Προς το περιεχόμενο

Αυτοκινητο για να πηδηξεις


redhotstef

Προτεινόμενες αναρτήσεις

https://m.youtube.com/watch?v=_CL6n0FJZpk

 

Εβλεπα αυτο το γνωστο βιντεο απο το 15ο δευτερολεπτο και μετα, και παιζει να το εχω δει και αλλου στη τηλεοραση αυτο το φαινομενο.

 

Ποιος ο λογος υπαρξης αυτων των αυτοκινητων;

Κυκλοφορησαν ποτε στην Ελλαδα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

χαχα

ειχα πετυχει ενα MG cabrio στο ολυμπιακό στάδιο

ο τυπος πηγαινε και με ταχύτητα...το αμαξι χωροπηδουσε έτσι σαν το βίντεο

πολυ γελιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υδραυλικες αναρτησεις

 

Εδω ελλαδα το ξεχνας

 

Αμερικα κανα 1500$ κανει και θελει μαστορα με @@ για να στο περασει,συνηθως πορτμπαγκαζ μπαινει το συστημα

 

Δεν εχει ευκολη εγκατασταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που χρησιμευει ομως, για μοστρα και μονο η κατι αλλο πιο χρησιμο.. Αμα μεινεις στα χιονια η σε βαλτο λακουβα πχ;

Ποτε ανακαλυφθηκε και πως λεγεται στα αγγλικα ξερουμε αυτη η εφαρμογη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι μονο γ μοστρα

 

Hudraulics suspensions λεγονται

 

Μονο το αμαξωμα ανεβαινει και κατευενει

 

Και να μεινεις σε χιονια η λασπες αυτα δεν κανουν κατι μονο η τετρακινηση κανει :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτε δεν παραχθηκε κανενα αυτοκινητο με τετοιου ειδους αναρτησεις. Ειναι συστημα υδραυλικων αμορτισερ και οχι μονο. Αλλαζουν σχεδον τα παντα με πατεντες ωστε να μπορει το αμαξι να κανει τετοιο ανοιγμα το ψαλιδι πχ. Δεν βοηθαει καπου. Ειναι lifestyle και τροπος ζωης. Ξεκινησε απο συμμοριες γκανγκστερς. Οπως ο καθενας επενδυει σε ηχοσυστηματα μοτερ η καθε τι αλλο σαν χομπι ετσι και αυτοι φτιαχνουν τα λεγομενα lowrider. Κανουν και κοντρες ποιο αμαξι θα σηκωθει πιο ψηλα και με τηλεχειρισμο μαλιστα. Lifestyle εχει γινει πλεον και τα extreme camber. Πολυ ακριβο χομπι. Τα 1500 δολλαρια ειναι λιγα ακομα και για το συστημα αεραναρτησης/υδραυλικης.

 

Αυτο εδω το θεωρω περισσοτερο χαζομαρα παρα τα lowriders που εχουν πολλα χρονια σαν ειδος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτε δεν παραχθηκε κανενα αυτοκινητο με τετοιου ειδους αναρτησεις. Ειναι συστημα υδραυλικων αμορτισερ και οχι μονο. Αλλαζουν σχεδον τα παντα με πατεντες ωστε να μπορει το αμαξι να κανει τετοιο ανοιγμα το ψαλιδι πχ. Δεν βοηθαει καπου. Ειναι lifestyle και τροπος ζωης. Ξεκινησε απο συμμοριες γκανγκστερς. Οπως ο καθενας επενδυει σε ηχοσυστηματα μοτερ η καθε τι αλλο σαν χομπι ετσι και αυτοι φτιαχνουν τα λεγομενα lowrider. Κανουν και κοντρες ποιο αμαξι θα σηκωθει πιο ψηλα και με τηλεχειρισμο μαλιστα. Lifestyle εχει γινει πλεον και τα extreme camber. Πολυ ακριβο χομπι. Τα 1500 δολλαρια ειναι λιγα ακομα και για το συστημα αεραναρτησης/υδραυλικης.

https://youtu.be/BCAFzShE85g

 

Αυτο εδω το θεωρω περισσοτερο χαζομαρα παρα τα lowriders που εχουν πολλα χρονια σαν ειδος

Ωραιο το βιντεο πρωτη φορα τα βλεπω αυτα τα συστηματα, αν και τα ειχα σκεφθει σαν υπαρξη. Χρησιμες ειναι ετσι οι ροδες λογικα οταν τρεχεις πολυ σε κλειστες στροφες να μην σου αναποδογυρισει το αυτοκινητο απο την ορμη. Παντα αναρωτιομουν πως και δεν φτιαχνονται ετσι και τα ραλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιο το βιντεο πρωτη φορα τα βλεπω αυτα τα συστηματα, αν και τα ειχα σκεφθει σαν υπαρξη. Χρησιμες ειναι ετσι οι ροδες λογικα οταν τρεχεις πολυ σε κλειστες στροφες να μην σου αναποδογυρισει το αυτοκινητο απο την ορμη. Παντα αναρωτιομουν πως και δεν φτιαχνονται ετσι και τα ραλι.

Εδω κανεις λαθος. Τα ραλλυ φυσικα και ειναι καμπερωμενα στο τελειο σημειο τους. Ωστε σε μια στροφη ο τροχος να παταει με την καλυτερη προσφυση στην ασφαλτο. Τετοια καμπερ οπως στο βιντεο ειναι απολυτως ανασφαλη διοτι δεν υπαρχει καθολου προσφυση μεταξυ ελαστικου και ασφαλτου. Οποτε δυσκολα θα ερχοταν το αμαξι σε σημειο να αναποδογυρισει. Πατανε πανω στο πελμα και οχι σωστα με αποτελεσμα σε μια στροφη να πασχουν με υπερστροφη. Στο να μην αποδογυρισει το αυτοκινητο λοιπον βοηθαει το πιο φαρδυ μεταξονιο η σωστη ρυθμιση της αναρτησης και η σωστη ρυθμιση καμπερ οχι σαν αυτη του βιντεο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η γωνια καμπερ παει αναλογα την χρηση του οχηματος αλλα και τα υπολοιπα μερη των αναρτησεων.αν δωσεις μεγαλη γωνια καμπερ με μαμα αναρτησεις και λαστιχα,σε φρεναρισμα πανικου σε ισιαδι,δεν υπαρχει περιπτωση να μαντεψεις την κατευθυνση του οχηματος,ακομη και ολα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα να εχεις στο οχημα.

   η αυξημενη γωνια καμπερ βοηθαει στις στροφες,για να τις παρεις με μεγαλη ταχυτητα,αν συνοδευεται απο καταλληλα αμορτισερ και ελατηρια,αλλα και αντιστρεπτικη ραβδο.

 

οι υδραυλικες αναρτησεις,για low and high ,δεν ειναι κατι τρομερο ,ουτε στην εγκατασταση,ουτε στην λειτουργεια.τα βασικα κιτ ειναι ετοιμα για αντικατασταση των μανισιων αμορτισερ,και με κομπρεσερακι και ηλεκτροβαλβιδες,αυξομειωνεται το υψος.αλλα σαν αμορτισερ,ειναι παρα πολυ σκληρα και αβολα για τους ελληνικους δρομους.μεσα σε ενα χρονο,εσκασε θολο σε 200sx,που το προσεχε κιολας.εβλεπε σπιρτοξυλο και φρεναρε πανικοβλητος.βεβαια,και οι πετρες στα νεφρα ειχαν εξαφανιστει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει οποτε μιλαμε για γωνιες καμπερ προφανως και μας ερχεται στο μυαλο ενα καλο coilover kit και οχι μανησιες αναρτησεις. Αλλα αυτο το πραγμα στο βιντεο οπως και να χει δεν εχει τιποτα να προσφερει παρα μοστρα,φθορα ελαστικων,και αγνωστη πραγματικα συμπεριφορα σε στροφη,φρεναρισμα και σε skids. Το 200αρι που αναφερεις που βρισκεται εαν επιτρεπεις ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τα δύο είναι από τα πιο άσχημα και άχρηστα πράγματα που έχω δει σε αμάξι...ειδικά το δεύτερο βίντεο δεν το είχα ξαναδεί κιόλας αυτό με το camber!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπηκα και γω να διαβαζω για αμαξια γκομενοπαγιδες και βλεπω αυτο,τουλαχιστον απαραδεκτο για insomnia

εγω που περιμενα να δω το αμαξι με το πιο ανετο πισω καθισμα...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...