Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λογικά εννοεί σε αναλογία με την συνολική παραγωγή...

δεν αναφέρει όμως για αναλογίες αλλά για παραγωγή ,αν κάνει λάθος δεν θα μυρίσω τα νύχια μου να σκεφτώ τι μπορεί να εννοεί.

  • Απαντ. 152
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators
Δημοσ.

δεν αναφέρει όμως για αναλογίες αλλά για παραγωγή ,αν κάνει λάθος δεν θα μυρίσω τα νύχια μου να σκεφτώ τι μπορεί να εννοεί.

 

Όταν γίνεται σύγκριση πχ ανάμεσα σε μη ισάριθμούς πληθυσμούς πάντα το % συγκρίνεις... :P

 

Προφανώς εννοεί ότι το ποσοστό της παραγωγής που προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές (ή φωτοβολταϊκά συγκεκριμένα) είναι μεγαλύτερο από το δικό μας...

Δημοσ.

ετοιμαζουν την αγορα να φαει στην μαπα το ηλεκτροκινητο αμαξι....θα καθαρισει και το κεντρο των πολεων απο το καυσαεριο για να μολυνθει ολη η υπαιθρος απο τα αποβλητα παραγωγης ηλεκτρικης ενεργειας και τα αποβλητα των νεκρων μπαταριων .....εχει να πεσει φορος οικολογικος που θα παει συννεφο !!!!

Δημοσ.

να υποθεσω οτι ηταν γιαπωνεζικη η εταιρια που της απαγορεψαν την πωληση??

 

Μπα μόνο Γιαπωνέζοι κυκλοφορούσαν pick-up τότε εσύ το μυαλό σου στο κακό (βλέπε VW) αλλά μόνο ένας είχε διπλή καμπίνα στα Ελληνικά κυβικά και μπορούσε να πουλάει αλλά δεν είμαι και σίγουρος 100% και με πρόσχημα ότι παίρνεις και κούρσα αφορολόγητη ανάγκαζαν όσους είχαν να παίρνουν δεύτερο αυτοκίνητο για χάρη του εισαγωγέα και όσους δεν είχαν για δεύτερο.. 

Δημοσ.

 

Ενώ το υδρογόνο, από τα πιο ασφαλή αέρια... :rolleyes:

 

μα δεν θα βάζεις υδρογόνο στον κινητήρα. το υδρογόνο είναι πολύ επικίνδυνο. όλες οι λύσεις που αναπτύσσονται, προβλέπουν παραγωγή του υδρογόνου μέσα στον κινητήρα του αυτοκινήτου έτσι ώστε οι ποσότητες να είναι μικρές. πας, γεμίζεις με κάποιο υγρό (μάλλον οινόπνευμα) και την μετατροπή στην κάνει ο κινητήρας του αυτοκινήτου. η λύση να έχεις ντεπόζιτο με υδρογόνο στο αυτοκίνητο είναι τρομακτική σε περίπτωση ατυχήματος. 

Δημοσ.

Μπα μόνο Γιαπωνέζοι κυκλοφορούσαν pick-up τότε εσύ το μυαλό σου στο κακό (βλέπε VW) αλλά μόνο ένας είχε διπλή καμπίνα στα Ελληνικά κυβικά και μπορούσε να πουλάει αλλά δεν είμαι και σίγουρος 100% και με πρόσχημα ότι παίρνεις και κούρσα αφορολόγητη ανάγκαζαν όσους είχαν να παίρνουν δεύτερο αυτοκίνητο για χάρη του εισαγωγέα και όσους δεν είχαν για δεύτερο.. 

λιγο πιο ελληνικα? :P

Δημοσ.

ανάποδα το ήξερα εγώ. μονοξείδιο του άνθρακα, δηλητήριο για τον άνθρωπο αλλά καλό για την τεχνητή ωρίμανση των καρπών σε αποθήκες τροποποιημένης ατμόσφαιρας , μονοξείδιο του αζώτου 1000 φορές ισχυρότερο στο φαινόμενο του θρμοκηπίου από ότι το co2.

 

 

Έλα ντε, που έχει ακουστεί στα χρονικά δηλητηρίαση από μονοξείδιο του άνθρακα..

Μόνο 2-3ς φορές αναφέρεται στις ειδήσεις κάθε χρόνο.

Οι μετρησεις ρυπων αφορουν διοξειδιο του ανθρακα(CO2), οχι μονοξειδιο.

Δημοσ.

Και ποιος είπε ότι πρέπει οι κινητήρες να έχουν πετρέλαιο;

Μπορούν και με ρακί, φρούτα αλλά και με λάδι οι κινητήρες diesel είναι και βιοντιζελ ;)

Το απέδειξε ο Καλογεράκης και όχι μόνο.

 

Ναι, αλλά το κράτος ΔΕΝ ενδιαφέρεται γι'αυτό, αλλά για τους φόρους. Οπότε θα συνεχίσει να θεωρεί diesel το αυτοκίνητό σου και θα το βγάζει παράνομο. ;)

 

Το δικό μου diesel νέας τεχνολογίας, δε βγάζει ρύπους ούτε καν για να μετρηθεί στο ΚΤΕΟ. Παρ'όλα αυτά, το κράτος δεν το δέχεται και πληρώνει τέλη κυκλοφορίας! ;)

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το δικό μου diesel νέας τεχνολογίας, δε βγάζει ρύπους ούτε καν για να μετρηθεί στο ΚΤΕΟ.

Τι εννοείς?

Δημοσ.

Όταν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη απαγορευόταν τα diesel ΙΧ, ήμασταν οι ανόητοι του πλανήτη και οι οπισθοδρομικοί που σε άλλες χώρες είχαν φτάσει το 50% του συνόλου των οχημάτων κτλ. Μας λέγανε ότι δεν είναι όπως παλιά, ότι οι diesel μολύνουν λιγότερο από τους βενζινοκινητήρες. Εμείς όμως εκεί, ξεροκέφαλοι, μέχρι το 2011 τελικά που επιτράπηκαν.

 

Τελικά δείτε που είχαμε εμείς δίκιο και όλοι οι υπόλοιποι άδικο.

Δημοσ.

Οι μετρησεις ρυπων αφορουν διοξειδιο του ανθρακα(CO2), οχι μονοξειδιο.

Ενδιαφέρον

 

post-185414-0-65929800-1481206684_thumb.png

 

Τι εννοείς?

Ότι δεν έχει ιδέα πως γίνονται οι μετρήσεις καυσαερίων.

  • Like 1
Δημοσ.

Ενός λεπτού σιγή γι' αυτούς που πιστεύουν πως ένα βραδύκαυστο καύσιμο κάνει καλύτερη καύση (λιγότερα καυσαέρια) από ένα εύφλεκτο με την ίδια τεχνολογία.

 

Ενός λεπτού σιγή, για αυτούς που πίστεψαν (και ακόμη πιστεύουν) πληρωμένους δημοσιογράφους για «καθαρά» diesel.

 

Το diesel για σύντομες διαδρομές ή για διαδρομές στην πόλη (σταμάτα / ξεκίνα) είναι θάνατος. Δεν προλαβαίνει να πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας και βγάζει εκτός ορίων καυσαέρια. Εδώ ο βενζινοκινητήρας χρειάζεται 20 λεπτά να λειτουργήσει ιδανικά. Το diesel μόνο για ταξίδια κάνει.

Μόνο για σταθερή πορεία χωρίς φορτίο είναι καλό το diesel. Δηλαδή σχεδόν ποτέ.

Σύντομα
http://www.theicct.org/sites/default/files/ICCT_PEMS-study_diesel-cars_2014_factsheet_EN.pdf

Αναλυτικά.
http://www.theicct.org/sites/default/files/publications/ICCT_PEMS-study_diesel-cars_20141013.pdf

Αν κάποιος πραγματικά ενδιαφέρεται για το περιβάλλον, ποδήλατο, υγράεριο και ταχύτητες μικρότερες των 80km/h.

Ο παιδικός καρκίνος στην Αγγλία σε 20 χρόνια ανέβηκε 40%.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3773015/KILLING-children-gadgets-pollution-pesticides-blamed-cancer-rates-soar-40-cent-just-16-years.html

 

Νο1 παράγοντας τα καυσαέρια. Αγοράστε diesel, χαρίστε καρκίνο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...