογώ καταλαβαίνω και τη θέση τους. Αν ήταν στο παραμικρό θέμα να μοίραζαν 1080 και μετά να τα «έβρισκαν» με τον προμηθευτή, θα είχαν θέμα. Μην ξεχνιόμαστε, ζούμε στην Ελλάδα των cc, του μηδενικού στοκ (στα πάντα), των μηδενικών εισαγωγών χωρίς ρευστό κτλ κτλ.

 

Με λίγα λόγια πιστεύω πως αν ήταν μια κάρτα με εμφανές πρόβλημα (δε δούλευε κάποιο port, δε δούλευε η ίδια η κάρτα κ.ά.) ίσως να ήταν διαφορετική και η αντιμετώπιση.

 

Εικασίες κάνω, έτσι; Ούτε με τον TS έχω σχέση, ούτε με το κατάστημα, ούτε με τον προμηθευτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα που ξαναδιαβάζω το νήμα από την αρχή βλέπω ότι τους την γύρισες από την πρώτη μέρα.

Να το επισημάνεις και αυτό στην καταγγελία ότι γύρισες το προϊόν day1 ελαττωματικό και με

δικαιολογίες και απατηλές αιτιάσεις αρνούνται την αντικατάστασή του.

 

Φίλε αλήθεια σου λέω έχω εξοργιστεί σαν να ήταν δικιά μου η κάρτα.

Το ποιος φταίει ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΟΡΑ. Για αυτό υπάρχει ο λιανέμπορος.

Άμα ήταν θα ψωνίζαμε από το εργοστάσιο ή τον χοντρέμπορο κατευθείαν.

Το πόσο δύσκολη είναι η ζωή του λιανέμπορου το ξέρουμε όλοι,

βέβαια κι εσύ τα 7-8 πράσινα δεν τα βρήκες στο δρόμο.

 

Θεωρώ ότι η κάρτα είναι όντως προβληματική καθώς φαντάζομαι ότι δεν θα είχες

μείνει χωρίς κάρτα πάνω από ένα μήνα για ένα καπρίτσιο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ακριβώς είναι η ουσία του πράγματος.Καθένας από εμάς αν ήταν στη θέση του,εγώ που το σκέφτομαι,πραγματικά θα τα είχα πάρει τόσο από πολύ πριν.Ένας μήνας για day one προβληματική κάρτα και να έχω δώσει 7-8 κατοστάρικα? NO WAY! Θα ήμουν κάθε μέρα εκεί που θα με βαριόντουσαν και θα μου δίναν τουλάχιστον τα λεφτά πίσω!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτός αν έχω καταλάβει κάτι λάθος, το μαγαζί τι φταίει;

Ο TS πήγε την κάρτα πίσω στο κατάστημα.

Το κατάστημα την έστειλε πίσω στον προμηθευτή (είτε Info-Quest είτε Oktabit).

Ο προμηθευτής περιμένει να μαζευτούν πολλές κάρτες/μητρικές μαζί για να τις στείλει στο εργοστάσιο (Γερμανία, Πολωνία, Ταϊβάν ή όπου στο καλό πάνε).

Άρα αν είναι να κατηγορήσουμε κάποιον, να κατηγορήσουμε έναν από τους δύο προμηθευτές.

 

Πλάκα πλάκα, για πάρε στην Cosmodata και πες που την έχουν στείλει και μετά πάρε τον προμηθευτή και ρώτα τον πότε θα τις στείλει στο εργοστάσιο, γιατί τώρα παίζεις χαλασμένο τηλέφωνο με έναν μεσάζοντα. Eliminate him και μίλα κατευθείαν με τον προμηθευτή.

Αυτό ακριβώς γίνεται με τα σπασμένα τηλέφωνα! Και το χειρότερο ξέρεις ποιο είναι; Ότι ο προμηθευτής δεν μιλάει (ή δεν αφήνουν να μιλάει) με τον πελάτη! Και που τους πήρα 1 φορά, μου μίλησαν με αγένεια και αρνιόντουσαν τους ισχυρισμούς μου περί της βλάβης!!! Προσπαθούσαν να με βγάλουν τρελό!

 

Ο προμηθευτής αυτός είναι 8-bit. Τι να πω, κατάντια όλο το σύστημα αγοράς σ'αυτή τη χώρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ακριβώς γίνεται με τα σπασμένα τηλέφωνα! Και το χειρότερο ξέρεις ποιο είναι; Ότι ο προμηθευτής δεν μιλάει (ή δεν αφήνουν να μιλάει) με τον πελάτη! Και που τους πήρα 1 φορά, μου μίλησαν με αγένεια και αρνιόντουσαν τους ισχυρισμούς μου περί της βλάβης!!! Προσπαθούσαν να με βγάλουν τρελό!

 

Ο προμηθευτής αυτός είναι 8-bit. Τι να πω, κατάντια όλο το σύστημα αγοράς σ'αυτή τη χώρα!

ειχα κι εγω προβλημα με την info quest και μολις εκανα καταγγελια στον ινκα μου εστειλε μηνυμα η διευθυντρια και μου εδωσαν καπακι αλλον υπολογιστη ενω ισχυριζονταν οτι δεν εχει κανενα προβλημα.(οι ιδιοι τον ειχαν τσακισει στην μεταφορα και ειχαν βαλει και τροφοδοτικο της πλακας) παιρνω εν τω μεταξυ εδω και δυο μερες την quest(you.gr) για να τους παω τροφοδοτικο που πηρα μοολις 0πριν εναν μηνα και η γραμμη της τεχνικης υποστηριξης δεν απανταται ποτε.μονο στην αναμονη σε βαζουν και μετα στο κλεινουν.το τροφοδοτικο ειναι της corsair ευτυχως και θα κανω rma εκει.αλλα ετσι χανω την εγγυηση!!! να πας κατευθειαν απο το service τους στο ρεντη κι αν χρειαστει κανε και καταγγελια. δεν τα βρηκες στον δρομο 700 ευρω και. εκτος των αλλων το ιδιο μα ιδιο ακριβως προβλημα εχει και η gigabyte gtx 1060 που εχω με τον ανεμιστηρα της και την πηρα πριν απο 6 μηνες την καρτα. πηρα τηλεφωνο το μαγαζι και μου ειπαν πως εφοσον διαπιστωθει απο τον ελεγχο θα αντικατασταθει.οκ! αλλα με τι? με μεταχειρησμενο επισκευασμενο προιον?μας δουλευουν? στον δρομο τα βρηκα 350 ευρω??? καπου πρεπει να σταματησει αυτη η πλακα. ειναι κοινωνικο το θεμα που επεκτεινεται και στην αγορα μας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πω ρε φίλε μεγάλο μανίκι μακάρι να ξεμπλεξεις γρήγορα...

Αλλά το άφησες και εσυ πολύ καιρό

Τι πάει να πει να μαζευτούν πολλά και καράβια και παπατζες.

Όταν την αγόρασες δε.νομίζω να περίμεναν να μαζευτούν πολλοί αγοραστές.

Ακόμη θυμάμαι το 2012 που ψόφησε ένας 3960x στον 1 χρόνο και κάτι..

Αγορασμένο από αμαζον

Στέλνει μαιλ του λένε στείλτο πίσω και σου στέλνουμε άλλον απευθείας για να μη μείνει χωρίς επεξεργαστή μέχρι να πάει ο παλιός ιντελ για ελεγχο κτλ...

σε 2 μέρες ήτανε εδώ ο καινούριος ...

Απλά πλήρωσε τα Μεταφορικά για Αγγλία

Χεστηκε η φοράδα στο αλωνι

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Συνεχίζεται το μαρτύριο! Μου λένε απ'το κατάστημα που την πήρα, ότι πήγε στην αντιπροσωπεία της Gigabyte στη Γερμανία, την ελέγξανε και δεν τους έβγαλε τίποτα! Και μου λένε να μου την επιστρέψουν πίσω, ή αν γίνεται στην καλύτερη, να μου κάνουν αντικατάσταση με άλλη ίδια κάρτα γραφικών! Τι μπορώ να κάνω εδώ;; Να το προχωρήσω για Συνήγορο του Πολίτη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προχωρα για τον συνηγορο.μπορεις να κατεβασεις την αιτηση και να την συμπληρωσεις.οσο για το ρουλεμαν το windforce σε αυτήν την γενια ειναι προβληματικο.εγω πηγα πισω την δικη μου gtx 1060 wf 6g Oc (ακουγοταν το ρουλεμαν του ανεμιστηρα ) μετα απο 6 μηνες αγορα και θα γινει αντικατασταση. Απλα στην ινφο κουεστ εχουν την ταση να θελουν να σε πεισουν οτι το προβλημα ειναι μεσα στο μυαλο σου. Ποτε δεν εχει τυχει να παραδεχτουν βλαβη σε κατι που μου εχει χαλασει λες και θα εκανα τοσο δρομο να παω εκει απο καπριτσιο.και μην πιστευεις το κοσμοντατα. Η gigabyte γνωριζει το προβλημα με αυτο το σύστημα ψύξηςγι αυτο και εβγαλε rev.2.0.προχωρα με το συνηγορο του καταναλωτη. Εγω οταν τους ειπα οτι εχω κατεβασει τα εγγραφα και θα κανω καταγγελια υποχωρησαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προχωρα για τον συνηγορο.μπορεις να κατεβασεις την αιτηση και να την συμπληρωσεις.οσο για το ρουλεμαν το windforce σε αυτήν την γενια ειναι προβληματικο.εγω πηγα πισω την δικη μου gtx 1060 wf 6g Oc (ακουγοταν το ρουλεμαν του ανεμιστηρα ) μετα απο 6 μηνες αγορα και θα γινει αντικατασταση. Απλα στην ινφο κουεστ εχουν την ταση να θελουν να σε πεισουν οτι το προβλημα ειναι μεσα στο μυαλο σου. Ποτε δεν εχει τυχει να παραδεχτουν βλαβη σε κατι που μου εχει χαλασει λες και θα εκανα τοσο δρομο να παω εκει απο καπριτσιο.και μην πιστευεις το κοσμοντατα. Η gigabyte γνωριζει το προβλημα με αυτο το σύστημα ψύξηςγι αυτο και εβγαλε rev.2.0.προχωρα με το συνηγορο του καταναλωτη. Εγω οταν τους ειπα οτι εχω κατεβασει τα εγγραφα και θα κανω καταγγελια υποχωρησαν.

Όταν λες την αίτηση, εννοείς το:

 

ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ

Προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή

(υποβάλλεται ατελώς)

 

Αυτό το έντυπο;

 

Στην προκειμένη περίπτωση, η 8-bit μου λέει ακριβώς αυτό που σου λέει η ινφο...

 

Όσο για την κόσμο, υπάρχει περίπτωση να μην πήγε καν αντιπροσωπεία και να μου τα λένε έτσι ότι πήγε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...