Προς το περιεχόμενο

Fiat Grande punto αξίζει ;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα μηχανικά μέρη φτιάχνονται στην Ιαπωνία, δεν μπορεί άλλος να φτιάξει τέτοιες μηχανές, οι υπόλοιποι κάνουν μοντάρισμα, πόσο λάθος να κάνουν ακόμα κ εκεί οι Ούγγροι;

 

Δεν πιστεύω ότι φτιάχνουν οι Ούγγροι μηχανές, ας γράψει κάποιος που έχει swift τι γράφει ο κινητηρας.

Magyar Suzuki

From Wikipedia, the free encyclopedia
 
 
300px-Esztergom_Suzuki_plant.JPG
 
Magyar Suzuki in EsztergomHungary, had over 6,300 employees as of 2007

Magyar Suzuki Corporation is an automobile manufacturing plant, subsidiary of Suzuki, located in Esztergom,Hungary and founded in 1991.[1]

History[edit]

Through the end of September 2005, the plant had a cumulative production volume of 849,000 vehicles: 465,000 Suzuki Swift (first generation) through March 2003, 187,000 Suzuki Wagon R+, 137,000 Suzuki Ignisand 60,000 Suzuki Swift (second generation). In addition to the Suzuki-badged vehicles, the Hungarian plant also produced 24,943 Fiat Sedici CUVs and 4,494 Ignis-based Subaru G3X Justys. Current production capacity is 300,000 units/year.[2] The plant also produces the new Suzuki Splash, as well as a rebadged version, theOpel Agila.[3]

Constructed with an investment of 14 billion Hungarian forints, the plant initially produced 1.0-litre and 1.3-litre Suzuki Swifts, reaching the ten thousandth car in 1993. On 6 October 2006, the plant produced its one millionth car, a five-door second generation Suzuki Swift.[4]

The plant meets ISO 14001 quality levels, engines manufactured at the plant meet Euro 4 requirements, and Suzuki requires ISO 9001:2000 quality assurance certification from suppliers and dealerships.[4] Magyar Suzuki's VIN identifier (the first three digits of the chassis number) is TSM.

Γιατί οτιδήποτε άλλο θα ήταν απλά παράλογο.

 

Το ίδιο ακριβώς ισχύει για οποιαδήποτε μάρκα έχει θυγατρικές εκτός Έδρας (ακόμα και TOYOTA βλ. Τουρκία).

 

Ουδεμία διαφορά έχουν οι κινητήρες.

  • Like 1
  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Λοιπόν, αυτο το αμάξι έχω σε 1400αρι.

 

Το αυτοκίνητο ειναι περισσότερο οικογενειακό παρά για ένα άτομο. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΚΑΖΙΑ. Αν ψάχνεις κάτι τέτοιο πήγαινε αλλού.

Αντιθετα ειναι ένα εξαιρετικά ξεκουραστο αυτοκίνητο, με μικρή καταναλωση. Η 6 ταχυτητά του σε βοηθάει να έχει μηδεν κατανάλωση στην εθνική και να οδηγάς ξεκούραστα για ώρες.

Το φρένο του θέλει λιγο προσοχή. Το αμάξι παγώνει αν δε το έχεις συνηθίσει. Το σίγουρο ειναι οτι πιάνει καλά.

 

Να θυμάσαι όταν αποφασίσεις να πάρεις τέτοιο αμάξι, οτι για να μη σου βγάζει προβλήματα, χρειάζεται τη φροντίδα του σε έμπιστο συνεργείο. Ακριβο προβλημα βγάζει αυτό που ξαφνικά βαραίνει το τιμονι.

Οχι δεν ειναι τοσο σοβαρο οσο φαίνεται και εννοείται πως η αντιπροσωπία θα σου προτεινει αλλαγη κολόνας τιμονιου, δηλαδη 1000 ευρω. Δεν ακους αυτές τις μούφες, πας σε ένα συνεργειο και τους λες οτι θέλεις την φυσιολογικη λυση των 250 ευρω. Ξέρουν αυτοι τι θα κάνουν.

 

Είναι καλό αυτοκίνητο.

  • Like 2
Δημοσ.

Magyar Suzuki

From Wikipedia, the free encyclopedia

 

 

 

 

300px-Esztergom_Suzuki_plant.JPG

Magyar Suzuki in Esztergom, Hungary, had over 6,300 employees as of 2007

Magyar Suzuki Corporation is an automobile manufacturing plant, subsidiary of Suzuki, located in Esztergom,Hungary and founded in 1991.[1]History[edit]

Through the end of September 2005, the plant had a cumulative production volume of 849,000 vehicles: 465,000 Suzuki Swift (first generation) through March 2003, 187,000 Suzuki Wagon R+, 137,000 Suzuki Ignisand 60,000 Suzuki Swift (second generation). In addition to the Suzuki-badged vehicles, the Hungarian plant also produced 24,943 Fiat Sedici CUVs and 4,494 Ignis-based Subaru G3X Justys. Current production capacity is 300,000 units/year.[2] The plant also produces the new Suzuki Splash, as well as a rebadged version, theOpel Agila.[3]

Constructed with an investment of 14 billion Hungarian forints, the plant initially produced 1.0-litre and 1.3-litre Suzuki Swifts, reaching the ten thousandth car in 1993. On 6 October 2006, the plant produced its one millionth car, a five-door second generation Suzuki Swift.[4]

The plant meets ISO 14001 quality levels, engines manufactured at the plant meet Euro 4 requirements, and Suzuki requires ISO 9001:2000 quality assurance certification from suppliers and dealerships.[4]Magyar Suzuki's VIN identifier (the first three digits of the chassis number) is TSM.

Γιατί οτιδήποτε άλλο θα ήταν απλά παράλογο.

 

Το ίδιο ακριβώς ισχύει για οποιαδήποτε μάρκα έχει θυγατρικές εκτός Έδρας (ακόμα και TOYOTA βλ. Τουρκία).

 

Ουδεμία διαφορά έχουν οι κινητήρες.

Μακάρι εγώ εμπιστεύομαι made in Japan γιαυτό και πήρα παλιό.

Δημοσ.

Μακάρι εγώ εμπιστεύομαι made in Japan γιαυτό και πήρα παλιό.

Άδικα πιστεύω υπάρχουν αμφιβολίες. Θυγατρική της Suzuki είναι και όχι παραμάγαζο. Οπως θα λειτουργούσε μια θυγατρική σε άλλη πόλη της Ιαπωνίας, το ίδιο λειτουργεί και αυτή στην Ουγγαρία, στη Μαλαισία ή την Ινδία.

 

Με τα τούρκικα Toyota είχε προκύψει ένα θεματάκι στην αρχή αλλά το μάζεψαν αστραπιαία.

 

Αν σου πώ ότι το άκρως εντυπωσιακό C-HR θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στην ΤΜΜΤ (Sakarya - Turkey)?

 

Δηλαδή ο Ιάπωνας θα αγοράζει Τούρκικο TOYOTA.

 

Welcome the globalization, my friend!!!

 

 

 

 

 

Δημοσ.

Άδικα πιστεύω υπάρχουν αμφιβολίες. Θυγατρική της Suzuki είναι και όχι παραμάγαζο. Οπως θα λειτουργούσε μια θυγατρική σε άλλη πόλη της Ιαπωνίας, το ίδιο λειτουργεί και αυτή στην Ουγγαρία, στη Μαλαισία ή την Ινδία.

 

Με τα τούρκικα Toyota είχε προκύψει ένα θεματάκι στην αρχή αλλά το μάζεψαν αστραπιαία.

 

Αν σου πώ ότι το άκρως εντυπωσιακό C-HR θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στην ΤΜΜΤ (Sakarya - Turkey)?

 

Δηλαδή ο Ιάπωνας θα αγοράζει Τούρκικο TOYOTA.

 

Welcome the globalization, my friend!!!

 

 

 

 

 

Καλως, γιαυτό και θα κρατήσω οσο μπορώ το γνήσιο. Τα punto που φτιάχνονται;

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ψάχνω μεταχειρισμενο αυτοκίνητο για την αδερφή μου και έχω παρατηρήσει ότι παίζουν πολλά fiat grande punto 1.2-1.4 σε καλή τιμή ..έχει κάνεις άποψη για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο(2007-2010);

Ναι.

Είχα το 1.4 το απλό, το έκανα κολυμπηθροξυλο και βγήκα με 2 γρατσουνιες.

Μετά τα 130 δεν πάει. Θες ποοολλη υπομονή για να πιασει 170.

Δεν καίει. Αλλά ασφαλώς καίει περισσότερο από τα 1000ρακια κουβαδακια. Στην πόλη είναι άνετο το 1.4, δεν δείχνει να ζοριζεται.

Πολύ ομαλή και ραφιναρισμένη λειτουργία.

Πολύ αξιόπιστο, μην ακούς τις κακες γλώσσες. Και αυτό με το τιμόνι, το έβγαζαν τα προηγουμενα punto, όχι αυτό το μοντέλο.

Και σχετικά ψηλή θέση οδήγησης,ο,τι πρέπει για γυναίκα να έχει την εποπτεία.

Μόνο καναν αισθητήρα παρκαρίσματος ίσως χρειαστεί γιατί έχει μικρό πίσω τζάμι.

Επεξ/σία από GeorgeMan
  • Like 3
Δημοσ.

Ναι.

Είχα το 1.4 το απλό, το έκανα κολυμπηθροξυλο και βγήκα με 2 γρατσουνιες.

Μετά τα 130 δεν πάει. Θες ποοολλη υπομονή για να πιασει 170.

Καίει λίγο. Στην πόλη είναι άνετο το 1.4, δεν δείχνει να ζοριζεται.

Πολύ ομαλή και ραφιναρισμένη λειτουργία.

Πολύ αξιόπιστο, μην ακούς τις κακες γλώσσες. Και αυτό με το τιμόνι, το έβγαζαν τα προηγουμενα punto, όχι αυτό το μοντέλο.

Και σχετικά ψηλή θέση οδήγησης,ο,τι πρέπει για γυναίκα να έχει την εποπτεία.

Μόνο κάηκαν αισθητήρα παρκαρίσματος ίσως χρειαστεί γιατί έχει μικρό πίσω τζάμι.

Να ρωτήσω κάτι ; πόσα άλογα έχει αυτό το 1.4 και πιάνει με το ζόρι 130; 18 ετών αυτοκίνητο έχω και τα 160 τα έχει με την μια.

  • Moderators
Δημοσ.

Δεν είπα ότι πάει με το ζόρι με 130.

Μια χαρά άνετα και ξεκούραστα πάει.

Απλά αργεί να επιταχύνει για παραπάνω. Εδώ άλλοι με auris 100 αλόγων και έχουν τα ιδια θέματα.

77 άλογα έχει και ξέρω ακριβώς τι αυτοκίνητο έχεις, δεν παραλειπεις να μας το πεις σε κάθε thread.

  • Like 2
Δημοσ.

γιατι ειναι αμαξαρες, ομορφα, οικονομικα και σε αντιθεση με τα φιατ... ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ

 

Hungary ειναι ακομα και τα παλια swift (2000 και μετα ) αλλα και παλι, αποδειχτηκαν σκυλια του πολεμου..

Σορι, αλλα με 5.5-6 χιλιαρικα παιρνεις Bravo 150ΗP του 08 με λογικα χιλιομετρα. Ξερω οτι δεν ειναι του παροντος θρεντ, αλλα δε μπορω να ακουω οτι το σουιφτ σε αυτα τα λεφτα ειναι ομορφο και αμαξαρα. Ναι, καιει λιγοτερο και εκει ειναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ του πλεονεκτημα. Εμφανισιακα στη συγκριση με το Μπραβο, το σουιφτ ειναι κουτι με ροδες. Στο δρομο, δε χρειαζεται να σχολιασω καν. Γενικα παντως, μια χαρα αξιοπιστα ειναι τα φιατ.

  • Like 4
Δημοσ.

Δεν είπα ότι πάει με το ζόρι με 130.

Μια χαρά άνετα και ξεκούραστα πάει.

Απλά αργεί να επιταχύνει για παραπάνω. Εδώ άλλοι με auris 100 αλόγων και έχουν τα ιδια θέματα.

77 άλογα έχει και ξέρω ακριβώς τι αυτοκίνητο έχεις, δεν παραλειπεις να μας το πεις σε κάθε thread.

Χαλάρωσε απλά ξέρω ότι τα punto είναι γρήγορα και μου έκανε εντύπωση.

Δημοσ.

 

 

Τωρα εκτος απο τα καλα του, να ξερεις οτι το gp ειχε βγαλει ενα προβλημα στην κολωνα τιμονιου στο οποιο εγινε παγκοσμια ανακληση. Ολες οι πλακετες που κατασκευαστηκαν απο το 2008 και μετα εχουν διορθωσει το προβλημα! Αν τελικα παρεις το gp παρε του 2009 και μετα ή τελη του 08...

 

η ανάκληση που λες με αριθμό 5397 έγινε όχι για πρόβλημα στην κολώνα αλλά για επιβεβαίωση των nm ροπης σύσφιξης του σταυρού. η όλη διαδικασία ήταν το τσεκάρισμα της βίδας με ροπόκλειδο ψηφιακό για να δουν αν είχε σφικτεί η βίδα στην εργοστασιακή πίεση. από τα 200 αυτοκίνητα που αφορούσε η ανάκληση , όπως πολύ σωστά είπες , αφορούσαν οχήματα 2006-2007 εκ των οποίων , τουλάχιστον στους ελληνικούς αριθμούς πλαισίου σχεδόν τα μισά ήταν εντάξει.

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Χαλάρωσε απλά ξέρω ότι τα punto είναι γρήγορα και μου έκανε εντύπωση.

Δεν είναι γρήγορα, απλά είχαν (και) γρήγορη έκδοση. 

Punto GT (το παλιό), Punto HGT (το δεύτερο μοντέλο), Grande Punto TJET (το τρίτο), που ναι, είναι γρήγορα.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είναι γρήγορα, απλά είχαν (και) γρήγορη έκδοση.

Punto GT (το παλιό), Punto HGT (το δεύτερο μοντέλο), Grande Punto TJET (το τρίτο), που ναι, είναι γρήγορα.

Ναι Οκ, Τεσπα μου αρέσουν αν είχα τα λεφτά τα το χτυπούσα.

Δημοσ.

Πρωτα απ'ολα με 77 αλογα που εχεις φιλε ποσο θες να πας? Το t jet 120hp πιανει 200, το δικο μου με 180 παταει 225-230.

 

Τωρα για το θεμα με την κολωνα. Τα grande punto του 06-07  και μερικα του 08 ειχαν τεραστιο θεμα με την κολωνα. Επειδη το τιμονι ειναι ηλεκτρικα υποβοηθουμενο εκανε fail για καποιο λογο το electric power unit, και ηθελε αλλαγη ολοκληρο το συστημα το οποιο κοστιζει 1000 ευρω. Το επαθε γνωστος με το 95αρι του 07 sporting που ειχε και το αλλαξε 2 φορες, οχι 1.

Τωρα recall μπορει να μην ειχε γινει, παντως ειχε βγαλει ανακοινωση η fiat στην οποια αναγνωριζε το προβλημα και δεχοταν να στο αλλαξει. Αμα πατησεις στο google grande punto steering column problem/failure ειναι γεματα τα forum, ξερω πολυ καλα τι παιζει με το αμαξι μιας και τα ειχα ψαξει παρα πολυ πριν το αγορασω.

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

το προβλημα με το τιμονι μου το εβγαλε κι εμενα που ειναι μοντελο 2002, το απλο punto 1.2 , με κοστος 300€ αλλαγη με μεταχειρισμενη κολωνα αλλα με καινουριους ασθητηρες...οποτε αμα το προβλημα συνεχιζεται και σε αλλα μοντελα οπως λετε ισως τελικα να τους βολευει να μην το φτιαξουν και ποτε...!!!

παντως ειναι ανετο αμαξι,ωραιο στην οδηγηση,καλα φρενα και ο κινητηρας γενικα ειναι αξιοπιστος...αλλες σοβαρες ζημιες περα απο το τιμονι δεν εχει βγαλει...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...