Προς το περιεχόμενο

ποια DSLR να αγορασω


GT-MAN

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περισσότερα AF points, καλυτερο dynamic range και δυνατοτητα HDR & Bracketing ειναι αυτα που θα κερδισεις μαζι με ανακλινομενη οθονη στην D5200.

 

Η D3300 εχει καλυτερη συμπεριφορα σε ISO και ειναι πιο sharp γιατι δεν εχει low pass filter

 

Τα AF points εχουν σημασια για κινούμενα αντικειμενα. Οποτε εμενα με ενδιαφερουν αρκετα αλλα για τοπια και πορτρετα δεν εχουν καμια σημασια πχ

 

Το Bracketing ειναι χρησιμο για να μπορεσεις να επεξεργαστεις εκ των υστερων raw σε δυσκολες φωτιστικες καταστασεις εντονου contrast και το HDR ειναι η αυτοματη εφαρμογη του σε jpg.

 

Η καλυτερη συμπεριφορα σε ISO ειναι κατι που παντα ενδιαφερει.

 

Η ελειψη low pass filter ειναι και αυτη ενα plus. Αλλα μονο με οξεις φακούς μπορεις να την εκμεταλευτεις και μονο σε φωτογραφιες που θα γινει αρκετο crop ή θα τυπωθουν σε μεγαλα μεγεθη μπορεις να διακρινεις τις διαφορες.

 

Η ανακλινομενη οθόνη μου ειναι προσωπικα αδιαφορη. Την εχω στην Lumix Fz200 και δεν την χρησιμοποιω. Χρησιμότατη σε χρηση βιντεο ή σε ληψεις με δυσκολες γωνιες.

 

 

Επαναλαμβανω οτι οι διαφορες ειναι μικρες και για να τις δεις πρεπει να φτασεις στα ορια να ψειριζεις τις φωτογραφιες σε επιπεδο pixel peeping για να τις δεις εαν φορας καλο φακο.

 

Στο κατω κατω οταν φτασεις σε επιπεδο να χρειαστεις κατι παραπανω πουλας το σωμα και παιρνεις αλλο. Nikon/Canon πουλιουνται ευκολα.

 

Κατι κερδιζεις κατι χανεις. Ειναι ο κανονας σε ολες τις επιλογες οταν υπαρχει οριο τιμης. Το τι μετραει περισσοτερο ειναι προσωπικο ζητημα και μονο εσυ μπορεις να το απαντησεις.

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 149
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

θα παω μια βολτα αυριο απο πλαισιο και media να δω απο κοντα κιολας τα συγκεκριμενα μοντελα (οχι οτι θα καταλαβω και πολλα στο μαγαζι αλλα λεμε)...λεω να ριξω μια ματια και σε mirrorless αν και απο οσο εψαξα εχουν πολυ ακριβους φακους (αρνητικο) αν τελικα εκανα βημα προς τα κει...(λογω timelapse περισσοτερο).
θα τις δω και απο κοντα και θα πω τις εντυπωσεις μου.
εσυ στη θεση μου αναμεσα σε αυτες τις τρεις και σε σχεση με τις προσφορες που υπαρχουν (δηλαδη τους εξτρα φακους στα μοντελα που τον δινουν ή σκετη την 5300 με τον κιτ φακο) τι θα διαλεγες, μιας και εισαι και γνωστης του θεματος και εχεις πιο σφαιρικη γνωμη και αντιληψη απο μενα στο θεμα αυτο. και μπορεις να κρινεις και το ''value for money''. με βαση και τις τρεχουσες προσφορες εννοω.
 

κατι τελευταιο που σκεφτηκα πριν λιγο (αν και αυτο δημιουργει και αλλο κοστος και αν θα γινει, θα γινει αργοτερα οχι τωρα).
σκεφτομουν οτι αν τελικα εμπαινα για τα καλα στον χωρο και τελικα το ειχα ως ασχολια. και μιας και οι dslr δεν ενδεικνεινται για timelapse οπως ειπωθηκε παραπανω, θα ηταν καλη ιδεα να δω καποια mirrorless σαν δευτερη (μεταχειρισμενη λογικα αυτη μιας και καινουριες ειδα οτι ξεκινανε απο 370 ευρω). και να ειναι για timelapse μιας και αυτες δεν εχουν φοβο να παθουν κατι απο το timelapse αν δεν κανω λαθος. απο οσα διαβασα. τι λες? ή δεν αξιζει??

Επεξ/σία από GT-MAN
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφου σου μπηκε και η σκέψη των mirrorless θα σου πω οτι ακριβους φακους εχει η Sony αν και εχει απο τις καλυτερες ομως μηχανες. Οι micro 4/3 Olympus & Panasonic που μοιραζονται και τους ιδιους φακούς, εχουν και πολλους και καλους φακούς σε ολη την γκαμα τιμων και ειναι μια πολυ καλη επιλογη θα ελεγα. Η Panasonic G6 ειναι ισως η πιο value for money επιλογη αυτη την στιγμη. Ριξε μια ματια. Εχουν μικροτερο αισθητηρα (η Sony εχει ιδιο) σε σχεση με τις DSLR αλλα ειναι μικροτερες με ηλεκτρονικο viewfinder (ή χωρις) αλλα ελαχιστα (ή καθολου) υστερουν σε ποιοτητα εικονας με πολυ καλυτερο βιντεο. Η G6 εχει πολυ μεγαλυτερη χρηστικότητα απο τις Nikon που μιλαμε. Θα σου την προτεινα γιατι και λογω μεγεθους/βαρους ειναι πιο ευκολο να την εχεις μαζι σου και αρα να φωτογραφιζεις και να βελτιωνεσαι. Μην το γελας. Ο χρονος πια δεν υπαρχει και σπανια μπορουμε να βγουμε με την τσαντα με τα φωτογραφικα αποκλειστικα για φωτογραφηση. Μην παρεις δυο. Ξεκινα καλυτερα απο αυτη και εαν πραγματικα χρειαστεις αλλη τοτε πας ισως και σε DSLR και κρατας αυτη για δευτερη. Αλλωστε πια η κατηγορια micro 4/3 εχει πραγματικα κορυφαιες μηχανες αστερια για να επιλεξεις (που δεν ζηλευουν σε τιποτε τις DSLR) χωρις να χρειαζεται να πεταξεις τους φακούς που θα εχεις ηδη. Πχ ριξε μια ματια στην κορυφαια Olympus OMD EM1 mark ii ή στην πιο απλη Olympus OMD EM10 mark ii για να καταλαβεις τι εννοω.

 

-----

 

Απο αλλη αναρτηση φιλου σε σχετικο θεμα σε αλλο site αντιγραφω σχετικά με την Panasonic G6:

 

"Θα στο κάνω απλά μιας και έχω περάσει και από τις 2...

 

Η Pansonic g6 με τον κιτ φακό 12-60 υπερτερεί σε σχέση με την 5200 και τον 18-105 στα εξής:

1) Ποιο ευρυγώνιος φακός 24mm vs 27mm...που κάνει μεγάλη διαφορά,

2) Tοuch οθόνη που είναι πολύ χρήσιμη

3) Ποιο γρήγορο SAF

4) πολύ ποιο γρήγορη εστίαση από την οθόνη

5) Καλύτερο βίντεο καθώς και πολύ καλύτερη εστίαση σε βίντεο

6) καλύτερη εργονομία με περισσότερα κουμπιά ροδέλες

7) καλύτερο σκόπευτρο μεγαλύτερο και με 100% κάλυψη

8 ) Περισσότερα ψηφιακά καλούδια αν σε ενδιαφέρουν (Timelapse, ψηφιακό αλφάδι, hdr, ποιο εκτενές Bracketing, stop motion, περισσότερα φίλτρα και scene modes, ηλεκτρονικό κλείστρο, focus peaking)

9) δεν έχεις φαινόμενα Back και front focus που συναντάς σε πολλές dslr

10) Μεγαλύτερο Buffer και ποιο γρήγορο Burst mode

11) Ποιο μαζεμένο βάρος και όγκο

12) καλύτερη Jpeg engine και καλύτερο Auto White Ballance

 

Η Nikon D5200 με τον 18-105 υπερέχει στα εξής:

 

1) Ποιο μεγάλος αισθητήρας με μεγαλύτερη ανάλυση (24 vs 16) που σου δίνει περίπου 1 stop καλύτερο iso και dynamic range καθώς και ποιο μεγάλος έλεγχος στο βάθος πεδίου (dof)

2) καλύτερο CAF σε φώτος από το σκόπευτρο

3) μεγαλύτερη διάρκεια μπαταρίας

4) Τρομερά Raw αρχεία που αντέχουν σε μεγάλη επεξεργασία

5) Καλύτερη μεταπωλητική αξία, ενώ βρίσκεις και εύκολα μεταχειρισμένους φακούς, αξεσουάρ κλπ.

6) Ο φακός 18-105 πηγαίνει έως 157mm σε σχέση με τα 120mm του 12-60

 

Χοντρικά αυτά, για την δική σου χρήση και ανάγκες όπως τις περιγράφεις θα επέλεγα anytime την G6 με τον 12-60 σε σχέση με την D5200 και τον 18-105...."

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα και Χρονια πολλα καταρχην. Πηγα σημερα μια βολτα να δω απο κοντα. Ειδα λιγο την 3300, την 5200 απο dslr καθως ειδα οτι και η 3400 εχει προσφορα στο media γυρω στα 360 ευρω με τον AP-F φακο.

Και μου την πρότεινε εκει ενα παιδι που ρωτησα. Απο dslr αυτες ειδα... Την 5300 δεν την ειχε εξω να την δω αλλα και παλι δεν καταλαβα και πολλα απο το μαγαζι να πω την αληθεια...πιο πολυ τις επιασα να δω και στο χερι πως ειναι. Έπειτα ειδα λιγο τις dslr. Ειδα την lumix g7 η οποια ριναι ακριβή αλλά δεν ειχε την g6 να την δω. Ηταν η μονη mirrorless που οπτικα εμοιαζε με dslr. Ειδα επισης sony a5000 και a6000. Οι οποιες ειναι πιο πολλα mpixel απο τις πανασονικ. Και θα ηθελα 20 τουλαχιστον. Με χαλαει λιγο το 16 που λεει η πανασονικ.

Ωστόσο δεν ξερω δεν κατάλαβα και πολλά στο μαγαζι. Το μονο που μου ειπαν και στα δυο καταστηματα ειναι ότι καλες οι mirrorless αλλα εχουν και ακριβους φακους και ειναι κατωτερες λιγο ατις φωτογραφιες απο οτι οι dslr. Και μου προτειναν dslr. Στο Ένα μου ειπαν την 5200 που εχει και προσφορα με τον 55-200 στα 600 ευρω και στο media μου ειπε για την 3400.

Δεν μπορω να πω οτι εχω ξεμπλεξει λιγο την σκεψη και ειδικα τωρα με τις mirrorless που το κοιταξα και αυτο μπερδεύτηκα κι αλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσεχε με τους φακους AF-P γιατι εχει δυο μοντελα. Ενα το απλο χωρις VR (οπτικη σταθεροποιηση) και ένα με το VR. Η προσφορα της 3400 στα 360€ ειναι συνήθως με τον απλο φακό χωρις οπτική σταθεροποίηση. Προσωπικα σε αυτο το focal length δεν με πολυπειραζει γιατι εχω σταθερο χερι αλλα καλο ειναι να παρεις τον φακό με το VR που οι προσφορες πανε λιγο πιο ακριβα.

 

Τα Mp δεν λένε τιποτε απολύτως. Τα 8Mp υπολογισε οτι ειναι παραπάνω απο αρκετά για φυσιολογικές εκτυπωσεις (ακομη και μεγαλούτσικες). Τα παραπανω Mp απλα βοηθανε ειτε σε τεραστιες εκτυπωσεις είτε σε μεγάλα crop στις φωτογραφίες. Προυπόθεση ομως ο φακός σου να μπορει να τα αποδώσει. Δηλαδη εαν ο φακός σου μπορει να αποδοσει πχ 12Mp αναλυση τοτε οτι αισθητηρα και να εχεις απο πισω μικρή διαφορα θα κανει. Φαντασου οτι η νεα top Nikon D500 καθως και η ακρως επαγγελματικη Nikon D5 εχουν μολις 20Mp αναλυση ενω ειχε φτασει η D800 στα 36Mp. Οπισδογυρισμα; Οχι. Βελτιωση ποιοτητας. Αυτο που εσυ λες θα ηθελα 20Mp ειναι απλα κατι που σου εχει περασει το marketing ακομη και για τα κινητα. Σημασια εχει η ποιοτητα εικονας και οχι τα Mp.

 

Η αληθεια ειναι οτι η Panasonic εχει μικροτερο αισθητηρα απο τις DSLR και απο την Sony. Σημασια για την αποδοση εχει η επιφανεια καθε pixel ομως και με τα λιγοτερα Mp εχει τελικα το ιδιο μεγεθος pixel. Υστερει ισως ελαχιστα με λιγο παραπανω θορυβο σε υψηλά ISO ομως σαν πακετο προσφερει περισσοτερα.

 

Οπως σου ειπα η Sony εχει οντως ακριβους φακους. Οι Panasonic/Olympus οχι περισσοτερο απο τις Nikon/Canon.

 

Γενικά τα ατομα στα media markt, public, πλαισιο, Κωτσοβολος κλπ πολυκαταστηματα μην τα εμπιστευεσαι να σε καθοδηγουν. Οχι οτι θα το κανουν με πονηριά. Απλα δεν ξερουν. Παιζει να μην εχουν ασχοληθει ποτε τους με την φωτογραφια. Τις περισσοτερες φορες δεν ξερουν καν να σου πουν βασικα χαρακτηριστικα των μηχανων που πουλανε.

 

Εαν θελεις να ρωτησεις και να παρεις σοβαρες απαντησεις τοτε μονο στα ειδικα καταστηματα φωτογραφικων.

 

Η G7 ειναι πολυ καλή μηχανη. Επισης εξαιρετικη ειναι και η Olympus OMD EM10 mark ii. Αλλα ειναι αλλη κατηγοριας τιμης.

 

Η G6 υπολειπεται μεν της G7 αλλα και σε σχεση με την τιμη της ειναι value/money all around. Οπως την επιασες καταλαβες το πλεονεκτημα του μικροτερου ογκου/βαρους; Σημαντικο για να εχεις οσο το δυνατον περισσοτερο την μηχανη μαζι σου.

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσεχε με τους φακους AF-P γιατι εχει δυο μοντελα. Ενα το απλο χωρις VR (οπτικη σταθεροποιηση) και ένα με το VR. Η προσφορα της 3400 στα 360€ ειναι συνήθως με τον απλο φακό χωρις οπτική σταθεροποίηση. Προσωπικα σε αυτο το focal length δεν με πολυπειραζει γιατι εχω σταθερο χερι αλλα καλο ειναι να παρεις τον φακό με το VR που οι προσφορες πανε λιγο πιο ακριβα.

 

Τα Mp δεν λένε τιποτε απολύτως. Τα 8Mp υπολογισε οτι ειναι παραπάνω απο αρκετά για φυσιολογικές εκτυπωσεις (ακομη και μεγαλούτσικες). Τα παραπανω Mp απλα βοηθανε ειτε σε τεραστιες εκτυπωσεις είτε σε μεγάλα crop στις φωτογραφίες. Προυπόθεση ομως ο φακός σου να μπορει να τα αποδώσει. Δηλαδη εαν ο φακός σου μπορει να αποδοσει πχ 12Mp αναλυση τοτε οτι αισθητηρα και να εχεις απο πισω μικρή διαφορα θα κανει. Φαντασου οτι η νεα top Nikon D500 καθως και η ακρως επαγγελματικη Nikon D5 εχουν μολις 20Mp αναλυση ενω ειχε φτασει η D800 στα 36Mp. Οπισδογυρισμα; Οχι. Βελτιωση ποιοτητας. Αυτο που εσυ λες θα ηθελα 20Mp ειναι απλα κατι που σου εχει περασει το marketing ακομη και για τα κινητα. Σημασια εχει η ποιοτητα εικονας και οχι τα Mp.

 

Η αληθεια ειναι οτι η Panasonic εχει μικροτερο αισθητηρα απο τις DSLR και απο την Sony. Σημασια για την αποδοση εχει η επιφανεια καθε pixel ομως και με τα λιγοτερα Mp εχει τελικα το ιδιο μεγεθος pixel. Υστερει ισως ελαχιστα με λιγο παραπανω θορυβο σε υψηλά ISO ομως σαν πακετο προσφερει περισσοτερα.

 

Οπως σου ειπα η Sony εχει οντως ακριβους φακους. Οι Panasonic/Olympus οχι περισσοτερο απο τις Nikon/Canon.

 

Γενικά τα ατομα στα media markt, public, πλαισιο, Κωτσοβολος κλπ πολυκαταστηματα μην τα εμπιστευεσαι να σε καθοδηγουν. Οχι οτι θα το κανουν με πονηριά. Απλα δεν ξερουν. Παιζει να μην εχουν ασχοληθει ποτε τους με την φωτογραφια. Τις περισσοτερες φορες δεν ξερουν καν να σου πουν βασικα χαρακτηριστικα των μηχανων που πουλανε.

 

Εαν θελεις να ρωτησεις και να παρεις σοβαρες απαντησεις τοτε μονο στα ειδικα καταστηματα φωτογραφικων.

 

Η G7 ειναι πολυ καλή μηχανη. Επισης εξαιρετικη ειναι και η Olympus OMD EM10 mark ii. Αλλα ειναι αλλη κατηγοριας τιμης.

 

Η G6 υπολειπεται μεν της G7 αλλα και σε σχεση με την τιμη της ειναι value/money all around. Οπως την επιασες καταλαβες το πλεονεκτημα του μικροτερου ογκου/βαρους; Σημαντικο για να εχεις οσο το δυνατον περισσοτερο την μηχανη μαζι σου.

ναι γενικα ειναι ελαφρύτερες. κυριως η sony μου φανηκε αρκετα μικρη και αρκετα ελαφρια.. την g6 να την δω απο κοντα δυστυχως δεν την ειχαν. η g7 εμφανισιακα ήταν η μονη mirrorless που εμοιαζε σαν dslr γιατι της ειχαν και ενα φακο επανω της...

 

σιγουρα δεν λαμβανω τρελα υποψην αυτα που μου ειπαν εκει. αλλα γενικα και απο οσα εχω διαβασει θεωρω οτι σε θεμα βιντεο ειναι ανωτερες οι mirrorless ομως σε φωτογραφια πρεπει να ειναι λιγο κατω απο τις dslr. (η σονυ a6000 δειχνει να κοντραρει στα χαρακτηριστικα που εχει ανετα τις dslr) διοτι σε ιδια αναλυση 6000x4000 εχει 24,3 Mp. iso εχει πολυ καλο απο οτι διαβασα στα χαρακτηριστικα (βεβαια εχει πανακριβους φακους). (βεβαια αν για φωτογραφια στη φυση και timelapse αυτος ο φακος που πωλειται μαζι με την σονυ ειναι καλος τοτε αλλαζει το πραγμα γιατι αρχικα για αυτη τη δουλεια ενδιαφερομαι και επειτα για ολα τα αλλα).

η lumix g7 μου αρεσε πολυ εμφανισιακα γιατι ειναι σαν κατι ενδιαμεσο με dslr και mirrorless. ενω η sony κανει bam μιας και ειναι μικροτερη απο την παλαμη μου :P

ωστοσο εχει αναλυση 4608 x 3456 pixels σε αντιθεση με ολα τα αλλα μοντελα που εχουμε πει ως τωρα που ειναι στα 6000x4000.

και επισης εκτος αυτου εχει και 16Mp παλι πιο κατω απο τα αλλα μοντελα. (κατι που μπορει να μην ειναι οντως σημαντικο οπως λες, αλλα για καποιο λογο με χαλαει και νιωθω οτι παιρνω κατι χειροτερο σε θεμα εικονας φωτογραφιας) σε σχεση με τα αλλα μοντελα που ειπαμε παραπανω. (μπορει να κανω και λαθος ωστοσο..)

δυστυχως στο καταστημα δεν μπορω ουτε να βγαλω φωτογραφιες που θελω και δεν ειναι και το μερος ιδανικο για να κρινω ετσι απλα με το ματι ποια εικονα μου αρεσε περισσοτερο.

το μονο που ειδα πιο πολυ ειναι τα μεγεθη, το βαρος τους και λιγο οτι μπορουσα να δω επιπλεον.

 

με τα πολλα τωρα εχω μπερδευτη πιο πολυ γιατι πριν ημουν αναμεσα σε d5300 με τον 18-55 κιτ φακο, χωρις επιπλεον φακο στα 560 ευρω.

ή στην D5200 κιτ μαζι με τον 55-200 επιπλεον μαζι, στα 600 ευρω ή σκετη με τον κιτ φακο μονο στα 460.

ή στην D3300 με τον επιπλεον φακο 55-200, που βγαινει στα 500 ευρω.

τωρα αν μπουν και οι mirrorless στο παιχνιδι βαζω σαν επιλογες επισης και τις

sony a6000

ή sony a5000

ή panasonic lumix g6.

για την χρηση που εχω πει ποια θα επελεγες? και με την εννοια οτι σκοπευεις να ασχοληθεις σοβαρα στο μελλον. και να το εξελιξεις στο βαθμο που μπορεις.

 

2 σκεψεις που εχω ακομα ειναι οι εξης:

1)αγορα καποια dslr εκ των παραπανω 3300/5200/5300

και μια μεταχειρισμενη nex5n για παραδειγμα (μεχρι 150 ευρω κατα προτιμηση) αποκλειστικα για βιντεο και timelapse(κατα κυριο λογο) χωρις να ζοριζω την dslr.

ή

 

2) αγορα ενος απο τα δυο ή μια dslr την καλυτερη επιλογη απο αυτες παραπανω τις τρεις και να κανω timelapse μονο μεσω ληψεις βιντεο....και οχι με συνεχομενα κλικς. ή μια ανταξια σε ολα της mirrorless που να μην εχει να ζηλεψει απολυτως τιποτα απο τις παραπανω dslr σε φωτογραφια.

 

 

 

Επεξ/σία από GT-MAN
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η a6000 πρεπει να συγκρινεται με την G7 και η a5000 με την G6. Οι Sony ειναι πολυ καλες μηχανές με λίγα ομως εξωτερικα control (αρα πρεπει να μπεις μεσα στα μενου αρκετα) σε σχεση με τις Panasonic (οι Nikon δεν εχουν κι αυτες πολλα). Προβλημα το βιντεο για την. Sony που προσωπικα δεν με ενδιαφερει. Αν και γενικα οι κιτ φακοι ειναι μετριοι προς το καλοί, ο κιτ φακος της Sony ειναι μακραν ο χειροτερος με πολλες παραμορφωσεις που διορθωνονται ηλεκτρονικα βεβαια. Γενικα οι φθηνοι φακοι της Sony δεν ειναι κατι ιδιαιτερο και οι καλοι ειναι ακριβοι. Ολοι οι κιτ φακοι θα σου κανουν για αρχη για αυτο που θελεις.

 

Το να παρεις με 150€ μια δευτερη μηχανη θετει δυο ερωτηματα. 1) Γιατι να μην δωσεις τα χρηματα αυτα για να αγορασεις κατι καλυτερο αρχικα 2) Θα παραμεινεις με τον αρχικο φακο της δευτερης μηχανης ή θα αρχισεις και εκει να ψαχνεσαι με επιπλεον φακους οι οποιοι βεβαια δεν θα μπορουν να χρησιμοποιηθουν και στο αλλο σου σωμα; Εχει λογικη αυτο;

 

Μια καλη απαντηση στο ιδιο ερωτημα σε καποιο ξενο forum που νομιζω οτι πολυ ευστοχα απαντα στο ερωτημα:

 

"Panasonic G7 or Sony a6000

mmurph

Offline · 4035 posts

Mar 31, 2016

04:11 AM

 

I have both. Used cost should be about the same for each with teh kit lens. Even new cost for the G7 was around $500, when B&H and others were offering a $100 gift card. Watch for sales.

 

If you want to do video, the G7 in 4K mode is fantastic. No question that is the camera to buy for video. I don't even bother trying to use my A6000 for video, it has a nasty problem with overheating.

 

As far as ISO, I like the G7 up to 800 ISO, and the A6000 up to 1600 ISO for most day-to-day use ( I am pretty picky about noise.) No matter what your tolerance for noise, they are about 1 stop apart.

 

But, if you use zooms, there are good 2.8 zooms available for the G7 at reasonable cost, but only 4.0 zooms for teh Sony, so you wind up having to shoot 1 stop ISO higher on eth Sony anyway, shooting wide open.

 

On the G7, the 12-35 2.8 and the 35-100 2.8, (equivalent to a 24-70 and 70-200 2.8) run in the $500-$600 range used each. The Sony 16-70 4.0 runs around $700 used. The 12-35 and 35-100 are excellent lenses, while the 16-70 is "okay."

 

The same is some what true for teh prime lenses. The Sony 50 1.8 OSS is good and affordable, at around $200-$225 used. The Sony 35 1.8 (?) is pretty expensive at $400+. The full frame 28 2.0 is pretty great, but is about $350 used. The 16 mm ($150 used) and 20 mm ($200+ iused) pancakes are "okay" at best, and the Sony 16-50 PZ kit lens is the worst lens that I have ever used (4 stops of vignetting at 16 mm, etc.) But it is also sort of a necessary evil, as it helps to keep teh A6000 portable.

 

The Panasonic 15 mm 1.7 is a pretty great lens at around $300+ used. The Panasonic 25 1.7 is a bargain at around $130-$150 new, nad the 42.5 1.7 is a great lens that was on sale for $300 new.

 

If you ignore video, I prefer the APS-C sensor in the A6000 for stills to the M 4/3 sensor. Although I think some of this is again my perfectionism,because I think there isn't that much difference between them, especially at low ISO.

 

I haven't really used my A6000 since I got the G7 last August, but I kept my A6000 kit, hoping the A6300 would have 4K.

 

The menus and ergonomics on the G7 are also much nicer than the A6000.

 

Good luck!"

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η a6000 πρεπει να συγκρινεται με την G7 και η a5000 με την G6. Οι Sony ειναι πολυ καλες μηχανές με λίγα ομως εξωτερικα control (αρα πρεπει να μπεις μεσα στα μενου αρκετα) σε σχεση με τις Panasonic (οι Nikon δεν εχουν κι αυτες πολλα). Προβλημα το βιντεο για την. Sony που προσωπικα δεν με ενδιαφερει. Αν και γενικα οι κιτ φακοι ειναι μετριοι προς το καλοί, ο κιτ φακος της Sony ειναι μακραν ο χειροτερος με πολλες παραμορφωσεις που διορθωνονται ηλεκτρονικα βεβαια. Γενικα οι φθηνοι φακοι της Sony δεν ειναι κατι ιδιαιτερο και οι καλοι ειναι ακριβοι. Ολοι οι κιτ φακοι θα σου κανουν για αρχη για αυτο που θελεις.

 

Το να παρεις με 150€ μια δευτερη μηχανη θετει δυο ερωτηματα. 1) Γιατι να μην δωσεις τα χρηματα αυτα για να αγορασεις κατι καλυτερο αρχικα 2) Θα παραμεινεις με τον αρχικο φακο της δευτερης μηχανης ή θα αρχισεις και εκει να ψαχνεσαι με επιπλεον φακους οι οποιοι βεβαια δεν θα μπορουν να χρησιμοποιηθουν και στο αλλο σου σωμα; Εχει λογικη αυτο;

 

Μια καλη απαντηση στο ιδιο ερωτημα σε καποιο ξενο forum που νομιζω οτι πολυ ευστοχα απαντα στο ερωτημα:

 

"Panasonic G7 or Sony a6000

mmurph

Offline · 4035 posts

Mar 31, 2016

04:11 AM

 

I have both. Used cost should be about the same for each with teh kit lens. Even new cost for the G7 was around $500, when B&H and others were offering a $100 gift card. Watch for sales.

 

If you want to do video, the G7 in 4K mode is fantastic. No question that is the camera to buy for video. I don't even bother trying to use my A6000 for video, it has a nasty problem with overheating.

 

As far as ISO, I like the G7 up to 800 ISO, and the A6000 up to 1600 ISO for most day-to-day use ( I am pretty picky about noise.) No matter what your tolerance for noise, they are about 1 stop apart.

 

But, if you use zooms, there are good 2.8 zooms available for the G7 at reasonable cost, but only 4.0 zooms for teh Sony, so you wind up having to shoot 1 stop ISO higher on eth Sony anyway, shooting wide open.

 

On the G7, the 12-35 2.8 and the 35-100 2.8, (equivalent to a 24-70 and 70-200 2.8) run in the $500-$600 range used each. The Sony 16-70 4.0 runs around $700 used. The 12-35 and 35-100 are excellent lenses, while the 16-70 is "okay."

 

The same is some what true for teh prime lenses. The Sony 50 1.8 OSS is good and affordable, at around $200-$225 used. The Sony 35 1.8 (?) is pretty expensive at $400+. The full frame 28 2.0 is pretty great, but is about $350 used. The 16 mm ($150 used) and 20 mm ($200+ iused) pancakes are "okay" at best, and the Sony 16-50 PZ kit lens is the worst lens that I have ever used (4 stops of vignetting at 16 mm, etc.) But it is also sort of a necessary evil, as it helps to keep teh A6000 portable.

 

The Panasonic 15 mm 1.7 is a pretty great lens at around $300+ used. The Panasonic 25 1.7 is a bargain at around $130-$150 new, nad the 42.5 1.7 is a great lens that was on sale for $300 new.

 

If you ignore video, I prefer the APS-C sensor in the A6000 for stills to the M 4/3 sensor. Although I think some of this is again my perfectionism,because I think there isn't that much difference between them, especially at low ISO.

 

I haven't really used my A6000 since I got the G7 last August, but I kept my A6000 kit, hoping the A6300 would have 4K.

 

The menus and ergonomics on the G7 are also much nicer than the A6000.

 

Good luck!"

το ειπα με την εννοια οτι για παραδειγμα αν επαιρνα ας πουμε τελικα την φθηνοτερη D3300 με 500 ευρω. και δεν με ικανοποιουσε το timelpase μια ληψης βιντεο μιας και δεν θα κανω με συνεχομενες φωτο αφου μειωνει τι διαρκεια ζωης της dslr. τοτε αν δεν με ικανοποιουσε θα εδινα 150 για μια μεταχειρισμενη nex5n ας πουμε και θα ειχα χαλασει συνολο 650...ή στην αλλη περιπτωση αν πηγαινα στην D5200 που εχει και αυτη προσφορα τον φακο 55-200, που κανει 600. θα μου εβγαινε με την nex5n στα 750 συνολο.

(παλι αν δεν εμενα ευχαριστημενος απο το αποτελεσμα του timelapse με ληψη βιντεο και οχι φωτογραφιων.) δηλαδη δεν ειναι σιγουρη η αγορα της δευτερης. επισης αν ειναι να δωσω παραπανω τοτε παμε και σε αλλη κατηγορια dslr την 7200. που εκει να μην κοντραρουν οι mirrorless.

 

τωρα θα μου πεις δωσε 600 ή 700 και παρε την lumix. ναι δεν μου ειναι αδιαφορο σιγουρα και για να πω την αληθειοα ηταν η μονη mirrorless  που νομιζες οτι κρατας μια μικρη dslr. σου ειπα το μονο που με χαλαει και δεν ξερω στο μελλον αν θα το μετανιωσω ειναι η φωτογραφια της(γιατι κατα κυριο λογω για φωτογρααφια ψαχνομαι και σε δευτερη μοιρα το timelapse, μιας και δεν θα κανω και συνεχεια). 

επισης με αυτα τα λεφτα με αυτες τις δυο προσφορες παιρνεις και τον 55-200 που μονος του κανει καινουριος 180. ενω στην lumix θα εχω μονο τον κιτ. οποτε για αγορα δευτερου φακου θα μου παει πιο πολυ στην τελικη.

φαντασου εχω μπερδευτη τοσο που θελω να παω να τα ξαναδω απο βδομαδα απο κοντα...

στο μυαλο μου με σειρα που πιστευ οτι ειναι η καλυτερη λυση ειναι η εξης:

1) D5300 στα 560 ευρω αυτη την στιγμη με τον κιτ φακο μονο ομως.

2) η D5200 στα 600 ευρω με τον κιτ και τον 55-200 ή στα 460 με τον κιτ μονο.

3) η D3300 στα 500 με τον κιτ και τον 55-200 μαζι.

4) lumix g6

οι a5000 και a6000 λογικα παιζει να τις απορριψω τελειως μιας και δεν νομιζω να δινω μια περιουσια σε φακους. θελω σιγουρα να μπορω να αγορασω φακους αργοτερα και οχι πανακριβα.

 

εσυ τι θα εκανες στη θεση μου και με βαση φακους κλπ. και κατα κυριο λογο την φωτογραφια. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω θα σου προτεινα ειτε την D3300 στα 400€ με τον κιτ φακό 18-55 AF-P VR μόνο, είτε την Panasonic G6.

 

Για τους λογους:

1) Εισαι μπερδεμενος, νέος και οι ανάγκες σου θα αλλάξουν προς αγνωστη κατευθυνση. Ειδικα σε φακούς θα πρεπει σε δευτερη φαση να επιλεξεις οτι ταιριαζει στα θεματα φωτογραφησής σου και καλο ειναι να ειναι καποιας καλυτερης ποιοτητας γιατι οι φακοι μενουν, τα σωματα αλλαζουν

2) Ολες οι μηχανες που αναφερθηκαν ειναι απο καλές εως πολυ καλές για καθε ερασιτέχνη φωτογραφο. Για αρχαριο ειναι υπερβολικα καλές. Εαν φτασεις να τις ξεπερασεις τοτε θα εισαι σε advanced επιπεδο και εσυ σαν φωτογραφος και θα ξερεις πραγματικα τι ειναι αυτο που χρειαζεσαι απο ενα σωμα και γιατι.

3) Τα ιδια χρηματα, ειναι προτιμοτερο να τα ξοδεψεις σε ενα χειροτερο σωμα αλλα εναν επιπλεον καλυτερο φακο παρα σε ενα ελαχιστα πιο advanved σωμα. Στην πρωτη περιπτωση η ποιοτητα φωτογραφιας σου θα ειναι σαφως καλυτερη

4) Οσο πιο λιγα χρηματα ξοδεψεις στην αρχη για σωμα τοσο λιγοτερα θα χασεις οταν θα ερθει η ωρα να αλλαξεις σωμα. Η φωτογραφια ειναι κατι δυναμικο και ειναι και μικροβιο οποτε εαν πραγματικα ασχοληθεις θα μπεις σιγουρα στον πειρασμο να αλλαξεις σωμα οποιο κι αν επιλεξεις σημερα.

5) Υπαρχει παντα η περιπτωση να παρατησεις την φωτογραφια αν και ξεκινας φουριωζος. Οποια μηχανη κι αν παρεις δεν θα βγαλεις τις φωτογραφιες που φανταζεσαι στην αρχη και δεν θα φταιει η μηχανη οσο κι αν εσυ αυτο θα πιστευεις. Εχει συμβει πολλες φορες.

 

Οποτε αυτο που λεω ειναι ξεκίνα μαλακά και φθηνά. Ακομη και με μεταχειρισμενες επιλογες. Εχεις χρονο και εαν πραγματικα μπεις στο τριπακι της φωτογραφιας τα χρηματα που θα ξοδεψεις θα ειναι πολλαπλασια του σωματος που θα αγορασεις σημερα.

 

Οι μηχανες mirrorless 4/3" ειναι πια πολυ καλες. Η απαντηση του τυπου που επισυναψα πιο πανω ειναι νομιζω πολυ σωστη για την πραγματική διαφορα αναμεσα στους αισθητηρες.

 

Η Nikon θα σου δωσει καλυτερα αποτελεσματα αλλα η Panasonic θα σου δωσει περισσοτερες επιλογες και δυνατοτητα να την εχεις περισσότερο μαζί σου. Εαν η φωτογραφηση σε χαμηλους φωτισμούς δεν ειναι κρισιμο ζητούμενο (που μαλλον δεν ειναι), τοτε θα πηγαινα με την G6. Βεβαια η G7 ειναι και πιο ομορφη και καλυτερη οποτε θα απογοητευτεις λιγο οπτικα (αν και αυτο ειναι υποκειμενικο).

 

Γενικα παρε μια μηχανη που να εισαι και λιγο ερωτευμενος μαζι της γιατι η φωτογραφια ειναι ερωτας. Και ο ερωτας δεν υπακουει παντα στην απόλυτη λογικη.

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω θα σου προτεινα ειτε την D3300 στα 400€ με τον κιτ φακό 18-55 AF-P VR μόνο, είτε την Panasonic G6.

 

Για τους λογους:

1) Εισαι μπερδεμενος, νέος και οι ανάγκες σου θα αλλάξουν προς αγνωστη κατευθυνση. Ειδικα σε φακούς θα πρεπει σε δευτερη φαση να επιλεξεις οτι ταιριαζει στα θεματα φωτογραφησής σου και καλο ειναι να ειναι καποιας καλυτερης ποιοτητας γιατι οι φακοι μενουν, τα σωματα αλλαζουν

2) Ολες οι μηχανες που αναφερθηκαν ειναι απο καλές εως πολυ καλές για καθε ερασιτέχνη φωτογραφο. Για αρχαριο ειναι υπερβολικα καλές. Εαν φτασεις να τις ξεπερασεις τοτε θα εισαι σε advanced επιπεδο και εσυ σαν φωτογραφος και θα ξερεις πραγματικα τι ειναι αυτο που χρειαζεσαι απο ενα σωμα και γιατι.

3) Τα ιδια χρηματα, ειναι προτιμοτερο να τα ξοδεψεις σε ενα χειροτερο σωμα αλλα εναν επιπλεον καλυτερο φακο παρα σε ενα ελαχιστα πιο advanved σωμα. Στην πρωτη περιπτωση η ποιοτητα φωτογραφιας σου θα ειναι σαφως καλυτερη

4) Οσο πιο λιγα χρηματα ξοδεψεις στην αρχη για σωμα τοσο λιγοτερα θα χασεις οταν θα ερθει η ωρα να αλλαξεις σωμα. Η φωτογραφια ειναι κατι δυναμικο και ειναι και μικροβιο οποτε εαν πραγματικα ασχοληθεις θα μπεις σιγουρα στον πειρασμο να αλλαξεις σωμα οποιο κι αν επιλεξεις σημερα.

5) Υπαρχει παντα η περιπτωση να παρατησεις την φωτογραφια αν και ξεκινας φουριωζος. Οποια μηχανη κι αν παρεις δεν θα βγαλεις τις φωτογραφιες που φανταζεσαι στην αρχη και δεν θα φταιει η μηχανη οσο κι αν εσυ αυτο θα πιστευεις. Εχει συμβει πολλες φορες.

 

Οποτε αυτο που λεω ειναι ξεκίνα μαλακά και φθηνά. Ακομη και με μεταχειρισμενες επιλογες. Εχεις χρονο και εαν πραγματικα μπεις στο τριπακι της φωτογραφιας τα χρηματα που θα ξοδεψεις θα ειναι πολλαπλασια του σωματος που θα αγορασεις σημερα.

 

Οι μηχανες mirrorless 4/3" ειναι πια πολυ καλες. Η απαντηση του τυπου που επισυναψα πιο πανω ειναι νομιζω πολυ σωστη για την πραγματική διαφορα αναμεσα στους αισθητηρες.

 

Η Nikon θα σου δωσει καλυτερα αποτελεσματα αλλα η Panasonic θα σου δωσει περισσοτερες επιλογες και δυνατοτητα να την εχεις περισσότερο μαζί σου. Εαν η φωτογραφηση σε χαμηλους φωτισμούς δεν ειναι κρισιμο ζητούμενο (που μαλλον δεν ειναι), τοτε θα πηγαινα με την G6. Βεβαια η G7 ειναι και πιο ομορφη και καλυτερη οποτε θα απογοητευτεις λιγο οπτικα (αν και αυτο ειναι υποκειμενικο).

 

Γενικα παρε μια μηχανη που να εισαι και λιγο ερωτευμενος μαζι της γιατι η φωτογραφια ειναι ερωτας. Και ο ερωτας δεν υπακουει παντα στην απόλυτη λογικη.

η προσφορα με τον επιπλεον φακο 55-200 ομως δεν ειναι καλυτερη? με την εννοια οτι στο πακετο που βγαινει 400 στους αλλους, εδω βγαινει 500 και εχει εναν φακο με 100 ευρω επιπλεον (σε καινουριο ομως) που κανονικα εχει 180. οποτε καλυτερη ειναι.

γενικα ναι ισως ειναι καλυτερα να ξεκινησω ετσι οπως λες...και οταν ερθει η ωρα που θα το εξελιξω και θα ειμαι ετοιμος για το κατι αλλο τοτε παω σε μια καλυτερη dslr.

η g6 με αντιστοιχους φακους ομως θα μου βγει λογικα πιο ακριβα εν τελη.

η g7 μου αρεσε πολυ ομολογω. ηταν μια μικρη dslr στην ουσια. αλλά η g7 παει στα 700+ στην καλυτερη περιπτωση με κιτ φακο...οποτε με εξτρα φακους ξεφευγει.

αλλά σε εικονα φωτογραφιας η 3300 είναι καλυτερη απο την g6? ή g7?

 

ουσιαστικα αν παω τελικα σε dslr καποια εκ των προσφορων ειμαι αναμεσα σε 2 τελικα στην προσφορα με τον κιτ και επιπλεον των 55-200mm στα 500 ευρω (την 3300) και στην ακριβως αντιστοιχη προσφορα της D5200. στα 600 ευρω.

θεωρεις οτι αξιζει η 5200 τα 100 ευρω επιπλεον? λογω του φοκους και οτι καλυτερο μπορει να εχει ή και χειροτερο...θεωρεις αξιζει τα 100 ευρω + αν ναι τοτε θα το σκεφτω για την 5200...ποια απο αυτες τις δυο θα διαλεγες?

Επεξ/σία από GT-MAN
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εαν ειχα τα 600€ και ημουν αναμεσα σε αυτες τις δυο ΕΓΩ θα πηγαινα στην D5200.

 

Και λεω ΕΓΩ διοτι εμενα με ενδιαφερει το επιπλεον zoom και το καλυτερο AF γιατι φωτογραφιζω αρκετα sport.

 

Εαν ομως φωτογραφιζα τοπια το επιπλεον zoom περιστασιακα θα μου ηταν καπως χρησιμο αλλα θα προτιμουσα να κρατησω τα επιπλεον 100€ να παρω το βασικο κιτ και να βαλω αλλα 80€ (συνολο +180€ )και να παρω τον 35mm f/1.8 DX που ειναι ενας καλος prime και θα μου αναβαθμιζε την ποιοτητα των φωτογραφιων μου.

 

Τωρα η λογικη λεει οτι εαν φτασεις τα 500€ και υπαρχουν διαθεσιμα τα 600€ τα δινεις αλλα για τα θεματα που εχεις στο μυαλό σου θα ελεγα την D3300 που χωρις το low pass filter ειναι πιο sharp και εχει και πιο νεο λιγο καλυτερο αισθητηρα και ειναι και πιο φθηνη. Νομιζω ειναι πιο ταιριαστη επιλογη για εσενα.

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητοί συμφουριτες καλησπέρα και Χρόνια πολλά,
Μέρες που είναι αποφάσισα να κάνω ενα δωράκι στον εαυτό μου.

Με budget 550-700 ευρώ (με δόσεις) έχω καταλήξει στις εξής μετά απο αρκετό googling και διάβασμα στο φορουμ.

Σκέφτομαι για τις εξής που βρίσκονται και σε προσφορά αυτές τις μέρες.
1. Nikon D5300 Kit 18-55mm VR II & Φακός Sigma 70-300mm στα 669 

2. Nikon D5300 Kit 18-105mm VR στα 699

3. Canon 750D με στάνταρ φακό 18-55 IS STM στα 599

Την μηχανή την θέλω για Πορτραίτα, γενική χρήση - all around, κανα τοποίο και κανα βίντεο οποτε χρειαστεί. 

 

Και ρωτώ τα εξής.
Η φωτογραφίες της Canon μαρεσαν κάπως περισσότερο + ότι έχει καλύτερη λήψη βίντεο.
(Link.png Site:



Το αρνητικό ειναι ότι θα έχω ένα πολύ καλό σώμα με 600 ευρώ και δεν θα έχω φακούς. Μπορώ να διαθέσω λίγα χρήματα για αγορά του τύπου 100-150 για αγορά φακού στο προσεχές διάστημα.

Με δεδομένο το budget τοπ 700 ευρώ ποιο ΚΙΤ απο τις ΝΙΚΟΝ αξίζει ώστε να μην αγοράζω άμεσα φακούς και για την Canon τι φακούς θα πρέπει να προτιμήσω? π.χ τους Canon EF 50 f/1.8 STM 135€  ή  EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM στα 370 ή καναν EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS STM στα 225.

 

* Δεν είμαι γνώστης οπότε χρειάζομαι τις πολύτιμες συμβουλές σας για την τελική επιλογή και δεδομένη της χρήσης που σκοπέυω να κάνω.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η D5300 ειναι καλυτερη φωτογραφικη απο την 750D εκτος κι αν μιλαμε περισσοτερο για βιντεο παρα για φωτογραφια.

 

Ο 70-300 ειναι στην πράξη 105-450mm. Το χρειαζεσαι πραγματικα αυτο το ευρος; Εμενα με βολευει αλλα δεν ειναι απαραιτητο για ολους.

 

Αναμεσα στις 3 επιλογες θα επιλεξω την (1). Καλος ο 18-105 αλλα θα προτιμησω το αλλο σετακι.

 

Εαν δεν χρειαζεσαι τον 70-300 τοτε ισως να επαιρνες το απλο κιτακι μονο με τον 18-55;

 

Υπαρχει παντα και η επιλογη των mirrorless που στα 700€ εχεις αρκετες και καλες επιλογες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι διαφορα εχει ο Φακός Sigma 70-300mm σε σχεση με τον 55-200mm?

Δεν ειχα δει αυτη την προσφορα με την D5300. Ειναι καλυτερη απο αυτη την προσφορα του πλαισιου με την 5200 που δινει επιπλεον τον 55-200 +τσαντα +τριποδο και κανει 600 ευρω?? Βεβαια λεει για 1 χρονο εγγυηση στο site του public.. 2 δεν θα πρεπε να εχει κανονικα?

Επεξ/σία από GT-MAN
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...