Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν είναι ευχαριστημένη που ορισμένες από τις χώρες μέλη δεν έχουν ακόμα τιμωρήσει την Volkswagen για το σκάνδαλο με την παραποίηση των τιμών των εκπομπών ρύπων σε κινητήρες diesel τεχνολογίας TDI χρησιμοποιώντας ειδικό λογισμικό που είχε εγκαταστήσει στα οχήματα της.

Σύμφωνα με πολλές πηγές, η Ευρωπαϊκή Ένωση θα λάβει νομικά μέτρα ενάντια σε επτά χώρες μέλη, ξεκινώντας από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, το Λουξεμβούργο και την Ισπανία επειδή συνεχίζουν να επιτρέπουν στην Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να πουλάει ανενόχλητη οχήματα στην επικράτεια τους, παραλείποντας να οδηγήσουν την Volkswagen στις δικαστικές αίθουσες όπως είχαν υποχρέωση.

 

Επιπλέον, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία αρνήθηκαν να δώσουν στη δημοσιότητα όσα ανακάλυψαν από τις δικές τους έρευνες που πραγματοποίησαν. Η Ευρωπαϊκή Ένωση επίσης θα ασκήσει αγωγές ενάντια στην Δημοκρατία της Τσεχίας, στην Ελλάδα και στην Λιθουανία επειδή δεν έχουν καν νόμους που μπορούν να τιμωρήσουν την εταιρείας.

 

Για όσους δεν θυμούνται, να επαναλάβουμε από παλαιότερο άρθρο μας, ότι η EPA (Environmental Protection Agency), η Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας των Ηνωμένων Πολιτειών δηλαδή, μετά από σχετική καταγγελία και αφού πραγματοποίησε όλες τις απαραίτητες έρευνες, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η Volkswagen παραβίαζε συστηματικά την ισχύουσα ομοσπονδιακή νομοθεσία των Η.Π.Α. για τις εκπομπές ρύπων (Clean Air Act).

 

Αυτοκίνητα της Volkswagen όπως οι οικογένειες Beetle, Golf και Jetta (από έτος κατασκευής 2009 έως και 2015), Passat (έτος κατασκευής 2014 έως και 2015) καθώς και Audi A3 (από έτος κατασκευής 2009 έως και 2015) που εξοπλίζονται με κινητήρα 2.0lt TDI (Clean Diesel) διέθεταν μία συσκευή με ειδικό λογισμικό (defeat device), που παραποιούσε (ελαχιστοποιούσε) τις εκπομπές ρύπων και τοξικών αερίων κατά την διεξαγωγή εργαστηριακών ελέγχων και αξιολογήσεων της EPA.

 

Στην πραγματικότητα, οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx, συμβάλουν στην δημιουργία νέφους και στην τρύπα του όζοντος και συνδέονται με αναπνευστικά νοσήματα, κρίσεις άσθματος κ.ά) βρέθηκαν να είναι από 10 έως και 40 φορές υψηλότερες από τα επιτρεπόμενα όρια! Για το σκάνδαλο, η Volkswagen συμφώνησε να αποζημιώσει τις Η.Π.Α. και τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με το ποσό των $15 δισεκατομμυρίων συνολικά.

 

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει νόμους που απαγορεύουν στους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εγκαθιστούν λογισμικό ή συσκευές παραποίησης των ρύπων όπως έχουν και οι Η.Π.Α.. Παρόλα αυτά, είναι στο χέρι των κρατών μελών να εφαρμόσουν τη νομοθεσία –λογικά υπάρχει ανησυχία που τα κράτη μέλη της συνεχίζουν να αφήνουν την VW ατιμώρητη στο έδαφος τους.

 

Link.png Site: Engadget

Δημοσ.

εδω δεν εχει γινει τιποτα με την μιζενς θα γινει με την βολκσβαγκεν ?

ισως σε λιγα χρονια ναι , αλλα τωρα ασε καλυτερα . παντως μονο η μπεμπες εχουν σωστους ρυπους

  • Like 1
Δημοσ.

Ε.Ε το σκυλάκι των ΗΠΑ

Τη μια είναι το σκυλάκι των ΗΠΑ , την άλλη ο νταβατζής των Γερμανών , την παρ άλλη υποχείριο των βιομηχάνων και των τραπεζών.

Σε προηγούμενο άρθρο για την ρητορική μίσους, έγινε χαμός, γιατί το 80% δεν κατάλαβε τι είναι ρητορική μίσους.

 

Ε.Ε. λοιπόν κατά το δοκούν.

Ότι απόφαση και να βγάλουν, αντικρούεται από τα υπερμυαλά των ειδημόνων φίλων του insomnia.

Γι αυτό αυτή η χώρα μεγαλουργεί πάντα, λόγω των ανθρώπων της.

  • Like 22
Δημοσ.

Ε.Ε το σκυλάκι των ΗΠΑ

Ερώτηση με διάθεση διαλογου. Δηλαδη θα επρεπε να μην φαει προστιμο η Φολκσβαγκεν; Ακομα και με τις αποδειξεις που υπαρχουν οτι παραποιησε στοιχεια;

 

Επισης δεν πρεπει να υπαρχει νομοθεσία επιβολης ρυπων; Εισαι σκυλακι αμα ζητας καθαροτερα οχηματα;

 

Αυτα..

  • Like 6
Δημοσ.

Φυσικά και πρέπει και απορεί κανείς γιατί δεν επισπεύδουν τις διαδικασίες οι αντίστοιχες χώρες τους περισσεύουν τα δις; Το θέμα είναι η αντίδραση τους όπως η ελληνική δικαιοσύνη ένα πραγμα οπου γίνονται σημεία και τέρατα αλλά μόλις ακουστηκε το όνομα του μαρινακη στο σκαι θυμήθηκαν οι "αστυνομικοί" μαζί με τον εισαγγελέα να πάνε 2 ηωρα το βράδυ να σταματήσουν την εκπομπη (αλλά ήταν μαγνητοσκοπημένη χαχαχα ακόμα γελαω)

  • Like 2
Δημοσ.

Και τα λεωφορεία της ελλάδας πρέπει να εχουν ειδικό λογισμικό αλλιώς δεν εξηγήται πως περνάνε ΚΤΕΟ με αυτά που βγάζουν.

 

Που να δεις τα λεωφορεια της Δημοτικης συγκοινωνιας τι λογισμικο εχουν .....

Δημοσ.

Τι ανοησιες ειναι αυτες? Οταν ειναι να τιμωρησει λειτουργει σαν ενωση και χαρατσωνει τα μελη επεμβαινοντας στην εσωτερικη νομοθεσια, γιατι δε δρα σαν ενωση και κατα της VW μονο περιμενει αγωγες και μηνυσεις απο τα κρατη-μελη ξεχωριστα?

 

Η vw παραποιουσε στοιχεια, εμεις θα την πληρωσουμε παλι. Λες και δεν εχουμε να αντιμετωπισουμε τοσα προβληματα σα χωρα, θα καθομαστε να κυνηγαμε τη vw τωρα. Και μετα την opel, τη fiat κ.ο.κ.

 

Στην τελικη ο καταναλωτης δεν εχει να κερδισει και τπτ.

Να το γυρισει πισω δε μπορει (και χεστηκε κιολας), αν εφαρμοσει το fix της εταιρειας θα χασει σε αποδοση και κινδυνευει να ζημιωθει και μονιμα με τα τελη λογω ρυπων.

 

Αν θελει η epa και η Ε.Ε. καθαροτερα αυτοκινητα ας εχει καλυτερους ελεγχους, τεστ σε πραγματικες συνθηκες και το κυριοτερο να δωσει σοβαρα κινητρα στις αυτοκινητοβιομηχανιες και στους καταναλωτες.

 

Αντι να τρεχει εκ των υστερων να συμμαζεψει τα ασυμμαζευτα.

  • Like 3
Δημοσ.

Καλά κάνει και μας βάζει πρόστιμο μπας και ξυπνήσουμε, αλλά που τέτοια φάση.

Το να αντιγράφει κάποιος καλά πράγματα δεν είναι κακό, εξέλιξη είναι, αν και στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν αντιγράψει, απλά επιβάλει το νόμο, κάτι που εδώ δεν υπάρχει. Το να μένει στην κοσμάρα του από την άλλη με κολλημένα μυαλά, είναι κατάντια.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...