Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με ανεμιστήρα Gigabyte GeForce GTX 1080


gnsdhrw

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φίλος ελπίζω να βρεις άκρη με το πρόβλημα που έχεις.

 

Κάνω λίγο Hijack τα γραφόμενα σου για  να ΚΛΑΨΩ απο τα γέλια

με αυτούς που συνεχίζουν να θεωρούν πρωτέρημα την αγορά από Ελληνικό

κατάστημα  λόγω εγγύησαχαχαχαχαχαχχχχααχχχχ ΚΛΑΙΩ.

 

Ότι είναι ακριβό ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ (ιδανικά από Αλεμανία).

Ισως χρεωθεί κανείς μεταφορικά (συνήθως ούτε καν) τουλάχιστον

όμως θα εξυπηρετηθεί ανθρώπινα.

Μακάρι να βρω δε λες τίποτα! Μ'αυτά που γίνονται εδώ, από e-bay και Amazon θα μας αναγκάσουνε να αγοράζουμε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και η GTX 1070 της Gigabyte κάνει το ίδιο πρόβλημα:

 

 

αυτο τον ηχο μου τον κανει και η gigabyte gtx 1060 windforce oc.δεν ειναι ανεμιστηρακια ειναι coilwine...και δυστυχως δεν το δεχονται ως προβλημα.εχω ακουσει πως εαν βαλεις για ωρα ενα stress test μπορει και να μειωθει η να εξαφανιστει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρόμοιο θέμα είχα εγώ με την R9 390 μου με windforce ανεμιστήρα. Δεν ήταν coil whine, αλλά ο ένας ανεμιστήρας γρατσούναγε σε συγκεκριμένο εύρος στροφών. 

Δυστυχώς για εμένα, μετά και από τα παραπάνω, Gigabyte σε κάρτα γραφικών δεν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρόμοιο θέμα είχα εγώ με την R9 390 μου με windforce ανεμιστήρα. Δεν ήταν coil whine, αλλά ο ένας ανεμιστήρας γρατσούναγε σε συγκεκριμένο εύρος στροφών. 

Δυστυχώς για εμένα, μετά και από τα παραπάνω, Gigabyte σε κάρτα γραφικών δεν..

Ακόμα και σε ATI/AMD τα κάνει; Κατάλαβα... Μετά από πόσο καιρό στό'κανε; Την πήγες πίσω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κακός από εξαρχής που δεν επεμενες να σου δώσουν άλλη,ήταν doa,που βάσει νόμου ο έμπορος είναι υποχρεωμένος να σου δώσει αντικατάσταση ίδια κάρτα, έπρεπε να πάρεις τηλ στον συνήγορο του καταναλωτή για να σου λέγανε πως να κινηθείς,από την στιγμή που τους άφησες να την στείλουν gigabyte με rms,πάει πέταξε το πουλάκι.Επιστροφη χρημάτων θα μπορούσες να ζητήσεις μόνο στην περίπτωση αν ήταν νεκρή και δεν συμφωνούσε με αυτό που θα σου έδιναν αν δεν είχαν το ίδιο προϊόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχετε δικιο το ανεμιστηρακι κανει.δεν γινεται βρε παιδια να το διορθωσουμε μονοι μας? γιατι να μην το δεχονται ως προβλημα δηλαδη? η καρτα θα χαλασει γρηγορα και θα ανεβαζει θερμοκρασιες ετσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Κακός από εξαρχής που δεν επεμενες να σου δώσουν άλλη,ήταν doa,που βάσει νόμου ο έμπορος είναι υποχρεωμένος να σου δώσει αντικατάσταση ίδια κάρτα, έπρεπε να πάρεις τηλ στον συνήγορο του καταναλωτή για να σου λέγανε πως να κινηθείς,από την στιγμή που τους άφησες να την στείλουν gigabyte με rms,πάει πέταξε το πουλάκι.Επιστροφη χρημάτων θα μπορούσες να ζητήσεις μόνο στην περίπτωση αν ήταν νεκρή και δεν συμφωνούσε με αυτό που θα σου έδιναν αν δεν είχαν το ίδιο προϊόν.

Λέω να πάρω τώρα τον συνήγορο του καταναλωτή γιατί δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση! Μου είπαν στα τέλη Δεκεμβρίου πως τέλος Ιανουαρίου θα έχει φύγει για την Gigabyte λόγω περιορισμένων δρομολόγιων προς τα'κει. Πήρα σήμερα το κατάστημα τηλ και μου είπαν πως θα φύγει σε 1-2 εβδομάδες για να υπάρξει πιο πολύ φόρτος προϊόντων στο πλοίο λόγω περιορισμένων δρομολογίων! Καλά, με δουλεύουνε τώρα;; Τι να κάνω τώρα; Να ακυρώσω το δρομολόγιο προς Gigabyte; Έχω μπερδευτεί άσχημα!

Ρε παιδιά... Άλλο doa, άλλο ελαττωματικό... Μην μπερδεύουμε τους όρους... Τώρα που ο άλλος θέλει να πάει σε κάρτα άλλης εταιρίας, τους κάνει συνεννόηση να επιστρέψει την κάρτα και να του δώσουν άλλης εταιρίας με συμπλήρωση/αφαίρεση τις οποιαδήποτε διαφοράς... Όχι ντε και καλά μετρητά στο χέρι... Και φυσικά και θα την στείλουνε στην μαμά εταιρία για κατασκευαστικό ελάττωμα. Δεν κάθονται να κάνουν πατέντες να χαλάσουν κάτι άλλο και να χάσουν την εγγύηση... Όταν πούνε από την gb ότι η κάρτα είναι ελαττωματική, τότε πάνε και ζητα τα λεφτά σου. Μην βγάζετε τα νεύρα σας προς την κάθε εταιρία στο καημένο μαγαζάτορα/υπάλληλο. Το μαγαζί μια χαρά έκανε την διαδικασία. Και σε άλλη εταιρία να πας, πάλι κινδυνεύεις να πέσεις σε ελαττωματικό προϊόν. Προφανώς και όταν δίνεις τόσα λεφτά περιμένεις κάτι αψεγαδιαστο, αλλα αυτά γίνονται μονο σε ουτοπίες, που δυστυχώς δεν είμαστε. Σε μη ουτοπικές καταστάσεις, κανεις το καλύτερο που μπορείς με αυτά που σου δίνονται. Είναι ελαττωματικό, η εταιρία στο αλλάζει δωρεάν. Να μου πεις ότι έχεις κάποια extra χρέωση, να σε καταλάβω...

Και πάλι όμως! Το να σου κρατάνε τα λεφτά με το ζόρι είναι ντ@β@τζιλίκι! Αλλα ο (μην πω!) νόμος λέει ότι είναι στην ευχέρεια του κάθε καταστήματος για τις επιστροφές, απ'όσο ξέρω... Έτσι και υπήρχε σωστή νομοθεσία να σου επιστρέφει το κατάστημα τα λεφτά σου πίσω με τη μία, μετά εκείνοι θα τρέξουν με τους προμηθευτές και αντιπροσωπεία να πάρουν με τη σειρά τους τα δικά τους λεφτά πίσω. Τώρα έτσι όπως είναι, σου λέει το κατάστημα, "Είναι πρόβλημα του πελάτη πλέον!"

 

Κατάλαβες πως στο λέω...

εχετε δικιο το ανεμιστηρακι κανει.δεν γινεται βρε παιδια να το διορθωσουμε μονοι μας? γιατι να μην το δεχονται ως προβλημα δηλαδη? η καρτα θα χαλασει γρηγορα και θα ανεβαζει θερμοκρασιες ετσι.

Αυτό λέω κι εγώ άλλα τελικά όλοι αυτοί είναι ευγενικοί και εξυπηρετικοί μαζί μας όταν είναι να μας τρώνε τα λεφτά! Στα δύσκολα, δείχνουν πραγματικά το επίπεδο τους, για να μην το πω αλλιώς!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσων έχει περάσει τόσος καιρός μπορείς να τους καταγγείλεις για αδυναμία κάλυψης εγγύησης.

Ξεκίνα τις διαδικασίες άμεσα.

 

Τι πάει να πει περιμένουν να φορτώσουν το καράβι?

Δεν πιστεύουν τα μάτια μου ότι διαβάζουν τέτοια παπάτζα.

Τι σε νοιάζει εσένα αν αυτοί προσπαθούν να γλιτώσουν μεταφορικά.

 

Για καταγγελία άμεσα, γιατί αν αργήσεις κι άλλο μπορεί η αρμόδια υπηρεσία

να σου πει ότι άργησες να τους καταγγείλεις και άντε γεια. Στην Ελλάδα ζούμε.

Όλα πιθανά είναι.

 

edit:

Μην τους πεις ότι πρόκειται να την κάνεις.

α) το χουν ακούσει χίλιες φορές και δεν ιδρώνει το αυτί τους...

β) ο αιφνιδιασμός μπορεί να λειτουργήσει υπέρ σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλέον με αυτά που λένε ,είναι η ευκαιρία σου να διεκδικήσεις τα λεφτά σου πίσω.Εγώ στη θέση σου θα πήγαινα μια βόλτα από εκεί και θα απαιτούσα άμεση λύση .Αυτό είναι πρωτάκουστο.Δηλαδή ένα μήνα έχουν την κάρτα εκεί και την λιβανίζουν??

 

"Αφού δεν είστε ικάνοι να δρομολογήσετε ρε τρόμπες ,την διαδικασία rma,και με κοροιδεύετε ένα μήνα,δώστε μου ΤΩΡΑ τα χρήματά μου πίσω ή μια κάρτα αντίστοιχη,ΤΩΡΑ όμως και δεν με ενδιαφέρει τίποτε άλλο"   

Αυτό θα τους έλεγα εγώ φίλε και αν δεν έβρισκα ανταπόκριση ,άμεσα καταγγελία όπως είπε ο White !

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσων έχει περάσει τόσος καιρός μπορείς να τους καταγγείλεις για αδυναμία κάλυψης εγγύησης.

Ξεκίνα τις διαδικασίες άμεσα.

 

Τι πάει να πει περιμένουν να φορτώσουν το καράβι?

Δεν πιστεύουν τα μάτια μου ότι διαβάζουν τέτοια παπάτζα.

Τι σε νοιάζει εσένα αν αυτοί προσπαθούν να γλιτώσουν μεταφορικά.

 

Για καταγγελία άμεσα, γιατί αν αργήσεις κι άλλο μπορεί η αρμόδια υπηρεσία

να σου πει ότι άργησες να τους καταγγείλεις και άντε γεια. Στην Ελλάδα ζούμε.

Όλα πιθανά είναι.

 

edit:

Μην τους πεις ότι πρόκειται να την κάνεις.

α) το χουν ακούσει χίλιες φορές και δεν ιδρώνει το αυτί τους...

β) ο αιφνιδιασμός μπορεί να λειτουργήσει υπέρ σου.

Που να τους καταγγείλω; Στον Συνήγορο του καταναλωτή, ή εξώδικο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει το ιδιο προβλημα και ο ανεμιστηρας της δικης μου gigabyte gtx 1060 windforce.φοβαμαιπως αν την παω στο μαγαζι θα μου δωσουν καμια επισκευασμενη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εξώδικο φίλε θα πρέπει να πληρώσεις δικηγόρο... και αυτόν που το παραδίδει.

Ξεκίνα με συνήγορο του καταναλωτή.

Θα χρειαστείς την απόδειξη αγοράς και το παραστατικό παραλαβής από το μαγαζί.

Ελπίζω να το έχεις κρατήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εξώδικο φίλε θα πρέπει να πληρώσεις δικηγόρο... και αυτόν που το παραδίδει.

Ξεκίνα με συνήγορο του καταναλωτή.

Θα χρειαστείς την απόδειξη αγοράς και το παραστατικό παραλαβής από το μαγαζί.

Ελπίζω να το έχεις κρατήσει.

Τα έχω κρατήσει όλα. Το θέμα τώρα είναι, που να στείλω την καταγγελία, στο κατάστημα που την πήρα, ή στον προμηθευτή τους;

 

Εν τω μεταξύ, μίλησα με τον διευθυντή του καταστήματος πριν λίγα λεπτά και μου λέει ότι δεν μπορούν να κάνουν πολλά, ότι θα πιέσει τον προμηθευτή να την στείλει πιο γρήγορα, ότι μπορεί και στο μεταξύ να μου δώσουν μια προσωρινή refurbished κάρτα να κάνω τη δουλειά μου, κλπ.

 

Τώρα ποιος με κοροϊδεύει; Το κατάστημα, ή ο προμηθευτής;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη σε τουμπάρει.

Σε παιδεύει τόσο καιρό για κάνα 20άρι μτφ το πάρα πολύ. Αυτό να σκέφτεσαι.

Χωρίς να πάρεις τη προσωρινή κάρτα προxώρησε στην καταγγελία.

Ούτως ή άλλως μόλις στο πρότεινε.

Την καταγγελία κοινοποίησε τη και στους δύο.

Βγάλτην και σε μπλογκ:)

Αφού τον καταγγείλεις, αν θες πάρτην αν θες μη τη πάρεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη σε τουμπάρει.

Σε παιδεύει τόσο καιρό για κάνα 20άρι μτφ το πάρα πολύ. Αυτό να σκέφτεσαι.

Χωρίς να πάρεις τη προσωρινή κάρτα προxώρησε στην καταγγελία.

Ούτως ή άλλως μόλις στο πρότεινε.

Την καταγγελία κοινοποίησε τη και στους δύο.

Βγάλτην και σε μπλογκ :)

Αφού τον καταγγείλεις, αν θες πάρτην αν θες μη τη πάρεις.

Το μτφ τι είναι; Θα την προχωρήσω κανονικά... Είχες στο παρελθόν παρόμοια εμπειρία μ'αυτά; Με το που κάνω την καταγγελία, αυτά γίνονται άμεσα, ή παίρνει κάποιους μήνες; Ρωτάω γιατί δεν έχω φτάσει ποτέ να κάνω κάτι τέτοιο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...