tsoureki21 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Γιά όποιον θέλει να γράφει ελεύθερα και χωρίς λογοκρισία υπάρχει και το Blogitter: http://blogitter.com Δεν χρειάζεται εγγραφή.
agelos386 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Αααχ θα χαθούν οι εποχές που έβγαζες τα βίτσια σου στο internet! Θα γεμίσει ο τόπος παιδεράστες και νεκρόφιλους... καρκινιαστε όσο προλαβαίνετε αδέρφια!
Beerloah Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Μοντέρνα φίμωση δηλαδή από την Ε.Ε - τέλεια! Ό,τι δεν τους αρέσει (πλην παγκοσμιοποιήτικης ρητορικής) θα είναι παράνομο ή δεν ξέρω και εγώ τι. Αυτοί είναι ο φασισμός ο ίδιος τελικά. Πλέον, μόνο ένας ρηχός συμφωνεί με την χούντα των Βρυξελλών. "Δήθεν" δημοκρατία και "δήθεν" ελευθερία. Αυτά κρύβονται αλλού παίδες, είναι πολύ βαθιές έννοιες για να μας τις διδάξουν οι συγκεκριμένοι "κύριοι". 11
paparovic Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Κανεις δεν θα σας παρει την ελευθερια κανενος αν απλα απαγορευσει τους τονους φαρμακιου και μισους που γράφονται καθε ημερα. Λάθος. Το έχουμε δει το έργο ξανά και ξανά και ξανά και ξανά. Ελπίζω τουλάχιστον να ήσουν καθιστός όταν το έγραφες, γιατί το να κοιμάσαι όρθιος είναι επικίνδυνο για την υγεία. 4
paparovic Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Και θα ρωτήσει κάποιος, αφού υπάρχουν νομοθεσίες για εξύβριση και για συκοφαντική δυσφήμιση γιατί να μην υπάρχει και για ρητορική μίσους σε συγκεκριμένα πράγματα? Το να σε πω @@@@ είναι άλλο πράγμα από το να πω κάτι που εκφράζει κάτι που ΔΕΝ σου αρέσει.
paparovic Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Υ.Γ.: κατ' εμέ ο λόγος που το ζητάνε αυτό είναι είτε ο υπερβολικός ζήλος μιξ με την πολιτική ορθότητα συγκεκριμένων προσώπων (η επίτροπος δικαιοσύνης ίσως) Αυτό ακριβώς. Η κυρία απλώς κάνει virtue signaling. 1
miltoskat Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Έκανα edit αλλά δεν πρόλαβα από ότι φαίνεται "σε συγκεκριμένα πράγματα"... Επίσης δεν βλέπω στην ατάκα του Βολταίρου εξαιρέσεις (μπινελίκια/δυσφήμιση) Αυτό που πήγα να κάνω edit και εγώ πριν (αλλά δεν πρόλαβα και δεν βοηθούσε πολύ την γενικότερη θέση μου ) είναι ότι μιλάμε για ελευθερία έκφρασης όχι ελευθερία από τις επιπτώσεις από αυτά που θα πεις. Η ΕΕ δεν προσπαθεί να κάνει κάτι για τον καθένα που απλά μισεί κάποιες "ευπαθείς" κοινωνικές ομάδες (πως θα μπορούσε άλλωστε) προσπαθεί να περιορίσει την ελευθερία έκφρασης των ανθρώπων με αυτές τις πεποιθήσεις, κάτι που είναι το λιγότερο αντιδημοκρατικό και παραπέμπει κυρίως σε τακτικές που θέλουν να κάνουν τα πράγματα να δείχνουν καλύτερα χωρίς καμία ουσιαστική διαφορά, απλά με το πρόσθετο bonus του ελέγχου της ελευθερίας του λόγου. Γι'αυτό και έγραψα παραπάνω ότι νόμοι αυτού του στυλ είναι συνήθως θεμέλιοι λίθοι απολυταρχικών καθεστώτων. (Βλέπε τακτικές της Τουρκίας και του Ερντογάν σε σχέση με το internet και την έκφραση (το αν το παρόν τουρκικό πολίτευμα τείνει σε απολυταρχικό είναι άλλη μεγάλη συζήτηση όμως)) 3
vste Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Λάθος. Το έχουμε δει το έργο ξανά και ξανά και ξανά και ξανά. Ελπίζω τουλάχιστον να ήσουν καθιστός όταν το έγραφες, γιατί το να κοιμάσαι όρθιος είναι επικίνδυνο για την υγεία. Εγραψα ΑΝ ΑΠΛΑ απαγορευσει τους τονους φαρμακιου και μισους. Οτι πολλες φορες απαγορευεται και η αντιθετη αποψη (ειδικα ενος εδραιωμενου καθεστώτος) φυσικα και ισχυει. Παντα υπαρχει χουντα. Και παντα υπηρχε. Ειδικοτερα σημερα που εχει φανει σε ολους τους σκεπτομενους ανθρωπους το ποσο σάπιο ειναι αυτο το εκτρωμα που φτιαξαν. Αλλα αυτο που μπερδευουν οι περισσοτεροι ειναι η δικια τους ελευθερια απλα να μπινελικωνουν. Ειτε αυτο γινεται σε ποδοσφαιρο, ειτε σε apple vs samsung, ειτε σε Χριστιανοι εναντιον Μουσουλμανων. Η ιστορια δικαιωσε αυτους που ειχαν αποψη και πηγαν αντιθετα στο κατεστημένο εναντια σε απαγορευσεις. Και που πολλοι πληρωσαν με την ζωη τους το δικαιωμα αυτο. Δεν μου ερχεται στο μυαλο κανενας καφρος που να εχει μεινει στην ιστορια για μεγαλειωδεις ατακες του τυπου "Σκοτωστε καθε π€#€τη γιατι ΟΛΟΙ εποφθαλμιουν τα καλη μας".
Super Moderators Thresh Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Αυτό που πήγα να κάνω edit και εγώ πριν (αλλά δεν πρόλαβα και δεν βοηθούσε πολύ την γενικότερη θέση μου ) είναι ότι μιλάμε για ελευθερία έκφρασης όχι ελευθερία από τις επιπτώσεις από αυτά που θα πεις. Η ΕΕ δεν προσπαθεί να κάνει κάτι για τον καθένα που απλά μισεί κάποιες "ευπαθείς" κοινωνικές ομάδες (πως θα μπορούσε άλλωστε) προσπαθεί να περιορίσει την ελευθερία έκφρασης των ανθρώπων με αυτές τις πεποιθήσεις, κάτι που είναι το λιγότερο αντιδημοκρατικό και παραπέμπει κυρίως σε τακτικές που θέλουν να κάνουν τα πράγματα να δείχνουν καλύτερα χωρίς καμία ουσιαστική διαφορά, απλά με το πρόσθετο bonus του ελέγχου της ελευθερίας του λόγου. Γι'αυτό και έγραψα παραπάνω ότι νόμοι αυτού του στυλ είναι συνήθως θεμέλιοι λίθοι απολυταρχικών καθεστώτων. (Βλέπε τακτικές της Τουρκίας και του Ερντογάν σε σχέση με το internet και την έκφραση (το αν το παρόν τουρκικό πολίτευμα τείνει σε απολυταρχικό είναι άλλη μεγάλη συζήτηση όμως)) Devil's Advocate mode off, ty 2
miltoskat Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Devil's Advocate mode off, ty No problem man, χάρηκα που είχα μία ευγενική συζήτηση με κάποιον for a change 1
bazzil Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Υπάρχουν αρκετοί τρόποι καυστικής ρητορείας οι οποίοι επιδρούν υποσυνείδητα και δε πρόκειται να λογοκριθούν. Ένα παράδειγμα αποτελούν οι φιλτραρισμένες ειδήσεις περί τζιχαντιστών, μουσουλμάνων, τρομοκρατών, αντικαθεστωτικών, κλπ, κλπ. Φαίνεται ύποπτα μονομερής και κομπογιαννίτικη η όλη προσέγγιση. Ακριβώς. Αλλα τί περιμένεις. Δημόσιοι υπάλληλοι είναι. Δεν υπάρχει διοίκηση στην ευρωπαϊκή ένωση.
paparovic Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δεν μου ερχεται στο μυαλο κανενας καφρος που να εχει μεινει στην ιστορια για μεγαλειωδεις ατακες του τυπου "Σκοτωστε καθε π€#€τη γιατι ΟΛΟΙ εποφθαλμιουν τα καλη μας". Καταρχάς, αυτό που έγραψες δεν είναι ρητορική μίσους, είναι νομικά κολάσιμη υποκίνηση κακουργηματικής πράξης. Απλώς το βάζουν κι αυτό στην ταμπέλα, για να κόψουν τα υπόλοιπα (που δεν είναι υποκίνηση κτλ).
miltoskat Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Εγραψα ΑΝ ΑΠΛΑ απαγορευσει τους τονους φαρμακιου και μισους. Οτι πολλες φορες απαγορευεται και η αντιθετη αποψη (ειδικα ενος εδραιωμενου καθεστώτος) φυσικα και ισχυει. Παντα υπαρχει χουντα. Και παντα υπηρχε. Ειδικοτερα σημερα που εχει φανει σε ολους τους σκεπτομενους ανθρωπους το ποσο σάπιο ειναι αυτο το εκτρωμα που φτιαξαν. Αλλα αυτο που μπερδευουν οι περισσοτεροι ειναι η δικια τους ελευθερια απλα να μπινελικωνουν. Ειτε αυτο γινεται σε ποδοσφαιρο, ειτε σε apple vs samsung, ειτε σε Χριστιανοι εναντιον Μουσουλμανων. Η ιστορια δικαιωσε αυτους που ειχαν αποψη και πηγαν αντιθετα στο κατεστημένο εναντια σε απαγορευσεις. Και που πολλοι πληρωσαν με την ζωη τους το δικαιωμα αυτο. Δεν μου ερχεται στο μυαλο κανενας καφρος που να εχει μεινει στην ιστορια για μεγαλειωδεις ατακες του τυπου "Σκοτωστε καθε π€#€τη γιατι ΟΛΟΙ εποφθαλμιουν τα καλη μας". Αυτό είναι το θέμα, ποιά από τα παραπάνω που έγραψες είναι απλά προσβολές και ποιά από αυτά είναι ρητορική μίσους? Γιατί σύμφωνα με τον ορισμό της έκφρασης στο wikipedia η ρητορική μίσους πρόκειται κυρίως για μίσος σε ευπαθή άτομα και κοινωνικές ομάδες, κάτι λίγο αφηρημένο σαν ορισμό μιας και σήμερα ορίζεται μία κοινωνική ομάδα ως ευπαθής αύριο μπορεί κάποια άλλη, ή κάποια κυβέρνηση. Γι'αυτό λέμε ότι κάποια νομοθεσία που μπορεί να λογοκρίνει με αυτή την ευκολία (και μάλιστα σε ένα time interval της τάξης των 24 ωρών) και χωρίς αυστηρά ορισμένα όρια μπορεί πολύ εύκολα να χρησιμοποιηθεί για να λογοκρίνει πολιτικούς αντιπάλους από κάποια κυβέρνηση. Και κλείνω με ένα quote του William Blake: To generalize is to be an idiot. 3
kokoviosR Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Αυτα τα περι ρητορικης μισους ειναι αθλιοτητες, τις οποιες μονο δικτατοριες μπορει να υπαγορευουν και απο πισω κρυβουν επιχειρηση φιμωσης αποψεων. Πρεπει να υπαρχει ελευθερια του λογου και αλοιμονο αν οι οποιες αποψεις αντιμετωπιζονται με σβησιμο αντι με επιχειρηματα. 6
Προτεινόμενες αναρτήσεις