makisrx7 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2016 Αποφασισα να δημοσιευσω την προσφατη "πικρη" εμπειρια μου μετα την αγορα μιας τηλεορασης LG μοντελο 65UF950v που ισως βοηθησει καποιους φιλους να αποφυγουν τη ταλαιπωρια και πικρα που περασα εγω. Στις 4-11-16 παω στο πλαισιο να δω καποιες προσφορες και καταληγω στην αγορα της συγκεκριμενης τηλεορασης μετα απο πληρη και ικανοποιητικη ενημερωση υπαλληλου μια πολυ καλη προσφορα και στα 1500 ευρο αφου ηταν μοντελο 2015 και απο τα τελευταια κομματια. Ηταν μαλλον το τελευταιο "σφραγισμενο" κομματι που βρηκαμε σε καποιο αλλο καταστημα και σε πολυ συγκεκριμενες ερωτησεις μου για το αν ειναι απολυτως σφραγισμενο και για την εγγυηση του ο υπαλληλος μου ανεφερε οτι θα γινει ελεγχος απο τον ιδιο κατα την παραδοση κατι που εγινε και τις 7 ημερες που γινεται αμεση αντικατασταση σε περιπτωση προβληματος "κατι που στην πορεια διαπιστωσα οτι βεβαια δεν ισχυει οταν δεν υπαρχει το μοντελο σε αποθεμα αλλα δεν αναφερθηκε ποτε". Παραλαμβανω την τηλεοραση στο σπιτι μου την εφερε μαλιστα ενας αλλος υπαλληλος του καταστηματος με το αυτοκινητο του γιατι προεκυψε μια καθυστερηση λογω λαθους παραδοσης απο καταστημα σε καταστημα και το εκτιμησα πολυ αφου ο ιδιος υπαλληλος με βοηθησε να την ανεβασω στο δευτερο οροφο και να την βγαλουμε απο το κουτι και στο στησιμο της. Ολα καλα εως εδω και τη πεμπτη ημερα τυχαια παρατηρω καποιο συννεφακι στην πανω δεξια γωνια αλλα και ενα μικροτερο στην αριστερη. Κανω διαφορες δοκιμες αλλα ματαιως και την απομενη ημερα πρωι πηγαινω ο ιδιος στο καταστημα και αναφερω το προβλημα παρουσια φωτογραφιων που εχω βγαλει στον υπευθυνο του καταστηματος ο οποιος προς τιμη του και δικη μου ικανοποιηση δινει αμεση εντολη για "doa" οπως την αποκαλουν και με ενημερωνει οτι θα γινει αμεση αντικατασταση μετα απο τον ελεγχο που θα κανουν. Σε δυο ωρες εχει ερθει το φορτηγο του πλαισιου παιρνουν την τηλεοραση και αρχιζει ο γολγοθας της αναμονης και παραπληροφορησης. Ερχεται τεχνικος της lg απο το σερβις του Μανολοπουλου την επομενη ημερα "Παρασκευη" και επιβεβαιωνει μεν το προβλημα αλλα καμια κινηση αλλαγης η λυσης απεναντι μου και ενω εγω εχω ενημερωσει και τους υπευθυνους του πλαισιου αλλα και στην εξυπηρετηση πελατων της lg οτι εχω καποιο σοβαρο προβλημα υγειας και η τηλεοραση μου ειναι "καπως" απαραιτητη. Μετα απο 2 ημερες ημερα Δευτερα η τηλεοραση "φευγει" απο το καταστημα και παει στο σερβις οπου αρχειζει αλλος γολγοθας 5 ημερων για πιο λεπτομερη εξεταση και ληψη αποφασης η λυσης. Σε καθημερινη σχεδον βαση καλω την εξυπηρετηση πελατων και μου λενε συγκεκριμενα και καταγεγραμμενα ολα αυτα οτι θα γινει συντομα αντικατασταση και σε ερωτηση τι θα γινει αν δεν υπαρχει το συγκεκριμενο μοντελο μου διαβεβαιωνουν οτι θα αλλαχτει με αλλο αν οχι στην ιδια κατηγορια με καλυτερο και σε καμμια περιπτωση υποδεεστερο οποτε συνεχιζω την αναμονη. Την Παρασκευη τελικα, παω ο ιδιος στο σερβις του Μανολοπουλου στην Αθηνα οπου με διαβεβαιωνει ο ιδιος ο υπευθυνος του σερβις που εχουμε μιλησει και στο τηλεφωνο οτι βγηκε το πορισμα και θα στειλει αμεσα την εντολη αντικαταστασης αν θυμαμαι καλα τη διατυπωση του στην lg και θα εχω συντομα νεα απο εκει. Περναει αλλο ενα Σαββατοκυριακο και απο Δευτερα αρχιζει αλλος γολγοθας αναμονης απο την εταιρεια οπου ξεχασα να αναφερω οτι την Παρασκευη το απογευμα με διαβεβαιωσαν απο την εξυπηρετηση πελατων της lg οτι πηραν το πορισμα απο το Μανολοπουλο και το ανωτερο σε 5 εργασιμες ημερες θα μου στειλουν την καινουργια μου συσκευη και αυτα ειναι τα ακριβη λογια του ανθρωπου στην τηλεφωνικη μου επικοινωνια που ειναι και καταγεγραμμενη συνομιλια. Περναει η Δευτερα και η Τριτη και η Τεταρτη οπου εγω παιρνω τηλεφωνο καθημερινα να μαθω κανενα νεο αλλα τιποτα αλλο απο υποσχεσεις και μεταφορα της ευθυνης στο τμημα αντικαταστασης το οποιο κατα λαξη του υπευθυνου δε συνεργαζεται σωστα με το τμημα εξυπηρετησης της lg. Ερχεται η Πεμπτη οπου ειναι και η "BLACK FRIDAY" και εγω περιμενω νεα αλλα ματαιως μεχρι το απογευμα στις 4 και κατι οπου μου λενε απλα οτι εχουν στειλει με e'mail την αποφαση στο πλαισιο και να παω απο εκει για τη λυση. Σε ερωτηση μου δε στο περιεχομενο της αποφασης και τι εγινε με τις υποσχεσεις της lg για αντικατασταση της τηλεορασης μου απο μερα σε ημερα η απαντηση ειναι να παω στο πλαισιο για να μαθω. Παω και εγω για πολλοστη φορα στο καταστημα στις 5:15 οπου δυστυχως το τμημα αλληλογραφιας εχει κλεισει στις 5 και μου λενε ευγενεστατα οτι τη Δευτερα θα εχουμε την απαντηση και τη λυση. Ξημερωνει η Δευτερα και παω απο το καταστημα οπου δυστυχως η απαντηση του υπευθυνου ειναι επι λεξει οτι δεν υπαρχει το ιδιο μοντελο για αντικατασταση και θα πρεπει να επιλεξω καποιο αλλο με το ποσον που εχω πληρωσει δηλαδη 1500 ευρο. Εξοργιζομαι καπως και τους αναφερω ολες τις υποσχεσεις που δεν τηρηθηκαν και το γεγονος οτι εγω αγορασα κατι σε προσφορα και δε θελω να παρω οτιδηποτε σε κανονικη τιμη και υποχρεωτικα ειδικα δε μετα απο ολη αυτη τη ταλαιπωρια μου και ζηταω ευγενικα αν μπορω τουλαχιστον και κατ'εξαιρεση να παρω καποια αλλη τηλεοραση τουλαχιστον στη τιμη της προσφορας της Πεμπτης "black friday" οπου και εγινε η καθυστερηση της ενημερωσης μου απο δικης τους υπαιτιοτητας αλλα η απαντηση ηταν παλι αρνητικη διοτι οι προσφορες ηταν μονο για εκεινη την ημερα. Φευγω ηρεμα και αναφερω οτι θα μιλησουμε συντομα για το θεμα και αργοτερα με ενημερωνει ο υπευθυνος και προς τιμη του οτι μιλησε με την lg και το βραδυ θα εχω την τηλεοραση μου οπως περιμενα. Δυστυχως και παρολο που ευγενεστατα και καλοπροαιρετα ο υπευθυνος εκανε φιλοτιμη προσπαθεια και μου εδωσε ελπιδες για μια αλλη φορα η ψυχρη απαντηση της εταιρειας lg ηταν απλα επιστροφη χρηματων διοτι οπως μου ειπαν το αντιστοιχο μοντελο ειχε μεγαλη διαφορα τιμης γαι να γινει αντικατασταση. Αυτη δυστυχως ειναι η κατασταση σε αυτη τη χωρα οπου πολλα πραγματα δεν ισχυουν οπως τα περιγραφουν και υποσχονται ακομα και απο μεγαλες εταιρειες. Θελω να διευκρινησω ομως οτι εκτιμαω την συμπεριφορα των 2 υπευθυνων και του υπαλληλου του σερβις στο πλαισιο που εκαναν οτι περνουσε απο το χερι τους για να με εξυπηρετησουν αλλα δυστυχως η γραμμη της εταιρειας μαλλον ειναι η υπευθυνη της ταλαιπωριας μου και μαλλον δε θα κανω ξανα αλλη αγορα απο εκει. Οσον αναφορα δε την lg θεωρω επιεικως απαραδεκτη την αντιμετωπιση της απεναντι μου και εχω διαγραψει απολυτως την επαναληψη αγορας προιοντων της στο μελλον. Πιστευω οτι ημουν πολυ συγκεκριμενος στα γεγονοτα τα οποια ισως και λογω κακης μνημης να εχουν μια ελαχιστη και ασημαντη αποκλιση σε καποιες λεπτομερειες αλλα η ουσια παραμενει οτι θεωρω τον εαυτο μου εξαπατημενο και απο τις δυο εταιρειες που ημον χρονια πελατης και την επομενη φορα που θα κανω οποιαδηποτε σημαντικη αγορα θα ζηταω να εχω και γραπτη βεβαιωση των προφορικων υποσχεσεων απο το καταστημα αγορας. Για του λογου το αληθες δε επισυναπτω και την αποδειξη αγορας και επιστροφης χρηματων. Aποδειξη lg65uf950.pdf Αποδειξη lg uf950.pdf
DeadOrganPlayer Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2016 Υπερβολικό σε βρίσκω. Βλέπεις το ποτήρι μισοάδειο που λένε...
Wayward Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2016 Μια συμβουλή... παράγραφοι... καλό πράγμα... Καλό κουράγιο σε όποιον το διαβάσει 5
Fulgore Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2016 Προσπαθω να καταλαβω για ποιες υποσχεσεις που δεν τηρηθηκαν αναφερεσαι. Εν ολιγης εγινε μια αγορα μιας τηλεορασης LG 1500ευρω απο το καταστημα Πλαισιο.Παρουσιαστηκε καποιο μικρο προβλημα και το καταστημα κανονικα το αναγνωρισε το προβλημα. Επειδη το ιδιο μοντελο τηλεορασης ομως δεν υπηρχε προς αντικατασταση,εγινε επιστροφη χρηματων ολοκληρου του ποσου αγορας,οπως ειναι το σωστο αλλωστε. Ειναι βεβαια κατανοητο να υπαρχει ενας μικρος εκνευρισμος λογω του πηγαινε ελα και της μικρο ταλαιπωρειας,αλλα και εγω διακρινω μια υπερβολη. Για τα περι black friday επισης η απαντηση του υπαλληλου ηταν σωστη αφου οπως λεει και ο τιτλος οι περισσοτερες αγορες του Πλαισιου(αν οχι ολες δεν θυμαμαι)ηταν για αγορα απο το καταστημα την επομενη μερα,δηλαδη την Παρασκευη και οχι την Πεμπτη που πηγες.Κοινως μονο αν επαιρνες τα χρηματα πισω την Πεμπτη και πηγαινες απο το καταστημα την Παρασκευη μπορουσες να αγορασεις την τηλεοραση που κοιταζες. Ασχετο αλλα το θεμα γιατι ανεβηκε στην ενοτητα κινηματογραφου και τηλεορασης?Τι σχεση εχει με αυτα? 2
kax54638 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2016 Θα συμφωνήσω με τους παραπάνω, πως αν και καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σου και την ταλαιπωρία σου, ωστόσο βρίσκω την αντιμετώπιση τους (να σου επιστρέψουν δηλαδή τα χρήματα) ικανοποιητικότατη. Σε αντίστοιχη περίπτωση δική μου, με τηλεόραση SONY, τα συννεφάκια που από ότι καταλαβαίνω περιγράφεις, εμένα δεν μου τα αναγνώρισαν καν σαν πρόβλημα, θεωρώντας ότι είναι φυσιολογικό φαινόμενο σε lcd panel.
Ekzema043 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2016 Μια συμβουλή... παράγραφοι... καλό πράγμα... Καλό κουράγιο σε όποιον το διαβάσει True Story Man 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα