Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά, καλημέρα. Βοηθήστε με λίγο γιατί κοντεύω να σκάσω. 

 

Είχα θέμα στο laptop (lenovo y70) με screen flickering και όταν χαλάρωσε λίγο η δουλειά το έστειλα να το φτιάξουν. Τους πήρε ενάμιση μήνα να το στείλουν πίσω (περίμεναν καλωδιοταινία μου είπαν), ωστόσο το πρόβλημα απλώς ελαττώθηκε. Εξακολουθώ να βλέπω σκόρπιες γραμμές να πετάνε στην οθόνη τρεις μέρες μετά. Ήταν εντός εγγύησης κι επισκευάστηκε στη lenovo. Η αγορά έχει γίνει από e-shop. Τι κάνω τώρα; 

 

Δεν έχει κλείσει ούτε χρόνο και ειλικρινά δεν έχω κανένα παράπονο, φυσάει, αυτό το θέμα όμως με την οθόνη μου έχει σπάσει τα νεύρα. 

Δημοσ.

Ήταν εντός εγγύησης κι επισκευάστηκε στη lenovo. Η αγορά έχει γίνει από e-shop. Τι κάνω τώρα; 

Έχεις χαρτιά από το service της lenovo ή έτσι σου είπαν στο eshop;  

 

Υποτίθεται πως το eshop προσφέρει αντικατάσταση τον 1ο χρόνο , γιατί δεν το κυνηγάς ή δεν ζητάς πιστωτικό για αγορά νέου ; 

Δημοσ.

Γιατί μου έχουν αλλάξει το ίδιο laptop ήδη μια φορά, το πρώτο που ήρθε έσβησε και δεν άνοιξα ποτέ στο τριήμερο. Χτυπάω το κεφάλι μου τώρα που δέχτηκα να πάρω αντικατάσταση το ίδιο. :( 

 

Πήγε στη CPI που είναι επίσημο service Lenovo εδώ, έχω αποδεικτικό.  

Δημοσ.

Αρχικά, από τη στιγμή που αντικαταστάθηκε, είναι καινούριο προϊόν, οπότε δικαιούσαι ότι και αν το αγόραζες κατευθείαν.

Δεύτερον, είναι ανεπίτρεπτο το "1.5 μήνα μετά", καθότι ο νόμος είναι σαφέστατος και αν η επισκευή διαρκέσει >15 μέρες, είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν άλλον προσωρινά να κάνεις τη δουλειά σου.

 

Χρησιμοποιόντας λοιπόν αυτά τα δύο "φάουλ", γράψε μια επιστολή στην CPI και κοινοποίησέ τη και στον Συνήγορο του Καταναλωτή, ζητώντας εκ νέου αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων αν αυτό θέλεις. Είναι νόμιμο δικαιώμά σου, ειδικά σε περίπτωση που αντιμετωπίζεις άλυτα προβλήματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Για να μην μένουν θολά σημεία στην ιστορία, λειτουργώ αυτό το pc από 19/02, μέσα Μαρτίου ξεκινά το flickering, το στέλνω 25 Οκτώβρη γιατί δεν μπορούσα να μείνω χωρίς υπολογιστή και έρχεται πίσω 15/12 έχοντας το ίδιο πρόβλημα σε ελάχιστο πλέον βαθμό. 

 

Μου προτάθηκε 4-5 ημέρες πριν το στείλουν πίσω, αφού τους πήρα 5 τηλέφωνα και τους έπρηξα να μου στείλουν προσωρινό, αρνήθηκα και τους είπα ότι το ζήτημα είναι να φτιάξουν το δικό μου, όχι να έχω προσωρινές λύσεις. 

Δημοσ.

Αφου αλλάχθηκε η καλωδιοταινία, σειρά παίρνει η οθόνη. 

Η Cpi, πλέον, τέτοιες αναμονές έχει. Και εγώ για αντικατάσταση μητρικής, 3+ εβδομάδες περίμενα.

Άγνωστη η αιτία.

Δημοσ.

Δεν έχω και τις καλύτερες των εντυπωσεων για τη cpi

Ενώ ας πούμε, όλοι έχουν να λένε τα καλύτερα για την Dell / που επίσης είναι της Cpi, απλά είναι διαφορετικά τμήματα.

Δημοσ.

Πήρα στο service του e-shop και μίλησα με τον τεχνικό που έκανε τον επανέλεγχο μετά την επισκευή της cpi. Πάει για αντικατάσταση αφού διαπιστωθεί ότι η βλάβη παραμένει. 

 

Πολύ καλή αντιμετώπιση είχα σε όλη τη διαδικασία από το e-shop και συνεχίζουν ευτυχώς να είναι εξυπηρετικοί κι ευγενικοί. Μακάρι να έβαλαν μυαλό και να γίνει κανόνας για όλα τα καταστήματα. Θα ενημερώσω για τη συνέχεια, ευχηθείτε μου καλή τύχη ως τότε. 

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Αφου αλλάχθηκε η καλωδιοταινία, σειρά παίρνει η οθόνη. 

Η Cpi, πλέον, τέτοιες αναμονές έχει. Και εγώ για αντικατάσταση μητρικής, 3+ εβδομάδες περίμενα.

Άγνωστη η αιτία.

 

Σωστός απεδείχθης, με πήραν τηλ ότι πάει για αλλαγή καλωδιοταινίας + οθόνης. Δεν θα ξεμπλέξω άλλο. Θα προσπαθήσω να κυνηγήσω πιστωτικό έστω, δεν μπορώ άλλο να παίζω. Στους 10 μήνες έχω το pc τους 7.

Δημοσ.

Το θέμα είναι να στείλεις μέιλ στην μαμά Λενόβο. Στην Ελλάδα επισκευαστικό κέντρο είναι η Cpi - οπότε αναγκαστικά προχωρά σε σέρβις και μόνο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...