Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ποστάρω εδώ μία αστεία ιστορία, που προσπάθησα να ποστάρω στο ντουβάρι της forthnet, αλλά έχουν moderation - καλά που δε θα είχαν. Κρίμα είναι να πάει χαμένη. Όλες οι γνώμες ευπρόσδεκτες.

 

Μία χαρούμενη ιστορία

Ήταν ένα ωραίο απόγευμα Τετάρτης 23/11 όταν αποφάσισα να κοιτάξω το site της nova για διαθεσιμότητα VDSL στην περιοχή μου, Χαριλάου. Ω, του θαύματος! Πλέον είναι διαθέσιμο! Με περισσή χαρά πετάγομαι στο κατάστημα  Μπότσαρη, κάνω συμβόλαιο, παίρνω το ρούτερ και έφυγα! Την επόμενη μέρα άρχισαν οι διεργασίες. Σύντομα θα έχω VDSL. Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι; Μια αναβάθμιση στη γραμμή μου, ευχαριστημένος πελάτης με triple play πλέον, εδώ και 9 χρόνια.

 

Κυριακή πρωί κόβεται το internet. Συγχρονίζω και δεν παίρνω ip. Ύποπτο. Τηλ στο 13831. Τρέχουμε τον κλασικό αλγόριθμο router reset, κάρφωμα σκέτο στην πρίζα κλπ. Ο αλγόριθμος θα ονομάζεται DERP εφεξής. Αφού τρέξαμε τον DERP, αδυνατούμε να το δηλώσουμε βλάβη γιατί  είναι αναβάθμιση in progress. Περιμένουμε ενεργοποίηση. Δεκτό. 

 

Την άλλη μέρα, 28/11 έρχεται μήνυμα ενεργοποίησης της υπηρεσίας μου. Καμία διαφορά στο δικό μου ίντερνετ, και συγχρόνιζα και σε ADSL! Μία τρύπα στο νερό κάναμε! Τηλ 8001001112, γιατί για κάποιον λόγο πλέον το 13831 έχει χρέωση. Επειδή θέλω να πιω και έναν καφέ τον επόμενο μήνα, προτιμώ να περιμένω κατά ΜΟ 25 λεπτά στην αναμονή παρά να χρεώνομαι. Τρέχουμε τον DERP (πάλι), βάζουμε τα στοιχεία μου, τίποτα, και το δηλώνουμε βλάβη. Σε μία με 2 εργάσιμες θα είναι έτοιμο κύριε Βασιλη! Εδώ να πω ότι το call center δεν έβλεπε ότι συγχρόνιζα, έπρεπε να τους πείθω εγώ κάθε φορά ότι συγχρονίζω και δεν παίρνω ip, επειδή ήμουν πλέον σε ΚΑΦΑΟ. Το οποίο ισχύει γιατί τα στατιστικά της γραμμής μου είχαν αλλάξει με τρόπο που υποδήλωναν σύνδεση σε ΚΑΦΑΟ και όχι πλέον στο ΑΡΥΣ. Από αυτή την μέρα άρχισα και το chatting στο nova account. Και τι ωραία που τα είπαμε!

 

Τρίτη 29/11 καμία διαφορά.

 

Τετάρτη 30/11 ξαναμιλώ με τεχνικούς, τρέχουμε τον DERP πάλι, δοκιμάζουμε και με ένα άλλο ρούτερ που είχα, πάλι τίποτα. Ομιλώ με chat agent πάλι. Κανονίζουμε μετά από 3 μέρες απραξίας να έρθει τεχνικός σπίτι μου να δει την γραμμή. Κανονίζουμε ραντεβού για Πέμπτη 01/12.

 

Πρωί Πέμπτης 09:06 ο τεχνικός ήταν σπίτι μου. Τσεκάρει την γραμμή, μου λέει αυτή συγχρονίζει κανονικά. Λέω ναι, το ξέρω, το έχω πει πολλές φορές στο call center. Το θέμα είναι ότι συγχρονίζει σε ADSL και δεν παίρνω ip. ΟΚ, πάω κάτω να δω στον κατανεμητή τι γίνεται. Πήγε και γύρισε. Τα ίδια και κάτω. Τηλεφωνεί Αθήνα. Δες παρακαλώ την γραμμή τάδε. – Δεν μπορώ να δω αν δεν πάρει ip. – Μα αυτό είναι το πρόβλημα Αθήνα, over. – ΝΑΙ ΕΓΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ ΤΙ ΘΕΣ ΤΩΡΑ; - Ο κ. Βασιλης κοιτάει αποσβολωμένος. – Θα το δηλώσουμε βλάβη στον ΟΤΕ, εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, είπε ο τεχνικός και έφυγε. 1-2 εργάσιμες, ως το Σάββατο θα έχετε ιντερνετ, γιατί οι τεχνικοί του ΟΤΕ μπορεί να βγουν έξω και τότε.

 

Παρασκευή δεν ασχολούμαι.

 

Σάββατο 03/12 τσεκάρω τον συγχρονισμό, πλέον είναι VDSL! Και τι VDSL! Άψογα στατιστικά. Άχρηστό όμως αν δεν παίρνεις ip. Chat again. Ναι γεια σας, έχω ανοιχτό τίκετ από τη Δευτέρα, πήρα να δώσω ένα update, ο ΟΤΕ κάτι έκανε και πλέον ειμαι σε VDSL. Το άλλο πρόβλημα παραμένει. Ας τρέξουμε τον DERP λοιπόν!! Χμ, δε δούλεψε. ΟΚ! Το δηλώνουμε πάλι βλάβη! Τέλεια!

 

Κυριακή day off.

 

Δευτέρα πρωί 05/12 τηλ 8001001112 χωρίς χρέωση. – Θέλω να μάθω τον Αριθμό Βρόχου μου. (Μπας και μπορέσω μόνος μου με τον ΟΤΕ να κάνω κάτι γιατί έχουν σκουρύνει τα πράγματα μετά από μία εβδομάδα χωρίς ίντερνετ.) – Δε μπορώ να σας τον δώσω, αλλά θα πώ το αρμόδιο τμήμα να σας πάρει τηλ να σας τον πει. Μου προτάθηκε να τρέξω τον DERP, αλλά αρνήθηκα. Chat 3 ώρες μετά. – Δώστε μου τον αρ. βρόχου, είπατε θα με πάρουν και δεν με πήραν. Επί τι ευκαιρία, υπάρχει κάποιο update με την βλάβη; - Σε έλεγχο που έχω πραγματοποιήσει στα στοιχεία σας έχει ήδη ενημερωθεί το τμήμα από συνάδελφο σήμερα το πρωί στις 11:08πμ έτσι ώστε να σας καλέσουν. (copy-paste από το chat). – OK. – Όσον αφορά τη βλάβη, προωθήθηκε στα συνεργεία του ΟΤΕ. Αμάν αυτός ο ΟΤΕ. Πολύ ζημιάρηδες είναι μου φαίνεται.  Σε 1-3 εργάσιμες θα διορθωθεί η βλάβη σας! Απολογισμός Δευτέρας, progress = 0

 

Τρίτη 06/12 (σήμερα)

Τηλ 8001001112 χωρίς χρέωση. – Καλημέρα, θέλω updates από την βλάβη μου και να μου δώσετε τον αρ. βρόχου μου. – Δεν έχουμε ενημέρωση ακόμα από τα συνεργεία. Έχει προωθηθεί το αίτημά σας για τον αρ. βρόχου, θα λάβετε κλήση. Chat 4 ώρες μετά. – Έχω ανοικτό τίκετ 9 μέρες. Θέλω να μου δώσετε τον αρ. βρόχου. – Δε μπορώ να σας το πω εγώ, αλλά θα σας μεταφέρω στο αρμόδιο τμήμα (πρώτη φορά συνέβη αυτό σε chat). – Γεια σας, μου υποσχεθήκατε χθες  ότι θα έπαιρνε τεχνικός τηλ να μου πει τον αρ. βρόχου, μήπως κάτι του έτυχε του παλικαριού και δεν πήρε; Τον περιμένω πως και πως! – βλέπω στην καρτέλα σας έχει γίνει αίτημα να σας καλέσουν , θα δεχτείτε κλήση, αν σας εξυπηρετεί, αυτή την στιγμή δεν έχει αναμονές το 13831 και θα μπορέσετε να έχετε άμεση επικοινωνία (copy-paste, έπεσε και το έμμεσο marketing για τηλ με χρέωση αλλά δεν ψάρωσα).

 

- γιατι να παρω εγω το 13831, ενω ειπατε οτι θα με καλουσαν;

επισης με συνεδεσε με εσας ο συναδελφος υποτιθεται για να μου το πειτε

δε καταλαβαινω το λογο που δε μου το λεει το support σας, αποσο εχω ψαξει ειναι δικαιωμα μου να το γνωριζω.

και ειναι το ελαχιστο που μπορειτε να κανετε μετα απο 9 μερες χωρις ιντερνετ.

 

- δεν έχω πρόσβαση σε αυτό να σας εξυπηρετήσω, θα σας καλέσουν , σας ανέφερε για το 13831 για πιο άμεσα. Θα σας ζητήσω να περιμένετε να σας καλέσουν.

 

Μέχρι τώρα που γράφω αυτό το μήνυμα, με καλούν. Μάλλον κάτι θα έφαγε ο αρμόδιος τεχνικάριος και τον πείραξε, δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Τουλάχιστον δεν τρέξαμε άλλο τον DERP.

 

ΥΓ. Ελπίζω να σας άρεσε η ιστορία, γιατί σε μένα δεν άρεσε καθόλου. Δεν ξέρω πραγματικά αν το support/technical department σας είναι για γέλια ή για κλάματα. Τείνω προς το δεύτερο.

 

ΥΓ2. Όλα τα παραπανω τα εχω αποθηκευμένα σε έγγραφα, copy-paste από τα chat. Έχω σε screenshot αποδείξεις με ψευδείς υποσχέσεις για διόρθωση του προβλήματος την προηγούμενη Παρασκευή. Έχω σε screenshot το παράπονο που έπρεπε να κάνω από τη φόρμα επικοινωνίας σας. Όλα αυτά τα προωθώ αύριο σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ, και φεύγω με φορητότητα από την εταιρία σας, αν δεν λυθεί το πρόβλημά μου αύριο. Καλή τύχη να σας ευχηθώ στην αναζήτηση των χρημάτων από το σπασμένο μου συμβόλαιο. Θα σας χρειαστεί. Απ’όσο φαίνεται είστε τελείως ερασιτέχνες, και ανίκανοι να διορθώσετε ένα πρόβλημα σε εύλογο χρονικό διάστημα. Είμαι 10 χρόνια στην Forthnet, ευχαριστημένος. Κάνετε τους συνδρομητές σας να φεύγουν χωρίς λόγο. Λυπάμαι.

 

Βασίλης.

  • Like 6
  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γράφει κάτι με ατβ, ναι. Το θέμα είναι ότι ξεκινάει με 2310 αντί για 21β. Όταν το έδωσα στον φίλο μου σε κατάστημα ότε που δουλευει, όχι στο τεχνικό, και το προώθησε σε ένα γνωστό του, πήρα απάντηση ότι είναι απλά λάθος, αυτό δεν είναι αρ. Βρόχου.

Δημοσ.

Ε και πας μετά και τους βάζεις φωτιά και θα σε γράφουν στις ειδήσεις ως "ψυχοπαθή" :P

καλή υπομονή, δεν βγάζεις εύκολα άκρη μαζί τους. Εμένα τα παλικάρια της nova μου έστελναν λογαριασμό 3-4 μήνες αφού είχα διακόψει την σύνδεση(και τους είχα πάρει 2-3 τηλέφωνα,3-4 μηνύματα),μετά απο την αναφορά για καταγγελία σε γενικη γραμματεια καταναλωτή μου έστειλαν επιτέλους τον μηδενικό λογαριασμό.

Δημοσ.

Ευχαριστώ παιδιά. Κουράγιο έχω, ίντερνετ δεν έχω! Κουραστηκα όμως με το tethering, έχω φαει και τα δεδομένα. Καθομουν τόση ώρα να γράψω τρολλοιστορια και αυτοί παν κ βάζουν moderation στο fb τους! Who would have known...

Δημοσ.

Κουράγιο με δαύτους. Δεν θέλει πολύ. Σε 2-3 χρονάκια λουκετάκι θα έχουν κι αυτοί. 

 

Και γω ακόμη πελάτης σχεδον δεκαετία της Forthnet είμαι μέχρι τέλος του έτους. Από Γενάρη bye bye και αλλάζω πάροχο.

Δημοσ.

Στις 1/12 ηρθε τεχνικος της forthnet;Αν ναι αυτο ειναι σιγουρα το μεγαλο λαθος τους κι ετσι εχασες 3 μερες τσαμπα,αφου για θεματα ip λυνονται ειτε με το derp που λες κι εσυ ειτε με τον οτε αφου λογικα θα παιρνεις απο καμπινα του.

Παντως κανω μια προβλεψη (και θελω να πιστευω) οτι αυριο  θα παρει τη πολυποθητη ip αφου για να το δει ο οτε θελει 3 εργασιμες περιπου.

ΥΓ τον αρ. βρογχου δεν θα στο πει κανενας τεχνικαριος :X (αν στον πει ποτε κανεις)

Δημοσ.

Για να μην βλέπουν συγχρονισμό, ή σε έχουν κουμπώσει κουκουρούκου σε άλλο βρόχο ή δεν έχουν access στο dslam από το call center λόγω VDSL-ΑΡΥΣ (κουμπώνεις σε OTE dslam αλλά ip μόνο από την 4Νετ).. ή και τα δύο :P

Σε κάθε περίπτωση και οι ΟΤΕ-τζίδες καθώς και οι forthn-ετάκηδες βαράνε στον γάμο του καραγκιόζη, όταν πρόκειται για VDSL.. 

τους πήρε 10 χρόνια να μάθουν ADSL, άλλα τόσα θα χρειαστούν για το VDSL

Δημοσ.

Δεν έχουν access στο dslam λόγω vdsl, μου είπε ή φορθνετ. Λογικά κάτι είναι κουκουρουκου, ναι. Μου απάντησαν στο φμπ.

 

Σε ευχαριστούμε για τον χρόνο που μας έδωσες ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε το ζήτημα.

 

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουν δρομολογηθεί ενέργειες επίλυσης του τεχνικού ζητήματος στα αρμόδια συνεργεία και θα χρειαστεί να αναμένουμε την ολοκλήρωση αυτών.

 

Για ότιδήποτε νεότερο, θα έχεις ενημέρωση στο κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας που μας έχεις δηλώσει.

 

Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει από τα παραπάνω, καθώς και την δυσκολία που υπάρχει στην καθημερινότητά σου. Από την μεριά μας θέλουμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι πραγματοποιούνται όλες οι απαραίτητες ενέργειες για αποκατάσταση του ζητήματος το συντομότερο δυνατόν.

 

Παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

 

-Γιώργος

 

 

Αφού δε μου είπαν να ακολουθήσω τον DERP, πάλι καλά. Γελοίοι.

Δημοσ.

Πέμπτη σημερα, ειχε και απεργια, δεν εχει γινει απολυτως τπτ.

Χθες με πηραν τηλ απο το εμπορικο με παρακαλια μετα την ξεφτιλα που τους εκανα στο fb (ναι τελικα το βαλανε - hidden απο τα visitor posts ομως) 

Παρακαλω μη φυγετε και καντε μας "Πιστωση χρονου" χωρις να δινουν ενα timeframe, κλασικοι ασαφεστατοι. 

Τους εκανα καταγγελια ΕΕΤΤ και Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη.

 

Το μηνυμα στο router einai concentrator not reachable. Αποσο το ψαξα λιγο (ισως ο poulinos μπορει να βοηθησει) ειναι λες κ ειναι στον αερα απο πισω κ δεν δρομολογει πουθενα για να μπορεσει να παρει ip. Δοκιμασα με wind, forthnet, otenet usernames. ΟΛΑ fail.

 

Αυτο που δε ξερω ειναι ποιος φταιει γι αυτο; Ο ΟΤΕ που δεν εχει δωσει σωστες υποδομες/προσβασεις στη forthnet? 

Η φορθνετ που αδιαφορει/βαριεται/δε ξερει τι να κανει και δεν πρηζει τον ΟΤΕ, και παρολ αυτα πουλαει πακετα vdsl ενω εν γνωση της δε δουλευουν και ειναι ανικανοι να τα φτιαξουν; Πιθανοτατα και οι 2. Εχω κουραστει δε ξερω τι αλλο να κανω. Σκεφτομαι απο Δευτερα να φυγω με φορητοτητα και yolo. Not sure tho.

Δημοσ.

Έτσι από περιέργεια, το VLAN ID στις ρυθμίσεις της συσκευής είναι ενεργοποιημένο κι έχει τιμή 835;

Λογικά το έχετε κοιτάξει, αλλά ρωτάω διότι δεν είδα σχετική αναφορά.

Δημοσ.

Όλα αυτά έχουν πάρει τις εργοστάσιακες τιμές της φορθνετ που αποθηκεύουν οι ίδιοι μέσα στα ρουτερ. Επίσης έχω δοκιμάσει με 3 διαφορετικά ρουτερ. Οπότε όχι, δεν είναι κάτι τέτοιο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...