Super Moderators Thresh Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Πού το λέει βρε παιδιά ότι προϊόντα (απροβλημάτιστα) που έχουν ανοιχτεί και έχουν μπει σε λειτουργία μπορούν να επιστραφούν πίσω με το αζημίωτο ή να αλλαχτούν με κάποιο άλλο; Μου φαίνεται αδιανόητο αυτό που έκανες και φαντάζομαι ότι το επέτρεψαν από αμέλεια, άγνοια και ίσως από φόβο. Εάν ισχύει κάτι τέτοιο βάση νομοθεσίας Ελληνικής ή Ευρωπαϊκής θα ήθελα να το διαβάσω με τα ίδια μου τα μάτια από έγκυρη πηγή και να αναθεωρήσω τα λεγόμενά μου. Και φυσικά να το λάβω υπόψιν για τις περαιτέρω αγορές μου. Αν είναι από αγορά εξ'αποστάσεως προβλέπεται. http://www.insomnia.gr/topic/528184-νέοι-κανόνες-σε-αγορές-από-e-shops-από-τις-13-ιουνίου/ "Σε περίπτωση κακής χρήσης του προϊόντος, ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του. Αν δηλαδή προχώρησε σε άνοιγμα της συσκευασίας και αυτό λειτουργεί, κάτι τέτοιο δε σημαίνει ότι μειώνει την αξία του."
kSiS Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Αν είναι από αγορά εξ'αποστάσεως προβλέπεται. http://www.insomnia.gr/topic/528184-νέοι-κανόνες-σε-αγορές-από-e-shops-από-τις-13-ιουνίου/ "Σε περίπτωση κακής χρήσης του προϊόντος, ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του. Αν δηλαδή προχώρησε σε άνοιγμα της συσκευασίας και αυτό λειτουργεί, κάτι τέτοιο δε σημαίνει ότι μειώνει την αξία του." Το γνωρίζω αυτό. Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν ήταν.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Ήταν απλά στην διάθεση του καταστήματος, δικιά τους πρωτοβουλία...
bromiaris Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Θα ξεχάσουμε και αυτά τα λίγα που ξέρουμε… Πάει στο κατάστημα… βλέπει ένα μηχάνημα.. από κοντά.. το αγοράζει.. πάει σπίτι.. το χρησιμοποιεί και το μετανιώνει… και απαιτεί να το επιστρέψει πίσω και να πάρει άλλο… Και αν και το άλλο μηχάνημα που θα χρησιμοποιήσει το μετανιώσει? Και αυτό πίσω? Και το τρίτο μηχάνημα? Κλπ κλπ Απαράδεκτη αυτή η κίνηση και απορώ πως δεχτήκαν να πάρουν πίσω χρησιμοποιημένο μηχάνημα που ο ίδιος πήγε το είδε και το αγόρασε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δεν ήταν αγορά εξ αποστάσεως για να μπορεί να επικαλεστεί ότι τελικά το μηχάνημα δεν πληρούσε τις προδιαγραφές που πίστευε ότι είχε..!!! 1
petran66 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Aδικα το συνεχιζεται!!Πατε μια βολτα στα Public η στα MediaMarkt-αυτα ξερω εγω τουλαχιστον-και ειναι καρατσεκαρισμενο ()Το τονιζω λοιπον και παλι!ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΝΤΟΣ 14 ΗΜΕΡΩΝ,ΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ,ΣΤΟ ΛΑΠΤΟΠ ΠΧ.ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕΣ,ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΤΕΨΕΙΣ.ΙΣΧΎΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ! ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ APPLE.Και εχει μια λογικη αυτο.Αν δε το ανοιξεις,πως θα διαπιστωσεις να σε καλυπτει απολυτα η αγορα του?Με το να το δεις για λιγο στο ραφι?Και αν υπαρχει!Εννοειται οτι αυτο στο επιτρεπουν το πολυ δυο φορες!Και αυτο τσεκαρισμενο! Αυτα και τελος.Δε μπορω να σας καταλαβω ορισμενους που απορειτε χωρις να ξερετε μαλλον...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Aδικα το συνεχιζεται!!Πατε μια βολτα στα Public η στα MediaMarkt-αυτα ξερω εγω τουλαχιστον-και ειναι καρατσεκαρισμενο ( )Το τονιζω λοιπον και παλι!ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΝΤΟΣ 14 ΗΜΕΡΩΝ,ΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ,ΣΤΟ ΛΑΠΤΟΠ ΠΧ.ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕΣ,ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΤΕΨΕΙΣ.ΙΣΧΎΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ! ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ APPLE.Και εχει μια λογικη αυτο.Αν δε το ανοιξεις,πως θα διαπιστωσεις να σε καλυπτει απολυτα η αγορα του?Με το να το δεις για λιγο στο ραφι?Και αν υπαρχει!Εννοειται οτι αυτο στο επιτρεπουν το πολυ δυο φορες!Και αυτο τσεκαρισμενο! Αυτα και τελος.Δε μπορω να σας καταλαβω ορισμενους που απορειτε χωρις να ξερετε μαλλον... Επειδή το θέλουν τα καταστήματα, αν δεν το ήθελαν θα έτρωγες άκυρο...
petran66 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Επειδή το θέλουν τα καταστήματα, αν δεν το ήθελαν θα έτρωγες άκυρο... Το ξερω αυτο φιλε μου!!Ετερο-εκατερο.Η ουσια ειναι οτι δεχονται αλλαγες...
kSiS Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Η ιστοσελίδα των Public στο θέμα επιστροφών τα λέει λίγο διαφορετικά απ αυτά που υποστηρίζεις εσύ με κεφαλαία γράμματα. 1
bromiaris Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Πλάκα μας κάνει ο φίλος… αλλά και πάλι καλά κάνει..αφού βρίσκει χαζούς καλά κάνει και επιστρέφει πράγματα που έχει χρησιμοποιήσει και τα αφήνει να τα πάρουν κάποια κορόιδα για καινούργια! Συγγνώμη φίλε μου δεν είναι προσωπικό το θέμα αλλά είσαι πολύ φάουλ. Τεσπα ΥΓ. Να θυμηθώ αύριο πριν φύγω για άδεια Χριστουγέννων να πάω να πάρω ένα λαπτοπακι αξίας 1850 ευρώ που έχω δει στην βιτρίνα..θα το κρατήσω 13 ημέρες για να είμαι μέσα στις 14 ημερολογιακές .. θα το λιώσω στην άδεια μου και μετά θα πάω να απαιτήσω πίσω τα χρήματα μου γιατί το μετάνιωσα! 2
petran66 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Η ιστοσελίδα των Public στο θέμα επιστροφών τα λέει λίγο διαφορετικά απ αυτά που υποστηρίζεις εσύ με κεφαλαία γράμματα. Κι εγώ σου λέω ότι τα δέχονται!!Το καλοκαίρι που πέρασε,έτυχε να δώσω πίσω και κινητό και πήρα άλλο και μια άλλη φορά,λαπτοπ και πήρα άλλο.
petran91 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Αν ήταν εξ' αποστάσεως, τους υποχρεώνει ο νόμος ακόμα κι αν έχει ανοιχτεί/χρησιμοποιηθεί, χωρίς να κρατήσουν κάποιος μέρος των χρημάτων σου. Δεν ισχύει αυτό. Είχα παρόμοια εμπειρία με κινητό τηλέφωνο αγορασμένο από σκρουτζομάγαζο και σε συνομιλία μου με την γραμματεία του καταναλωτή με ενημέρωσαν ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να κάνουν τίποτα από τη στιγμή που το άνοιξα και το λειτούργησα και είναι στην κρίση του κάθε μαγαζιού. Παραθέτω και το νήμα της ιστορίας μου για περισσότερες λεπτομέρειες. http://www.insomnia.gr/topic/622451-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%AF%CF%89%CE%BC%CE%B1-%CF%85%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%83%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%84%CE%B6%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B3%CE%B1/
petran66 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Και το θέμα τελειώνει εδώ.Ο καθένας ας γράφει ότι θέλει.Εγω σας απάντησα με χειροπιαστά επιχειρήματα.Αν σε κάποιους δεν αρέσει, πρόβλημα τους.Και κάτι ακόμα.Με τον αν δέχονται πίσω ανοιγμένα προϊόντα,η κάποια τεσπα,δε φταίω εγώ!Ούτε σημαίνει ότι αποδέχομαι αυτή τη κατάσταση!!Όμως,από τη στιγμή που κάποια τα δέχονται,γιατί να μη δώσουμε κάτι πίσω,αν δε μας αρέσει?Χωρίς βέβαια να το παρακάνουμε.Αφηστε που τα μαγαζιά,όπως γράφω πιο πάνω,δε δέχονται ένα προϊόν πίσω και μετά το επόμενο κλπ.!!
pita_kontosouvli Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Κι εγώ σου λέω ότι τα δέχονται!!Το καλοκαίρι που πέρασε,έτυχε να δώσω πίσω και κινητό και πήρα άλλο και μια άλλη φορά,λαπτοπ και πήρα άλλο. Τώρα που το σκέφτομαι, έχω μια διπλωματική να παραδώσω. Να πάρω λοιπόν λέιζερ εκτυπωτή, να την εκτυπώσω τσαμπέ και να τον επιστρέψω αφού ''δεν μου κάνει για την χρήση που τον ήθελα.'' #αγαπώ 4
nikοs Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Τι καθόμαστε και συζητάμε ωρε;;;Υπάρχουν απαράδεκτα μαγαζιά και απαράδεκτοι καταναλωτές.Όλοι ξερουν να κράζουν και να απαιτούν αλλα όταν είναι για το συμφέρον τους κάνουν τα ίδια και χειρότερα!!!! Που να ξέρω λέει αν μου κανει αν δεν το δοκιμάσω...Να γελά ο κόσμος!!!Τι δηλαδή δεν ξέρεις εξ αρχής;;;Βλέπεις τα specs , βλέπεις και την οθόνη απο κοντά και ξέρεις αν σε καλύπτει...Αγοράζεις lenovo ξέρεις άρα εξ αρχής ότι η ποιότητα των πλαστικών σου θα ειναι μέτρια και να μη το ξέρεις το βλέπεις απο κοντα...Γι αυτό υπάρχουν εκθεσιακά προϊόντα και γι αυτό υπάρχουν φυσικά καταστήματα και κόσμος που τα προτιμάει απο τα online.Αυτό ειναι το νόημα ενός φυσικού καταστήματος να μπορεί να πελάτης να ελέγξει-να δει-να προβάρει το προϊόν πριν το αγοράσει και τέλος γι αυτό ειναι πιο ακριβά απο τα online γιατί απασχολούν προσωπικό, έχουν εγκαταστάσεις, εκθεσιακά προϊόντα κλπ. Το μηχάνημα που αγόρασες δεν ειχε κανέναν λειτουργικό πρόβλημα, απλά εσύ έκανες μια κακή,κατα την γνώμη σου, αγορά και θέλησες να την αλλάξεις...Ναι να την αλλάξεις αλλα να χρεωθείς και το λάθος σου γιατί ΔΙΚΟ ΣΟΥ λαθος ήταν , δεν στο πούλησαν με το ζόρι, ούτε σε εξαπάτησαν. Σου κάναν το χατίρι πιθανόν γιατί θα του τρέλανες στην γκρίνια ή θα τους απείλησες ή γιατί θα ήταν άπειρος αυτός που στο άλλαξε...Το "γαμώτο" τώρα είναι πως κάποιος θα το ξανα πληρώσει για καινούργιο ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!!! και δεν θέλω να ακούσω χαζά πως ειναι καινούργιο γιατί δεν του έκανες τίποτα ή γιατί απλά το δοκίμασες για λίγο.Το έβγαλες απο το κουτί του, το άγγιξες, το δούλεψες έστω και για 1 λεπτό άρα είναι ελαφρώς μεταχειρισμένο και εγώ ως μελλοντικός αγοραστής ΑΠΑΙΤΏ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΩ.- Έχουμε διαβάσει και έχουμε υποστηρίξει πολυ κόσμο που ταλαιπωρήθηκε με τα σερβις και τις αντικαταστάσεις και είχε απόλυτο δίκιο, εσύ έχεις άδικο και βλέπεις πως κατα γενική ομολογία όλοι σου λένε πως έχεις άδικο...Μην το συνεχίζεις οπότε γιατί από τα λεγόμενα σου βλέπουμε πως το έχεις σύστημα να αγοράζεις κάτι και μετά να το επιστρέφεις πράγμα που μου δίνει την εντύπωση πως είτε δεν έχεις ιδέα για το τι αγοράζεις και απλά το αγοράζεις, είτε ότι είσαι αναποφάσιστος...Εγώ γιατί ότι και αν εχω ποτε αγοράσει δεν χρειάστηκε ποτε να το επιστρέψω και εσυ το έχεις κανει ήδη τρεις φορές;;;Εγώ και τόσος κόσμος γιατί πρώτα κάνουμε έρευνα αγοράς, χιλιο τσεκάρουμε την αγορά μας, βλέπουμε reviews, ρωτάμε στο φόρουμ, πηγαίνουμε και το δουλεύουμε απο κοντα και όταν τελικά το αγοράσουμε ξέρουμε ότι η αγορά μας αυτή μας ταιριάζει;;; Για εμένα είσαι ένας κακός καταναλωτής με αρκετό θράσος.- 4
petran91 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Ρε μάγκες πραγματικά τώρα, τι σκάτε?Τον άνθρωπο τον εξυπηρέτησαν καλώς ή κακώς, οι χαρακτηρισμοί είναι περιττοί νομίζω.Αν σας δώσουν το αποσφραγισμένο προιόν του, δεν το δέχεστε είναι τόσο απλό. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα