Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • News Editors
Δημοσ.

Το εκπληκτικό νέο drone της DJI το Mavic Pro, έρχεται σε λίγο καιρό και στη χώρα μας, με την εκπομπή Try Me των καταστημάτων Κωτσόβολος να εξασφαλίζει και να παρουσιάζει ένα από τα πρώτα δείγματα επί ελληνικού εδάφους.

H πρώτη επαφή με το DJI Mavic Pro είναι όπως αναμενόταν εντυπωσιακή, δικαιολογώντας το τεράστιο ενδιαφέρον γύρω από το συγκεκριμένο drone με τις εξελιγμένες λειτουργίες και μέγεθος τόσο μικρό που χωράει άνετα μέσα σε μια τσάντα, μαζί με το χειριστήριο του. Αυτοί είναι και οι λόγοι που ήδη το Mavic Pro θεωρείται ένα από τα gadgets της χρονιάς, συναντώντας τόσο μεγάλη επιτυχία, που η DJI αδυνατεί να καλύψει τη ζήτηση.

 

 

Οι παρουσιαστές της εκπομπής Try Me, Δημήτρης Καρέτσος και Μαντώ Γαστεράτου, προχώρησαν σε μια πρώτη πτήση, κάνοντας αναφορά στα κυριότερα χαρακτηριστικά του Mavic Pro, αναδεικνύοντας την ίδια ώρα την ευκολία στο χειρισμό του ακόμα και για κάποιον που δεν έχει ξανά οποιαδήποτε σχετική εμπειρία (βλ. Μαντώ). Αρχικά το Mavic Pro έρχεται με βάρος 743 γραμμαρίων και με τους 4 έλικες να μπορούν να διπλώσουν, κάτι στο οποίο οφείλεται το εξαιρετικό μικρό μέγεθος του drone. Πόσο μικρό; Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι χαρακτηριστικές αφού δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι το ίδιο το drone έχει μικρότερο μέγεθος από το χειριστήριο της σειράς Phantom.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

DJI Mavic ProDJI Mavic Pro

 

Σε καμία περίπτωση όμως το μέγεθος του Mavic Pro δεν περιορίζει τις δυνατότητές του οι οποίες είναι ίδιες αν όχι καλύτερες από αυτές του Phantom 4 που μέχρι πρότινος θεωρούνταν η καλύτερη πρόταση της DJI στην κατηγορία των καταναλωτικών drone. Αρχικά η κάμερα, αν και αρκετά μικρή σε μέγεθος, διαθέτει εξελιγμένες δυνατότητες όπως ανάλυση 12MP με διάφραγμα f/2.2, ενώ είναι σε θέση να κάνει εγγραφή βίντεο στην 4K ανάλυση και στα 30καρέ το δευτερόλεπτο. Η ποιότητα του βίντεο αλλά και των φωτογραφιών είναι αρκετά καλή και σταθερή εξαιτίας του gimball 3 αξόνων, ενώ εντοπίζουμε δύο διαφορές σε σχέση με το Phantom 4, τη μικρότερη ευρυγώνια κάλυψη αλλά και την ανάγκη να εστιάσετε τις λήψεις σας πατώντας πριν πάνω στην οθόνη ή σε κάποια συντόμευση στο χειριστήριο.

 

Επιπλέον το Mavic Pro είναι ένα από τα λίγα drones της αγοράς, που διαθέτουν αισθητήρες για την αποφυγή αντικειμένων που βρίσκονται μπροστά ή κάτω από το drone. Έτσι σε περίπτωση που αποφασίσετε να το προσγειώσετε σε νερό, το Mavic θα σας ρωτήσει αν είστε σίγουρος ότι θέλετε να χάσετε €1199 ενώ σε πιθανή σύγκρουση με άλλο αντικείμενο μπροστά του κατά τη διάρκεια πτήσης σε απόσταση 15 μέτρων, το drone θα σταματήσει αυτόματα πριν γίνει το κακό. Καμία παραχώρηση δεν υπάρχει και στην απόσταση που μπορεί να καλύψει το drone, η οποία σύμφωνα με τον κατασκευαστή φτάνει ακόμα και τα 7 χιλιόμετρα, με ασφαλή επιστροφή στο σημείο απογείωσης με το πάτημα ενός κουμπιού ή μόλις η μπαταρία φτάσει στο 10%.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

DJI Mavic ProDJI Mavic ProDJI Mavic Pro

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Με το χρόνο πτήσης να κυμαίνεται περίπου στα 25 με 27 λεπτά, το Mavic Pro ξεχωρίζει και για το χειριστήριο του, το οποίο έχει σημαντικές αλλαγές από τη σειρά Phantom, αρχή γενομένης από το πολύ μικρό του μέγεθος. Θυμίζοντας χειριστήριο παιχνιδοκονσόλας, το χειριστήριο του Mavic διαθέτει τη δική του οθόνη που ενημερώνει τον χρήστη με διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία του drone, ενώ ενσωματώνει ελάχιστα πλήκτρα με τα απολύτως απαραίτητα, χωρίς να τον μπερδεύει. Η σύνδεση με το smartphone είτε αυτό είναι iPhone είτε Android γίνεται πανεύκολα, με πλήρη έλεγχο του drone ανά πάσα στιγμή από τον χρήστη και της εικόνας που καταγράφεται. Ανάμεσα στις πολλές λειτουργίες της εφαρμογής DJI GΟ, ξεχωρίσαμε το Spotilight mode όπου το Mavic σας εντοπίζει στο έδαφος και σας ακολουθεί είτε είστε πεζός είτε πχ πάνω σε κάποιο ποδήλατο, ενώ αν κάνετε ειδικές κινήσεις με τα χέρια, ενεργοποιείται το selfie mode για λήψη μιας εντυπωσιακής selfie.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Οι προπαραγγελίες του DJI Mavic Pro έχουν ήδη ξεκινήσει, και με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται προς το τέλος του μήνα. Η τιμή του αρχικού πακέτου που περιλαμβάνει το drone και το χειριστήριο του έχει διαμορφωθεί στα €1199 ενώ μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει και το DJI Mavic Pro Fly More Combo πακέτο. Με επιπλέον κόστος €300 (σύνολο €1499), το πακέτο αυτό περιλαμβάνει μια ειδική τσάντα της DJI για μεταφορά του drone, δύο επιπλέον μπαταρίες μαζί με το φορτιστή τους για κοινή φόρτιση, επιπλέον έλικες αλλά και φορτιστή αυτοκινήτου.

 

Sponsored

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εντυπωσιακό το Mavic. Αν μας εντυπωσιάσει και η DJI με το να το διαθέσει επιτέλους στην αγορά κάποια στιγμή μέσα στο 2016 θα είναι υπέροχα!  

Δημοσ.

μοναδικο?? χαχαχα

εχω ενα και τωρα παω για το δευτερο!

Κρατα τα χρηματά σου γιατί το 2o εξαμηνο του 2017

θα βγάλει κάτι που θα το χαρίσεις το mavic.

  • Like 1
Δημοσ.

Κρατα τα χρηματά σου γιατί το 2o εξαμηνο του 2017

θα βγάλει κάτι που θα το χαρίσεις το mavic.

 

Για πες :)

Δημοσ.

Tα "χαρουμενα" παιδάκια του Κωτσόβολου παραλείπουν να πουν πως αγοράζοντας κάποιος το drone αυτό πρέπει παράλληλα από 1/1/2017 να έχει:

  • Ασφάλιση ( επαγγελματική κατηγορία )
  • Σχέδιο πτήσης κάθε φορά που το πετά άσχετα από την απόστασης που το πετά (αφού ανήκει σε EVLOS κατηγορία με δυνατότητα πτήσης μεγαλύτερη των 50 μέτρων)
  • Παράβολα...
  • Πινακίδιο με rfid αναγνώριση
  • Όχι πτήσεις σε κατοικημένες περιοχές και ιδιόκτητες περιουσίες και επάνω από 500 μέτρα και αυτά με οπτική επαφή...

Αλλά μάλλον έτσι δεν θα πουλήσει πολλά ο Κωτσό....

  • Like 6
  • Super Moderators
Δημοσ.
Tα "χαρουμενα" παιδάκια του Κωτσόβολου παραλείπουν να πουν πως αγοράζοντας κάποιος το drone αυτό πρέπει παράλληλα από 1/1/2017 να έχει:

  • Ασφάλιση ( επαγγελματική κατηγορία )
  • Σχέδιο πτήσης κάθε φορά που το πετά άσχετα από την απόστασης που το πετά (αφού ανήκει σε EVLOS κατηγορία με δυνατότητα πτήσης μεγαλύτερη των 50 μέτρων)
  • Παράβολα...
  • Πινακίδιο με rfid αναγνώριση
  • Όχι πτήσεις σε κατοικημένες περιοχές και ιδιόκτητες περιουσίες και επάνω από 500 μέτρα και αυτά με οπτική επαφή...

Αλλά μάλλον έτσι δεν θα πουλήσει πολλά ο Κωτσό....

 

Το κατάστημα που το πουλάει φταιει για τους νέους κανονισμούς? Να κραξουμε και τα μαγαζιά που πουλάνε αυτοκίνητα και δεν σου λένε πως πρεπει να έχεις ...δίπλωμα για να τα οδηγήσεις! :)

  • Like 12
Δημοσ.
  • Ασφάλιση ( επαγγελματική κατηγορία )
  • Σχέδιο πτήσης κάθε φορά που το πετά άσχετα από την απόστασης που το πετά (αφού ανήκει σε EVLOS κατηγορία με δυνατότητα πτήσης μεγαλύτερη των 50 μέτρων)
  • Παράβολα...
  • Πινακίδιο με rfid αναγνώριση
  • Όχι πτήσεις σε κατοικημένες περιοχές και ιδιόκτητες περιουσίες και επάνω από 500 μέτρα και αυτά με οπτική επαφή...

 

Τα έχω όλα αυτά... (στάααανταρ) :D

Δημοσ.

Tα "χαρουμενα" παιδάκια του Κωτσόβολου παραλείπουν να πουν πως αγοράζοντας κάποιος το drone αυτό πρέπει παράλληλα από 1/1/2017 να έχει:

  • Ασφάλιση ( επαγγελματική κατηγορία )
  • Σχέδιο πτήσης κάθε φορά που το πετά άσχετα από την απόστασης που το πετά (αφού ανήκει σε EVLOS κατηγορία με δυνατότητα πτήσης μεγαλύτερη των 50 μέτρων)
  • Παράβολα...
  • Πινακίδιο με rfid αναγνώριση
  • Όχι πτήσεις σε κατοικημένες περιοχές και ιδιόκτητες περιουσίες και επάνω από 500 μέτρα και αυτά με οπτική επαφή...
Αλλά μάλλον έτσι δεν θα πουλήσει πολλά ο Κωτσό....

Είδες πολλές διαφημίσεις αυτοκινήτων να σου λένε ότι για να το οδηγήσεις πρέπει να έχεις δίπλωμα, ασφάλεια , να μην παίζεις angry birds όσο οδηγας κτλ?

  • Like 2
Δημοσ.

Tα "χαρουμενα" παιδάκια του Κωτσόβολου παραλείπουν να πουν πως αγοράζοντας κάποιος το drone αυτό πρέπει παράλληλα από 1/1/2017 να έχει:

  • Ασφάλιση ( επαγγελματική κατηγορία )
  • Σχέδιο πτήσης κάθε φορά που το πετά άσχετα από την απόστασης που το πετά (αφού ανήκει σε EVLOS κατηγορία με δυνατότητα πτήσης μεγαλύτερη των 50 μέτρων)
  • Παράβολα...
  • Πινακίδιο με rfid αναγνώριση
  • Όχι πτήσεις σε κατοικημένες περιοχές και ιδιόκτητες περιουσίες και επάνω από 500 μέτρα και αυτά με οπτική επαφή...

Αλλά μάλλον έτσι δεν θα πουλήσει πολλά ο Κωτσό....

Αυτό θα ισχύει για όλη την Ευρώπη και στο Αμέρικα νομίζω, δεν είναι Ελληνική πατέντα.

Eπίσης, 1200€+ καθαρά για διασκέδαση δεν θα βρεθούν και πολλοί να δώσουν, οι επαγγελματίες που θα τα χρησιμοποιούν για δουλειά θα πληρώνονται και αναλόγως.

  • Like 1
Δημοσ.

Είδες πολλές διαφημίσεις αυτοκινήτων να σου λένε ότι για να το οδηγήσεις πρέπει να έχεις δίπλωμα, ασφάλεια , να μην παίζεις angry birds όσο οδηγας κτλ?

 

1)Δεν αγοράζεις αυτοκίνητο με 1200 ευρώ.

2)Αυτοκίνητο δεν μπορεί να αγοράσει (και) ανήλικος.

3)Αν δεν έχει δίπλωμα δεν βγαίνει άδεια κυκλοφορίας και πινακίδες για αυτοκίνητο.

Το κατάστημα που το πουλάει φταιει για τους νέους κανονισμούς? Να κραξουμε και τα μαγαζιά που πουλάνε αυτοκίνητα και δεν σου λένε πως πρεπει να έχεις ...δίπλωμα για να τα οδηγήσεις! :)

 

Φταίει γιατί παρουσιάζεται με τον ίδιο εύθυμο τρόπο που παρουσιάζεται ένα οποιοδήποτε άλλο gadget τεχνολογίας ενώ είναι πλέον στην χώρα μας άκρως επαγγελματικό εργαλείο (ούτε καν ακριβό χομπυ)! Για το περι "αυτοκίνητα" και "δίπλωμα οδήγησής" ισχυουν αυτά που έγραψα και στο προηγούμενο που τα είπε...

 

Αυτό θα ισχύει για όλη την Ευρώπη και στο Αμέρικα νομίζω, δεν είναι Ελληνική πατέντα.

Eπίσης, 1200€+ καθαρά για διασκέδαση δεν θα βρεθούν και πολλοί να δώσουν, οι επαγγελματίες που θα τα χρησιμοποιούν για δουλειά θα πληρώνονται και αναλόγως.

Είναι ελληνική πατέντα η κακή μετάφραση και απόδοση του αγγλικού δικαίου..πίστεψέ με ΚΑΚΙΣΤΗ.... θα βρεις περισσότρα εδώ...: 

 

http://www.insomnia.gr/_/articles/διάφορα/πλανήτης/εγγραφή-σε-μητρώο-και-πρόστιμα-φωτιά-για-ιδιοκτ-r12734

 

Στην Ελλάδα αυτό είναι το πρόβλημα... οτι από 1/1/2017 δεν αποτελεί πλέον διασκέδαση η συγκεκριμένη κατηγορία.

 

Και για όποιον ενδιαφέρεται για την επικείμενη νομοθεσία για τα ΣΜηΕΑ (drones) που πλέον έχει ψηφιστεί και θα εφαρμοστεί από 1/1/2017 ας διαβάσει τα παρακάτω:

 

Έχουμε και λέμε

  • Δεν μπορείς να το πετάς  μακρύτερα από 50 μέτρα εάν δεν λάβεις ειδική άδεια από την ΥΠΑ αφού πρώτα υποβάλεις σχέδιο πτήσης και καταχωρήσεις το drone σε ειδικό μητρώο (Αρθρο 5  Παρ 12)

(άρα γιατί να πάρεις Mavic για τον κήπο του σπιτιού σου ?)

  • Δεν μπορείς να το πετάς εάν βρίσκεται άλλος άνθρωπος εκτός χειριστή από κάτω χωρίς σχετικά άδεια. (Αρθρο 5  Παρ 4)

(άρα τρέχα σε βουνά και λαγκάδια)

  • Αφού έχει εμβέλεια μεγαλύτερη των 50 μέτρων το Mavic σου είσαι υποχρεωμένος να το καταχωρήσεις σε ειδικό μητρώο ακόμα και αν δεν το πετάς.(Αρθρο 6  Παρ 1/ζ)

(άρα φακελώνεσαι θες δε θες για όποιοδήποτε σοβαρό drone ακόμα και αν το πετάς στον κήπο του σπιτιού σου)

  • Αφού ανήκει στην κατηγορία με υποβοήθηση όρασης (μέσω οθόνης... Mavic και κάθε σοβαρό droneμεταπηδάς σε ειδική ή επαγγελματική κατηγορία και θες ασφάλιση, παράβολα και άδεια καθώς και να εκπονήσεις σύστημα διαχείρισης ασφαλείας (Safety Management System - SMS) το οποίο υποβάλλεις για έγκριση στην ΥΠΑ/Δ2 (Αρθρο 19  Παρ 2.2)

(άρα δεν γλυτώνεις τα όσα επιφέρει η επαγγελματική κατηγορία)

  • Like 2
Δημοσ.

1) Μια χαρά αγοράζεις. Κ μεταχειρισμένο, κ με δώσεις... Επίσης δεν είδα ούτε σε διαφήμιση για μοτοσυκλέτα αντίστοιχα ( αφού δλδ ξεμεινες από επιχειρήματα κ άρχισες τις εξυπνάδες)

2) Κανείς πολύ μεγάλο λάθος. Μια χαρά αγοράζει. Αν θέλεις να σε παραπέμπω σε δικαστική απόφαση που ανήλικος κέρδισε σε κλήρωση αυτοκίνητο και η εταιρία είπε το εξυπνοτατο επιχείρημα που είπες και εσύ. Εγώ ρε φιλε το αγοράζω για να το βάλω στο σαλόνι, τι σε νοιάζει αν είμαι ανήλικος?

3) Αμ δε. Για ρώτα στο μηχανολογικό της γειτονιάς σου.

 

Όπως και να εχει, ακόμα και αν είχες δίκιο στα παραπάνω, πάλι μπορεί κάποιος ενήλικας με 10.000 ευρώ να αγοράσει αυτοκίνητο. Από ποιο ποσό και κάτω δλδ υπάρχει η προειδοποίηση?

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...