sense1 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Ποστάρω εδώ μία αστεία ιστορία, που προσπάθησα να ποστάρω στο ντουβάρι της forthnet, αλλά έχουν moderation - καλά που δε θα είχαν. Κρίμα είναι να πάει χαμένη. Όλες οι γνώμες ευπρόσδεκτες. Μία χαρούμενη ιστορία Ήταν ένα ωραίο απόγευμα Τετάρτης 23/11 όταν αποφάσισα να κοιτάξω το site της nova για διαθεσιμότητα VDSL στην περιοχή μου, Χαριλάου. Ω, του θαύματος! Πλέον είναι διαθέσιμο! Με περισσή χαρά πετάγομαι στο κατάστημα Μπότσαρη, κάνω συμβόλαιο, παίρνω το ρούτερ και έφυγα! Την επόμενη μέρα άρχισαν οι διεργασίες. Σύντομα θα έχω VDSL. Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι; Μια αναβάθμιση στη γραμμή μου, ευχαριστημένος πελάτης με triple play πλέον, εδώ και 9 χρόνια. Κυριακή πρωί κόβεται το internet. Συγχρονίζω και δεν παίρνω ip. Ύποπτο. Τηλ στο 13831. Τρέχουμε τον κλασικό αλγόριθμο router reset, κάρφωμα σκέτο στην πρίζα κλπ. Ο αλγόριθμος θα ονομάζεται DERP εφεξής. Αφού τρέξαμε τον DERP, αδυνατούμε να το δηλώσουμε βλάβη γιατί είναι αναβάθμιση in progress. Περιμένουμε ενεργοποίηση. Δεκτό. Την άλλη μέρα, 28/11 έρχεται μήνυμα ενεργοποίησης της υπηρεσίας μου. Καμία διαφορά στο δικό μου ίντερνετ, και συγχρόνιζα και σε ADSL! Μία τρύπα στο νερό κάναμε! Τηλ 8001001112, γιατί για κάποιον λόγο πλέον το 13831 έχει χρέωση. Επειδή θέλω να πιω και έναν καφέ τον επόμενο μήνα, προτιμώ να περιμένω κατά ΜΟ 25 λεπτά στην αναμονή παρά να χρεώνομαι. Τρέχουμε τον DERP (πάλι), βάζουμε τα στοιχεία μου, τίποτα, και το δηλώνουμε βλάβη. Σε μία με 2 εργάσιμες θα είναι έτοιμο κύριε Βασιλη! Εδώ να πω ότι το call center δεν έβλεπε ότι συγχρόνιζα, έπρεπε να τους πείθω εγώ κάθε φορά ότι συγχρονίζω και δεν παίρνω ip, επειδή ήμουν πλέον σε ΚΑΦΑΟ. Το οποίο ισχύει γιατί τα στατιστικά της γραμμής μου είχαν αλλάξει με τρόπο που υποδήλωναν σύνδεση σε ΚΑΦΑΟ και όχι πλέον στο ΑΡΥΣ. Από αυτή την μέρα άρχισα και το chatting στο nova account. Και τι ωραία που τα είπαμε! Τρίτη 29/11 καμία διαφορά. Τετάρτη 30/11 ξαναμιλώ με τεχνικούς, τρέχουμε τον DERP πάλι, δοκιμάζουμε και με ένα άλλο ρούτερ που είχα, πάλι τίποτα. Ομιλώ με chat agent πάλι. Κανονίζουμε μετά από 3 μέρες απραξίας να έρθει τεχνικός σπίτι μου να δει την γραμμή. Κανονίζουμε ραντεβού για Πέμπτη 01/12. Πρωί Πέμπτης 09:06 ο τεχνικός ήταν σπίτι μου. Τσεκάρει την γραμμή, μου λέει αυτή συγχρονίζει κανονικά. Λέω ναι, το ξέρω, το έχω πει πολλές φορές στο call center. Το θέμα είναι ότι συγχρονίζει σε ADSL και δεν παίρνω ip. ΟΚ, πάω κάτω να δω στον κατανεμητή τι γίνεται. Πήγε και γύρισε. Τα ίδια και κάτω. Τηλεφωνεί Αθήνα. Δες παρακαλώ την γραμμή τάδε. – Δεν μπορώ να δω αν δεν πάρει ip. – Μα αυτό είναι το πρόβλημα Αθήνα, over. – ΝΑΙ ΕΓΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ ΤΙ ΘΕΣ ΤΩΡΑ; - Ο κ. Βασιλης κοιτάει αποσβολωμένος. – Θα το δηλώσουμε βλάβη στον ΟΤΕ, εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, είπε ο τεχνικός και έφυγε. 1-2 εργάσιμες, ως το Σάββατο θα έχετε ιντερνετ, γιατί οι τεχνικοί του ΟΤΕ μπορεί να βγουν έξω και τότε. Παρασκευή δεν ασχολούμαι. Σάββατο 03/12 τσεκάρω τον συγχρονισμό, πλέον είναι VDSL! Και τι VDSL! Άψογα στατιστικά. Άχρηστό όμως αν δεν παίρνεις ip. Chat again. Ναι γεια σας, έχω ανοιχτό τίκετ από τη Δευτέρα, πήρα να δώσω ένα update, ο ΟΤΕ κάτι έκανε και πλέον ειμαι σε VDSL. Το άλλο πρόβλημα παραμένει. Ας τρέξουμε τον DERP λοιπόν!! Χμ, δε δούλεψε. ΟΚ! Το δηλώνουμε πάλι βλάβη! Τέλεια! Κυριακή day off. Δευτέρα πρωί 05/12 τηλ 8001001112 χωρίς χρέωση. – Θέλω να μάθω τον Αριθμό Βρόχου μου. (Μπας και μπορέσω μόνος μου με τον ΟΤΕ να κάνω κάτι γιατί έχουν σκουρύνει τα πράγματα μετά από μία εβδομάδα χωρίς ίντερνετ.) – Δε μπορώ να σας τον δώσω, αλλά θα πώ το αρμόδιο τμήμα να σας πάρει τηλ να σας τον πει. Μου προτάθηκε να τρέξω τον DERP, αλλά αρνήθηκα. Chat 3 ώρες μετά. – Δώστε μου τον αρ. βρόχου, είπατε θα με πάρουν και δεν με πήραν. Επί τι ευκαιρία, υπάρχει κάποιο update με την βλάβη; - Σε έλεγχο που έχω πραγματοποιήσει στα στοιχεία σας έχει ήδη ενημερωθεί το τμήμα από συνάδελφο σήμερα το πρωί στις 11:08πμ έτσι ώστε να σας καλέσουν. (copy-paste από το chat). – OK. – Όσον αφορά τη βλάβη, προωθήθηκε στα συνεργεία του ΟΤΕ. Αμάν αυτός ο ΟΤΕ. Πολύ ζημιάρηδες είναι μου φαίνεται. Σε 1-3 εργάσιμες θα διορθωθεί η βλάβη σας! Απολογισμός Δευτέρας, progress = 0 Τρίτη 06/12 (σήμερα) Τηλ 8001001112 χωρίς χρέωση. – Καλημέρα, θέλω updates από την βλάβη μου και να μου δώσετε τον αρ. βρόχου μου. – Δεν έχουμε ενημέρωση ακόμα από τα συνεργεία. Έχει προωθηθεί το αίτημά σας για τον αρ. βρόχου, θα λάβετε κλήση. Chat 4 ώρες μετά. – Έχω ανοικτό τίκετ 9 μέρες. Θέλω να μου δώσετε τον αρ. βρόχου. – Δε μπορώ να σας το πω εγώ, αλλά θα σας μεταφέρω στο αρμόδιο τμήμα (πρώτη φορά συνέβη αυτό σε chat). – Γεια σας, μου υποσχεθήκατε χθες ότι θα έπαιρνε τεχνικός τηλ να μου πει τον αρ. βρόχου, μήπως κάτι του έτυχε του παλικαριού και δεν πήρε; Τον περιμένω πως και πως! – βλέπω στην καρτέλα σας έχει γίνει αίτημα να σας καλέσουν , θα δεχτείτε κλήση, αν σας εξυπηρετεί, αυτή την στιγμή δεν έχει αναμονές το 13831 και θα μπορέσετε να έχετε άμεση επικοινωνία (copy-paste, έπεσε και το έμμεσο marketing για τηλ με χρέωση αλλά δεν ψάρωσα). - γιατι να παρω εγω το 13831, ενω ειπατε οτι θα με καλουσαν; επισης με συνεδεσε με εσας ο συναδελφος υποτιθεται για να μου το πειτε δε καταλαβαινω το λογο που δε μου το λεει το support σας, αποσο εχω ψαξει ειναι δικαιωμα μου να το γνωριζω. και ειναι το ελαχιστο που μπορειτε να κανετε μετα απο 9 μερες χωρις ιντερνετ. - δεν έχω πρόσβαση σε αυτό να σας εξυπηρετήσω, θα σας καλέσουν , σας ανέφερε για το 13831 για πιο άμεσα. Θα σας ζητήσω να περιμένετε να σας καλέσουν. Μέχρι τώρα που γράφω αυτό το μήνυμα, με καλούν. Μάλλον κάτι θα έφαγε ο αρμόδιος τεχνικάριος και τον πείραξε, δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Τουλάχιστον δεν τρέξαμε άλλο τον DERP. ΥΓ. Ελπίζω να σας άρεσε η ιστορία, γιατί σε μένα δεν άρεσε καθόλου. Δεν ξέρω πραγματικά αν το support/technical department σας είναι για γέλια ή για κλάματα. Τείνω προς το δεύτερο. ΥΓ2. Όλα τα παραπανω τα εχω αποθηκευμένα σε έγγραφα, copy-paste από τα chat. Έχω σε screenshot αποδείξεις με ψευδείς υποσχέσεις για διόρθωση του προβλήματος την προηγούμενη Παρασκευή. Έχω σε screenshot το παράπονο που έπρεπε να κάνω από τη φόρμα επικοινωνίας σας. Όλα αυτά τα προωθώ αύριο σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ, και φεύγω με φορητότητα από την εταιρία σας, αν δεν λυθεί το πρόβλημά μου αύριο. Καλή τύχη να σας ευχηθώ στην αναζήτηση των χρημάτων από το σπασμένο μου συμβόλαιο. Θα σας χρειαστεί. Απ’όσο φαίνεται είστε τελείως ερασιτέχνες, και ανίκανοι να διορθώσετε ένα πρόβλημα σε εύλογο χρονικό διάστημα. Είμαι 10 χρόνια στην Forthnet, ευχαριστημένος. Κάνετε τους συνδρομητές σας να φεύγουν χωρίς λόγο. Λυπάμαι. Βασίλης. Α ρε βασιλη μια απο τα ιδια...βασικα ακριβως τα ιδια.... 25/11/16 15:28:05 Η αίτησή σας έχει καταχωρηθεί επιτυχώς 28/11/16 14:07:24 To αίτημά σας προωθήθηκε για υλοποίηση. 29/11/16 10:17:11 To αίτημά σας βρίσκεται σε διαδικασία κατασκευής. 30/11/16 10:20:22 To αίτημά σας έχει κατασκευαστεί επιτυχώς. 30/11/16 10:20:49 Η υπηρεσία σας ενεργοποιήθηκε ε απο την τριτη δεν εχω ιντερνετ εως τωρα... με προβλημα την ip concentrator not reachable... εμενα μου εστειλαν το router αφου εγινε η συνδεση vdsl που εγινε την τεταρτη και αφου μωρε δοθηκε την πεμπτη η εντολη το ρουτερ ηρθε δευτερα ... και το λεω αυτο με το ρουτερ γιατι μου ελεγαν οτι φταει που δεν εχω το ρουτερ για vdsl ... και αφου ειδαμε και οτι δεν φταει ουτε το ρουτερ και ουτε οι καημενοι στην nova καναμε αιτηση στον οτε ... που δεν εχει ερθει μεχρι τωρα σημερα 9/12 .... ειμαι 11 μερες χωρις ιντερνετ .... χαριλαου ειμαι και εγω πλαστηρα.... και ενα χθεσινο μηνυμα απο το chating Και εμείς περιμέναμε χθες κάποια ενέργεια από πλευράς ΟΤΕ. Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν έγινε. Αυτό λοιπόν που γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις από την πλευρά μας είναι να ενημερώνεται εκ νέου το σύστημα του ΟΤΕ για καθυστερημένη βλάβη και για επίσπευση της όποιας εργασίας. Παρότι αυτή η ενέργεια έχει ήδη γίνει ακόμα δεν έχουμε κάποια απάντηση ως προς τον χρόνο για κάτι πιο συγκεκριμένο αυτή την στιγμή...>> και η σελιδα που λεω και εγω τον πονο μου http://www.insomnia.gr/topic/629980-vdsl-concentrator-not-reachable/
spacecowboy Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 ναι μια απο τα ιδια και εδω... (με τον βασιλη τα εχουμε πει και στο adsl.gr) μονο που εγω εχω κλεισει ποια 3ς βδομαδες γεματες χωρις ιντερνετ...οι ανθρωποι ειναι απλα για το αναθεμα...τετοια εταιρια τετοιο support απλα δεν υπαρχει...μαλιστα στο τμημα διακοπων που πηρα ειχε και υφακι μια....σαλουφα που μιλουσα μου πουλαγε και πνευμα.... ΒΡΕ ΟΥΣΤ ανικανοι! ps. ηρθε και ο λογαριασμος σημερα (παροχη υπηρεσιων απο 21-11 εως 21-12) και ενω μου ειχαν πει οτι δεν θα χρεωσουν internet ηρθε κανονικα το δεκαρικακι το επιπλεον για το vdsl (εγω ειμαι χωρις νετ απο τις 21-11) οι ανθρωποι ειναι για γελια....
scrooge Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Καλησπέρα Bill Karatzidis, Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουν δρομολογηθεί ενέργειες επίλυσης του τεχνικού ζητήματος στα αρμόδια συνεργεία και θα χρειαστεί να αναμένουμε την ολοκλήρωση αυτών. Για οτιδήποτε νεότερο θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση. -Κώστας E OK ειναι αστειοι. Στελνω λινκ να δειτε τι τους εγραψα: https://www.facebook.com/Nova/posts/1381032915249314 και η παραπανω ηταν η απαντηση τους.
jkoukos Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Όλα αυτά έχουν πάρει τις εργοστάσιακες τιμές της φορθνετ που αποθηκεύουν οι ίδιοι μέσα στα ρουτερ. Επίσης έχω δοκιμάσει με 3 διαφορετικά ρουτερ. Οπότε όχι, δεν είναι κάτι τέτοιο. Βρε ρίξε μια ματιά! Η εργοστασιακή τιμή για την Forthnet είναι 1102. Όμως εφόσον δίνει VDSL από καμπίνα, όπως εσύ, τότε δεν ισχύει αυτή και πρέπει να αλλαχθεί στην αντίστοιχη του ΟΤΕ, που είναι 835. Κάνε την αλλαγή και αν δεν πάρεις ΙΡ τότε είναι αλλού το θέμα.
sense1 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 δεν μπορουμε να μαθουμε ποτε θα ερθει ο τεχικος του οτε χαριλαου ... ?εχω κουραστει ... ψυχολογικα .... εκεινο το κοκκινο λαμπακι μου αναβει τα δικα μου λαμπακια... θελω να το δω πρασινο ...
scrooge Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Βρε ρίξε μια ματιά! Η εργοστασιακή τιμή για την Forthnet είναι 1102. Όμως εφόσον δίνει VDSL από καμπίνα, όπως εσύ, τότε δεν ισχύει αυτή και πρέπει να αλλαχθεί στην αντίστοιχη του ΟΤΕ, που είναι 835. Κάνε την αλλαγή και αν δεν πάρεις ΙΡ τότε είναι αλλού το θέμα. 1102 εχει μεσα. Θα το δω απο το σπιτι, σε ενα dlink που εχω και δεν παιρνει ουτε αυτο ip αλλα ειχε συχρονισει σε ADSL2 ( profanws) εχει το κλασικο path 835 μεσα παντως. και ουτε αυτο επαιρνε ip. Θα το δοκιμασω σπιτι οταν παω, αλλα δε πιστευω να ειναι αυτο. Αν ηταν αυτο ειναι δυνατον να ειναι τοσο νουμπαδες που να μη το ξερουν; Οι πρωτοι στην Ελλαδα που βαζουν forthnet adsl ειμαστε; Δηλαδη ελεος.
spacecowboy Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Βρε ρίξε μια ματιά! Η εργοστασιακή τιμή για την Forthnet είναι 1102. Όμως εφόσον δίνει VDSL από καμπίνα, όπως εσύ, τότε δεν ισχύει αυτή και πρέπει να αλλαχθεί στην αντίστοιχη του ΟΤΕ, που είναι 835. Κάνε την αλλαγή και αν δεν πάρεις ΙΡ τότε είναι αλλού το θέμα. εχει δυο ρυθμησεις vdsl (και μια adsl) το δικο μου router μια για 1102 μια για 835 με καμια δεν συνδεεται αλλου ειναι το προβλημα
scrooge Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Παιδια, οσοι εχετε προβλημα και ειστε στην Χαριλαου καντε ενα ΝΤΟΥ στο θρεντ μου στο φμπ και κραξτε τους μαζι μου, αν θελετε. Πρεπει να τους δειξουμε οτι δεν τραβαω μονος τη φαση, ειστε ηδη αλλοι 2 μινιμουμ ! με το ιδιο προβλημα στην περιοχη μου!!! ΠΡΟΦΑΝΩΣ εχει προβλημα η περιοχη και δε το παραδεχονται. Ασε που δε ξερουν πως να το φτιαξουν κιολας. Ξαναποσταρω το θρεντ: https://www.facebook.com/Nova/posts/1381032915249314 Εχω θολωσει οσο δεν παει, Δευτερα θελω να φυγω. Πιο πολυ με ενοχλει η συμπεριφορα τους. Δειτε απαντηση που εδωσαν στο τελευταιο που ποσταρα. Εχω τρελαθει. εχει δυο ρυθμησεις vdsl (και μια adsl) το δικο μου router μια για 1102 μια για 835 με καμια δεν συνδεεται αλλου ειναι το προβλημα concentrator not reachable και εγω! 1
jkoukos Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Άλλο οι τιμές 8/35 σε ADSL που αναφέρονται σε VPI/VCI και άλλο η τιμή 835 που αναφέρεται σε VLAN ID. To πρώτο είναι για πρωτόκολλο σύνδεσης ΑΤΜ σε ADSL και το άλλο για ΡΤΜ σε VDSL. Εκτός κι αν υπάρχει ταυτόχρονα και άλλο θέμα, είμαι σίγουρος ότι θα πάρεις ΙΡ με την αλλαγή.
spacecowboy Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Άλλο οι τιμές 8/35 σε ADSL που αναφέρονται σε VPI/VCI και άλλο η τιμή 835 που αναφέρεται σε VLAN ID. To πρώτο είναι για πρωτόκολλο σύνδεσης ΑΤΜ σε ADSL και το άλλο για ΡΤΜ σε VDSL. Εκτός κι αν υπάρχει ταυτόχρονα και άλλο θέμα, είμαι σίγουρος ότι θα πάρεις ΙΡ με την αλλαγή. ρε ψηλε μην επιμενεις σε λεω 3ς βδομαδες χωρις ιντερνετ ειμαι εχω δοκιμασει τα παντα (και 3 ρουτερ διαφορετικα) δεν ειναι εκει το προβλημα
scrooge Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Άλλο οι τιμές 8/35 σε ADSL που αναφέρονται σε VPI/VCI και άλλο η τιμή 835 που αναφέρεται σε VLAN ID. To πρώτο είναι για πρωτόκολλο σύνδεσης ΑΤΜ σε ADSL και το άλλο για ΡΤΜ σε VDSL. Εκτός κι αν υπάρχει ταυτόχρονα και άλλο θέμα, είμαι σίγουρος ότι θα πάρεις ΙΡ με την αλλαγή. θα προσπαθησω να το ελεγξω σπιτι. Στο 5336 που εχω δε νομιζω οτι αλλαζει, εχω κ ενα tg788 σε εκεινο πειραζονται νομιζω. Δε πιστευω οτι φταιει αυτο ομως, θα το τσεκαρω παραυτα.
jkoukos Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Όποιος θέλεις το δοκιμάζει, δεν υποχρεώνω κανέναν. Η τιμή 1102 πάντως που βλέπετε, είναι παντελώς λάθος. Δεν θα έπρεπε να είναι αυτή (σε VDSL) αλλά η 835. Και αυτό διότι πρόκειται για συνδέσεις από καμπίνα του ΟΤΕ και υποχρεωτικά πρέπει να έχει την δικιά του.
scrooge Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Ακομα και ετσι να ειναι οπως λες, εγω θα το δοκιμασω μετα σπιτι οπως σ ειπα. Ακομα κ ετσι, δε θα επρεπε να το ξερουν οι κυριοι φορθνετιστες; Δε θα επρεπε τα ρουτερ τους να ειναι σωστα σεταρισμενα; Δε θα επρεπε να ξερουν το προβλημα, να μου πουνε κανε την ταδε ρυθμιση κλπ; Για ονομα δηλαδη.
jkoukos Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 θα προσπαθησω να το ελεγξω σπιτι. Στο 5336 που εχω δε νομιζω οτι αλλαζει, εχω κ ενα tg788 σε εκεινο πειραζονται νομιζω. Δε πιστευω οτι φταιει αυτο ομως, θα το τσεκαρω παραυτα. Διάβασε τι έγραψα παραπάνω. Άλλη τιμή σε ADSL και άλλη σε VDSL. Τα VDSL modem έχουν 2 ξεχωριστές ρυθμίσεις, Μία για το ADSL και η άλλη για το VDSL, οπότε χρησιμοποιείται αυτόματα αυτή για την οποία έχουμε συμβόλαιο. Η διαφορά τους είναι ότι σε ADSL πρόκειται για 2 ξεχωριστές τιμές. Η 8 και η 35 στα αντίστοιχα πεδία. Η VLAN ID του VDSL είναι μία τιμή, άσχετα να μοιάζουν και μπερδευόμαστε.
sense1 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 θα το τεσταρω τωρα εγω.. enable to vlan? και 835 ? exei enbale vlan μετα εχει default vlan ID 1-4094 και μετα εχει default vlan priority 0-7
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα