elvisjedi Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2016 το αεριο στο hyundai δεν ειναι μειον (τουλαχιστον δεν εχουν ακουστει θεματα) καλη επιλογη το κουπε και με φτηνοτερη συντηρηση απο celica (μακρυα απο την εκδοση με τουρμπο ομως) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos1972 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2016 Τελικα τι θελεις?θελεις ενα αυτοκινητο που να σου αρεσει με sport look που να ειναι αξιοπιστο και να το γουσταρεις και να σε πηγαινει απο το α σημειο στο β ανεξαρτητος παλαιοτητας με 2000? 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teddy71 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Το κόστος αγορας του αυτοκινητου ειναι το μικροτερο κοστος, τα πραγματικα και μεγαλα κοστη ξεκινανε με την αποκτηση του αυτοκινητου... Οποτε περα απο τα τελη κυκλοφοριας που θα εχει ετησιος θα εχει και καποια ελαχιστα τεκμηρια ... ενα αυτοκινητο 1800κ.ε 10ετιας+ εχει τεκμηριο ~4000 συσ το τεκμηριο διαβιωσης 3000 πας στις 7000€, δικαιολογεις ενα τετοιο εισοδημα??? Λογω ηλικιας ισως να εισαι φοιτητης ή να μην εργαζεσαι ...οποτε εισοδημα 0 πως θα το καλυψεις?... αν τυχον εργαζεσαι το καλυπτεις το ποσο αυτο?... γιατι οπως λες οτι ψαχνεις κατι φτηνο σημαινει οτι και τα οικονομικα σου μαλλον δεν ειναι και ιδιαιτερα "ανθηρα". Αγοραζοντας ενα τετοιο αυτοκινητο τοσο ετων(πιο μεγαλο και απο εσενα), με τοσα κυβικα και τοσα αλογα θα τα οποια δειψανε για βενζινη πρεπει να σκεφθεις και το κοστος καυσιμων. Απο οτι ειδα του δινει ο κατασκευστης γυρω 11λ/100χλμ οποτε πας στα χαλαρα 13-14λ/100χλμ. Με τιμη βενζινης γυρω στο 1,40€ και απο του χρονου στο 1,45€ και λογω της ανοδικης πορειας των τιμων στα καυσιμα αν πανε πχ στο 1,60 το λιτρο μεταφραζεται 1,60*13λτ /100= ~21€ τα 100χλμ.Το τεποζιτο του εχει χωτηρικοτητα 60 λτ, εχεις την δυνατοτητα να δινεις 90-100€ να το φουλαρεις?... αν εργαζεται ποσο ημερομισθια ειναι??? Εδω ο κοσμος δινει τα αυτοκινητα του για παρει ντιζελ που εχουν μικροτερη καταναλωση και πιο φτηνο καυσιμο και εσυ κοιτας να παρεις κατι το πολυεξοδο και χωρις μαλλον να εχεις ιδιαιτερα εισοδηματα. Το προβλημα ειναι οτι κοιτας για κατι που σου αρεσει στο ματι και οχι αν το αντεχει και η τσεπη σου και δεν εννοω τα εξοδα αγορας αλλα τα εξοδα που ερχονται μετά και θα ειναι συνεχει τα οποια ειναι πολυ μεγαλυτερα. Υπολογισε τελη-ασφαλειας πλησιαζεις το 800αρικο αν βαλεις και τις βενζινες και τα σερβις ... αλλο 1 χιλιαρικο πας σε ενα ποσο οσα ειναι δαιτεθιμενος να δωσεις να το αγορασεις και προβληματιζεται οτι ειναι πολλα. Επισης και παλι κοιτας να σου αρεσει το ματι και να κανεις το κομματι σου και δεν κοιτας καθολου τις ασφαλεια σου προσφερει , υποθετω λογω ηλικιας οτι ουτε abs ουτε αεροσακους να εχει. Λογω της ηλικιας σου πιθανον να το ζησητησες και με τους γονεις σου ...ποια η απψη τους??Επισης, αποφυγε αυτοκινητα που εχουν πανω υγραεριο (αν θες βαζεις εσυ μετα) καποια στιγμη σχεδον ολα τα υγραεριοκινητα βγαζουν προβλημα σε βαλβιδες και εδρες.. το κοστος του ρεκτιφιε υπολογισε οτι θα πηγαινει κανα 600-700 μπορει και παρακατω ή παραπανω αναλογως του αυτοκινητου. Τελος, να ξερεις οτι ολα τα παλια αυτοκινητα απο μαντρες εχουν κατεβασμενα τα χιλιομετρα...μας εδειξες 3 αγγελιες και ειχαν απο 120-140Κ χλμ, πολυ περιεργο και τι συμπτωση εεε .... στην καλυτερη περιπτωση αυτα τα αυτοκινητα να ειχαν απο τουλαχιστον 200.000 μην πω απο 300.000χλμ επανω τους και με οτι τι συνεπαγεται αυτο (αν δεις ολα τα τιμονια ειχαν aftersales καλυμμα, αυτο σημαναινει οτι ηταν φαγωμενα και υποψη στα 100.000 χλμ τα τιμονια φαινονται σχεδον σαν καινουρια)... Μπορει να φαινονται τα αυτοκινητα ωραια και γιαλυσμενα και οι μηχανες τους πεντακαθαρες αλλα μεσα στο κινητηρα δεν ξερεις τι μπορει να γινεται ουτε καν ενα μηχανικος, μονο με λυσιμο του κινητηρα μπορεις να δεις τηνπραγματικη κατασταση τους. Οσο αφορα τα χλμ, αν το αποφασισεις τελικα, οταν βλεπεις αυτοκινητο ζητα να δειξουν και το βιβλιο συντηρησης και μελετησε τις εργασιες που γινοντουσαν, καθε ποτε, ποιες ημερομηνιες, και να εισαι προσεκτικος μην σου δωσυον κανενα φεικ φταιγμενο βιλιαρακι και σιγουρα λογω ηλικιας θα πρεπει να εχουν απο κανα 2. Πιθανον να σου το αρνηθουν ή να πουν οτι χαθηκε κτλπ για να καλυψουν την μαιμουδια τους. ΥΓ Προσωπικα θα σου προτεινα να αφησεις τετοιου ειδους αυτοκινητα και να κοιταξεις για κατι με χαμηλα κοστη κινησης και συντηρησης και κατι νεανικο οπως εσύ... και να ξερεις οτι μετα απο πολλες μελετες οι επιστημονες αποφανθηκαν οτι ο λεβιες ταχυτητων δεν ειναι τελικα προεκταση του ανδρικου μορίου και αμα ειναι να σε κοιταξει-κατσει (οπως θες πεστο) μια γκομενα θα σε κοιταξει και με πατινι κανονικό .- 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
evoracing Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 teddy71 σε ευχαριστώ πολύ που έγραψες όλο αυτό. Εισόδημα μέχρι στιγμής έχω εδώ και 1 χρόνο κανονικό (500-550€) αλλά δεν δουλεύω αποκλειστικά για να πάρω αμάξι γιατί υπάρχουν και άλλα έξοδα. Το αμάξι δεν το θέλω σε καμία περίπτωση για να βρω κοπέλα (ή γκόμενα) αλλά αποκλειστικά για εμένα και θέλω να αρέσει σε εμένα. Θα ήθελα πολύ να πάρω το νέο polo αλλά και 10.000 με 500€ τον μήνα δεν μαζεύονται καθόλου εύκολα. Δεν πήρα απόφαση να πάρω το celica και απλά περίμενα μια τελευταία γνώμη. Ψάχνω εμπειρότερους να μου πουν την γνώμη τους, γι αυτό άνοιξα το topic (και όχι για να τσακωθείτε μεταξύ σας). Και πάλι σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zerg13 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Στα 4000 ευρω ποια η προταση σας; Μεταχερισμενο γενικα, παλιο ή κανουργιο Και αν γινεται και αυτοματο για ξεκουραση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
discoboyminimal Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Στα 4000 ευρω ποια η προταση σας; Μεταχερισμενο γενικα, παλιο ή κανουργιο Και αν γινεται και αυτοματο για ξεκουραση. με 4000 βρισκεις (κατα την γνωμη μου) hyundai getz (n1 επιλογη για μενα, αν θες μπορω να σου πω ολους τους λογους) toyota yaris , (1η εκδοση,πιο πιθανο για να παρεις made in japan αυτοκινητο) suzuki swift opel corsa c ford fiesta προτιμω την βενζινη απο το πετρελαιο. ναι μεν πληρωνεις κατι παραπανω σε βενζινες , αλλα εχεις απο αλλες αποψεις το κεφαλι σου ησυχο. επισης τα αυτοματα , εκτος του οτι ειναι πιο ακριβα , αν σου βγαλουν προβλημα, βλεπεις 3ψηφια και 4ψηφια νουμερα για επισκευη.οποτε εγω δεν θα τα προτιμησω και να θυμασαι οτι ολα να τα περιμενεις μπροστα σου , γιατι ειναι μεταχειρισμενο. γνωμη μου να πας σε 1-2 συνεργεια και να το ψαξεις εξωνυχιστηκα!! ακομα και για 4000 ευρο αυτοκινητο! εχω δει αρκετες 'μαιμουνιες' με αυτοκινητα μεταχειρισμενα , και δεν εννοω απλα τα 'γυρισμενα' χιλιομετρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zerg13 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 με 4000 βρισκεις (κατα την γνωμη μου) hyundai getz (n1 επιλογη για μενα, αν θες μπορω να σου πω ολους τους λογους) toyota yaris , (1η εκδοση,πιο πιθανο για να παρεις made in japan αυτοκινητο) suzuki swift opel corsa c ford fiesta προτιμω την βενζινη απο το πετρελαιο. ναι μεν πληρωνεις κατι παραπανω σε βενζινες , αλλα εχεις απο αλλες αποψεις το κεφαλι σου ησυχο. επισης τα αυτοματα , εκτος του οτι ειναι πιο ακριβα , αν σου βγαλουν προβλημα, βλεπεις 3ψηφια και 4ψηφια νουμερα για επισκευη.οποτε εγω δεν θα τα προτιμησω και να θυμασαι οτι ολα να τα περιμενεις μπροστα σου , γιατι ειναι μεταχειρισμενο. γνωμη μου να πας σε 1-2 συνεργεια και να το ψαξεις εξωνυχιστηκα!! ακομα και για 4000 ευρο αυτοκινητο! εχω δει αρκετες 'μαιμουνιες' με αυτοκινητα μεταχειρισμενα , και δεν εννοω απλα τα 'γυρισμενα' χιλιομετρα Tι προβλήματα βγάζουν αυτά; μιλάω για πάγειες βλάβες όπως μερικά ιταλικά βγάζουν το δίσκο/πλατό ή το τιμόνι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
discoboyminimal Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 τα αυτοματα κιβωτια? η τα αυτοκινητα που σου ειπα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Tι προβλήματα βγάζουν αυτά; μιλάω για πάγειες βλάβες όπως μερικά ιταλικά βγάζουν το δίσκο/πλατό ή το τιμόνι Βλάβη ο δίσκος? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zerg13 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Χαλάει σε αρκετά αμαξια και στα Ιταλικά σίγουρα. http://www.autogreeknews.gr/perissotera/6404-pos-xalaei-grigora-to-kivotio-taxytiton-kai-o-diskos-plato τα αυτοματα κιβωτια? η τα αυτοκινητα που σου ειπα? Τα αυτοκίνητα που είπες. Αλλα θα ήθελα και αυτόματο γιατι είχα παλια απλό και με νευρίαζε. Το ξέρω οτι αν χαλασουν δεν επισκευάζονται πια στην αντιπροσωπεία αλλα σε ιδιώτες. Τωρα πλεον υπάρχουν ειδικες λύσεις για τα αυτοματα απο ειδικές εταιρείς/συνεργεία που τα επισκεάζουν. Με μια απλη αναζητηση θα βρεις πολλα στο google Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Χαλάει σε αρκετά αμαξια και στα Ιταλικά σίγουρα. http://www.autogreeknews.gr/perissotera/6404-pos-xalaei-grigora-to-kivotio-taxytiton-kai-o-diskos-plato Τα αυτοκίνητα που είπες. Αλλα θα ήθελα και αυτόματο γιατι είχα παλια απλό και με νευρίαζε. Νομίζω αυτό είναι φθορά και όχι βλάβη και έχει να κάνει κυρίως με τον τρόπο οδήγησης. (Αν θα βγει πιο αργά ή πιο σύντομα δηλαδή γιατί ότι θα βγει θα βγει! ). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Χαλάει σε αρκετά αμαξια και στα Ιταλικά σίγουρα. http://www.autogreeknews.gr/perissotera/6404-pos-xalaei-grigora-to-kivotio-taxytiton-kai-o-diskos-plato Σε όλα τα αμάξια χαλάει. Αναλώσιμο είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zerg13 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Σε όλα τα αμάξια χαλάει. Αναλώσιμο είναι. Kαι πόσο πάει η επισκευή; Ισως χαλάει πιο ευκολα σε μερικά αμαξια; Στα ποσα χιλιόμετρα αλλάζει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
discoboyminimal Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 κοιτα να δεις..το επαγγελμα μου ειναι τετοιο , που απο πρωτο χερι ξερω για ολα τα ανταλακτικα αυτοκινητων. χωρις να το λεω με υφακι η κατι κανενα αυτοκινητο δεν τινει να χαλαει απο μονο του. ολες οι εταιριες βγαζουν αξιοπιστα και λιγοτερο αξιοπιστα αυτοκινητα. το αυτοκινητο χαλαει κατα 99% απο τον οδηγο του. ολα εχουν καπου κουσουρια.ολα πονανε καπου. αλλα κανενα δεν βγαινει αχρηστο απο το εργοστασιο. οσο για της μεθοδους επισκευης , τα ανταλακτικα και το γενικο κοστος , ξερω πολυ πολυ καλα τι στιχιζει για να αλλαχθει ενας συμπλεκτης η για να κατεβει ενα σασμαν. καθε αυτοκινητο δεν ειναι ιδιο. καθε αυτοκινητο εχει διαφορετικα ανταλακτικα. επισης ειναι ολοκληρο εμποριο και μια μεγαλη αγορα αυτη των ανταλακτικων. οποτε και οι τιμες ειναι τελειως μεταβλητες και δεν εχουν να κανουν με το κοστος παραγωγης του ανταλακτικου. δεν υπαρχουν συγκεκριμενα χιλιομετρα που πρεπει να αλλαχθει κατι. ο κατασκευαστης μπορει να λεει 150.000 για ενα ανταλακτικο του αυτοκινητου κ εσυ μπορει να το αλλαξεις στις 50.000 η στις 250.000. αυτο που θελω να πω ειναι οτι ο οδηγος και οι συνηθειες του , βγαινουν στο αμαξι αλλοτε αργοτερα και αλλοτε νωριτερα! οποτε αυτο ειναι το συμαντικο που πρεπει να κοιταξεις για αρχη! να βρεις ενα αμαξι καλοσυντηριμενο , και ο ιδιοκτητης αλλα και το αμαξι να σου εμπνεουν καποια εμπιστοσυση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα