Giannisma Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Καλησπέρα σας, Είμαι εδώ και 2 χρόνια στην Cosmote ως εταιρικός πελάτης 3 γραμμών.Το 2014 που έφυγα απ τη Wind,πήρα επιδότηση 1012€!! Και πληρώνω 88€+ συνήθως εκτός παγίου 10~15€ SMS και εξτρα MB. 28/11 Έληξαν τα συμβόλαια.Επικοινώνισα μαζί τους,θέλοντας να ανανεώσω 2 γραμμές απ τις 3.Μου είπαν ότι τα ποσά της επιδότησης έχουν βγεί,είνα για 24 Μηνη δέσμευση 150€/γραμμή για συσκευή και 180€/γραμμή για πίστωση στο λογαριασμό.. Μη μπορώντας μετά απο πολλές επικοινωνίες με όλα τα τμήματα να αυξήσω την επιδότηση,πήρα τηλέφωνο στην Vodafone για φοριτότητα μπας και με καλέσουν για αντιπροσφορά.Η κοπέλα απ την εξυπηρέτηση μου είπε ότι αν στείλει τον Courier με τα συμβόλαια και τα υπογράψω τότε θα κάνουν αίτημα για φορητότητα στην Cosmote.Ωστόσο όμως θα έχω δεσμευθει!! Τι μπορώ να κάνω;να τους πάρω στην Cosmtoe απ'ευθύας λέγοντας θα φύγω- θέλω να με αποσυνδέσετε;(δε θελω να χασω τους αριθμούς);;; Στην Voda αν έρθει ο courier και εν τελη δεν υπογράψω τίποτα σύμφωνα με τα λεγόμενα της υπαλλήλου η Cosmote ειναι σα να μη ξέρει τίποτα.. Aκόμα τόνισα την επιστροφή στο παλιό δίκτυο εντός 14 ημερών και μου είπε κατηγορηματικά ΟΧΙ στην vodafone δεν γινεται αυτο!! Please Help!!
soik85 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Καλησπέρα σας, Είμαι εδώ και 2 χρόνια στην Cosmote ως εταιρικός πελάτης 3 γραμμών.Το 2014 που έφυγα απ τη Wind,πήρα επιδότηση 1012€!! Και πληρώνω 88€+ συνήθως εκτός παγίου 10~15€ SMS και εξτρα MB. 28/11 Έληξαν τα συμβόλαια.Επικοινώνισα μαζί τους,θέλοντας να ανανεώσω 2 γραμμές απ τις 3.Μου είπαν ότι τα ποσά της επιδότησης έχουν βγεί,είνα για 24 Μηνη δέσμευση 150€/γραμμή για συσκευή και 180€/γραμμή για πίστωση στο λογαριασμό.. Μη μπορώντας μετά απο πολλές επικοινωνίες με όλα τα τμήματα να αυξήσω την επιδότηση,πήρα τηλέφωνο στην Vodafone για φοριτότητα μπας και με καλέσουν για αντιπροσφορά.Η κοπέλα απ την εξυπηρέτηση μου είπε ότι αν στείλει τον Courier με τα συμβόλαια και τα υπογράψω τότε θα κάνουν αίτημα για φορητότητα στην Cosmote.Ωστόσο όμως θα έχω δεσμευθει!! Τι μπορώ να κάνω;να τους πάρω στην Cosmtoe απ'ευθύας λέγοντας θα φύγω- θέλω να με αποσυνδέσετε;(δε θελω να χασω τους αριθμούς);;; Στην Voda αν έρθει ο courier και εν τελη δεν υπογράψω τίποτα σύμφωνα με τα λεγόμενα της υπαλλήλου η Cosmote ειναι σα να μη ξέρει τίποτα.. Aκόμα τόνισα την επιστροφή στο παλιό δίκτυο εντός 14 ημερών και μου είπε κατηγορηματικά ΟΧΙ στην vodafone δεν γινεται αυτο!! Please Help!! έχεις δικαιώμα υπαναχώρησης. Μπούρδες λεει η κοπέλα δηγίες για το Δικαίωμα υπαναχώρησης και την άσκησή του (επισυνάπτεται Υπόδειγμα εντύπου Υπαναχώρησης) Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας σύναψης της σύμβασης. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε την VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ Α.Ε.Ε.Τ., Τζαβέλα 1-3, Χαλάνδρι Αττικής, Τ.Κ. 15231, τηλ. 2106702000, FAX 2106703200, e-mail: ccsupport . gr @ vodafone . com για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο, φαξ ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).
Giannisma Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 έχεις δικαιώμα υπαναχώρησης. Μπούρδες λεει η κοπέλα Nαι το διάβασα είναι κανονισμός και η ενεργοποίηση της φοριτότητας πρέπει να γίνει εντός 3 εργάσιμων,ενώ αυτοί την κάνουν εντώς 10 για να χάσεις μέρες υπαναχώρησης. Για το υπόλοιπο θέμα ξέρεις τίποτα; και με αυτό που μου είπε η voda, κ καλά αν συμφωνήσουμε στα 2 πακέτα που είπαμε (δεν εχω σκοπο να κατσω voda) και στην επιδότηση που μου δίνει (200€ 2 γραμμες) αν υπογραψω στον courier είμαι δεσμευμένος κ τέτοια.. Να προχωρήσω η θα εχω παρατράγουδα; καμια αλλη ιδέα; Ακόμα στο Site της Ε.Ε.Τ.Τ αναγράφεται..Ακόμα για την υπαναχώρηση των 14 ημερών βρήκα στο Site της ΕΕΤ 20. Θέλω να ακυρώσω την αίτηση φορητότητας του αριθμού μου. Ποια είναι η διαδικασία και οι σχετικές προθεσμίες; Η προθεσμία υποβολής του αιτήματος ακύρωσης της αίτησης φορητότητας είναι: - για τη σταθερή τηλεφωνία μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία ενεργοποίησης στον νέο πάροχο. - για την κινητή τηλεφωνία μέχρι την παραλαβή της κάρτας SIM. Τα εκπρόθεσμα αιτήματα απορρίπτονται και η υλοποίηση της αίτησης φορητότητας προχωρά κανονικά. να προχωρήσω στην φοριτότητα μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας,να υπογράψω το συμβόλαιο και μετα να ακυρώσω κατευθύαν τη φορητότητα η μόλις ενημερώσω τη Voda για φοριτότητα θα το ξερει και η cosmote,όπως προανέφερε σύμφωνα με τα λεγόμενα της Voda,αν δεν παίζει η τζίφρα στον courier δεν αρχίζει η διαδικασία
taslikos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Επειδή εγώ μπερδεύτηκα τελικά τι ισχύει αν υπογράψει συην άλλη εταιρία και καλά για φορητότητα; θα είναι πλέον δεσμευμένος;;
ikaruga24 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Εχεις δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών μόνο αν η όποια συμφωνία σου είναι τηλεφωνικά. Σε κατάστημα αν πας θα σου πάρουν τη γραμμή σίγουρα και η cosmote (και κάθε cosmote) δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα γιατί η διαδικασία στο κατάστημα είναι γενικά πολύ γρήγορη και το αίτημα σου θα προχωρήσει σβέλτα. Γενικά αν δεν ξέρετε τι κάνετε μην το κάνετε γιατί μπορεί να βρεθείτε να πληρώσετε γαμησιάτικα + ταλαιπωρία χωρίς λόγο και δεν αξίζει. Ειδικά τώρα που η Cyta βγήκε στο σφυρί και από το νέο έτος έρχονται αυξήσεις για όλους δεν παίζει να πάρετε καλύτερες προσφορές από όποια πλευρά και αν το ψάξετε. Επειδή εγώ μπερδεύτηκα τελικά τι ισχύει αν υπογράψει συην άλλη εταιρία και καλά για φορητότητα; θα είναι πλέον δεσμευμένος;; Οχι, το αίτημα είναι απλά αίτημα, το συμβόλαιο που θα υπογράψεις θα είναι η δέσμευση. Μέχρι την στιγμή του συμβολαίου εσύ έχεις το πολύ 3 μέρες (αν πήγες σε κατάστημα) ή 14 μέρες (αν έκανες την αίτηση τηλεφωνικά) για να υπαναχωρήσεις. Γενικότερα μπόλικοι πήγαν να πάρουν τα "πολλά" και μετά χάσανε και τα "λίγα", φυσικά και υπάρχουν και κερδισμένοι αλλά θεωρώ ότι δεν αξίζει και τόσο η όλη διαδικασία.
ziaba Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 μια χαρά αξίζει πριν κάτι μέρες πήρα -25% στο πάγιο απ τον ΟΤΕ για να μην φύγω ... φυσικά το ψάχνεις πρώτου κάνεις μάγκες τι παίζει στις άλλες εταιρίες 1
Giannisma Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Kαλησπέρα σας,μετα απο πολυ ψαξιμο ισχυει - για την κινητή τηλεφωνία μέχρι την παραλαβή της κάρτας SIM. Oi Sim δεν έρχονται μαζι με τα συμβόλαια,άρα μόλις υπογράψω τις κρατάω; π.χ αύριο πρωι ο courier που θα φερει τα συμβόλαια δε θα φέρει και τις κάρτες; Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ VODAFONE.H Yπάλληλος κατηγοριματικά λέει ΟΧΙ αν δε παραλάβεις συμβόλαιο και SIM δε κανουμε τιποτα αν δε συνδεθεις η cosmote δε θα σε παρει τηλ κλπ.. εξηγώ για τον κανονισμο της ΕΕΤΤ,μου λεει ΟΧΙ αν δεν υπογράψεις ακυρώνονται όλα.έχει αλλάξει ο τρόπος απο παλαιότερα.... Έχω σηκώσει τα χέρια ψηλά.Παίρνω ΤΩΡΑ Στην cosmote να ρωτήσω για διακοπή ΜΗΠΩΣ και φιλοτιμηθούν μόνοι τους να δώσουν κάτι καλύτερο..,ενώ παράλληλα περιμένω τηλ απο Wind για φορητότητα να δω τι θα πουν..... καταγγελία στην ΕΕΤΤ μήπως; Έχω σηκώσει τα χέρια ψηλα πλεον......................................
ikaruga24 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Εσύ πήρες -25%, άλλος έχασε τη γραμμή του και ακόμα τρέχει και πληρώνει να ξαναγυρίσει η γραμμή του εκεί που ήταν...και χωρίς κάποια τιμή κιόλας. Γενικά δεν αξίζει, περισσότεροι την πατάνε από αυτούς που κερδίζουν κάτι γιατί κλασσικά κάτι θα σου ξεφύγει (και είναι λογικό). Να ξέρετε ότι ούτε αυτοί είναι χαζοί, δεν θα το παίξετε τσαμπουκάδες ή εκβιαστές και θα κερδίσετε. Ολες οι εταιρίες επειδή έχουν καταλάβει ότι υπάρχουν και "βαλτοί" έχουν κόψει τα πολλά πολλά και κάποιοι απλά κοροϊδεύουν τον κόσμο (θα σας πληρώσουμε το τέλος φορητότητας π.χ.). Kαλησπέρα σας,μετα απο πολυ ψαξιμο ισχυει - για την κινητή τηλεφωνία μέχρι την παραλαβή της κάρτας SIM. Oi Sim δεν έρχονται μαζι με τα συμβόλαια,άρα μόλις υπογράψω τις κρατάω; π.χ αύριο πρωι ο courier που θα φερει τα συμβόλαια δε θα φέρει και τις κάρτες; Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ VODAFONE.H Yπάλληλος κατηγοριματικά λέει ΟΧΙ αν δε παραλάβεις συμβόλαιο και SIM δε κανουμε τιποτα αν δε συνδεθεις η cosmote δε θα σε παρει τηλ κλπ.. εξηγώ για τον κανονισμο της ΕΕΤΤ,μου λεει ΟΧΙ αν δεν υπογράψεις ακυρώνονται όλα.έχει αλλάξει ο τρόπος απο παλαιότερα.... Έχω σηκώσει τα χέρια ψηλά.Παίρνω ΤΩΡΑ Στην cosmote να ρωτήσω για διακοπή ΜΗΠΩΣ και φιλοτιμηθούν μόνοι τους να δώσουν κάτι καλύτερο..,ενώ παράλληλα περιμένω τηλ απο Wind για φορητότητα να δω τι θα πουν..... καταγγελία στην ΕΕΤΤ μήπως; Έχω σηκώσει τα χέρια ψηλα πλεον...................................... Φίλε μου, όπως είπα, έβαλες τα δάχτυλα σου σε πολλές πίτες και τώρα έχεις μπερδέψει τα μπούτια σου και ίσως την φας όπως και πολλοί άλλοι σαν εσένα. Λίγοι κερδίζουν πραγματικά από τέτοιες "μαγκιές". Είναι ακριβώς το ίδιο που έγινε με το amazon και σταμάτησε να στέλνει δέματα στην Ελλάδα, έτσι και τώρα το θέμα πήρε διαστάσεις και οι εταιρίες γενικά είναι πολύ πιο προετοιμασμένες. Γι αυτό λέμε ότι θέλει προσοχή. Μην πιστεύεις κανέναν αν δεν σου δώσουν γραπτώς αυτό που σου λένε και υπόσχονται. Εδώ πέρα ρε συ με παίρνουν πάλι από τη wind να ξαναφέρω τη γραμμή πίσω και δεν θα πληρώσω τίποτα από το σπάσιμο του συμβολαίου που έχω. Μιλάμε τραγικοί.
Giannisma Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Τι να κανω φιλε,να περιμένω και το τηλ της Wind να δω; Τα καταστήματα έχουν την ίδια πολιτική με την αποστολή συμβολαίων Courier,λογικά και η wind θα μου πει τα ιδια. Δε μπορω να δεκτω ότι έχω σύνολο (επιχειρησεις-σπιτια-κινητα) 6 λογαριασμους!!!!!!!!!!!!! στο ίδιο ονομα στον ομιλο ΟΤΕ και απο κει που πέρσυ πήρα 1000€,φέτος μου προσφέρουν 150€............... Περιμένω τηλ απ το callback να ρωτήσω για διακοπη να δω τι θα μου πουν.... Η να παρω τα 150 ψωρο€ και να τελειώνουμε;
ikaruga24 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Φίλε μου όπως σου είπα, τα πολλά πολλά έχουν κοπεί και τα πράγματα σφίξανε αρκετά. Αν εσύ έκανες ήδη αίτηση κάπου αλλού να ξέρεις ότι προχωράει, αν το χάσεις το παράθυρο που επιτρέπεται να κάνεις ακύρωση της αίτησης τότε η γραμμή σου θα φύγει και μετά κάτσε τρέξε ψάξε βρες. Είναι και το γεγονός ότι από την νέα χρονιά παίζει βαρβάτη αύξηση όλων (τα πάντα όλα) τιμολογίων λόγο αύξησης φόρου (τουλάχιστον 5% σε όλα) και καμιά εταιρία δεν πρόκειται να κινδυνεύσει να μπει και μέσα με δώρα και επιδοτήσεις. Γνώμη μου είναι ότι αφού έπεσες σε κακή στιγμή λήξης του συμβολαίου σου απλά να κάνεις την κίνηση και να μείνεις εκεί που είσαι τώρα γιατί από τη νέα χρονιά μπορεί να μην πάρεις ούτε τα 150 ευρώ, όχι από τον πάροχο που είσαι τώρα αλλά από κανέναν + αυξημένα πάγια. P.S. είναι και ο λόγος που και εγώ την έφαγα με την έκπτωση συσκευής που έπρεπε να πάρω και μετά έμαθα ότι η συσκευή πρέπει να πληρωθεί μπραφ αμέσως αντί να μπει μέσα στο πάγιο.
Giannisma Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Ε όχι να οικονομάνε VDSL 30Mbps(Μου εκαναν προσφορα) VDSL 50Mbps ADSL 4Mbps(prosfora) ADSL Εξωχικό 4Mbps Cosmote Εταιρικό 3 γραμμές και να συμπεριφέρονται έτσι..θα καλέσω για να αρχίσω το κόψιμο (προφαση)σε ολα. Παίρνουν κοντα 300€ το μήνα και τίποτα
ikaruga24 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Φίλε μου κάνε ότι νομίζεις αλλά μην κάνεις κάτι παρορμητικά που ίσως το μετανιώσεις. Πάρε ένα τηλέφωνο στο 13888 και κάνε παράπονα για την τιμή που τα έχεις όλα μαζί έτσι, ίσως κάτι γίνει, ίσως όχι γιατί σου είπα ότι όλοι κόψαν από παντού. Ακόμα και στην χειρότερη εταιρία να πας (wind) δεν θα πάρεις και το κωλαράκι που θα σε δίνανε υπό άλλες συνθήκες για να γίνεις πελάτης τους. Ειδικά αυτήν την περίοδο θέλει πολύ μεγάλη προσοχή. Γενικά μην κάνεις κάτι εκδικητικά γιατί θα το λουστείς όπως οι περισσότεροι που το έκαναν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα