NT1G Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Το άρθρο που αναπαράγεις είναι του 2004. Ακόμα και εκεί από diesel με euro 3 τα ποσοστά των μικροσωματιδίων είναι σαν ποσοστό χαμηλότερα απο το επίπεδο των βενζινοκίνητων καταλυτικών προ 2004 κατασκευασμένων. Απλά από εκεί και έπειτα όντως τα βενζινοκίνητα έχουν φτάσει σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα τις εκπομπές μικροσωματιδίων ενώ τα diesel κάπου κόλλησαν. Στην ελλάδα όμως η μεγάλη πλειοψηφία του στόλου των οχημάτων είναι βενζινοκίνητα καταλυτικά προ 2004 τα οποία ακόμα και με καταλύτες και μηχανές σε καινούργια κατάσταση εκπέμπουν περισσότερα μικροσωματίδια απο τα σημερινά diesel... Γιατί καταργείται τότε ή απόσυρση αντί να ενισχυθεί το κίνητρο του μέτρου??? Γιατί να μην απομακρυνθούν από την κυκλοφορία αυτά τα επικίνδυνα και σε nox και σε Co παλιά βενζινοκίνητα οχήματα... Γιατί επιτρέπεται η καύση άλλων στερεών καυσίμων όπως το ξύλο και το pellet για θέρμανση... Προσωπικά βγάζω χωρίς πρόβλημα κάρτα καυσαερίων και περνάω κτέο 2 suzuki με μηχανή G16b (baleno1.6-vitara1.6 του 98-99)τα οποία δεν μπορείς να καταλάβεις τι βγάζουν από καπνό ειδικά στις ψυχρές εκκινήσεις. Για αυτό άλλωστε τα diesel έχουν όρια στα PM από το 1992 ενώ τα βενζινοκίνητα άρχισαν να έχουν όρια από το 2010. Διότι είναι πιο καθαρά...
kalmik Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δεν ξέρω αν τα διάβασες αλλά για μεθάνιο λένε. Sorry το διόρθωσα. Όμως.μιλάμε για συνολική περιβαλλοντική επιβάρυνση. Είτε είναι οι ρύποι διοξειδιο του άνθρακα είτε οξείδια αζώτου είτε υδρογονάνθρακες είτε...
georgerapp Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 μαλωνετε κ δε μπορω να καταλαβω τον λογο.για το 2025;ασχετα με αυτο τα πετρελαια χρονια με χρονια μειώνουν κυβισμο προσθετοντας φιλτρα οπως dpd dpf adblue που εκμηδενιζουν τους ρυπους.το ποιο βλαπτει περισσοτερο δε θα το κρινω εγω αλλα αλλοι,επισης το θεμα στην ελλαδα τουλαχιστον αλλα κ αλλου φανταζομαι δεν ειναι τα ι.χ αυτοκινητα κ μαλιστα τα καινουργια αλλα τα επαγγελματικα κ βαρεα οχηματα ειδικα τα μ.μ.μ.εαν το χρεωκοπημενο κρατος δεν κανει ελκυστικη την αγορα ενως νεου οχηματος στους επαγγ η αθηνα παντα βρωμικη θα ειναι. κ για το τελος το πετρελαιο δεν αναφλεγετε κανει εκρηξη απο την πιεση με αποτελεσμα τεραστια ροπη για τα κυβικα του ικανή να δωσει κινηση σε ολα τα θηρια εκει εξω,τωρα αν νομιζετε με καποιον μαγικο τροπο η βενζινη το υγραεριο η κ οι μπαταριες θα δωσουν κινηση κ αυτονομια σε ολα τα φορτηγα αυταπατάστε.τα αργα σασμαν διαφορικα θελουν βαρια βολλαν κ ντιζελ κ οχι γκαν γκαν κ κολο φιλιστρινι. οι μοτοσυκλετες γιατι καινε τον πατο τους για το μεγεθος κ το βαρος τους σαν ενα χιλιαρι αυτοκινητο;γιατι δεν εχουν βολλαν που ουσιαστικα αποθηκευει δυναμη κ ροπη κ βοηθα τον κινητηρα να παραξει κινηση,ενα φορτηγο εχει ενα βολλαν οσο ζυγίζει ενας μικρος κινητηρας για αυτο κ εχουν μικρη καταναλωση για το τεραστιο μεγεθος κ φορτιο,ε βαλτε την βενζινη να το γυρισει.
Agony Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Να μου δώσουν τα λεφτά που έδωσα για το diesel άλλος θα είμαι παράνομος για τον αιώνα το απαντα....
oldnew Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Εσείς που ειστε αναφανδον εναντίον του πετρελαίου , μιας και η υγεία προηγείται : Φαντάζομαι την επόμενη μερα, θα καιτε καταλυτικη βενζίνη στον καυστηρα της πολυκατοικίας . Δεν έχει καν τα φίλτρα των 3000ε ο καυστηρας πετρέλαιου και βγαζει τα κερατα του στην ατμόσφαιρα . . Τι οχι? 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Φαντάζομαι την επόμενη μερα, θα καιτε καταλυτικη βενζίνη στον καυστηρα της πολυκατοικίας . Δεν έχει καν τα φίλτρα των 3000ε ο καυστηρας πετρέλαιου και βγαζει τα κερατα του στην ατμόσφαιρα . . Τι οχι? Πέρα από αυτό κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι από το 2020 και μετά θα επιτρέπονται μόνο λέβητες συμπύκνωσης για πετρέλαιο, αλλά δεν είναι και σίγουρος...
JohnTehGreek Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 δεν σου είπε αύριο θα το βάλεις στον πάτο σου,σου είπε το 2025 δηλαδή αν εσύ το πήρες τώρα αμέσως θα έχεις κάνει την απόσβεση σου μια χαρά,αλλιώς αν δεν κάνεις απόσβεση σε μια δεκαετία κάνεις τόσο λίγα χιλιόμετρα που δεν αξίζει καν το diesel. σοβαρά ? και τόσος κόσμος που πάει στις δουλειές του και μένει μακριά απο μετρό η η δουλειά του είναι στου εξαποδω την μάνα τι να κάνει ? σιγά μην σε ρωτήσει ο κόσμος τι το θέλει το αμάξι του,αν εσύ είσαι περιβαντολόγος και πράσινος τράβα στην επαρχεία με τα κατσίκια και τα γίδια δεν θα αλλάξεις την αθήνα εσύ επειδή έτσι σου αρέσει εσένα και θα ξεβολέψεις τους πάντες. Δεν είπα κάτι τέτοιο. Όπως επίσης μόνο πράσινο δεν με λες. Τι ταμπέλες να τις κρατάς για τον εαυτό σου. Επίσης αυτό που λέω είναι να μετατραπούν κεντρικές περιοχές που γίνεται της πουτ@ν@ς κάθε μέρα χωρίς να υπάρχει λόγος δεν είπα να μετατραπεί όλη η Αθήνα. Ελληνάρα μου δεν χρειάζεται να παρκάρεις την αμαξάρα σου μπροστά από το Public στο σύνταγμα για να ψωνίσεις ότι θες μην τυχών και χάσεις καμιά σταγόνα ιδρώτα.
yiannis_1 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Πέρα από αυτό κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι από το 2020 και μετά θα επιτρέπονται μόνο λέβητες συμπύκνωσης για πετρέλαιο, αλλά δεν είναι και σίγουρος... Και τι θα μπουν μες σε σπίτια να ελέγξουν? Χλωμό...
oldnew Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Και τι θα μπουν μες σε σπίτια να ελέγξουν? Χλωμό... Αν ειναι να πάρουν λεφτά στην Ελλάδα, τιποτα δεν είναι χλωμο.. Φαντάζομαι παλαιότερα αμα σου λεγανε οτι θα πληρωνες ενοικιο/χαρατσι για το σπίτι που πληρωσες και είναι δικο σου, θα έλεγες κατι περισσότερο απο χλωμο ε?..
ΝΙΚΟΛΑΣΝΙΚΟΛΑΟΥ Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Ναι γιατί το παραπάνω γίνεται για την ρύπανση και μόνο... όταν η Diesel πουλιέται τελευταία στα βενζινάδικα με 1.10€ το πολύ το λίτρο.. βάλε και το πρόστιμο. Πάλι θα τα οικονομήσουν. με τους παραβάτες να καλούνται να πληρώσουν πρόστιμο €5000. Αν όντως ήθελαν να κάνουν κάτι για τη ρύπανση θα κοιτούσαν να παράγουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να τα προωθήσουν σίγα σιγά στην αγορά ώστε να σταματήσουν σταδιακά τα αυτοκίνητα που καίνε είτε πετρέλαιο είτε βενζίνη. Δεν σκεφτεσται οτι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα δεν εχουν ουτε προκειται αυτονομια για πολλα χιλιομετρα φυγε απο μονεμβασια πχ και πηγαινε ορεστιαδα δε θα φτασεις ποτε εκτος αν καθε 200 χιλιομετρα ψαχνεις πριζα και να περιμενεις 2 ωρες μινιμουμ να φορτισει να συνεχισεις οποτε κινητηρα ΜΕΚ θα εχει οπωσδηποτε,και ξεχνατε το κοστος αντικαταστασης των μπαταριων που μια 3000χιλιαρα θα την θες στο μινιμουμ για αντικατασταση και χωρια στα τρακαρισματα που ημαστε πρωταθλητες ενα κρακ να παθουν αντε αλλαξετη,ΟΤΑΝ μπορεσουν να βγαλουν μπαταρια μικρη σε ογκο και με μεγαλη χωρητικοτητα να αντεχει να δουλευει κινητηρα,υαλοκαθαριστηρες,καλοριφερ,κλιματισμο,φωτα,ραδιο,σιντι,ηλεκτρικα παραθυρα και φορτιση 5 λεπτων για 500 χλμ τουλαχιστον ναι τοτε να μιλησουμε για ηλεκτρικα αυτοκινητα.
Desmotis Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 να προτείνω κάτι; Ας διοργανώσουμε έναν αγώνα κατς ανάμεσα σε δυο ομάδες, τα "ντιζελάκια" και τα "γκασολινάκια" κι ο νικητής να πάρει ως έπαθλο τη ζώνη του πρωταθλητή στην αρένα του περιβάλλοντος. και όλοι στο γήπεδο να βήχουν με φλέμματα...(μιαμ)
mmike2503 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Ναι και να γεμίσουμε απόβλητα από τις μπαταρίες και να καίμε περισσότερο λιγνίτη Μία χαρά είναι η βενζίνη με τα euro-κατι, τα υπόλοιπα είναι χειρότερα στην ουσία Κάτι τέτοιες εμπεριστατωμένες απόψεις διαβάζω και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι εδώ μέσα. Φίλτατε η ανακύκλωση στοιχείων έχει κάνει τερατώδη άλματα τα τελευταία χρόνια. Δεν ξέρω αν έχεις προσέξει γύρω σου αλλά έχει γεμίσει ο τόπος κάδους της ΑΦΗΣ. Και ναι ξέρω πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν κινούνται με ΑΑ, απλά το λέω σαν παράδειγμα. Αλλά όχι. Φαντάζομαι κάτι πρέπει να ξέρεις παραπάνω από τον Elon που κατασκευάζει το μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών στον κόσμο και το έχει κάνει προσωπικό στοίχημα για τον ίδιο. Και μάλλον κάτι παραπάνω ξέρεις και από την ενεργειακή πολιτική των ΗΠΑ που τον στηρίζει. Και ενώ επί δεκαετίες ήθελε να ελέγχει με πολέμους και άλλα μέσα (λέγε με δολάριο) την παραγωγή πετρελαίου παγκοσμίως τώρα αναπτύσσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα σαν τρελή και έπεσε με τα μούτρα στο fracking για να αξιοποιήσει το δικό της φυσικό αέριο... Όσο για τον λιγνίτη δεν μας φταίει κανένας μα κανένας άλλος για την κατάντια που έχουμε. Δεν ξέρω αν το γνωρίζεις αλλά η Γερμανία παράγει περισσότερο ρεύμα από φωτοβολταϊκά από εμάς... Εμείς έχουμε περίπου 2000-2500 ώρες ηλιοφάνεια το χρόνο και οι γερμανοί το πολύ 1800... Για να μην αρχίσω να μιλάω για αιολικά πάρκα. Αν τις καλές εποχές δεν κάναμε τα δάνεια Cayenne και ζειμπέκικα και είχαμε εθνική πολιτική σε θέματα ενέργειας ίσως να μην είχαμε σήμερα αυτά τα χάλια. Και όχι η βενζίνη με τα Euro κάτι που λές δεν είναι μια χαρά. Τα αποτελέσματα τα είδες. Οι εταιρίες δυσκολεύονται τόσο να πιάσουν τους στόχους εκπομπών που προτιμούν να παρανομήσουν (Volkswagen). Για χρόνια μιλούσαν όλοι για το θαύμα της μηχανικής που βγάζανε όλο και πιο μικρούς κινητήρες με μεγάλη ιπποδύναμη και τούρμπο. Και πάλι τα αποτελέσματα τα είδαμε. Ξαφνικά όλες οι εταιρίες από φέτος είπανε τέλος τα μικρά μοτέρ. Μα όλες. Στη διετία όλα βγάζουν προβλήματα, όλα καίνε λάδια, όλα κάτι παθαίνουν. Και όταν λες ότι η βενζίνη είναι μια χαρά να φανταστώ στο μυαλό σου έχεις μόνο τις εκπομπές που βγάζει το δικό σου αυτοκίνητο όταν καίει 1 λίτρο βενζίνη? Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πολύ σωστά σκέφτηκες την αρχική παραγωγή ενέργειας από τον λιγνίτη. Στα βενζινοκίνητα γιατί δεν κάνεις το ίδιο? Η διαδικασία της εξόρυξης, μεταφοράς, διύλισης και τελικής διάθεσης πετρελαίου και κατ'επέκταση της βενζίνης είναι από τις πιο ενεργοβόρες και ρυπογόνες που υπάρχουν.
mmike2503 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Εδώ η βλακεία του έλληνα στο μεγαλείο της. Όλοι απο αυτούς που υποστηρίζουν την επαναπαγόρευση, αναμασώντας στην ουσία την έτοιμη μαγειρεμένη άποψη των περιοδικών του χώρου, θεωρούν ότι ο κάθε χρήστης Diesel θα συμπεριφερθεί λωποδύτικα μετά τα χρόνια που κρατάει το φίλτρο. Δηλαδή απλά σαν ταξιτζής και απλά θα το βγάλει εκτός... Φίλε δεν θέλω να σε πικράνω αλλά παρακολουθώ κάτι σελίδες βελτιωτών στο fb όπου πάνε ιδιοκτήτες diesel (και ταξί και ιχ) και απενεργοποιούν τα dpf κατά δεκάδες και το διαφημίζουν κιόλας... "Τέλος στα προβλήματα, το αμάξι πετάει, μπράβο παιδιά πολύ καλή δουλειά" και άλλα τέτοια ωραία.
NT1G Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δεν σκεφτεσται οτι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα δεν εχουν ουτε προκειται αυτονομια για πολλα χιλιομετρα φυγε απο μονεμβασια πχ και πηγαινε ορεστιαδα δε θα φτασεις ποτε εκτος αν καθε 200 χιλιομετρα ψαχνεις πριζα και να περιμενεις 2 ωρες μινιμουμ ... Καθημερινό σενάριο χρήσης ενός αυτοκινήτου...
Vosinakis Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Ντρεπομαι που το λεω αλλα δεν εχω ιδεα απο ντιζελ..παω να κανω unsubscribe..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα