gdriver Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Μην μπερδευτε τους όρους. Είναι διαφορετική ή επίπτωση στο περιβάλλον και διαφορετική ή επίπτωση στους ανθρώπους. Τα diesel εκπεμπουν χαμηλότερους ρύπους CO άρα και χαμηλότερο αντίκτυπο στο περιβάλλον, αλλά περισσότερους ρύπους που είναι επιβλαβείς προς τον άνθρωπο NO καθώς και μικροσωματιδια. Αυτό ακριβώς θα εισαγάγουν με το EURO 7. Μαζί με το CO που υπάρχει, θα επιβάλουν μέτρηση του ΝΟ. Στο τελευταίο δεν έχουν ελπίδες τα diesel. Συνοπτικά λοιπόν diesel->χαμηλό CO,υψηλό NO και μικροσωματίδια βενζίνη->χαμηλό NO και μικροσωματίδια, υψηλό CO CO->επιβλαβές για το περιβάλλον NO->επιβλαβές προς τον άνθρωπο ανάποδα το ήξερα εγώ. μονοξείδιο του άνθρακα, δηλητήριο για τον άνθρωπο αλλά καλό για την τεχνητή ωρίμανση των καρπών σε αποθήκες τροποποιημένης ατμόσφαιρας , μονοξείδιο του αζώτου 1000 φορές ισχυρότερο στο φαινόμενο του θρμοκηπίου από ότι το co2.
NT1G Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Έλα ντε, που έχει ακουστεί στα χρονικά δηλητηρίαση από μονοξείδιο του άνθρακα.. Μόνο 2-3ς φορές αναφέρεται στις ειδήσεις κάθε χρόνο.
yiannis_1 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Φίλε δεν θέλω να σε πικράνω αλλά παρακολουθώ κάτι σελίδες βελτιωτών στο fb όπου πάνε ιδιοκτήτες diesel (και ταξί και ιχ) και απενεργοποιούν τα dpf κατά δεκάδες και το διαφημίζουν κιόλας... "Τέλος στα προβλήματα, το αμάξι πετάει, μπράβο παιδιά πολύ καλή δουλειά" και άλλα τέτοια ωραία. Εκεί είναι δουλειά της πολιτείας να επιβάλει την τάξη και να ενεργήσει προς το συμφέρον των πολλών. Απενεργοποίησες καταλύτη ή φίλτρο παρακράτησης μικροσωματιδίων. Πρόστιμο εξοντωτικό και αφαιρέση διπλώματος για πάντα... Ποδαράκια και ΜΜΕ στο εξής. Στους επαγγελματίες κλείσιμο δραστηριότητας και αφαίρεση της δυνατότητας να ξανανοίξουν οποιαδήποτε άλλη... Σαν υπάλληλος ή σαν παράνομος μετανάστης, ή κανονικός μετανάστης σε άλλη χώρα αν θέλει να ξαναεργαστεί...
thepoint Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Η μόνη "τεχνολογία" για κάποιους είναι η απαγόρευση φαίνεται αυτή είναι που πουλάει καλύτερα στους ψηφοφόρους. Για τεχνολογία που θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα ούτε λόγος. Μακριά νυχτωμένοι όπως πάντα και αλήτες παντοτινοί. Ποιανού το μέρος παίρνουν και τα παίρνουν... Κάπως έτσι ο κόσμος πηγαίνει πίσω.
oldnew Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Και μολις ξεπαραδιαστει ολος ο κοσμος και παρει ηλεκτρικα στη 2πλασια τιμη (και καθε 8 χρονια 8χ ευρω για αλλαγη μπαταριας, και μεταχ να το πουλήσεις δε θα πιανει μια) , θα σου πουνε: Ανακαλυψαμε οτι τα ηλεκτρικά μολυνουν πολυ περισσότερο το περιβάλλον για την παραγωγή των χημικων που χρειάζονται για τις μπαταρίες . . Πόσο μαλλον για να τις κανεις ανακύκλωση οταν τελειωσουν, συν το κόστος . . Οποτε τον πουλο. . Βαλτε τα τωρα στον. . . . και παρτε τα νεα με υδρογόνο (που θα έχουν φτιαξει τοτε) . Και η ιστορία συνεχίζεται . . Δημιουργησε μια ανάγκη και ικανοποίησε την για να κονομισεις λέγεται το παιχνίδι . .
Ig0r Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Ετσι ειναι. Δεν επρεπε ποτε να νομιμοποιηθουν τα diesel. Αντι να προωθησουν το φυσικο αεριο.Τωρα τρωμε καθε μερα τον μαυρο καπνο , κυριως απο τα ταξι, γιατι κανενας δεν δινει λεφτα να αλλαξει τα φιλτρα του. Τα diesel ουτε οικονομικα είναι, ουτε καθαρα, λαμβανοντας ολες τις παραμέτρους υποψην. Ποτε δεν ηταν και ποτε δεν θα γινουν. Λες και το φυσικο αεριο δεν εχει καμια αρνητικη επιπτωση πουθενα! Οχι οτι ηδη πεθαινουν απο ενα τσουβαλι προβληματα οσοι ζουν κοντα σε πηγες εξαγωγης φυσικου αεριου (στο μερικα)... Γιατι γαμαει να βλεπεις το παιδι σου να βγαζει λευχεμια και τη γυναικα σου καρκινο, απο τα χημικα που χρειαζεται για να βγαλει καποιος φυσικο αεριο. Αλλα στα αρχιδια μας γιατι τουλαχιστον δεν αναγκαζομαστε να πληρωνουμε 1.5 λεκ τη βενζινα. Και ετσι δε χρειαζεται να νευριαζουμε με το μπουρδελο κοινωνια και το μπουρδελο κρατος που εχουμε στησει, γιατι τουλαχιστον μας μενουν λεφτα να παρουμε νεο smartphone τα χριστουγεννα, οποτε δεν νιωθουμε και την αναγκη να κανουμε καποια αλλαγη σε οτιδηποτε μας ενοχλει. Δε ξερω ποιος μαλακας το ξεκινησε αλλα in a way μπραβο του που καταφερε να κανει το προσωπικο βολεμα εθνικο μας σπορ, χωρις να το καταλαβει κανεις ουτε και να μπορει να το εξηγησει. Εχουν βγει, βγαινουν και θα βγουν ποσες ερευνες που "στελνουν" τα δεδομενα του εκαστοτε προβληματος ποτε απ τη μια και ποτε απ την αλλη. Αυτο ειναι δεδομενο, οσο ειναι και το οτι μονο με πραγματικη ερευνα πανω στο θεμα μπορει καποιος να μαθει να αναγνωριζει τι ισχυει και τι βγηκε για να κανει τιτλους στα media, και ο νοων νοειτω. Το θεμα ειναι αμα θελετε να εχετε ευθυνες απεναντι στο περιβαλλον σας αναλογες με αυτες του στρουγκανοβλαχου (που ζει για να προσεχει τα ζωα του, να γαμαει και να τρωει), να γινετε και εσεις στρουγκανοβλαχοι και οχι να πιανετε τα ipad και τα pc σας και να το παιζεται βαθια σκεπτομενοι πολιτες στο internet. 1
gtsip Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Το πετρελαιο ειναι το μελλον. Πολυ αποδοτικοτερα! Η τεχνολογια μελλοντικα θα φιλτραρει τα καυσαερια κ θα ειναι ακινδυνα
Spyros7 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 ανάποδα το ήξερα εγώ. μονοξείδιο του άνθρακα, δηλητήριο για τον άνθρωπο αλλά καλό για την τεχνητή ωρίμανση των καρπών σε αποθήκες τροποποιημένης ατμόσφαιρας , μονοξείδιο του αζώτου 1000 φορές ισχυρότερο στο φαινόμενο του θρμοκηπίου από ότι το co2. Καλά τα λέει ο BELL. Το CO θα σε σκοτώσει αν ανάψεις το μαγγάλι μεσα στο σπίτι. Σε "φυσιολογικές" συγκεντρώσεις (πχ ατμόσφαιρα πόλης) δε θα σου κάνει κάτι, άλλωστε χρησιμοποιείται στο μεταβολισμό μας. Αντίθετα τα δευτερογενή προιόντα των ΝΟx, ακόμα και σε μικρές συγκεντρώσεις, έχουν ενοχοποιηθεί για πρόκληση παθήσεων του αναπνευστικού και καρκίνο. Και τα 2 βέβαια είναι επιβλαβή για το περιβάλλον. 1
KSFL Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Ναι βέβαια!!!Μας τα πούλησαν,δεν ξέραμε,ηταν ανάδρομος ο ερμης..... Οταν ο Σουφλιάς υπουργός τοτε περιβάλλοντος αρνουνταν πεισματικά να τα επιστρέψει(τα πετρελαιοκινητα) ώς ρυπογοννα και άκρως επικυνδινα για την δημόσια υγεία,πεσανε όλοι να τον φάνε.Και μιας και το πετρέλαιο ηταν φθηνό,ηταν κακό το υπουργείο και ο υπουργός και εμείς οι μάγκες. Ας ρουφηξουμε λοιπον όλοι μαζί καρκίνο. 3
thepoint Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Παλιότερα έβγαλαν νόμο που απαγόρευαν τα αγροτικά με τη διπλή καμπίνα γιατί είχε μία εταιρία τέτοιο μοντέλο από αυτές που υπήρχαν στην αγορά. Ποιανού συμφέροντα εκπροσωπούσαν οι αλήτες τότε, του αγρότη ή του επαγγελματία ή του εισαγωγέα ή της εφορείας. Να χαρώ εγώ δήμαρχο που θα μας σώσει από τα καυσαέρια, κυριολεκτικά για το θεαθήναι που λένε.
Ntinaras Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 να υποθεσω οτι ηταν γιαπωνεζικη η εταιρια που της απαγορεψαν την πωληση??
Dan780 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Στο νομό Αττικής έπρεπε να απαγορεύοντε τα diesel.Επίσης λόγω του μικρού κόστους καυσίμων οι ιδιοκτήτες τους τα κινούν πολύ περισσότερο από τα βενζινοκίνητα οπότε αυξάνεται και η κίνηση στους δρόμους.Η λύση είναι ηλεκτροκίνητα και εκτεταμένο δίκτυο μετρό 1
Conan2046 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Στο νομό Αττικής έπρεπε να απαγορεύοντε τα diesel.Επίσης λόγω του μικρού κόστους καυσίμων οι ιδιοκτήτες τους τα κινούν πολύ περισσότερο από τα βενζινοκίνητα οπότε αυξάνεται και η κίνηση στους δρόμους.Η λύση είναι ηλεκτροκίνητα και εκτεταμένο δίκτυο μετρό Δεν ξέρω αν είναι λύση τα ηλεκτροκίνητα αλλά σίγουρα είναι λύση να μειωθούν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους. Αντί να επεκτείνουν το δίκτυο μετρό προτίμησαν να δώσουν χρήματα για να φτιάξουν περιφερειακούς την αττική οδό κλπ. 1
georgepppo Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Κάτι τέτοιες εμπεριστατωμένες απόψεις διαβάζω και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι εδώ μέσα. Φίλτατε η ανακύκλωση στοιχείων έχει κάνει τερατώδη άλματα τα τελευταία χρόνια. Δεν ξέρω αν έχεις προσέξει γύρω σου αλλά έχει γεμίσει ο τόπος κάδους της ΑΦΗΣ. Και ναι ξέρω πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν κινούνται με ΑΑ, απλά το λέω σαν παράδειγμα. Αλλά όχι. Φαντάζομαι κάτι πρέπει να ξέρεις παραπάνω από τον Elon που κατασκευάζει το μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών στον κόσμο και το έχει κάνει προσωπικό στοίχημα για τον ίδιο. Και μάλλον κάτι παραπάνω ξέρεις και από την ενεργειακή πολιτική των ΗΠΑ που τον στηρίζει. Και ενώ επί δεκαετίες ήθελε να ελέγχει με πολέμους και άλλα μέσα (λέγε με δολάριο) την παραγωγή πετρελαίου παγκοσμίως τώρα αναπτύσσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα σαν τρελή και έπεσε με τα μούτρα στο fracking για να αξιοποιήσει το δικό της φυσικό αέριο... Όσο για τον λιγνίτη δεν μας φταίει κανένας μα κανένας άλλος για την κατάντια που έχουμε. Δεν ξέρω αν το γνωρίζεις αλλά η Γερμανία παράγει περισσότερο ρεύμα από φωτοβολταϊκά από εμάς... Εμείς έχουμε περίπου 2000-2500 ώρες ηλιοφάνεια το χρόνο και οι γερμανοί το πολύ 1800... Για να μην αρχίσω να μιλάω για αιολικά πάρκα. Αν τις καλές εποχές δεν κάναμε τα δάνεια Cayenne και ζειμπέκικα και είχαμε εθνική πολιτική σε θέματα ενέργειας ίσως να μην είχαμε σήμερα αυτά τα χάλια. Και όχι η βενζίνη με τα Euro κάτι που λές δεν είναι μια χαρά. Τα αποτελέσματα τα είδες. Οι εταιρίες δυσκολεύονται τόσο να πιάσουν τους στόχους εκπομπών που προτιμούν να παρανομήσουν (Volkswagen). Για χρόνια μιλούσαν όλοι για το θαύμα της μηχανικής που βγάζανε όλο και πιο μικρούς κινητήρες με μεγάλη ιπποδύναμη και τούρμπο. Και πάλι τα αποτελέσματα τα είδαμε. Ξαφνικά όλες οι εταιρίες από φέτος είπανε τέλος τα μικρά μοτέρ. Μα όλες. Στη διετία όλα βγάζουν προβλήματα, όλα καίνε λάδια, όλα κάτι παθαίνουν. Και όταν λες ότι η βενζίνη είναι μια χαρά να φανταστώ στο μυαλό σου έχεις μόνο τις εκπομπές που βγάζει το δικό σου αυτοκίνητο όταν καίει 1 λίτρο βενζίνη? Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πολύ σωστά σκέφτηκες την αρχική παραγωγή ενέργειας από τον λιγνίτη. Στα βενζινοκίνητα γιατί δεν κάνεις το ίδιο? Η διαδικασία της εξόρυξης, μεταφοράς, διύλισης και τελικής διάθεσης πετρελαίου και κατ'επέκταση της βενζίνης είναι από τις πιο ενεργοβόρες και ρυπογόνες που υπάρχουν. οι εταιρείες τα θυσιάζουν όλα για το κέρδος,τώρα διαχειριζόμαστε μια ποσότητα μπαταρίας με ανακύκλωση,αν τα αυτοκίνητα είναι ηλεκτρικά πάμε πάνω απο 100Χ στην παραγωγή => αγορά=> πέταμα=> ανακύκλωση σε ποσότητα δεν διανοείσαι μάλλον τα νούμερα και έχεις και άποψη ? και σε κάτι άλλο που είσαι φάουλ είναι που λες για την Γερμανία που έχει πιο πολλά φωτοβολταικά......αλήθεια σοβαρά το λες αυτό ? συγκρίνεις το ρεύμα που παράγει μια χώρα 10 εκατ. με μια των 80 ? αλήθεια τώρα ? ναι να σου πω 10 άνθρωποι τρώνε περισσότερο απο σένα το ήξερες ? Δεν είπα κάτι τέτοιο. Όπως επίσης μόνο πράσινο δεν με λες. Τι ταμπέλες να τις κρατάς για τον εαυτό σου. Επίσης αυτό που λέω είναι να μετατραπούν κεντρικές περιοχές που γίνεται της πουτ@ν@ς κάθε μέρα χωρίς να υπάρχει λόγος δεν είπα να μετατραπεί όλη η Αθήνα. Ελληνάρα μου δεν χρειάζεται να παρκάρεις την αμαξάρα σου μπροστά από το Public στο σύνταγμα για να ψωνίσεις ότι θες μην τυχών και χάσεις καμιά σταγόνα ιδρώτα. οκ δεν είσαι πράσινος....... αγορίνα αμα όλοι αυτοί δεν περνάνε απο το κέντρο θα περνάνε απο παραδίπλα σε παραλιακές,περιφερειακούς και άλλα για να πάνε απο νότια σε βόρεια η το αντίστροφο ,ξέρεις τι θα γίνει μετά ? όλη η περιφέρεια που είναι μπορτελο θα γίνει ακόμα περισσότερο για να μπορείς εσύ να πας στην αθήνα και να χαριτολογείς ανέμελα έξω απο την βουλή. και ελληνάρα μου με τα φανταχτερά λόγια και το υφάκι δεν παρκάρω την αμαξάρα μου έξω απο το public,δεν έχω πάει ποτέ κέντρο με αμάξι πέρα απο βράδυ αργά που δεν υπάρχει ψυχή για να κόψω χιλιόμετρα και οικονομία στις βενζίνες.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 και σε κάτι άλλο που είσαι φάουλ είναι που λες για την Γερμανία που έχει πιο πολλά φωτοβολταικά......αλήθεια σοβαρά το λες αυτό ? συγκρίνεις το ρεύμα που παράγει μια χώρα 10 εκατ. με μια των 80 ? αλήθεια τώρα ? ναι να σου πω 10 άνθρωποι τρώνε περισσότερο απο σένα το ήξερες ? Λογικά εννοεί σε αναλογία με την συνολική παραγωγή...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα