Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το νέο τμήμα αυτό-οδηγούμενων οχημάτων της Alphabet (Google) με την ονομασία Waymo αποκάλυψε το τελευταίο του μοντέλο, ένα τροποποιημένο Chrysler Pacifica.

Κατασκοπευτικές φωτογραφίες του υβριδικού μίνιβαν, που μπορεί να κινηθεί για 50 περίπου χιλιόμετρα μόνο με τις μπαταρίες του, είχαν κυκλοφορήσει πριν λίγο καιρό και τώρα επιβεβαιώνεται η ύπαρξη του.
Τότε, οι φωτογραφίες που είχαν τραβηχτεί σε μία εγκατάσταση της Google έδειχναν πέντε με έξι μοντέλα Chrysler Pacifica, ωστόσο είχαν κυκλοφορήσει πληροφορίες ότι το σύνολο οχημάτων που θα προμηθευόταν η Αμερικάνικη εταιρεία από τη Fiat-Chrysler άγγιζε τα εκατό. Το βελτιωμένο και τροποποιημένο Chrysler Pacifica διαθέτει ένα νέο custom υπολογιστή στο εσωτερικό του, διάφορους αισθητήρες καθώς και τηλεματική τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε και στο Lexus SUV της Google αλλά και από άλλα αυτό-οδηγούμενα οχήματα. Η Waymo πάντως δεν προμηθεύτηκε απλώς τα οχήματα, τα οποία τροποποίησε στην συνέχεια μόνη της. Εδώ και αρκετό καιρό, μία ομάδα μηχανικών της συνεργάστηκε στενά με μηχανικούς της Fiat-Chrysler (FCA) σε μία ειδική μονάδα στο Νοτιοανατολικό Michigan.

 

“Η κατασκευαστική ομάδα και η ομάδα προϊοντικής ανάπτυξης της FCA αποδείχτηκαν αρκετά ευέλικτοι συνεργάτες, με αποτέλεσμα να μας βοηθήσουν να φτάσουμε από την έναρξη του προγράμματος στην συναρμολόγηση του αυτοκινήτου μέσα σε μόλις έξι μήνες” δήλωσε ο CEO της Waymo, John Krafcik. Το σχέδιο της εταιρείας διέρρευσε τον περασμένο Μάϊο και αργότερα επιβεβαιώθηκε από τη Google, οπότε στην πραγματικότητα πρόκειται για μία διαδικασία που διήρκησε για κάτι περισσότερο από επτά μήνες, αν και ο προγραμματισμός παρέμεινε εντός ορίων. Η Waymo έχει πραγματοποιήσει πάνω από “200 ώρες δοκιμών σε ακραίες καιρικές συνθήκες” για τα οχήματα στην California καθώς και η FCA στις περιοχές Arizona, Chelsea και Michigan λέει ο Krafcik.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Τα οχήματα όπως αναφέραμε είναι τροποποιημένα, και οι FCA και Waymo έχουν επέμβει ή πραγματοποιήσει αλλαγές εξολοκλήρου σε σημεία του powertrain, στο σασί, στο πλαίσιο ή στα ηλεκτρικά των αυτοκινήτων. Οι αλλαγές ήταν απαραίτητες ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα με τα επιπλέον κιλά του εξοπλισμού καθώς και με την τροφοδοσία του εξοπλισμού της Google.

 

Αν και δεν είναι και το πιο όμορφο όχημα, καλύπτει και με το παραπάνω τις προδιαγραφές που έθεσε η Google, με τον Krafcik να δηλώνει ότι με αυτό το εξαιρετικό μίνιβαν στο δρόμο, η εταιρεία του θα μάθει από πρώτο χέρι για την εμπειρία που θα έχουν οι άνθρωποι όλων των ηλικιών, μορφών και ομάδων με την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης. Ο CEO της Fiat Chrysler, Sergio Marchionne δήλωσε με τη σειρά του πως τέτοιες συνεργασίες είναι ζωτικής σημασίας για την προώθηση μίας κουλτούρας καινοτομίας, ασφάλειας και τεχνολογίας και πως η συνεργασία της εταιρείας του με την Google θα την βοηθήσει με την δική της τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.

 

Link.png Site: Engadget

  • Moderators
Δημοσ.

Τρομάζεις λίγο με το "φάρο"

Περισσοτερο απο οτι τρομαζεις με αυτον που οδηγει με 80 στην αριστερη λωριδα της εθνικης?

  • Like 3
Δημοσ.

για τα πλαισια της αμερικης καλο ειναι . αρκει να μεινει εκει . εδω οι ταχυτητες ειναι μεγαλες και το αμαξι αεροδυναμικα ...

Δημοσ.

<p>για τα πλαισια της αμερικης καλο ειναι . αρκει να μεινει εκει . εδω οι ταχυτητες ειναι μεγαλες και το αμαξι αεροδυναμικα ...</p>

Εννοείται. Μόνο f1 και koenigssesiguguggg στην Ελλάδα λογω αεροδυναμικης.

Δημοσ.

Εννοείται. Μόνο f1 και koenigssesiguguggg στην Ελλάδα λογω αεροδυναμικης.

χαχαχα☺ ωραιο αστειο φιλε! να συμπληρωσω και bugatti , mclaren , aston martin , porsche

Δημοσ.

για τα πλαισια της αμερικης καλο ειναι . αρκει να μεινει εκει . εδω οι ταχυτητες ειναι μεγαλες και το αμαξι αεροδυναμικα ...

Μονο στον αούτομπαν Γερμανίας είναι υψηλές οι ταχύτητες , οπουδήποτε αλλου στην Ευρώπη είναι max 120/130 αλλά και no limit να ήτανε παντού , δεν νομίζω να ήτανε λόγος να μην το φέρουν.

Δημοσ.

Περισσοτερο απο οτι τρομαζεις με αυτον που οδηγει με 80 στην αριστερη λωριδα της εθνικης?

εδώ ο άλλος πήγε να κάνει αναστροφή στην Συγγρού ο βλάχος... 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...