Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Έχεις δει τα κέρδη της Nvidia; Αν κάποιος κινδυνεύει είναι η AMD.

Συμφωνώ απόλυτα. Γι αυτό και ανταλλάσσει πατέντες με την intel. Αυτό λέω.

  • Like 1
  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εντάξει, όποιος το θέλει για κάτι σοβαρό θα βάλει nVIDIA και τελείωσε η υπόθεση.

 

Μπα το 2017 θα κάνω αναβάθμιση μετά από το 2012 που έβαλα τον 8350 και θα πάω σε Zen και Vega.

  • Like 3
Δημοσ.

έχουν πατώσει έχοντας μονοπωλήσει  όλη την αγορά των κονσολών :lol:

 

αλλά ναι ξέχασα η nvidia θα έχει τα γραφικά της επερχόμενης επιτυχίας της nintendo που δε θα πάρει κανείς 

"της επερχόμενης επιτυχίας της nintendo που δε θα πάρει κανείς"

καπου εκει με εχασες, hate για την intel δεχομαι, για την nintendo ομως δεν σηκωνω κουβεντα :P

 

Περα απο την πλακα τωρα, συμφωνω οτι εχει μονοπωλησει τις κονσολες αλλα σιγα τα μεγαλα κερδη που εχει, ψιχουλα βγαζει. 

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

απο κει και περα ειναι γνωστο οτι οι apu της amd εχουν πατωσει γιατι ως μια ενιαια all-in-one προταση οι επεξεργαστες σε σχεση με την gpu ηταν πολυ χειροτεροι και δημιουργουσαν bottleneck

 

 

 

To μοναδικό bottleck των APU είναι η αργή μνήμη !

 

Επίσης το σύνηθες μειονέκτημα της AMD ήταν τα μεγαλύτερα nm επί εποχής APU.

 

Σαν ολοκληρωμένα συστήματα όμως ήταν και είναι ότι δυνατότερο κυκλοφορεί.

Δημοσ.

Βρε παιδιά μη γράφετε ότι να 'ναι... Η intel δε μπηκε χθες στα γραφικά.... Το 1997/98 όταν έβγαλε τον AGP δίαυλο έβγαλε και την i740 την πρώτη κάρτα γραφικών που εκμεταλευόταν πλήρως τα νέα χαρακτηριστικά του διαύλου. Έχει αγοράσει την chips & technologies και άλλες εταιρείες. Έχει πατέντες κλπ. Το θέμα είναι πως δεν ασχολήθηκε ποτέ σοβαρά με τα γραφικά. Το αποτέλεσμα είναι οι πατέντες της να μην αρκούν για unified shaders και νεότερες τεχνολογίες. Αναγκαστικά απο κάπου θα πάρεια άδεια για να μην αρχίσουν μυνήσεις από patent trolls (βλέπε nVidia). Με την nVidia είχε τη συνεργασία λόγω μύνησης που είχε κάνει η nVidia στην intel για τα chipsets των core ή των nehalem αν θυμάμαι καλά. Τέλειωσε η υποχρέωση της και τώρα παίρνει απ' οπου θεωρεί καλύτερο/πιο συμφέρων. Πιθανότατα θα δώσει κάποια πατέντα τύπου sse/avx2 κλπ και θα πάρει τις πατέντες που χρειάζεται. Ούτε gcn θα έχει ούτε cuda cores. Θα έχει τους δικούς της πυρήνες απλά δε θα μπορεί να την μυνήσει κανείς για πατέντες.

  • Like 2
Δημοσ.

To κυριότερο είναι πως οι πατέντες της AMD στοχεύουν σε ελεύθερα πρότυπα ! OPENCL, FREE SYNC.

Και πως πολλές πατέντες της AMD έχουν σαν στόχο την καλύτερη διαχείριση μνήμης εντός ενός APU = συνεπεξεργαστή.

 

giphy.gif

Δημοσ.

Τα καθαρά κέρδη από τις κονσόλες δεν είναι αρκετά. Στην ουσία τα σκοτώνει τα τσιπάκια σε σχέση με τη τιμή λιανικής.

Αυτά που λες "μεγάλο μερίδιο" θα ήθελα να μου τα φέρεις και γραπτώς από κάποια επίσημη πηγή. Δε το γράφω ειρωνικά, αλλά τα κέρδη της από αυτά τα "μεγάλα μερίδια" είναι πολύ μικρά. Κάποτε (πριν 3-4 χρόνια περίπου) διάβαζα ότι τα ετήσια κερδη της ήταν το 1/10 από αυτά της intel. Μπορεί να κάνω και λάθος, γι αυτό σου ζητάω πηγή.

Τσιπάκια για κονσόλες δίνει εδώ και αρκετά χρόνια και μέχρι σήμερα δε βλέπω να είναι στη θέση που περιγράφεις. Θεωρητικά θα έπρεπε να είχε γίνει κάτι τέτοιο (την 390 έχω στο pc μου), αλλά δε το βλέπω...

 

ποσο πιστευεις οτι πρεπει να κερδιζει η amd και η sony απο καθε πωληση ps4? ποια ειναι τα λιγα και ποια τα πολλα συμφωνα με την λογικη σας?

Δημοσ.

ποσο πιστευεις οτι πρεπει να κερδιζει η amd και η sony απο καθε πωληση ps4? ποια ειναι τα λιγα και ποια τα πολλα συμφωνα με την λογικη σας?

 

 

το τι κερδιζει η  Sony που ειναι η κατασκευαστρια δεν εχει καμια σχεση με το τι κερδιζει η Amd -αν κερδιζει κατι- που παρεχει τα τσιπακια μια και παιζουν και αλλοι παραγοντες

 

πχ. στο Ps2 η Sony εμπαινε μεσα πουλωντας φθηνοτερα απο το κοστος παραγωγης για να κερδισει τον format war με το blu ray

 

η Sony ομως και τζαμπα να το δωσει θα βγαλει ουτως ή αλλως απο τα παιχνιδια

Δημοσ.

το τι κερδιζει η  Sony που ειναι η κατασκευαστρια δεν εχει καμια σχεση με το τι κερδιζει η Amd -αν κερδιζει κατι- που παρεχει τα τσιπακια

 

πχ. στο Ps2 η Sony εμπαινε μεσα πουλωντας φθηνοτερα απο το κοστος παραγωγης για να κερδισει τον format war με το blu ray

αν ξερεις να διαβαζεις εγραψα και την amd στο προηγουμενο ποστ. ποσο πιστευεις οτι κερδιζει η amd δηλαδη.

 

συμφωνα με αυτα εδω, ειναι καλο το ποσοστο ή οχι?

http://www.theinquirer.net/inquirer/news/2308282/amd-makes-more-profit-than-sony-on-the-ps4

Δημοσ.

αν ξερεις να διαβαζεις εγραψα και την amd στο προηγουμενο ποστ. ποσο πιστευεις οτι κερδιζει η amd δηλαδη.

 

συμφωνα με αυτα εδω.

http://www.theinquirer.net/inquirer/news/2308282/amd-makes-more-profit-than-sony-on-the-ps4

 

 

για να τελειωνουμε και με το σανο με τις κονσολες:

 

The PS4's custom built AMD processor, which combines an eight-core Jaguar architecture CPU with a 1.84TFLOPS Radeon GPU, is apparently the console's most expensive component, costing around $100 all in. :lol:  This is followed by the PS4's 8GB of GDR55 RAM, which apparently costs Sony $88.

 

ποσο λες να κοστιζει η παραγωγη του; ζητημα να βγαζει 5$ ανα κομματι, ενω ο προμηθευτης μνημης που χρεωνει 88$ για ενα κατα πολυ λιγοτερο πολυπλοκο προιον σιγουρα βγαζει περισσοτερα

 

http://www.theinquirer.net/inquirer/news/2308282/amd-makes-more-profit-than-sony-on-the-ps4

 

Console offerings are very low margin, high volume products. That's how AMD ended up in the consoles in the first place, as they could offer a CPU+GPU and thus the cheapest solution. IBM, Intel, Nvidia, etc...had no such solutions to offer. Lowest bidder wins, and in this console generation Sony and MS really targeted the lowest possible bid. I can only imagine what the AMD engineers were thinking when their semi-custom design going in a gaming machine turned out to be tablet cores. "Fuck it, I'm getting paid to provide a design, not save a client from their own idiocy"

:lol:  :D

Δημοσ.

για να τελειωνουμε και με το σανο με τις κονσολες:

 

The PS4's custom built AMD processor, which combines an eight-core Jaguar architecture CPU with a 1.84TFLOPS Radeon GPU, is apparently the console's most expensive component, costing around $100 all in. :lol:  This is followed by the PS4's 8GB of GDR55 RAM, which apparently costs Sony $88.

 

ποσο λες να κοστιζει η παραγωγη του; ζητημα να βγαζει 5$ ανα κομματι, ενω ο προμηθευτης μνημης που χρεωνει 88$ για ενα κατα πολυ λιγοτερο πολυπλοκο προιον σιγουρα βγαζει περισσοτερα

 

http://www.theinquirer.net/inquirer/news/2308282/amd-makes-more-profit-than-sony-on-the-ps4

 

Console offerings are very low margin, high volume products. That's how AMD ended up in the consoles in the first place, as they could offer a CPU+GPU and thus the cheapest solution. IBM, Intel, Nvidia, etc...had no such solutions to offer. Lowest bidder wins, and in this console generation Sony and MS really targeted the lowest possible bid. I can only imagine what the AMD engineers were thinking when their semi-custom design going in a gaming machine turned out to be tablet cores. "Fuck it, I'm getting paid to provide a design, not save a client from their own idiocy"

:lol:  :D

αυτο το γραφεις εσυ δεν ξερουμε ποσο ειναι στην πραγματικοτητα. σιγουρα πολυ καλυτερο ποσοστο απο της ιντελ που επιδοτουσε τους ατομ(ταμλπετς) και εμπαινε επισημα μεσα.

Δημοσ.

δε διαβασες καλα αυτο:

 

Console offerings are very low margin, high volume products. That's how AMD ended up in the consoles in the first place, as they could offer a CPU+GPU and thus the cheapest solution.

 

γιαυτο και παρα τα τσιπ στις κονσολες που πουλαει, σε εξευτελιστικες τιμες, εξακολουθει να εχει χασουρα:

 

AMD's revenue declined by almost 40% from 2011 to 2015, while NVIDIA's revenue increased by more than 30% during the same period. Operating losses often come with declining revenue when fixed investment costs are not fully absorbed by smaller sums of revenue. Based on both companies' most recent quarterly financial performances, 2016's revenue and operating income trends will likely resemble those of 2015.

Years of negative earnings have eroded AMD's total shareholders' equity from $1.59 billion at the end of 2011 to negative $412 million by the end of 2015.

NVIDIA, on the other hand, ended 2015 with $4.42 billion in total shareholders' equity. 

 

http://www.investopedia.com/articles/markets/030616/amd-vs-nvidia-comparing-chip-makers-2016.asp

 

 

και ενα παραδειγμα για να καταλαβετε ποσο μεγαλυτερα περιθωρια κερδους και αρα καλυτερης τιμολογισης εχει η nvidia προσφεροντας ποιοτικοτερα προιοντα σε χαμηλοτερες τιμες εξαναγκαζοντας την amd να ξεπουλαει τα σαπακια της...:

 

The $330 launch price of the GTX 970 stunned many in the industry who had expected a GTX 770 successor to occupy the familiar $400 price point. The fact that the card delivered performance that came close to the R9-290 for more than $100 under the price of the AMD card forced AMD to write down a significant amount of their remaining inventory, sending existing AMD cards into a price free fall.

 

It’s fairly clear that Nvidia had to work hard to make pricing that competitive.

 

http://www.forbes.com/sites/quora/2016/05/25/why-did-nvidia-win-the-gpu-market/#11d4f9c33559

  • Like 1
Δημοσ.

καλα τραγουδα. το ποιοτικοτερο προιον ποιο ειναι, το shield? lol

Last October, AMD reported a profit for the third quarter, fulfilling a July promise from Read to return to profitability. Then, as now, AMD’s earnings were buoyed by the fact that each of the the top three game consoles uses the company’s silicon inside of it, giving it a relatively stable base of recurring revenue. For the just-completed fourth quarter, AMD was helped by the launch of the Microsoft Xbox One and Sony PlayStation 4, which use what AMD calls semi-custom systems-on-a-chip (SOCs) that are offshoots of a common design.

 

http://www.pcworld.com/article/2089881/amds-console-business-pays-off-handsomely-and-profitably.html

 

οσο για τα χρωματα παντα οι ατι ειχαν καλυτερη ποιοτητα. βιντια περναμε γιατι ετρεχαν καλυτερα τα παιχνιδια οχι γιατι ειχαν καλυτερη ποιοτητα. αλλα αυτη τη στιγμη και 10 fps να εχει διαφορα δεν αξιζει να παρεις την πρασινη.

 

https://imgur.com/a/7SGO5#3RCXmDM

 

https://www.reddit.com/r/Amd/comments/4ttkbg/rx_480_vs_gtx_1060_image_quality/

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...