Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κύριοι,

Τα κατεσχεμένα απο τις Τράπεζες "αναπαύονται" σε μισθωμένα χωράφια ανα την Επικράτεια και δεν δημοπρατούνται απο τον ΟΔΔΥ.

Ο λόγος είναι απλός.

Η τράπεζα προτιμά να κρατά ζωντανή την εγγραφή στα βιβλία της (Κεφάλαιο+Τόκοι) ως αξία του οχήματος παρά να το το πουλήσει (βλ. σκοτώσει) κοψοχρονιά και ουσιαστικά να αντικαταστήσει μια "μεγάλη" εγγραφή με μικρότερη.

Εξ' άλλου οι κατασχέσεις τα τελευταία χρόνια απο Τράπεζες έχουν μειωθεί δραματικά, για τον ίδιο ακριβώς λόγο.

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Συντριπτικη μειονοτητα νομιζω .

 

Δεν έχω στοιχεία για ξέρω τα ποσοστά προέλευσης, αν έχεις εσύ νιώσε ελεύθερος να τα μοιραστείς μαζί μας.

Εγώ τουλάχιστον μιλάω για αυτοκίνητα που τα βρίσκεις στα sites των τραπεζών

 

Ένα αυτοκίνητο που βλέπεις σε site τράπεζας, δεν είναι απαραίτητο πως προέρχεται από κατάσχεση... μπορεί κάλλιστα να προέρχεται από leasing.

Δημοσ.

Εγώ πάλι έχω μια απορία. Όλοι εσείς που λέτε ότι δεν θα αγοράζατε κατασχεμένο, πως ακριβώς μπορείτε να ξεχωρίσετε αν ένα αυτοκίνητο είναι κατασχεμένο ή όχι? Ειλικρινά το έχω απορία.

Απολύτως ουδεμία δυνατότητα διαχωρισμού.

 

π.χ. οποιοδήποτε αυτοκίνητο νεώτερο των 48 μηνών πωλείται σε οποιαδήποτε μάντρα, αποτελεί προϊόν "κατάσχεσης" μετά απο καταγγελία σύμβασης Leasing (άλλο Leasing άλλο Daily Rental) κατά συντριπτική πλειοψηφία.

 

Επίσης οι Τράπεζες διαθέτουν κατεσχεμένα Leasing ή πρόωρες επιστροφές της δικής τους θυγατρικής ή τρίτης (οφειλέτριας) Operating Leasing Εταιρίας.

Δημοσ.

Απολύτως ουδεμία δυνατότητα διαχωρισμού.

Αυτή ακριβώς είναι και η δική μου άποψη, πως δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Εκτός και αν έχεις δυνατότητα να ελέγξεις στο υπουργείο πιθανούς προηγούμενους ιδιοκτήτες, και μόνο αν διαπιστώσεις πως μέσα σε αυτούς δεν περιλαμβάνεται το όνομα τράπεζας.

Δημοσ.

Κύριοι,

 

Τα κατεσχεμένα απο τις Τράπεζες "αναπαύονται" σε μισθωμένα χωράφια ανα την Επικράτεια και δεν δημοπρατούνται απο τον ΟΔΔΥ.

 

Ο λόγος είναι απλός.

 

Η τράπεζα προτιμά να κρατά ζωντανή την εγγραφή στα βιβλία της (Κεφάλαιο+Τόκοι) ως αξία του οχήματος παρά να το το πουλήσει (βλ. σκοτώσει) κοψοχρονιά και ουσιαστικά να αντικαταστήσει μια "μεγάλη" εγγραφή με μικρότερη.

 

Εξ' άλλου οι κατασχέσεις τα τελευταία χρόνια απο Τράπεζες έχουν μειωθεί δραματικά, για τον ίδιο ακριβώς λόγο.

Δεν νομίζω πως ισχύει γιατί μπαίνουν στην κατηγορία κόκκινα δάνεια...

Οι τράπεζες με μέσαζοντες συνήθως μαντραδες τα πουλάνε όλα μαζί χονδρική και συνήθως στο εξωτερικό..

Αντί να σπαταλάνε προσωπικό και μερες για να τα δείχνεί ένα ένα σε ιδιωτες και να τους ξεμεινουν τα αυτοκίνητα με 200 300χιλ km ..

Δημοσ.

Οι τράπεζες με μέσαζοντες συνήθως μαντραδες τα πουλάνε όλα μαζί χονδρική και συνήθως στο εξωτερικό..

Αντί να σπαταλάνε προσωπικό και μερες για να τα δείχνεί ένα ένα σε ιδιωτες και να τους ξεμεινουν τα αυτοκίνητα με 200 300χιλ km ..

 

Δεν ισχύει αυτό στα bold, εκτός ελάχιστων περιπτώσεων η αξία ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου στο εξωτερικό είναι μικρότερη από ότι στην Ελλάδα.

 

Στα υπόλοιπα έχεις δίκιο, προτιμούν να τα πουλάνε πακέτο χονδρική. Όχι μόνο γιατί στη λιανική χρειάζονται πωλητές, αλλά και γιατί είναι απαραίτητο να κάνουν έξοδα για επισκευές, να έχουν σε όλα μπαταρίες, να τα συντηρούν, να τα διατηρούν καθαρά κτλ.

  • 2 χρόνια αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...