georgio.georgio Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Καλησπέρα. Αντιμετωπίζω το ακόλουθο πρόβλημα. Μετά από μετακόμιση από κέντρο Θεσσαλονίκης (όπου συχρόνιζα στα 13Mbit) προς Πυλαία Θεσσαλονίκης συγχρονίζω στα 3Mbit με σύνδεση wind. Μετά από επικοινωνία στο 1212 μου είπαν ότι είμαι μακριά από το κουτί οπότε τα 3Mbit είναι νορμάλ. Μου είπαν επίσης ότι αν θέλω να έρθει τεχνικός θα υπάρχει κίνδυνος να χρεωθώ αν αυτός διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει κάποιο θέμα, και ότι καλό θα ήταν να κάνω μια έρευνα στους γείτονες και αν σε περίπτωση υπάρχει κάποιος που να συγχρονίζει στα 5-6Mbit θα αξίζει να φωνάξω τεχνικό γιατί θα υπάρχει μια πιθανότητα να διορθωθεί κάτι. Το ερώτημά μου είναι αρχικά, είναι κάποιος στην περιοχή αυτή που να έχει το ίδιο πρόβλημα? Επίσης, αυτό που μου είπαν ότι θα με χρεώσουν κατά πόσο ευσταθεί, από τη στιγμή που εγώ πληρώνω θεωρητικά για 24Mbit και αυτοί μου προσφέρουν κάτι πολύ υποδεέστερο? Γενικά, υπάρχει κάποια πρόταση για την περίπτωσή μου?
makis5423 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Μου είπαν επίσης ότι αν θέλω να έρθει τεχνικός θα υπάρχει κίνδυνος να χρεωθώ αν αυτός διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει κάποιο θέμα Τί καραγκιοζιλίκι είναι αυτό; Δεν ντρέπονται;
prixtis Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Αν το πρόβλημα δεν είναι της Wind και το λύσει, φυσικό και επόμενο είναι να θέλει να πληρωθεί η Wind και ο κάθε πάροχος. Αν το πρόβλημα είναι της Wind φυσικά και δεν θα πληρώσει. @georgio Θεωρητικά δεν πληρώνεις για 24Mbit, πληρώνεις στην πράξη για έως 24 (που είναι το θεωρητικό max)
makis5423 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2016 και το λύσει Δεν αναφέρεται πουθενά ότι τον χρεώνουν για την λύση, έτσι πως είναι διατυπωμένο τον χρεώνουν και για την διάγνωση.
dkmaster Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2016 Καλημέρα. Αρχικά όντως δεν πληρώνουμε για 24 αλλά για έως 24 οπότε η κάθε εταιρεία είναι κομπλέ γιατί έτσι λειτουργεί αυτή η τεχνολογία. Αναφορικά για τον τεχνικό, δεν είναι απαραίτητο πως θα λύσει το πρόβλημα αν υπάρχει και δεν είναι υπαιτιοτητας εταιρείας. Θα χρεωθείς την επίσκεψη με την λογική ότι πχ τα ραντεβού του κάθε τεχνικού πρέπει να είναι παράδειγμα 20 την ημέρα. Αν οι μισοί από αυτούς δεν έχουν πρόβλημα και απλά γουστάρουν να καλούν τεχνικούς στο τζάμπα, τότε δε θα λύνονται τα πραγματικά προβλήματα. Δεν το λέω για εσένα προσωπικά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα