Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μα ένα αυτοκίνητο δεν χρειάζεται να κάνει μεγάλες διαδρομές σε καθημερινή βάση για να έχει φορτισμένη μπαταρία. Τα αλτενέιτορ στα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν τεράστια ισχύ, συνήθως πάνω από 80 αμπέρ, από τα οποία το 80% είναι διαθέσιμα μόλις από τις 1.500σαλ(υπόψιν ο δικός σου φορτιστής αποδίδει max 5 αμπέρ). Η τάση πάλι που βγάζουν περιορίζεται στα 14-15 volt περίπου. Δεν καταλαβαίνω τι σε κάνει να νομίζεις ότι σχεδόν ποτέ οι μπαταρίες δεν φορτίζονται σωστά από το αυτοκίνητο.

 

Εγώ θα έλεγα πως έτυχε. Έχω πάρει δύο τέτοιους, τον έναν πριν 5 χρόνια και τον δεύτερο(το νεώτερο μοντέλο με την οθόνη) πριν δύο χρόνια, και οι δύο δουλεύουν άψογα ακόμα. Μόνο ο παλιός κάποια στιγμή είχε θέμα με το πλήκτρο του, το άλλαξα με κόστος 50 λεπτά.

 

Η ουσιαστική διαφορά με τους ctek mxs είναι ότι οι τελευταίοι σε περίπτωση διακοπής ρεύματος συνεχίζουν τη φόρτιση/συντήρηση όταν ξανάρθει το ρεύμα, ενώ αυτοί του lidl χρειάζονται χειροκίνητα επανεκκίνηση.

 

 

Ε, δε νομίζω ότι έτυχε γιατί και ο φίλος πιο πάνω είπε ότι και αυτού του κάηκε. Εκτός αυτού είναι και lidl με ότι αυτό συνεπάγεται. Δεύτερον, λες ότι η ουσιαστική διαφορά είναι στην φόριστη σε περίπτωση διακοπής ρεύματος. Όχι. O Ctek είναι 5Α, του Lidl ειναι 3.8Α. Επίσης, ο Ctek με το recond προκαλεί ελεγχόμενη εξαέρωση των υγρών της μπαταρίας για να ανανεώσει την ενέργειά τους. Ο Lidl δεν ξέρω αν έχει τέτοια επιλογή. Και γενικά ο ένας είναι lidl και άλλος από μια αξιόπιστη εταιρεία με ότι αυτό συνεπάγεται. Σα να συγκρίνεις κινέζικο φορτιστή με τον αυθεντικό φορτιστή του κινητού σου.

 

Όταν λέω δεν φορτίζονται, σωστά, εννοώ ότι δεν φορτίζονται σωστά όχι για να δουλέψουν αλλά για να διατηρηθούν για αρκετό καιρό εν ζωή και να μην πεθάνουν σε 1-2-3 χρόνια. Τι να σου κάνει ο αλτερνέϊτορ όταν χρησιμοποιείς το αμάξι 30-60 λεπτά τη μέρα, 3-4 φορές την εβδομάδα; (Δεν μιλώ για καθημερινή χρήση) Τι να προλάβεις να προσφέρεις σε μια μπαταρία σε αυτό το χρόνο όταν μια μπαταρία είναι σε αχρηστεία για πολλές χιλιάδες ώρες το χρόνο, στις οποίες χάνει τη φόρτισή της ή θεϊικώνεται; Nαι, θα σου κρατήσει μια μπαταρία μολύβδου που τη χρησιμοποιείς καθημερινά αλλά τι γίνεται με τις agm/cell? Επίσης, όσο και αν χρησιμοποιείς το αμάξι σου, τη θειϊκωση δεν την αποφεύγεις. Με έναν ανάλογο φορτιστή θα της παρατείνεις τη ζωή. Και φυσικά, οι μπαταρίες ωφελούνται περισσότερο από μια πολύωρη, αργή φόρτιση.

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σε μένα σταμάτησε να δουλεύει μετά από ένα συνεχές 8μηνο (ίσως και παραπάνω) πάνω στην μπαταρία.

Και έχει και αυτές τις τριγωνικές βίδες και δεν μπορείς να τον ανοίξεις.

Δημοσ.

Ε, δε νομίζω ότι έτυχε γιατί και ο φίλος πιο πάνω είπε ότι και αυτού του κάηκε. Εκτός αυτού είναι και lidl με ότι αυτό συνεπάγεται. Δεύτερον, λες ότι η ουσιαστική διαφορά είναι στην φόριστη σε περίπτωση διακοπής ρεύματος. Όχι. O Ctek είναι 5Α, του Lidl ειναι 3.8Α. Επίσης, ο Ctek με το recond προκαλεί ελεγχόμενη εξαέρωση των υγρών της μπαταρίας για να ανανεώσει την ενέργειά τους. Ο Lidl δεν ξέρω αν έχει τέτοια επιλογή. Και γενικά ο ένας είναι lidl και άλλος από μια αξιόπιστη εταιρεία με ότι αυτό συνεπάγεται. Σα να συγκρίνεις κινέζικο φορτιστή με τον αυθεντικό φορτιστή του κινητού σου.

2 περιπτώσεις δεν λένε τίποτα, ειδικά για προϊόντα σαν αυτό που έχει πουλήσει(και συνεχίζει να πουλάει) τρελά επειδή είναι ο ορισμός του VFM.

Επίσης έγραψα "Η ουσιαστική διαφορά με τους ctek mxs", έγραψα γενικά για τη σειρά mxs που βγαίνει σε διάφορα μεγέθη από 3,6 έως 25A, δεν αναφέρθηκα ειδικά στον δικό σου 5άρη,

Επίσης δεν έχεις καταλάβει σωστά τι κάνει η λειτουργία recond. Αυτή η λειτουργία αναζωογονεί τις βαθιά εκφορτισμένες μπαταρίες, πρακτικά άχρηστη στις μπαταρίες εκκινήσεως που διαθέτουν τα αυτοκίνητα. Επειδή τυγχάνει να έχω διαβάσει τα datasheet και των δύο φορτιστών, σε πληροφορώ πως και αυτή του lidl διαθέτει ακριβώς την ίδια λειτουργία(αναζωογόνησης).

Όσο για την προσωπική σου προκατάληψη γενικά με τα προϊόντα Lidl, δεν έχω να σχολιάσω τίποτα.

Και τέλος η παρομοίωση που προσπαθείς να κάνεις είναι εντελώς άκυρη, ο φορτιστής του Lidl είναι επώνυμο προϊόν με εγγύηση, δεν είναι κινέζικος.

 

Όταν λέω δεν φορτίζονται, σωστά, εννοώ ότι δεν φορτίζονται σωστά όχι για να δουλέψουν αλλά για να διατηρηθούν για αρκετό καιρό εν ζωή και να μην πεθάνουν σε 1-2-3 χρόνια. Τι να σου κάνει ο αλτερνέϊτορ όταν χρησιμοποιείς το αμάξι 30-60 λεπτά τη μέρα, 3-4 φορές την εβδομάδα; (Δεν μιλώ για καθημερινή χρήση) Τι να προλάβεις να προσφέρεις σε μια μπαταρία σε αυτό το χρόνο όταν μια μπαταρία είναι σε αχρηστεία για πολλές χιλιάδες ώρες το χρόνο, στις οποίες χάνει τη φόρτισή της ή θεϊικώνεται; Nαι, θα σου κρατήσει μια μπαταρία μολύβδου που τη χρησιμοποιείς καθημερινά αλλά τι γίνεται με τις agm/cell? Επίσης, όσο και αν χρησιμοποιείς το αμάξι σου, τη θειϊκωση δεν την αποφεύγεις. Με έναν ανάλογο φορτιστή θα της παρατείνεις τη ζωή. Και φυσικά, οι μπαταρίες ωφελούνται περισσότερο από μια πολύωρη, αργή φόρτιση.

Ότι και να εννοείς όταν λες πως δεν φορτίζονται σωστά, απλά δεν ισχύει. Δεν γράφεις κανένα απολύτως επιχείρημα που να στηρίζει τον ισχυρισμό σου. Το αλτενέιτορ αναπληρώνει το χαμένο ρεύμα της εκκίνησης σε μόλις 2-3 λεπτά, και ένα χιλιόμετρο να διανύεις κάθε φορά πάλι προλαβαίνει να τη φορτίζει. Οι μπαταρίες εκκίνησης όταν δεν χρησιμοποιούνται χάνουν κατά μέσο όρο ένα 5% της φόρτισης τους ανά μήνα, αν χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο σου 3-4 φορές την εβδομάδα όπως λες η απώλεια της μπαταρίας είναι μηδαμινή, εκτός και αν έχεις τρελές απώλειες. Σε γενικές γραμμές οι μπαταρίες εκκινήσεως πρέπει να είναι πάντα φορτισμένες τουλάχιστον στο 80% της χωρητικότητας τους.

Όσο για τις AGM, εφόσον προβλέπονται από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου ο τελευταίος έχει προνοήσει το αλτενέιτορ να παρέχει στην μπαταρία την αντίστοιχη τάση φόρτισης(14,7 πχ αντί για 14,3v).

Όσο για τη θειίκωση σίγουρα δεν την αποφεύγεις, εκτός και αν βάλεις μόνιμα πάνω στο αυτοκίνητο κάποιον desulfator, που και πάλι δεν θα έχεις εγγυημένο αποτέλεσμα. Και φυσικά οι μπαταρίες εκκινήσεως είναι φτιαγμένες έτσι ώστε να μπορούν και να δίνουν και να παίρνουν πολύ ρεύμα σε σύντομο χρονικό διάστημα, πολύωρη και αργή φόρτιση απαιτείται μόνο στην προετοιμασία της καινούργιας μπαταρίας.

  • Like 1
Δημοσ.

 

Ότι και να εννοείς όταν λες πως δεν φορτίζονται σωστά, απλά δεν ισχύει. Δεν γράφεις κανένα απολύτως επιχείρημα που να στηρίζει τον ισχυρισμό σου. Το αλτενέιτορ αναπληρώνει το χαμένο ρεύμα της εκκίνησης σε μόλις 2-3 λεπτά, και ένα χιλιόμετρο να διανύεις κάθε φορά πάλι προλαβαίνει να τη φορτίζει. Οι μπαταρίες εκκίνησης όταν δεν χρησιμοποιούνται χάνουν κατά μέσο όρο ένα 5% της φόρτισης τους ανά μήνα, αν χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο σου 3-4 φορές την εβδομάδα όπως λες η απώλεια της μπαταρίας είναι μηδαμινή, εκτός και αν έχεις τρελές απώλειες. Σε γενικές γραμμές οι μπαταρίες εκκινήσεως πρέπει να είναι πάντα φορτισμένες τουλάχιστον στο 80% της χωρητικότητας τους.

Όσο για τις AGM, εφόσον προβλέπονται από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου ο τελευταίος έχει προνοήσει το αλτενέιτορ να παρέχει στην μπαταρία την αντίστοιχη τάση φόρτισης(14,7 πχ αντί για 14,3v).

Όσο για τη θειίκωση σίγουρα δεν την αποφεύγεις, εκτός και αν βάλεις μόνιμα πάνω στο αυτοκίνητο κάποιον desulfator, που και πάλι δεν θα έχεις εγγυημένο αποτέλεσμα. Και φυσικά οι μπαταρίες εκκινήσεως είναι φτιαγμένες έτσι ώστε να μπορούν και να δίνουν και να παίρνουν πολύ ρεύμα σε σύντομο χρονικό διάστημα, πολύωρη και αργή φόρτιση απαιτείται μόνο στην προετοιμασία της καινούργιας μπαταρίας.

 

Ωραία, δηλαδή μου λες ότι οι μπαταρίες στο αυτοκίνητο φορτίζονται άψογα και δεν χρειάζονται ποτέ συντήρηση; Εγώ το δέχομαι αυτό και πες ότι κάνω λάθος. Εξήγησέ μου τότε για ποιο λόγο μια μπαταρία που είχε αγοράσει ο πατέρας μου γύρω στα 140ευρώ για ένα citroen berlingo 2.0 Diesel τα έφτυσε μέσα σε 1,5 χρόνο, με καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου τουλάχιστον 2 ώρες λόγος επαγγέλματος και η μπαταρία που βάλαμε σε ένα peugeot 106 κλάταρε σε 2-2,5 χρόνια το πολύ? Θεωρείς πως αν σε αυτό το διάστημα οι μπαταρίες συντηρούνταν τακτικά με έναν αντίστοιχο φορτιστή, δεν θα είχαν μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής?

 

 

2 περιπτώσεις δεν λένε τίποτα, ειδικά για προϊόντα σαν αυτό που έχει πουλήσει(και συνεχίζει να πουλάει) τρελά επειδή είναι ο ορισμός του VFM.

Επίσης έγραψα "Η ουσιαστική διαφορά με τους ctek mxs", έγραψα γενικά για τη σειρά mxs που βγαίνει σε διάφορα μεγέθη από 3,6 έως 25A, δεν αναφέρθηκα ειδικά στον δικό σου 5άρη,

Επίσης δεν έχεις καταλάβει σωστά τι κάνει η λειτουργία recond. Αυτή η λειτουργία αναζωογονεί τις βαθιά εκφορτισμένες μπαταρίες, πρακτικά άχρηστη στις μπαταρίες εκκινήσεως που διαθέτουν τα αυτοκίνητα. Επειδή τυγχάνει να έχω διαβάσει τα datasheet και των δύο φορτιστών, σε πληροφορώ πως και αυτή του lidl διαθέτει ακριβώς την ίδια λειτουργία(αναζωογόνησης).

Όσο για την προσωπική σου προκατάληψη γενικά με τα προϊόντα Lidl, δεν έχω να σχολιάσω τίποτα.

Και τέλος η παρομοίωση που προσπαθείς να κάνεις είναι εντελώς άκυρη, ο φορτιστής του Lidl είναι επώνυμο προϊόν με εγγύηση, δεν είναι κινέζικος.

 

 

 

Δεν ξέρω γιατί λες ότι ότι το recond ειναι για τις deep cycle μπαταρίες. Στο manual αναφέρει ξεκάθαρα ότι είναι μόνο για μπαταρίες υγρού τύπου και ασβεστίου. Δεν αναφέρει πουθενά ότι κάνει πχ για agm. Και έχει συγκεκριμένο σκοπό, με τάση 15.8v να προκαλέσει gassing για να ξαναδώσει ζωή σε πεσμένα υγρά που έχουν χάσει την ενέργειά τους και όχι πχ σε glass mat, λειτουργία που λες ότι και ο φορτιστής από τα lidl κάνει αλλά χωρίς να βλέπω πουθενά στο εγχειρίδιό του ότι δίνει τέτοια τάση σε κάποια λειτουργία. Επίσης, αν εσύ θεωρείς ότι ο φορτιστής Ultimate Speed από το Lidl έχει ίδια ποιότητα κατασκευής με τον ctek, εμένα μου περισσεύει. Mπορεί να γράφει ότι κάνει κάποια πράγματα αλλά δεν ξέρεις κατά πόσο κάνει το 100% των όσων λέει επιτυχώς. Το ότι δίνει 3 χρόνια εγγύηση δε λέει απολύτως τίποτα. Μπορώ να σου φέρω κινέζικες εταιρείες που δίνουν επίσης χρόνια εγγύησης, ακόμα και lifetime απλά και μόνο για να σπρώξουν τα σάπια προιόντα τους. Προσωπικά από το lidl έχω αγοράσει αυτόν τον φορτιστή, έναν μετρητή αποστάσεων, ένα κολλητήρι και ένα ψηφιακό παχύμετρο. Ο φορτιστής κάηκε, ο μετρητής αποστάσεων μετράει άλλα ντ' άλλων, το κολλητήρι αργεί πολύ να ζεσταθεί και το μόνο που δουλεύει άψογα είναι το παχύμετρο. Γι' αυτό  το λόγο λοιπόν τα θεωρώ μάπα. Και φυσικά το ότι δυο άνθρωποι στο ίδιο topic σου λένε ότι κάηκε μετράει. Φαντάσου σε πόσους ακόμη θα έχουν καεί ανά τη χώρα. Τέλος, ο Ctek δίνει 5 χρόνια εγγύησης.

  • Super Moderators
Δημοσ.

ποσο σιγουρος εισαι για τον χρονο που οι μπαταριες ειχαν μεινει στο ραφι?

Δεν έχουν ημερομηνία παραγωγής γραμμένη πάνω τους για να γλυτώνουμε τέτοιες φάσεις?
Δημοσ.

Ωραία, δηλαδή μου λες ότι οι μπαταρίες στο αυτοκίνητο φορτίζονται άψογα και δεν χρειάζονται ποτέ συντήρηση; Εγώ το δέχομαι αυτό και πες ότι κάνω λάθος. Εξήγησέ μου τότε για ποιο λόγο μια μπαταρία που είχε αγοράσει ο πατέρας μου γύρω στα 140ευρώ για ένα citroen berlingo 2.0 Diesel τα έφτυσε μέσα σε 1,5 χρόνο, με καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου τουλάχιστον 2 ώρες λόγος επαγγέλματος και η μπαταρία που βάλαμε σε ένα peugeot 106 κλάταρε σε 2-2,5 χρόνια το πολύ? Θεωρείς πως αν σε αυτό το διάστημα οι μπαταρίες συντηρούνταν τακτικά με έναν αντίστοιχο φορτιστή, δεν θα είχαν μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής?

 

Η μοναδική συντήρηση που μπορείς να κάνεις σε μπαταρίες εκκίνησης, όπως έγραψα και στο προηγούμενο post, είναι να φροντίζεις να μένουν πάντα φορτισμένες τουλάχιστον στο 80% της χωρητικότητας τους.

 

Όσο για το πόσο άντεξαν οι μπαταρίες στα δικά σας αυτοκίνητα, τι να πω? Δεν έχω ιδέα ούτε τι μπαταρίες βάλατε, ούτε σε τι κατάσταση ήταν τα ηλεκτρικά των αυτοκινήτων, ούτε το λόγο που τα έφτυσαν, ούτε πόσο διάστημα μεσολάβησε από την προετοιμασία τους μέχρι να μπουν στα οχήματα. Κατά τα άλλα φυσιολογικό βρίσκω το ότι κράτησε λιγότερο στο citroen, και επειδή δούλευε περισσότερο, και επειδή ήταν diesel. Όσο για το "προσδόκιμο ζωής" δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι τέτοιο, από προσωπική εμπειρία έχω παρατηρήσει πως 2,5 με 3 χρόνια βγάζουν στα  αυτοκίνητα οι μπαταρίες, και σχεδόν πάντα πεθαίνουν από βλάβη, όχι από γεράματα.

 

Δεν ξέρω γιατί λες ότι ότι το recond ειναι για τις deep cycle μπαταρίες. Στο manual αναφέρει ξεκάθαρα ότι είναι μόνο για μπαταρίες υγρού τύπου και ασβεστίου. Δεν αναφέρει πουθενά ότι κάνει πχ για agm.

 

Κάτσε γιατί εσύ δεν ξέρεις ούτε τα βασικά. Οι μπαταρίες εκκίνησης είναι φτιαγμένες έτσι ώστε να δίνουν πολύ ρεύμα σε σύντομο χρονικό διάστημα, και για να το καταφέρουν αυτό έχουν πολλές και λεπτές πλάκες. Οι μπαταρίες εκκίνησης έχουν σχεδόν μηδενική αντοχή στις εκφορτίσεις.

Οι μπαταρίες βαθιάς εκφόρτισης είναι φτιαγμένες έτσι ώστε να αποδίδουν μικρότερες ποσότητες ρεύματος σε βάθος χρόνου, και για να το καταφέρουν αυτό έχουν λίγες και χοντρές πλάκες. Οι μπαταρίες βαθιάς εκφόρτισης αντέχουν πολλούς κύκλους εκφόρτισης.

 

Ο αριθμός και το πάχος των πλακών είναι αυτά που κάνουν μια μπαταρία να χαρακτηρίζεται ως εκκίνησης ή βαθιάς εκφόρτισης, όχι το αν είναι τύπου WET, AGM, GEL κτλ.

 

Στο manual γράφει συγκεκριμένα "Πρόγραμμα Recond 15,8V/1,5A Χρησιμοποιήστε για να επαναφέρετε την ενέργεια σε άδειες μπαταρίες υγρού τύπου (WET) και ασβεστίου/ασβεστίου (Ca/Ca). Αναπληρώστε τη μπαταρία σας μια φορά ετησίως και μετά από βαθιά εκφόρτιση, για να μεγιστοποιήσετε διάρκεια ζωής και χωρη- τικότητα." Σε φυλλάδιο γράφει "RECOND: Λειτουργία για βαθιά αποφορτισμένες μπαταρίες".

 

Ε οι μπαταρίες εκκίνησης δεν προβλέπεται να αδειάσουν, αν αδειάσουν καταστρέφονται, για αυτό ακριβώς η συγκεκριμένη λειτουργία είναι άχρηστη στις μπαταρίες εκκίνησης.

 

Και έχει συγκεκριμένο σκοπό, με τάση 15.8v να προκαλέσει gassing για να ξαναδώσει ζωή σε πεσμένα υγρά που έχουν χάσει την ενέργειά τους και όχι πχ σε glass mat, λειτουργία που λες ότι και ο φορτιστής από τα lidl κάνει αλλά χωρίς να βλέπω πουθενά στο εγχειρίδιό του ότι δίνει τέτοια τάση σε κάποια λειτουργία.

Αφού δεν το βλέπεις πουθενά, κάτσε να στο κάνω κόπι:

 

"Αναζωογόνηση

Αν αναγνωριστούν μετά από περ. 90 δευτ. μεταξύ

7,5–10,5 V, πρόκειται για μια μπαταρία 12 V.

Η διαδικασία φόρτισης ξεκινάει με την λειτουργία

παλμού για αναζωογόνηση.

Η ένδειξη τάσης 9 αναβοσβήνει. Μόλις επιτευχθούν

10,5 V, γυρνάει η συσκευή στα επόμενα επίπεδα

φόρτισης.

Η αναζωογόνηση είναι πανομοιότυπη σε όλα τα

προγράμματα φόρτισης 12 V."

 

Τέλος, ο Ctek δίνει 5 χρόνια εγγύησης.

 

Σαφώς και τα 5 χρόνια εγγύησης είναι καλύτερα από τα 3, μόνο που αυτό από μόνο του δεν δικαιολογεί την τετραπλάσια τιμή:

 

http://www.skroutz.gr/s/3457333/CTEK-MXS-3-6.html?from=catspan&keyphrase=CTEK+MXS+3.6

 

Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις σου έχω απαντήσει ήδη, δεν θα κάτσω να ξαναγράψω τα ίδια.

  • Super Moderators
Δημοσ.

τον αρνητικο να βγαζεις.

 

Εσείς που βγάζετε του πόλους κλπ δεν έχετε συναγερμούς, κεντρικά κλειδώματα, immobilizer κλπ? 

Δημοσ.

Όσοι τα έχουν, έχουν και περισσότερες πιθανότητες να βρουν άδεια την μπαταρία μετά από μακρά ακινησία.

Και όταν λέω «μακρά» δεν εννοώ κανά 6μηνο,Αν υπάρχει διαρροή σε μια βδομάδα, τελείωσε..

Δημοσ.

Κάτσε γιατί εσύ δεν ξέρεις ούτε τα βασικά. Οι μπαταρίες εκκίνησης είναι φτιαγμένες έτσι ώστε να δίνουν πολύ ρεύμα σε σύντομο χρονικό διάστημα, και για να το καταφέρουν αυτό έχουν πολλές και λεπτές πλάκες. Οι μπαταρίες εκκίνησης έχουν σχεδόν μηδενική αντοχή στις εκφορτίσεις.

Οι μπαταρίες βαθιάς εκφόρτισης είναι φτιαγμένες έτσι ώστε να αποδίδουν μικρότερες ποσότητες ρεύματος σε βάθος χρόνου, και για να το καταφέρουν αυτό έχουν λίγες και χοντρές πλάκες. Οι μπαταρίες βαθιάς εκφόρτισης αντέχουν πολλούς κύκλους εκφόρτισης.

 

Ο αριθμός και το πάχος των πλακών είναι αυτά που κάνουν μια μπαταρία να χαρακτηρίζεται ως εκκίνησης ή βαθιάς εκφόρτισης, όχι το αν είναι τύπου WET, AGM, GEL κτλ.

 

Στο manual γράφει συγκεκριμένα "Πρόγραμμα Recond 15,8V/1,5A Χρησιμοποιήστε για να επαναφέρετε την ενέργεια σε άδειες μπαταρίες υγρού τύπου (WET) και ασβεστίου/ασβεστίου (Ca/Ca). Αναπληρώστε τη μπαταρία σας μια φορά ετησίως και μετά από βαθιά εκφόρτιση, για να μεγιστοποιήσετε διάρκεια ζωής και χωρη- τικότητα." Σε φυλλάδιο γράφει "RECOND: Λειτουργία για βαθιά αποφορτισμένες μπαταρίες".

 

Ε οι μπαταρίες εκκίνησης δεν προβλέπεται να αδειάσουν, αν αδειάσουν καταστρέφονται, για αυτό ακριβώς η συγκεκριμένη λειτουργία είναι άχρηστη στις μπαταρίες εκκίνησης.

 

 

 

 

Ξέρω πάρα πολύ καλά τι είναι οι μπαταρίες εκκίνησης. Αυτό που δεν ήξερα είναι ότι οι μπαταρίες βαθιάς εκφορτίσεως μπορούν να είναι και υγρού τύπου. Νόμιζα ότι είναι μόνο agm, cell κτλ. Επίσης, έχω τόσο αγγλικό εγχειρίδιο όσο και κουτί. Στο αγγλικό εγχειρίδιο η περιγραφή είναι πιο φειδωλή, όχι τόσο αναλυτική όσο στο ελληνικό εγχειριδιο και μπορεί να παρερμηνευτεί. Έκανα όντως λάθος γιατί νόμισα ότι σε συνδυασμό με το wet αναφέρονταν σε μπαταρίες απλά πεσμένες και όχι "βαθιά εκφορτιζόμενες" σαν ιδιότητα 

 

 

Αφού δεν το βλέπεις πουθενά, κάτσε να στο κάνω κόπι:

 

"Αναζωογόνηση

Αν αναγνωριστούν μετά από περ. 90 δευτ. μεταξύ

7,5–10,5 V, πρόκειται για μια μπαταρία 12 V.

Η διαδικασία φόρτισης ξεκινάει με την λειτουργία

παλμού για αναζωογόνηση.

Η ένδειξη τάσης 9 αναβοσβήνει. Μόλις επιτευχθούν

10,5 V, γυρνάει η συσκευή στα επόμενα επίπεδα

φόρτισης.

Η αναζωογόνηση είναι πανομοιότυπη σε όλα τα

προγράμματα φόρτισης 12 V."

 

 

 

Συνεχίζω να μη βλέπω τα 15.8V.

 

 

 

Σαφώς και τα 5 χρόνια εγγύησης είναι καλύτερα από τα 3, μόνο που αυτό από μόνο του δεν δικαιολογεί την τετραπλάσια τιμή:

 

http://www.skroutz.gr/s/3457333/CTEK-MXS-3-6.html?from=catspan&keyphrase=CTEK+MXS+3.6

 

Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις σου έχω απαντήσει ήδη, δεν θα κάτσω να ξαναγράψω τα ίδια.

 

 

 

Ωραία. Και η ΚΙΑ έχει 7 χρόνια εγγύηση, η Mercedes 5 και έχει τριπλάσια τιμή. Άρα βάση αναλογίας τιμής-εγγύησης η ΚΙΑ είναι προτιμότερη.

Δημοσ.

Όσοι τα έχουν, έχουν και περισσότερες πιθανότητες να βρουν άδεια την μπαταρία μετά από μακρά ακινησία.

Και όταν λέω «μακρά» δεν εννοώ κανά 6μηνο,Αν υπάρχει διαρροή σε μια βδομάδα, τελείωσε..

Διαρροή εννοείς να έχουμε ξεχάσει κάτι ανοιχτό ή υπάρχει κι άλλη περίπτωση;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...