Hal9000 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Μετά από αρκετό καιρό φημολογίας, τα σχέδια της Apple για την αυτόνομη οδήγηση γίνονται επίσημα με έναν ανορθόδοξο τρόπο. Συγκεκριμένα σε επιστολή της εταιρείας στην Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφαλείας Αυτοκινητοδρόμων (NHTSA), η Apple δηλώνει ενθουσιασμένη για τις δυνατότητες των αυτοματοποιημένων συστημάτων που επεκτείνονται σε πολλούς τομείς, συμπεριλαμβανομένου και των μεταφορών. Επιπλέον η Apple εκφράζει την πεποίθησή της ότι τα αυτόνομα οχήματα θα φέρουν σημαντικές θετικές αλλαγές στις κοινωνίες, προτρέποντας την NHTSA να μην επιβάλει πολλούς περιορισμούς στις δοκιμές τέτοιων οχημάτων. Ο λόγος είναι ότι «όσο πιο αυστηροί είναι οι κανόνες, τόσο πιο δύσκολο θα είναι για κάποια εταιρεία να κατασκευάσει ένα αυτόνομο όχημα» προσθέτοντας ότι «η Apple πιστεύει ότι καθιερωμένες αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά και νεοεισερχόμενες εταιρείες, θα πρέπει να τυγχάνουν ίσης μεταχείρισης». Στην επιστολή του, ο Steve Kenner, υψηλόβαθμο στέλεχος της Apple προτείνει την ανταλλαγή δεδομένων που προκύπτουν από τις δοκιμές αυτόνομων οχημάτων, μεταξύ των κατασκευαστών που ασχολούνται στον τομέα αυτό, συμπεριλαμβανομένου των ατυχημάτων αλλά και τον περιπτώσεων που αυτά αποφεύγονται. Κάτι τέτοιο θα βοηθήσει στη βελτίωση της ασφάλειας των οχημάτων αφού καμία εταιρεία δε μπορεί να συγκεντρώσει τόσα πολλά δεδομένα μόνη της, παρά μόνο με τη συνεργασία άλλων εταιρειών. Τα δεδομένα αυτά θα είναι ασφαλώς ανώνυμα με τις κανονιστικές αρχές «να πρέπει να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που σχετίζονται με τη συλλογή, τη χρήση και το διαμοιρασμό δεδομένων γύρω από τα αυτόνομα οχήματα, προκειμένου να διασφαλισθεί η ιδιωτική ζωή των οδηγών. Για πολύ καιρό, η Apple φημολογούνταν ότι θα κατασκευάσει το δικό της πλήρως αυτόνομο αυτοκίνητο, με το όλο project να έχει πάρει την ονομασία Titan. Όμως τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι κάτι τέτοιο στάθηκε αδύνατο, με την εταιρεία να έχει πάρει την απόφαση να δημιουργήσει σύστημα πλήρους αυτόνομης οδήγησης για άλλους κατασκευαστές, έχοντας συγκροτήσει μια τεράστια ομάδα από πρώην εργαζομένους της BMW, της Tesla και άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών. Site: PhoneArena
Moderators Gi0 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Ερχεται ο Djs να μας πει ποσο φοβερη ιδεα ειναι τα αυτονομα αυτοκινητα. Wait for it. 11
panosveto12 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Πριν λίγο καιρό δεν είχαν βγάλει μια είδηση ότι η apple εγκαταλείπει τις προσπάθειες δημιουργίας αυτοκινήτου ; Τώρα θέλει να ξαναφτιάξει νέο μοντέλο 4
apollotonkosmo Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Πριν λίγο καιρό δεν είχαν βγάλει μια είδηση ότι η apple εγκαταλείπει τις προσπάθειες δημιουργίας αυτοκινήτου ; Τώρα θέλει να ξαναφτιάξει νέο μοντέλο αυτο..
Super Moderators paredwse Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Πριν λίγο καιρό δεν είχαν βγάλει μια είδηση ότι η apple εγκαταλείπει τις προσπάθειες δημιουργίας αυτοκινήτου ; Τώρα θέλει να ξαναφτιάξει νέο μοντέλο Από το άρθρο: [...] τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι κάτι τέτοιο στάθηκε αδύνατο, με την εταιρεία να έχει πάρει την απόφαση να δημιουργήσει σύστημα πλήρους αυτόνομης οδήγησης για άλλους κατασκευαστές, έχοντας συγκροτήσει μια τεράστια ομάδα από πρώην εργαζομένους της BMW, της Tesla και άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών. Αυτά παθαίνουμε όταν διαβάζουμε μόνο τον τίτλο... 11
Giorgos241 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Πριν λίγο καιρό δεν είχαν βγάλει μια είδηση ότι η apple εγκαταλείπει τις προσπάθειες δημιουργίας αυτοκινήτου ; Τώρα θέλει να ξαναφτιάξει νέο μοντέλο Και εγω αυτο θυμαμαι αλλα το αρθρο λεει οτι θα κατασκευασει υλικο για τριτους δημιουργήσει σύστημα πλήρους αυτόνομης οδήγησης για άλλους κατασκευαστές, έχοντας συγκροτήσει μια τεράστια ομάδα από πρώην εργαζομένους της BMW, της Tesla και άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών.
Lomar Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Έχει μείνει πίσω στη συλλογή πραγματικών δεδομένων και πιέζει με μαρκετίστικες μεθόδους τη νομοθεσία για να καταφέρει να αποσπάσει τα dataset των google και tesla.Το ότι θα μοιραστεί το data pool με άλλες είναι ασήμαντο, απλά μέσω των γιγαντιαίων κεφαλαίων της, του brand και των υποδομών της θα καλύψει άνετα το μερίδιο που πάντα θα της αναλογεί στην αγορά.Well played. 2
overpower Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Από το άρθρο: Αυτά παθαίνουμε όταν διαβάζουμε μόνο τον τίτλο... Μηπως τοτε ο τιτλος δεν ειναι σωστος? 6
Super Moderators paredwse Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Μηπως τοτε ο τιτλος δεν ειναι σωστος? Συμπέρασμα: διαβάζουμε όλο το άρθρο πριν σπεύσουμε να σχολιάσουμε. 3
panosveto12 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Παιδιά έχετε δίκιο σχολίασα τον τίτλο και μετά διάβασα το άρθρο. Αλλά δεν μπόρεσα να κάνω edit από κινητό
coffeex Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Η εμπειρία με αυτό το σύστημα (NHTSA) θα είναι έτσι 1
Razor333 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Επιτελους 100 και πλεον χρονια μετα το πρωτο ηλεκτρικο αυτοκινητο και 1000δες χρονια μετα την τοποθετηση του πρωτου τροχου ερχεται η apple να το κανει οπως πρεπει και αυτο. 1
mants118 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Παιδιά έχετε δίκιο σχολίασα τον τίτλο και μετά διάβασα το άρθρο. Αλλά δεν μπόρεσα να κάνω edit από κινητό σε τέτοιες περιπτώσεις πας κάτω κάτω στη σελίδα και πατάς το "πλήρη έκδοση" οπού σου δίνει όλες τις επιλογές στα post!!! Εντάξει μη το κάνεις αν έχεις κινητό με οθόνη 3"!!!! ωραία, ας βγάλει ότι σύστημα θέλει, όμως πόσο θα ανεβάσει τη τιμή του οχήματος της άλλης εταιρείας με δεδομένο το πόσο ακριβά χρεώνει για οτιδήποτε προϊόν της;;;;;
afantos Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Στην Ελλάδα το πρόγραμμα της Apple για τα αυτόνομα αυτοκίνητα θα περιλαμβάνει.... 1) Διπλοπαρκάρισμα 2) Παρκάρισμα στις διαβάσεις και στα πεζοδρόμια 3) Πλήρες βρίσιμο από τη Siri (από τα Θεία μέχρι και την θεία του θύματος). 4) Προβολή μούτζας από όλα τα παράθυρα του οχήματος (πανοραμική) 5) Κορνάρισμα με 10000 διαφορετικά ring tones (όλη την ώρα-παντού και πάντα) 6) Κόντρες στη Βουλιαγμένης (και αλλού) 7) Σφήνες 8) Για τα φορτηγά-κονβόι >10 οχημάτων (στην μονή λωρίδα) 9) Πέρασμα κόκκινου σηματοδότη (και το σχετικό βρισίδι που ακολουθεί από τον παραβάτη άμα του πεις και κάτι) 10) Οδήγηση στη ΛΕΑ Και πολλές άλλες εκπλήξεις (και updates) 2
TheAccountant Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Ας ελπίσουμε η αναγνώριση δρόμου να βασίζεται σε ανιχνευση ηλεκτρονικών στοιχειων του δρομου που το σύστημα θα διαβάζει (προυποθέτει υποδομη φυσικα) και να μην είναι διάβασμα πραγματικού δρόμου. Η σκεψη μου πάει στα Apple Maps και η ανυσηχίες μου θαρρώ πως ειναι βάσιμες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα