Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

cross posting από άλλο φόρουμ για να μαθαίνει όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος.

 

Χαίρετε.

Γράφω εδώ την ιστορία μου για να ακούσω και την γνώμη του forum αλλά και να ενημερωθεί ο κόσμος για την ενδεχόμενη ανεπάρκεια του τεχνικού τμήματος της Forthnet.

Όλα ξεκίνησαν προ 15ημερου περίπου όταν άρχισα να αναζητώ πάροχο για να μεταφέρω 3 επαγγελματικά νούμερα που είχα (όλα στον ίδιο χώρο, τα 2 ΟΤΕ το άλλο CYTA). Κατέληξα ανάμεσα σε Forthnet και Vodafone και τελικά επέλεξα Forthnet λόγω της πολύ καλής εξυπηρέτησης από τον πωλητή τους ο οποίος -αν και δεν ήταν τεχνικός αλλά ακούστηκε τρελός χομπίστας με το θέμα- είχε απεριόριστες γνώσεις και με κατατόπισε πλήρως. Δεδομένου μάλιστα του γεγονότος ότι τα νούμερα ήταν επαγγελματικά, δέχονται μεγάλο όγκο κλήσεων και ήθελα να έχω σχεδόν ΜΗΔΕΝ downtime στις γραμμές, μου πρότεινε να πάμε με δημιουργία νέου βρόγχου έτσι ώστε να μην υπάρξει διακοπή ούτε για αυτές τις λίγες ώρες από τη στιγμή που ο προηγούμενος πάροχος θα κόψει τη σύνδεση μέχρι να έρθει ο τεχνικός της φόρθνετ να την ξανασυνδέσει.

Προ εβδομάδος περίπου, και ενώ η διαδικασία φορητότητας προχωρούσε, με ενημέρωσαν πελάτες ότι δεν μπορούν να βγάλουν γραμμή σε ΚΑΝΕΝΑ από τα 3 νούμερα (άκουγαν το μνμ ότι ο αριθμός τηε Φορθνετ δεν είναι διαθέσιμος, δεν λειτουργεί, δεν υπάρχει αυτό το νούμερο κτλ). Μου φάνηκε περίεργο μιας και εγώ όποτε καλούσα από το κινητό μου ή το σταθερό μου έβγαζα γραμμή κανονικά. Πήρα όμως την τεχνική υποστήριξη της Φορθνετ και τους εξήγησα το πρόβλημα και με καθησύχασαν λέγοντας μου ότι αυτά μπορούν να συμβούν κατά την διάρκεια της μετάβασης και συνήθως είναι διάρκειας λίγων λεπτών maximum "μέχρι οι τεχνικοί μας να βγάλουν τα καλώδια από την μία θέση και να τα βάλουν στην άλλη".

Τα προβλήματα βέβαια συνέχιζαν, πολλοί πελάτες έπαιρναν στο κινητό και έλεγαν ότι δεν βγάζουν γραμμή. Σήμερα το απόγευμα συμπέρανα (ευτυχώς) από μόνος μου ότι το πρόβλημα δημιουργείτο όταν αυτός που καλούσε είχε ΦΟΡΘΝΕΤ.

Πήρα λοιπόν προ ολίγου την τεχνική υποστήριξη της ΦΟΡΘΝΕΤ, τους εξήγησα το πρόβλημα και μου είπαν πως οι γραμμές δεν έχουν περάσει ακόμη σε αυτούς (το πρώτο αίτημα φορητότητας 25/11 απορρίφθηκε από τους άλλους παρόχους και εν συνεχεία έγινε αποδεκτό νέο αίτημα στις 29/11) και άρα από την πλευρά τους δεν μπορούν να κάνουν κάτι, οπότε να καλέσω ΟΤΕ και CYTA και να δηλώσω βλάβη !!!

Η απάντησή μου προφανής : "Αντιλαμβάνεστε ότι δεν συνάδει με την λογική να εμφάνισαν βλάβη ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ 2 ανεξάρτητοι πάροχοι προς στους οποίους να μην μπορούν να δρομολογηθούν κλήσεις ΜΟΝΟ από ΦΟΡΘΝΕΤ, ειδικά αφού τα προβλήματα ξεκίνησαν όταν στο παιχνίδι ενεπλάκη η ΦΟΡΘΝΕΤ με την φορητότητα. Μάλλον κάτι στην ΦΟΡΘΝΕΤ φταίει."

Μου επανέλαβαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι μιας και τα νούμερα δεν είναι δικά τους και να απευθυνθώ στους προηγούμενους παρόχους.

Παίρνω τον ΟΤΕ, κοιτάνε τη γραμμή, με ενημερώνουν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά μου δίνουν και κωδικό βλάβης για να το ξαναελέγξουν και αν χρειαστεί να περάσουν να δουν τη γραμμή από κοντά.

Ακολούθως παίρνω στη CYTA και ο τεχνικός τους -ο Θεός να τον έχει καλά τον άνθρωπο- πιθανότατα βρίσκει τι φταίει.

"Να πάρετε στην ΦΟΡΘΝΕΤ και να τους πείτε να κατεβάσουν τα νούμερά σας από τον IMS Sever τους μιας και -προφανώς λόγω της πρώτης αποτυχημένης προσπάθειας φορητότητας- τα έχουν δηλωμένα ως νούμερα δικά τους οπότε όταν οι συνδρομητές τους σας καλούν, ο server προσπαθεί να δρομολογήσει την κλήση προς ΦΟΡΘΝΕΤ πράγμα αδύνατο αφού τα νούμερα δεν ανήκουν ακόμη στην ΦΟΡΘΝΕΤ".

Δεν έχω ΚΑΜΙΑ τεχνική γνώση -σας το μεταφέρω όπως ακριβώς μου το είπε ο ΑΓΙΟΣ αυτός άνθρωπος- αλλά αυτό φαντάζει απολύτως λογικό.
Παίρνω τσαντισμένος πίσω στο τεχνικό τμήμα της ΦΟΡΘΝΕΤ και ζητάω να μιλήσω με τον ίδιο που είχα μιλήσει και προ λίγων ωρών (το ονομά του στην διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου). Του εξηγώ ότι μου είπε ο άλλος τεχνικός, μένει σαστισμένος αλλά συνεχίζει τις *****.

"Κοιτάξτε να δείτε, από την στιγμή που τα νούμερα δεν είναι δικά μας δεν μπορούμε να ξέρουμε αν υπάρχει βλάβη σε αυτά η όχι. Αυτό που σας εξήγησε ο άλλος τεχνικός έχει θεωρητική βάση και αν όντως ήταν τέτοιο πρόβλημα δικό μας, μέχρι αύριο το πρωί θα είχε λυθεί".

Μα καλά ρε άνθρωπε, δεν μπορούσες να το σκεφτείς εσύ αυτό που είναι η δουλειά σου και με έβαλες να κυνηγάω την ουρά μου τόση ώρα ?!? Και όταν στο λέω, δεν έχεις κάν την ευθιξία να πεις "συγνώμη λάθος μου κύριε, δεν το σκέφτηκα, χίλια συγγνώμη για την ταλαιπωρία", αλλά προσπαθείς να δικαιολογηθείς ?

Και το χειρότερο όλων... Όπως είπα οι γραμμές είναι επαγγελματικές και (σε περίπτωση που όντως είναι αυτό το πρόβλημα) από μία ανοησία των ανθρώπων της ΦΟΡΘΝΕΤ εγώ έχω χάσει ένα σωρό πελάτες την τελευταία εβδομάδα !!

Τα είπα και ξεθύμανα...

Κριτικές, γνώμες κτλ ευπρόσδεκτα.

Δημοσ.

Ο πατερας μου φικε πηγε σε οικιακο οσκετο φοτθνετ ολο πρόβλημα στο ίντερνετ ολο κομμένο

Τελικα στο αποκαταστησαν η οχι ακομα;

Δημοσ.

Ο πατερας μου φικε πηγε σε οικιακο οσκετο φοτθνετ ολο πρόβλημα στο ίντερνετ ολο κομμένο

Τελικα στο αποκαταστησαν η οχι ακομα;

 

Ασφαλώς και όχι ακόμη. Η ΦΟΡΘΝΕΤ λέει να καλέσω ΟΤΕ και CYTA, η CYTA (και η κοινή λογική) λέει ότι φταίει η ΦΟΡΘΝΕΤ.

Δημοσ.

Για αρχη δοκιμασε να δεις σιγουρα που ειναι οι γραμμες σου μπες εδω

www.foritotita.gr

Αν δεν στο φτιάξουν κανε καταγγελία στην εεττ και στο συνήγορο του καταναλωτή γτ ειναι επαγγελματικη γραμμη

Δημοσ.

Για αρχη δοκιμασε να δεις σιγουρα που ειναι οι γραμμες σου μπες εδω

www.foritotita.gr

Αν δεν στο φτιάξουν κανε καταγγελία στην εεττ και στο συνήγορο του καταναλωτή γτ ειναι επαγγελματικη γραμμη

 

Οι γραμμές είναι στους προηγούμενους παρόχους αλλά το θέμα (απ' ότι έχω καταλάβει) είναι στον σέρβερ της ΦΟΡΘΝΕΤ.

 

Εννοείται ότι έγινε καταγγελία σε ΕΕΤΤ πριν λίγες ώρες.

Δημοσ.

 

"Να πάρετε στην ΦΟΡΘΝΕΤ και να τους πείτε να κατεβάσουν τα νούμερά σας από τον IMS Sever τους μιας και -προφανώς λόγω της πρώτης αποτυχημένης προσπάθειας φορητότητας- τα έχουν δηλωμένα ως νούμερα δικά τους οπότε όταν οι συνδρομητές τους σας καλούν, ο server προσπαθεί να δρομολογήσει την κλήση προς ΦΟΡΘΝΕΤ πράγμα αδύνατο αφού τα νούμερα δεν ανήκουν ακόμη στην ΦΟΡΘΝΕΤ".

 

Δεν έχω ΚΑΜΙΑ τεχνική γνώση -σας το μεταφέρω όπως ακριβώς μου το είπε ο ΑΓΙΟΣ αυτός άνθρωπος- αλλά αυτό 

 

οταν γινει φορητοτητα και δεν μπορεις να δεχτεις κλησεις απο καποιον παροχο ειτε ολα εχουν παει καλα αλλα ο παροχος δεν εχει ενημερωθει σωστα ειτε αυτο που σου εγραψαν πιο πανω.η φορητοτητα ειναι στον προηγουμενο παροχο αλλα ο νεος εχει κατασκευασει τα νουμερα σε αυτον.οποτε οταν παρει ενας συνδρομητης απο τον ιδιο τον παροχο τοτε βλεπει οτι ειναι πελατης forthnet και ψαχνει στην ουσια να βρει το νεο σου ρουτερ που ειναι εκει πανω τα νουμερα.οπως το σκεφτομαι αν εχει γινει η εγκατασταση της Forthnet και βαλεις εκει τηλεφωνο αν παρει καποιος απο forthnet Παιζει να χτυπησει εκει.οποτε η μια λυση ειναι να βγαλουν τις εγγραφες η δευτερη λυση ειναι να γινει προσωρινα εκτροπη απο forthnet ωστε να σου δρομολογει την κληση σε κανα κινητο και το τριτο ειναι μετα απο χ διαστημα που θα παρει τις φορητοτητες η forthnet να της ενεργοποιησει.οταν τις ενεργοποιησει τοτε θα παιξεις κανονικα και θελει περιπου μια ωρα πανω κατω για να μπορεις να δεχτεις κληση απο ολους τους παροχους.

Δημοσ.

οταν γινει φορητοτητα και δεν μπορεις να δεχτεις κλησεις απο καποιον παροχο ειτε ολα εχουν παει καλα αλλα ο παροχος δεν εχει ενημερωθει σωστα ειτε αυτο που σου εγραψαν πιο πανω.η φορητοτητα ειναι στον προηγουμενο παροχο αλλα ο νεος εχει κατασκευασει τα νουμερα σε αυτον.οποτε οταν παρει ενας συνδρομητης απο τον ιδιο τον παροχο τοτε βλεπει οτι ειναι πελατης forthnet και ψαχνει στην ουσια να βρει το νεο σου ρουτερ που ειναι εκει πανω τα νουμερα.οπως το σκεφτομαι αν εχει γινει η εγκατασταση της Forthnet και βαλεις εκει τηλεφωνο αν παρει καποιος απο forthnet Παιζει να χτυπησει εκει.οποτε η μια λυση ειναι να βγαλουν τις εγγραφες η δευτερη λυση ειναι να γινει προσωρινα εκτροπη απο forthnet ωστε να σου δρομολογει την κληση σε κανα κινητο και το τριτο ειναι μετα απο χ διαστημα που θα παρει τις φορητοτητες η forthnet να της ενεργοποιησει.οταν τις ενεργοποιησει τοτε θα παιξεις κανονικα και θελει περιπου μια ωρα πανω κατω για να μπορεις να δεχτεις κληση απο ολους τους παροχους.

Δεν έχω εξοπλισμό φορθνετ αφού δεν εχει κατασκευαστεί ακόμη ο βρόγχος για να τον πάρει η φορθνετ και να μου δώσει την υπηρεσία της. Με ενημέρωσαν προ ολίγου απο το τεχνικό τμήμα της φορθνετ αυτό το οποίο ήταν από την αρχή ξεκάθαρο. Ότι η υπαιτιότητα είναι της φορθνετ και να μην καλέσω ξανά ΟΤΕ και cyta αφού δεν ευθύνονται οι προηγούμενοι πάροχοι. Συμληρωσαν βέβαια ότι δεν φταίει μόνο η φορθνετ αλλα και η ΕΕΤΤ, χωρίς να μπορούν να μου εξηγήσουν τον λόγο χωρίς να μπουν σε τεχνικές λεπτομέρειες που εγω δεν θα καταλάβαινα. Αναμένω να δω αποκατάσταση πάντως.. Θα δούμε.

Έχεις πρόβλημα με τις βάσεις φορητότητα, αλλά επαγγελματικοι αριθμοι να φύγεις ο τον ΟΤΕ ήταν άστοχο.

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Οταν μια εταιρεία διαφημίζει προϊόντα για επαγγελματίες, οφείλει να μπορεί να τα υποστηρίξει κιόλας. Η τιμή ήταν στο 1/4 απο τον ΟΤΕ, παρέχοντας πολύ περισσότερες υπηρεσίες, πράγμα πολύ δελεαστικό δεδομένου ότι ούτε απο τον ότε ήμασταν 100% ικανοποιημένοι. Εκατοντάδες ελεύθεροι επαγγελματίες εμπιστεύονται τους εναλλακτικούς παρόχους εδώ και χρόνια χωρίς πρόβλημα. Οι εποχές "βάλε ότε να είσαι σίγουρος" έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.

Δημοσ.

Δεν έχω εξοπλισμό φορθνετ αφού δεν εχει κατασκευαστεί ακόμη ο βρόγχος για να τον πάρει η φορθνετ και να μου δώσει την υπηρεσία της. Με ενημέρωσαν προ ολίγου απο το τεχνικό τμήμα της φορθνετ αυτό το οποίο ήταν από την αρχή ξεκάθαρο. Ότι η υπαιτιότητα είναι της φορθνετ και να μην καλέσω ξανά ΟΤΕ και cyta αφού δεν ευθύνονται οι προηγούμενοι πάροχοι. Συμληρωσαν βέβαια ότι δεν φταίει μόνο η φορθνετ αλλα και η ΕΕΤΤ, χωρίς να μπορούν να μου εξηγήσουν τον λόγο χωρίς να μπουν σε τεχνικές λεπτομέρειες που εγω δεν θα καταλάβαινα. Αναμένω να δω αποκατάσταση πάντως.. Θα δούμε.

 

 

λεγοντας eett μαλλον εννοουν την εβδαφ

http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQS/Number/

 

4. Από πότε είναι διαθέσιμη η φορητότητα αριθμών; 

Η φορητότητα αριθμών είναι σήμερα άμεσα διαθέσιμη. Η διάθεσή της, για τους μεν αριθμούς της κινητής τηλεφωνίας ξεκίνησε από την 1/3/04 με τη χρήση της Εθνικής Βάσης Δεδομένων Αναφοράς για τη Φορητότητα (ΕΒΔΑΦ), για δε τους αριθμούς σταθερής τηλεφωνίας από την 1/1/2003 χωρίς τη χρήση της ΕΒΔΑΦ και από 1/6/2004 με τη χρήση της ΕΒΔΑΦ. 

Δημοσ.

Μετά από επικοινωνία με το nova official support subforum του adslgr και την εμπλοκή των εκεί υπαλλήλων της φορθνετ, το πρόβλημα αποκαταστάθηκε.

 

Ελπίζω η μετάβαση να ολοκληρωθεί χωρίς άλλα παρατράγουδα.

Δημοσ.

λογικα δεν θα πρεπει να εχεις αλλο θεμα.θα υπαρχει ενα μικρο downtime οπως εγραψα πιο πανω οταν γυρισουν οι φορητοτητες απο εκει που ειναι στην forthnet.ειναι υποχρεωτικο downtime ασχετα απο ποιον παροχο ερχεσαι και σε ποιον παροχο πας.συνηθως ενεργοποιουνται γρηγορα αντιστοιχα με πιο παλια που υπηρχε μεγαλυτερο delay

Δημοσ.

λογικα δεν θα πρεπει να εχεις αλλο θεμα.θα υπαρχει ενα μικρο downtime οπως εγραψα πιο πανω οταν γυρισουν οι φορητοτητες απο εκει που ειναι στην forthnet.ειναι υποχρεωτικο downtime ασχετα απο ποιον παροχο ερχεσαι και σε ποιον παροχο πας.συνηθως ενεργοποιουνται γρηγορα αντιστοιχα με πιο παλια που υπηρχε μεγαλυτερο delay

 

Από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί. Μακάρι να μην έχω θέμα με τη σύνδεση στο τηλεφωνικό κέντρο κτλ...

Δημοσ.

fxs ή bri? gennet ή technicolor


Από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί. Μακάρι να μην έχω θέμα με τη σύνδεση στο τηλεφωνικό κέντρο κτλ...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...