Προς το περιεχόμενο

αγορά καινουριου scouter ή μεταχειρισμενου smart 600cc


GT-MAN

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλημερα, μιας και με το αυτοκινητο πλεον καιω πολυ σε καθημερινη χρηση αλλά οχι τοσο για αυτο αλλά για το λογο του παρκαρισματος θα ηθελα κατι πιο βολικο για την καθημερινη χρηση ως δευτερο...ελεγα για ενα 200-300cc σκουτερ. ενας φιλος μου πεταξε ιδεα για μεταχειρισμενο smart 600cc (το οποιο σαν κιβικα ειναι σαν μηχανη..)
και μιας και διπλωμα για μηχανακι δεν εχω και θα πρεπει να βγαλω αν χρειαστει να παω σε σκουτερ τελικα σκεφτομαι την πιο οικονομικη λυση...δηλαδη αν μου βγαινει στα ιδια χρηματα ενα σμαρτ σαν να εχω μηχανη τοτε γιατι οχι.
 

εχω ωστοσο μια σημαντικη ερωτηση...ενα σκουτερ δεν φορολογειτε και τα λοιπα, ουτε εχει τεκμηρια και λοιπα. οπως και οι μηχανες απο 600 κυβικα και κατω γενικα...
ισχυει το αντιστοιχο και στο σμαρτ που ειναι 600 κυβικα...δηλαδη ειναι σαν μια 600αρα μηχανη? ή το δηλωνω κανονικα και εχω τεκμηρια και ιστοριες που θα αυξησουν τη φορολογια μου.?

ας πουμε αν παρω ενα σκουτερ θα δινω ενα 20-25 αρι για τελη και ασφαλεια κανα 100αρικο.(νομιζω)
αλλά δεν θα εχω τεκμηριο ωστε να λαμβανεται στη φορολογια μου...για το σμαρτ στα 600cc ισχυει το ιδιο?
ευχαριστω προκαταβολικα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω βρει ενα απο γνωστο... όχι οτι ξερω την χρηση που εχει κανει τοσα χρονια, αλλά δεν ειναι τουλαχιστον απο τελειως αγνωστο ανθρωπο. ωστοσο στο κομματι με τα κοστη που ανεφερα τι παιζει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς δεν ξέρω να σου απαντήσω για το φορολογικό κομμάτι. Πάντως δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ αυτοκινήτου και σκούτερ. Αν το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι η οικονομία και δεν έχεις θέμα με τους κινδύνους και τις καιρικές συνθήκες που δεν μπορείς να αποφύγεις με το σκούτερ έχω θα διάλεγα αυτό. Οσον αφορά το συγκεκριμένο σμαρτ όπου και αν ψάξεις στο ίντερνετ θα δεις ότι βγάζουν θέματα. Τουλάχιστον αν καταλήξεις για σμαρτ κοίτα κάτι 700cc και γενικά πιο καινούρια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοιτα οι καιρικες συνθηκες και οι κινδυνοι παιζουν σιγουρα ρολο....αν βρεχει παραδειγμα δεν θα βγω με το σκουτερ...θα το φοβαμαι...
τωρα αν ειναι να δω κατι καινουριο που λες δεν εχει νοημα γιατι δινω μαξ με το ζορι για μεταχειρισμενο σμαρτ μεχρι 2500... αλλιως παω σε καινουριο σκουτερ. απλα το ρωταω το θεμα διοτι αν φορολογικα ειναι το ιδιο το σμαρτ με ενα μηχανκαι τοτε δεν χρειαζεται να βγαλω διπλωμα για μηχανη (250 ευρω) και ειναι και πιο ασφλαλες το σμαρτ. απο κει και περα αν ειναι να το εχω συνεργειο και να ειναι τοσο χαλια αυτο δεν το ξερω πραγματικα...απλα βρισκω 600αρι απο γνωστο γυρω στα χρηματα που ειπα...και παιζει να γινει και κατι καλυτερο σε μενα μου ειπε...καθαρα γιαυτο το σκεφτομαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περα απο το διπλωμα σκεψου και τα λοιπα εξοδα...Μπουφαν κρανος παντελονι κ τα σχετικα...Επισης η μηχανη η το μηχανακι δεν ειναι για πολλα,αν ειναι να την εχεις για διασκεδαση το σ/κ ναι,αλλα για καθημερινη χρηση βγαζει πολλα θεματα στον αναβατη συν ο κινδυνος.Αυτα απο εμενα οδηγο μηχανης 20 κ πλεον ετη...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω βρει ενα απο γνωστο... όχι οτι ξερω την χρηση που εχει κανει τοσα χρονια, αλλά δεν ειναι τουλαχιστον απο τελειως αγνωστο ανθρωπο. ωστοσο στο κομματι με τα κοστη που ανεφερα τι παιζει?

 

Δεν έχει σημασία αν είναι από γνωστό. Έχει προβληματικο κινητήρα.

Τεκμήριο έχει κανονικά. Αυτοκίνητο είναι άλλωστε.

Το κόστος χρήσης του επίσης είναι μεγαλύτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ λέω Smart. 

 

Φυσικά και δεν είναι τόσο εύκολο στο να το παρκάρεις όσο ένα μηχανάκι που το παρκάρεις και πάνω στο πεζοδρόμιο που λέει ο λόγος.

 

Αλλά είναι πολύ εύκολο λόγο όγκου, έχει χαμηλή κατανάλωση, προσφέρει απίστευτη άνεση (μέσα στην πόλη πάντα), έχει χαμηλά τέλη και πολλά ακόμα.

 

Στα κατά είναι ότι έχει τεράστιο κόστος επισκευής ακόμα και για μικροπράγματα λόγο του ότι πρέπει να βγει ολόκληρος ο κινητήρας, σε κανα ταξίδι θα σε ζορίσει και φυσικά το κλέβουν πιο εύκολα και από ποδήλατο άρα αναγκαστικά θα πρέπει να κοιτάξεις για κάποιο parking.

 

Παρόλα αυτά το μηχανάκι είναι πιο ζόρικο.

 

Θα μπλέξεις ξανα μανά με σχολές, εξετάσεις κτλ., αν σε τρακάρει κάποιος ακόμα και με μικρή ταχύτητα στην καλύτερη περίπτωση θα σπάσεις το πόδι σου για πλάκα, όταν βρέχει δεν θα μπορείς να το κυκλοφορείς, όταν έχει κρύο (καλή ώρα όπως τις τελευταίες μέρες) θα δαγκώνεις τα τέτοια σου, δεν σε σέβεται κανένας οδηγός στον δρόμο, θα πρέπει να σκάσεις μια μικρή περιουσία για τον εξοπλισμό και αρκετά ακόμα που βαριέμαι να γράψω.

 

Εγώ λέω Smart.

 

*For the record δεν ξέρω τίποτα για το συγκεκριμένο Smart βέβαια. Φρόντισε να μην είναι πάνω από 80.000 χιλιόμετρα όμως αυτή είναι η δική μου συμβουλή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περα απο το διπλωμα σκεψου και τα λοιπα εξοδα...Μπουφαν κρανος παντελονι κ τα σχετικα...Επισης η μηχανη η το μηχανακι δεν ειναι για πολλα,αν ειναι να την εχεις για διασκεδαση το σ/κ ναι,αλλα για καθημερινη χρηση βγαζει πολλα θεματα στον αναβατη συν ο κινδυνος.Αυτα απο εμενα οδηγο μηχανης 20 κ πλεον ετη...

 

σιγουρα το μηχανακι ειναι πιο οικονομικο απο το καθε αυτοκινητο. απλα αν ηταν περιπου ιδια τα εξοδα τοτε το εψηνα για σμαρτ...όμως ενα σμαρτ θα το παρω 2000 το λιγοτερο (με πανω απο 100χιλ χλμ.) (το συγκεκριμενο του γωνστου μου ειναι 138000 χλμ νομιζω.) σιγουρα μετα το σκουτερ πρεπει να υπολογισω και μπουφαν και εξοπλισμο γενικα. αλλά ενα σκουτερ εχει σιγουρα μικροτερο κοστος στα σερβις απο οτι ενα σμαρτ. ή γενικα ενα αυτοκινητο. δεν ξερω τι να κανω...

 

υ.γ μπορεις να μου πεις τι θεματα εκτος απο κινδυνους εχεις απο την καθημερινη χρηση σαν αναβατης σε μια μηχανη? γιατι με ενδιαφερει.

Εγώ λέω Smart. 

 

Φυσικά και δεν είναι τόσο εύκολο στο να το παρκάρεις όσο ένα μηχανάκι που το παρκάρεις και πάνω στο πεζοδρόμιο που λέει ο λόγος.

 

Αλλά είναι πολύ εύκολο λόγο όγκου, έχει χαμηλή κατανάλωση, προσφέρει απίστευτη άνεση (μέσα στην πόλη πάντα), έχει χαμηλά τέλη και πολλά ακόμα.

 

Στα κατά είναι ότι έχει τεράστιο κόστος επισκευής ακόμα και για μικροπράγματα λόγο του ότι πρέπει να βγει ολόκληρος ο κινητήρας, σε κανα ταξίδι θα σε ζορίσει και φυσικά το κλέβουν πιο εύκολα και από ποδήλατο άρα αναγκαστικά θα πρέπει να κοιτάξεις για κάποιο parking.

 

Παρόλα αυτά το μηχανάκι είναι πιο ζόρικο.

 

Θα μπλέξεις ξανα μανά με σχολές, εξετάσεις κτλ., αν σε τρακάρει κάποιος ακόμα και με μικρή ταχύτητα στην καλύτερη περίπτωση θα σπάσεις το πόδι σου για πλάκα, όταν βρέχει δεν θα μπορείς να το κυκλοφορείς, όταν έχει κρύο (καλή ώρα όπως τις τελευταίες μέρες) θα δαγκώνεις τα τέτοια σου, δεν σε σέβεται κανένας οδηγός στον δρόμο, θα πρέπει να σκάσεις μια μικρή περιουσία για τον εξοπλισμό και αρκετά ακόμα που βαριέμαι να γράψω.

 

Εγώ λέω Smart.

 

*For the record δεν ξέρω τίποτα για το συγκεκριμένο Smart βέβαια. Φρόντισε να μην είναι πάνω από 80.000 χιλιόμετρα όμως αυτή είναι η δική μου συμβουλή.

με νοιαζει μονο για πολη είτε το σκουτερ, είτε το σμαρτ...για ταξιδια εχω μεγαλυτερο.

σιγουρα εχει καποια μειον το μηχανακι που σε καμια σχεση δεν παρεχει την ασφαλεια του αυτοκινητου. αλλα δεν μπορω πρωτον να το δικαιολογησω το τεκμηριο ενος επιπλεον αυτοκινητου (ενω το σκουτερ δεν εχει). οποτε λογικα μεγαλυτερη φορολογια με ενα επιπλεον αυτοκινητο (γιαυτο μπηκε και το διλλειμμα για σκουτερ).

σιγουρα το σμαρτ του γνωστου μου ειναι πανω απο 80000 χλμ και ειναι καπου στα 138000χλμ αν δεν κανω λαθος.

και αυτο που με φοβιζει πραγματικα ειναι μηπως το παρω και στο τελος δωσω αλλα 3000 σε βαθος 5ετιας για πιθανες βλαβες...που αυτο δεν αξιζει. ενω το σκουτερ στα ιδια λεφτα θα ναι καινουριο....αλλα και παλι δεν εχω αποφασισει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε,συγκρινεις διαφορετικα πραγματα.

Το ενα ειναι αυτοκινητο και το αλλο μοτο.

Στο ενα ανεβαινεις και φτανεις μπαμ μπαμ,στο αλλο μπλεκεις στην κινηση.

Στο ενα παρκαρεις εξω απο τον προορισμο σου,στο αλλο ψανεις για θεση (ναι και στο smart).

Στο ενα μπαινεις και δε πανα ριχνει πετρες και στο αλλο τρως καρεκλες.

Πολλες οι διαφορες σε ολα τα επιπεδα,οπότε...

Δες τι θες πραγματικα και αποφασισε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όπως λέει και ο απο πάνω, η σύγκριση που κάνεις είναι ό,τι να ναι.

παρόλο αυτά πιστεύω τα πράγματα είναι απλά.

 

καταρχήν ξεκαθαρίζουμε ότι το smart έχει τεκμήριο (κανονικό αυτοκίνητο είναι εξάλλου -ο Θεός να το κάνει) ενώ η μηχανή όχι.

 

έχεις αυτοκίνητο και ενδιαφέρεσαι για μηχανάκι κυρίως για λόγο παρκαρίσματος.

άρα ποιος ο λόγος να πάρεις smart? μηχανάκι θα πάρεις. αυτό έχω κάνει κι εγώ.

 

νομίζεις ότι με το smart θα σου είναι εύκολο να παρκάρεις; εγώ όσες φορές έχει τύχει να ψάξω για παρκ, οι περιπτώσεις που έχω βρει θέση που θα χωρούσε ένα smart είναι ελάχιστες. ναι αυξάνονται οι πιθανότητες να παρκάρεις αλλά όχι και τόσο.

 

Έχει τύχει περίπτωση να μη μπορώ να παρκάρω ούτε με μηχανάκι. να είναι καλά τα διπλοπαρκαρισμένα.

με το μηχανάκι καβαλάς πεζοδρόμια, περνάς ανάμεσα από τα κολονάκια, πας όπου θέλεις. στη χειρότερη το παρκάρεις και μέσα σε πλατεία αν γουστάρεις και είναι σχεδόν απίθανο να σου πούνε τίποτα.

 

τι σχέση έχει το μηχανάκι με το smart όσον αφορά το παρκάρισμα. διότι αυτό είπες σε απασχολεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

υ.γ μπορεις να μου πεις τι θεματα εκτος απο κινδυνους εχεις απο την καθημερινη χρηση σαν αναβατης σε μια μηχανη? γιατι με ενδιαφερει.

με νοιαζει μονο για πολη είτε το σκουτερ, είτε το σμαρτ...για ταξιδια εχω μεγαλυτερο.

 

Περα απο το προφανες οτι εισαι φτερο στον ανεμο και με το παραμικρο μπορει να γινεις κυμας,να σπασεις ποδια χερια κ φυσικα να μεινεις αναπηρος για πλακα,η μηχανη βγαζει κουσουρια κ εξηγω.Απο το ποιο απλο την ιγμοριτιδα που μπορει να σε ταλαιπωρει για χρονια,μεση,γονατα κ τα σχετικα.Προβλημα στους ορχυς απο την πιεση(δεν κανω πλακα ειμαι παθον).Γνωστος μου επαθε ζημια στο χερι στο τενοντα (απο το συμπλεκτη)κ του ειπαν η την αφηνεις η δεν θα δουλευει καλα ο αντιχειρας σου.Αυτα ειναι μερικα κ φυσικα δεν παει να πει οτι θα τα παθεις,εχει να κανει με τον καθε ανθρωπο κ φυσικα με την χρηση της μηχανης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει τύχει περίπτωση να μη μπορώ να παρκάρω ούτε με μηχανάκι. να είναι καλά τα διπλοπαρκαρισμένα.

με το μηχανάκι καβαλάς πεζοδρόμια, περνάς ανάμεσα από τα κολονάκια, πας όπου θέλεις. στη χειρότερη το παρκάρεις και μέσα σε πλατεία αν γουστάρεις και είναι σχεδόν απίθανο να σου πούνε τίποτα.

 

Εύγε, περιέγραψες άριστα τον γνωστό Έλληνα κάφρο μοτοσικλετιστή.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εύγε, περιέγραψες άριστα τον γνωστό Έλληνα κάφρο μοτοσικλετιστή.

Αυτη ειναι γενικα η καφριλα του Ελληνα .. τοσα αμαξια βλεπεις να καβαλανε το πεζοδρομιο αναγκαζωντας σε να περπατησεις στον δρομο , τουλαχιστον οι μηχανες δεν πιανουν τοσο χωρο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτη ειναι γενικα η καφριλα του Ελληνα .. τοσα αμαξια βλεπεις να καβαλανε το πεζοδρομιο αναγκαζωντας σε να περπατησεις στον δρομο , τουλαχιστον οι μηχανες δεν πιανουν τοσο χωρο .

Δεν ξέρω που τα είδες αυτά τα αμάξια εγώ πάντως σπάνια θα δω αμάξι πάνω σε πεζοδρόμιο ακόμα και αν πρόκειται για μεγάλο.

 

Επίσης το παιδί είπε "Καβαλάς πεζοδρόμιο" δηλαδή ανεβαίνει πάνω για να γλυτώσει την κίνηση. 

 

Πες μου ότι έχεις δει και αμάξι να κάνει τέτοιο πράγμα και στείλε με βραδιάτικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...