firepc Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2016 Δεν μπορώ να μην συμφωνήσω με τον Σκορτσέζε, ο οποίος πιστεύω πως μιλάει για τον Αμερικάνικο κινηματογράφο κι όχι για άλλη χώρα. Δυστυχώς έχουν υπερισχύσει οι εταιρίες παραγωγής οπότε οι σεναριογράφοι/σκηνοθέτες χορεύουν στον ρυθμό που θέλουν. Δεν υπάρχει πια έμπνευση....θρίλερ; Είτε θα είναι φοιτητές που θα πάνε για Σ/Κ σε απομονωμένο σπίτι στην εξοχή και θα υπάρχει serial killer ή μια οικογένεια θα αγοράσει σπίτι αλλά δεν ξέρουν τι κακό πνεύμα υπάρχει στο σπίτι ή κανά remake τύπου carrie που γελάνε και οι πέτρες! Κωμωδία; What is this? Τίποτα, τίποτα, τίποτα. Κλισέ, βυζιά, σεξιστικά, ερωτικά υπονοούμενα και στήσαμε κάτι σαχλό. Ταινίες δράσης; Αφού ξεφύγαμε από την Ελληνική μυθολογία μιας και δεν είχε κάτι άλλο να σκεφτούν μετά τους 300, έχουμε πήξει στο κλοτσομπουνίδι, η κάμερα να κουνιέται πάνω/κάτω για να δώσει στον θεατή την ιδέα πως έχουμε δράση γιατί αλλιώς..δεν! Ας πάρουν κανένα μάθημα από εδώ , έστω κι αν είναι των 90's... Επιστημονικής φαντασίας; Αχολούνται με τους ήρωες της marvel, οπότε είναι όλοι ικανοποιημένοι. Αλλιώς, ιός που εξαπλώνεται και κάτι θα βρούμε στην πορεία.... Από κει και πέρα υπάρχουν τρομερές εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα τύπου spotlight, birdman ότι ο κινηματογράφος παραμένει τέχνη. Πιστευω αυτο ακριβως το πραγμα εννοει ο Σκορσέζε
bluesattack Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2016 Ακούγομαι σαν γέροντας και είμαι. Η μεγάλη οθόνη για εμάς στα '50s ξεκίνησε από τα westerns και τον 'Λώρενς της Αραβίας' και πήγε στην ιδιαίτερη εμπειρία του '2001' το 1968. Η εμπειρία του να βλέπεις το 'Vertigo' και το 'The Searchers' σε VistaVision. Πολυ φοβουμαι οτι εχει δικιο. Εχουμε γεμισει λεηζερ, πλανητες, ζομπι, γαλαξιακες καταστροφες και δεν συμαζευεται Μια χαρα τα λες Και για να το θεσω ποδοσφαιρικα...καλος ο Μεσι , ο Ροναλντο και ο..Σβαινσταιγκερ αλλα τι να πουν μπροστα στον Πελε , τον Κροιφ και τον Μαραντονα
W0zzAp Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2016 Μια χαρα τα λες Και για να το θεσω ποδοσφαιρικα...καλος ο Μεσι , ο Ροναλντο και ο..Σβαινσταιγκερ αλλα τι να πουν μπροστα στον Πελε , τον Κροιφ και τον Μαραντονα Εδω το πας αλλου αστο γιατι αυτη η συζητηση ειναι μεγαλυτερη για το αν οι παλιες ταινιες ειναι καλυτερες απτις καινουργιες
bluesattack Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2016 Τωρα τι να συγκρινεις ? Τον Πεταλουδα με την Σαντρα Μπουλοκ να γαβγιζει στο διαστημα ? 2
trayban Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2016 ο κινηματογραφος δεν πέθανε,απλά επειδή ειναι βιομηχανία και πρέπει να έχει κέρδη,ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ κέρδη,κάθε χρόνο προβάλλονται 98473857359084590865504986508859858654650954 "σαβούρες" και 3-4 "καλές" και "ποιοτικές" ταινίες.Έτσι νομίζω ήταν πάντα.Καλη η νοσταλγία αλλα εντάξει...Βέβαια,υπάρχουν 2 ειδων ανθρωποι, αυτοί που κατακρίνουν το νέο και θεοποιούν το παλιό και οι άλλοι,σα το παππού μου,πριν 25 χρόνια ,που βλέποντας ένα πλαστικό ηλεκτρονικό παπάκι είπε: Ρε τσ' πουστηδες τι φκιανε.Υγ. Ναι, οι παλιοι καλοί σε οτιδήποτε ήταν πρωτοπόροι και τους ευχαριστούμε κι εμείς όμως οι νέοι χαράσσουμε το δικό μας δρόμο και δεν χρειάζεται να πατάει πάνω στο δικό τους,άλλωστε ο δικός τους είναι κλασσικός για εμάς και αυτονων ο δρομος δεν πάτησε απαραίτητα και απολυτα στων προηγούμενων(εξέλιξη λέγεται).
The_Judas Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2016 Το Hollywood ανέκαθεν είχε σαβούρα. Επίσης αμφιβάλω πολύ για κατά πόσο τα westerns θεωρούνται η χρυσή εποχή του hollywood. Για όσους κουράστηκαν από το hollywood υπάρχει και ανεξάρτητος κινηματογράφος που έχει καλό υλικό με το οποίο κανένας δεν ασχολείται... 1
bluesattack Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2016 Kοιτα τους 7 υπεροχους του 1960 Γιουλ Μπρυνερ , Στηβ Μακουιν ,Τσαρλς Μπρονσον ,Τζειμς Κομπερν ,Ελαι Γουαλας Πραγματικη ντριμ τιμ , ανταξια του Ματζικ Τζονσον,Μαικλ Τζορνταν , Λαρι Μπερντ Και κοιτα τους σημερινους 2
Undertaker25 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2016 Το Hollywood ανέκαθεν είχε σαβούρα. Επίσης αμφιβάλω πολύ για κατά πόσο τα westerns θεωρούνται η χρυσή εποχή του hollywood. Για όσους κουράστηκαν από το hollywood υπάρχει και ανεξάρτητος κινηματογράφος που έχει καλό υλικό με το οποίο κανένας δεν ασχολείται... Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι τα γουέστερν ήταν η χρυσή εποχή του Hollywood ωστόσο ακόμη και σε αυτό το τομέα, οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες. Κανένα σύγχρονο γουέστερν (σύγχρονο εννοώντας την μετά 2000 εποχή) δεν έχει κατορθώσει να σταθεί στο ύψος των παλαιών πλην ελαχίστων εξαιρέσεων όπως True Grit, Seraphim Falls κτλ.
Scullbag Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2016 Δεν μπορώ να μην συμφωνήσω με τον Σκορτσέζε, ο οποίος πιστεύω πως μιλάει για τον Αμερικάνικο κινηματογράφο κι όχι για άλλη χώρα. Δυστυχώς έχουν υπερισχύσει οι εταιρίες παραγωγής οπότε οι σεναριογράφοι/σκηνοθέτες χορεύουν στον ρυθμό που θέλουν. Δεν υπάρχει πια έμπνευση....θρίλερ; Είτε θα είναι φοιτητές που θα πάνε για Σ/Κ σε απομονωμένο σπίτι στην εξοχή και θα υπάρχει serial killer ή μια οικογένεια θα αγοράσει σπίτι αλλά δεν ξέρουν τι κακό πνεύμα υπάρχει στο σπίτι ή κανά remake τύπου carrie που γελάνε και οι πέτρες! Κωμωδία; What is this? Τίποτα, τίποτα, τίποτα. Κλισέ, βυζιά, σεξιστικά, ερωτικά υπονοούμενα και στήσαμε κάτι σαχλό. Ταινίες δράσης; Αφού ξεφύγαμε από την Ελληνική μυθολογία μιας και δεν είχε κάτι άλλο να σκεφτούν μετά τους 300, έχουμε πήξει στο κλοτσομπουνίδι, η κάμερα να κουνιέται πάνω/κάτω για να δώσει στον θεατή την ιδέα πως έχουμε δράση γιατί αλλιώς..δεν! Ας πάρουν κανένα μάθημα από εδώ , έστω κι αν είναι των 90's... Επιστημονικής φαντασίας; Αχολούνται με τους ήρωες της marvel, οπότε είναι όλοι ικανοποιημένοι. Αλλιώς, ιός που εξαπλώνεται και κάτι θα βρούμε στην πορεία.... Από κει και πέρα υπάρχουν τρομερές εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα τύπου spotlight, birdman ότι ο κινηματογράφος παραμένει τέχνη. Ντροπή του αν μιλάει μόνο για τον Αμερικάνικο κινηματογράφο, γιατί είναι καιρός πια να συνειδητοποιήσουμε πως όπως η Αμερική δεν κάνει ό,τι της κατέβει σαν χώρα, έτσι και το Χόλιγουντ δεν είναι η αρχή και το τέλος των πάντων. Αλλά και μόνο το Χόλυγουντ να πιάσουμε φίλε έχεις μεγάλο άδικο: ►Θρίλερ: Αν το πάμε από πλευράς τρόμου, ταινία τρόμου παλαιότερη των 10-15 ετών απλά δεν τρομάζει πλέον. Δύσκολα να τρομάξει κάποιος σήμερα με το μωρό της Ρόζμαρι, ή την Προφητεία, ή ακόμα και τον Εξορκιστή ή τον Εφιάλτη στο Δρόμο με τις Λεύκες ή το Hellraiser. Όλες ανεξαιρέτως ξεπερασμένες. Αν σε τρόμαζαν όταν βγήκαν περισσότερο απ΄ όσο σε τρομάζουν τα σύγχρονα θρίλερ, μια απλή εξήγηση είναι ότι τώρα έχεις μεγαλώσει και δεν επηρεάζεσαι το ίδιο. Κατά τα άλλα, δεν ήταν ανατριχιαστικό το Under the Skin ή δεν είχε τρομερό concept και σενάριο? Δεν μπορεί να σταθεί δίπλα στο Omen το Orphan? Ή μήπως δεν ήταν αριστουργηματικά νουάρ το Mulholland Drive? Όλα αμερικάνικα ε, δεν σε πάω σε Ευρωπαϊκά ούτε φυσικά σε Ασιατικά, δεν θες :P Να προσθέσω, πως για αυτούς που λατρεύουν τον τρόμο, το σύγχρονο medium master του τρόμου είναι τα video games, για προφανείς λόγους. ►Κωμωδίες: HOT FUZZ, απλά επικό. Borat, επίσης. Grand.Budapest.Hotel. Κανένα σχόλιο. ►Δράσης: Ω Θεοί, που να ξεκινήσεις και που να τελειώσεις. Kill Bill 1 & 2, Django, Bourne Identity, Crouching Tiger Hidden Dragon, Mad Max: Furry Road. Και δεν προσπαθώ καν, απλά αναφέρω τους πρώτους τίτλους που μου έρχονται στο μυαλό. ► Επιστημονικής Φαντασίας: Προφανώς αστειεύεσαι γιατί εκτός από τα Space Odyssey, Blade Runner, Alien, Brazil, Close Encounter; άντε να σου δώσω και Ε.Τ. και Εξολοθρευτή, ότι καλό sci-fi έχει βγει ανήκει στον 21ο αιώνα. MATRIX, ring a bell? Children of Men? District 9? MOON? Primer? Ex Machina? Inception? Gravity (παρότι προσωπικά δεν με ενθουσίασε, αλλά δεν λέει κάτι)? Artificial Intelligence? HER? Eternal Sunshine of a Spotless Mind? Βασικά, τώρα που το σκέφτομαι, σε ευχαριστώ για αυτό το σχόλιο. Μου έδωσες την ευκαιρία να δω πόσο πολύ έχει προχωρήσει το σινεμά από πάρα πολλές απόψεις, είναι μαγευτικό. Να σημειώσω επίσης πως δεν έχω πιάσει στο στόμα μου τα αριστουργήματα των κινουμένων σχεδίων που απλά δεν υπήρχαν πριν τον 21ο αιώνα (με εξαίρεση τον Μιγιαζάκι). Επίσης, ακόμα και μόνο για την Αμερική να μιλάμε, οι ανεξάρτητες παραγωγές και οι καλλιτέχνες που φτιάχνουν αριστουργηματικές ταινίες μικρού και μεγάλου μήκους είναι πάρα πολλοί και αφανείς, γιατί αντί να τους δίνουμε σημασία καθόμαστε και ακούμε έναν 75 χρονών γέροντα που κλαίγεται για τις παλιές καλές εποχές. 1
Heybro Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2016 Kοιτα τους 7 υπεροχους του 1960 Γιουλ Μπρυνερ , Στηβ Μακουιν ,Τσαρλς Μπρονσον ,Τζειμς Κομπερν ,Ελαι Γουαλας Πραγματικη ντριμ τιμ , ανταξια του Ματζικ Τζονσον,Μαικλ Τζορνταν , Λαρι Μπερντ Και κοιτα τους σημερινους Για τα πανηγύρια είναι οι καινούργιοι
arxaggelos Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2016 Προφανώς κάποιοι αγνοείτε για κάθε μία ιστορική και αριστουργηματική ταινία που γνωρίζουμε σήμερα πόσες δεκάδες άθλιες B, C και D movies έβγαιναν με μηδέν μπάτζετ και ποιότητα και το κοινό τις κατάπινε αμάσητα και έλεγε κι ευχαριστώ, και έτσι συντηρούσαν τα στούντιο. Και φυσικά δεν πρόκειται να ξανασχοληθεί ποτέ κανείς με αυτές. Τώρα, απλά τις μαθαίνουμε όλες λόγω των media και του internet, και τις καλές και τις κακές. Αυτό είναι όλο.
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2016 Ντροπή του αν μιλάει μόνο για τον Αμερικάνικο κινηματογράφο, γιατί είναι καιρός πια να συνειδητοποιήσουμε πως όπως η Αμερική δεν κάνει ό,τι της κατέβει σαν χώρα, έτσι και το Χόλιγουντ δεν είναι η αρχή και το τέλος των πάντων. Αλλά και μόνο το Χόλυγουντ να πιάσουμε φίλε έχεις μεγάλο άδικο: ►Θρίλερ: Αν το πάμε από πλευράς τρόμου, ταινία τρόμου παλαιότερη των 10-15 ετών απλά δεν τρομάζει πλέον. Δύσκολα να τρομάξει κάποιος σήμερα με το μωρό της Ρόζμαρι, ή την Προφητεία, ή ακόμα και τον Εξορκιστή ή τον Εφιάλτη στο Δρόμο με τις Λεύκες ή το Hellraiser. Όλες ανεξαιρέτως ξεπερασμένες. Αν σε τρόμαζαν όταν βγήκαν περισσότερο απ΄ όσο σε τρομάζουν τα σύγχρονα θρίλερ, μια απλή εξήγηση είναι ότι τώρα έχεις μεγαλώσει και δεν επηρεάζεσαι το ίδιο. Κατά τα άλλα, δεν ήταν ανατριχιαστικό το Under the Skin ή δεν είχε τρομερό concept και σενάριο? Δεν μπορεί να σταθεί δίπλα στο Omen το Orphan? Ή μήπως δεν ήταν αριστουργηματικά νουάρ το Mulholland Drive? Όλα αμερικάνικα ε, δεν σε πάω σε Ευρωπαϊκά ούτε φυσικά σε Ασιατικά, δεν θες :P Να προσθέσω, πως για αυτούς που λατρεύουν τον τρόμο, το σύγχρονο medium master του τρόμου είναι τα video games, για προφανείς λόγους. ►Κωμωδίες: HOT FUZZ, απλά επικό. Borat, επίσης. Grand.Budapest.Hotel. Κανένα σχόλιο. ►Δράσης: Ω Θεοί, που να ξεκινήσεις και που να τελειώσεις. Kill Bill 1 & 2, Django, Bourne Identity, Crouching Tiger Hidden Dragon, Mad Max: Furry Road. Και δεν προσπαθώ καν, απλά αναφέρω τους πρώτους τίτλους που μου έρχονται στο μυαλό. ► Επιστημονικής Φαντασίας: Προφανώς αστειεύεσαι γιατί εκτός από τα Space Odyssey, Blade Runner, Alien, Brazil, Close Encounter; άντε να σου δώσω και Ε.Τ. και Εξολοθρευτή, ότι καλό sci-fi έχει βγει ανήκει στον 21ο αιώνα. MATRIX, ring a bell? Children of Men? District 9? MOON? Primer? Ex Machina? Inception? Gravity (παρότι προσωπικά δεν με ενθουσίασε, αλλά δεν λέει κάτι)? Artificial Intelligence? HER? Eternal Sunshine of a Spotless Mind? Βασικά, τώρα που το σκέφτομαι, σε ευχαριστώ για αυτό το σχόλιο. Μου έδωσες την ευκαιρία να δω πόσο πολύ έχει προχωρήσει το σινεμά από πάρα πολλές απόψεις, είναι μαγευτικό. Να σημειώσω επίσης πως δεν έχω πιάσει στο στόμα μου τα αριστουργήματα των κινουμένων σχεδίων που απλά δεν υπήρχαν πριν τον 21ο αιώνα (με εξαίρεση τον Μιγιαζάκι). Επίσης, ακόμα και μόνο για την Αμερική να μιλάμε, οι ανεξάρτητες παραγωγές και οι καλλιτέχνες που φτιάχνουν αριστουργηματικές ταινίες μικρού και μεγάλου μήκους είναι πάρα πολλοί και αφανείς, γιατί αντί να τους δίνουμε σημασία καθόμαστε και ακούμε έναν 75 χρονών γέροντα που κλαίγεται για τις παλιές καλές εποχές. Φίλε μου, για κινηματογράφο μιλάμε όχι για προσωπικά γούστα. Αναρωτήσου γιατί το Ψυχώ (Χίτσκοκ) και η Λάμψη (Κιούμπρικ) θεωρούνται τομή για τα θρίλερ, αν και δεν τρομάζεις όπως γράφεις ως κριτήριο καλής ή κακής ταινίας, γιατί π.χ.ο Μελ Μπρουκς έκανε δική του σχολή στο χιούμορ, τι διαφορετικό είχε μια σειρά σκηνών στο bullitt, Δεν παραθέτω άλλα γιατί έχω κι άλλα πράγματα να κάνω. Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι για το matrix (μόνο το 1ο όμως), το οποίο έφερε τεράστια τομή στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας και το κυριότερο η κινηματογράφηση στις σκηνές δράσης σε slow motion, αλλά κι εσύ ξέχασες το star wars. Όσες άλλες ταινίες παραθέτεις δε λένε απολύτως τίποτα και ειδικά αν αναφέρεις ταινίες του Ταραντίνο, που ο ίδιος παραδέχεται πως εμπνέεται από τον κλασικό κινηματογράφο (όχι απαραίτητα Αμερικάνικο), τι καινούργιο να μας δείξει;
Scullbag Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2016 Φίλε μου, για κινηματογράφο μιλάμε όχι για προσωπικά γούστα. Αναρωτήσου γιατί το Ψυχώ (Χίτσκοκ) και η Λάμψη (Κιούμπρικ) θεωρούνται τομή για τα θρίλερ, αν και δεν τρομάζεις όπως γράφεις ως κριτήριο καλής ή κακής ταινίας, γιατί π.χ.ο Μελ Μπρουκς έκανε δική του σχολή στο χιούμορ, τι διαφορετικό είχε μια σειρά σκηνών στο bullitt, Δεν παραθέτω άλλα γιατί έχω κι άλλα πράγματα να κάνω. Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι για το matrix (μόνο το 1ο όμως), το οποίο έφερε τεράστια τομή στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας και το κυριότερο η κινηματογράφηση στις σκηνές δράσης σε slow motion, αλλά κι εσύ ξέχασες το star wars. Όσες άλλες ταινίες παραθέτεις δε λένε απολύτως τίποτα και ειδικά αν αναφέρεις ταινίες του Ταραντίνο, που ο ίδιος παραδέχεται πως εμπνέεται από τον κλασικό κινηματογράφο (όχι απαραίτητα Αμερικάνικο), τι καινούργιο να μας δείξει; Ο Χίτσοκ είναι κλασσικός μεγάλος σκηνοθέτης και ο εφευρέτης πολλών πραγμάτων που σήμερα ονομάζουμε "κινηματογραφικά κλισέ". Το να λες ότι είναι ανώτερος όλων των σύγχρονων σκηνοθετών για αυτό το λόγο είναι σαν να λες ότι ο άνθρωπος Νεάντερταλ είναι ο καλύτερος ζωγράφος γιατί κατάλαβε ότι με γραμμές σημεία και όγκους μπορείς να σχηματίσεις σχέδια. Το Star Wars σύμφωνα με τους ορισμένους κανόνες για το τι είναι το sci-fi δεν είναι επιστημονικής φαντασίας, είναι Fantasy. Κοίταξέ το και στο IMDB αν θες. Επίσης μου φαίνεται περίεργο που το θεωρείς ισάξιο των άλλων τίτλων που ανέφερα, ειδικά αν σκεφτούμε ότι αυτό εφηύρε τα blockbusters. Δεν είναι προσωπικό γούστο ότι το Ex Machina π.χ. είναι εξαιρετική ταινία επιστημονικής φαντασίας, μέχρι και ο Χόκινς το λέει "must see" για όσους επιστήμονες θέλουν να ασχοληθούν με την τεχνητή νοημοσύνη. Αλλά ναι, δεν θεωρείται κλασσικό γιατί έχουν περάσει μόλις 2 χρόνια από το release date, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν είναι εξαιρετική ταινία. Άνθρωπέ μου, αν οι τίτλοι που σου ανέφερα "δεν σου λένε τίποτα" προφανώς δεν έχουμε κάτι παραπάνω να πούμε. Είναι δυνατόν να "ρίχνεις" τον Ταραντίνο επειδή εμπνέεται από άλλες ταινίες και δημιουργούς? Αυτό είναι ο απόλυτος παραλογισμός, όλοι οι καλλιτέχνες από κάπου εμπνέονται. Ο Χίτσκοκ εμπνεύστηκε από τον Γκρίφιθ άμα το πάμε έτσι, αυτό σημαίνει ότι δεν είχε κάτι καινούριο να πει? Ο Πικάσο εμπνεύστηκε από τις θεωρίες του Αινστάιν, μήπως να ζητήσουν οι απόγονοι του Αινστάιν πνευματικά δικαιώματα? 2
Undertaker25 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2016 Φίλε μου, για κινηματογράφο μιλάμε όχι για προσωπικά γούστα. Αναρωτήσου γιατί το Ψυχώ (Χίτσκοκ) και η Λάμψη (Κιούμπρικ) θεωρούνται τομή για τα θρίλερ, αν και δεν τρομάζεις όπως γράφεις ως κριτήριο καλής ή κακής ταινίας, γιατί π.χ.ο Μελ Μπρουκς έκανε δική του σχολή στο χιούμορ, τι διαφορετικό είχε μια σειρά σκηνών στο bullitt, Δεν παραθέτω άλλα γιατί έχω κι άλλα πράγματα να κάνω. Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι για το matrix (μόνο το 1ο όμως), το οποίο έφερε τεράστια τομή στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας και το κυριότερο η κινηματογράφηση στις σκηνές δράσης σε slow motion, αλλά κι εσύ ξέχασες το star wars. Όσες άλλες ταινίες παραθέτεις δε λένε απολύτως τίποτα και ειδικά αν αναφέρεις ταινίες του Ταραντίνο, που ο ίδιος παραδέχεται πως εμπνέεται από τον κλασικό κινηματογράφο (όχι απαραίτητα Αμερικάνικο), τι καινούργιο να μας δείξει; Αυτό ακριβώς. Η πλειονότητα των σημερών "κορωνίδων της δημιουργίας" κάθε κατηγορίας, πατούν σε ταινίες του παλαιότερου κινηματογράφου. Star Wars, Εξολοθρευτής, Κυνηγός, Alien, Ρόμποκοπ, Space Odyssey και άλλες που δεν θυμάμαι τώρα αποτέλεσαν σταθμό στο χώρο της επιστημονικής φαντασίας και καθόρισαν τη πορεία της κατηγορίας. Ο Χίτσκοκ, που ανέφερες, έμεινε στην ιστορία για την αριστοτεχνική χρήση της σκιάς και του σασπένς στις ταινίες του, τι να λέμε τώρα... Ο 20ος αιώνας ήταν η χρυσή εποχή του κινηματογράφου από άποψη δημιουργικότητας και ταλέντου. Υστερεί μόνο στον τομέα της τεχνολογίας και πουθενά αλλού. Το Star Wars σύμφωνα με τους ορισμένους κανόνες για το τι είναι το sci-fi δεν είναι επιστημονικής φαντασίας, είναι Fantasy. Κοίταξέ το και στο IMDB αν θες. Δεν είναι επιστημονικής φαντασίας το Star Wars? Oκ, φίλε, ότι πεις. Και εδώ το Imdb που όπως λες, λέει ότι δεν ειναι sci-fi αλλά fantasy.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα