NikosKallithea Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Πάλι παίζουν με τις τσέπες του καταναλωτή, έχουν καταντήσει αηδία
labakis Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Ναι και να γεμίσουμε απόβλητα από τις μπαταρίες και να καίμε περισσότερο λιγνίτη Μία χαρά είναι η βενζίνη με τα euro-κατι, τα υπόλοιπα είναι χειρότερα στην ουσία σωστά η κατασκευή και την απόρριψη των μπαταριών αυτών είναι αρκετά ρυπογόνες διαδικασίες όπως και η αγορά καινούργιων μπαταριών στο όχημα έχει ένα υψηλό κόστος ,νομιζω θέλουν ανανέωση κάθε 7 χρόνια και η αξίας τους είναι πάνω απο 5.000 ευρω
Ntinaras Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Πάλι παίζουν με τις τσέπες του καταναλωτή, έχουν καταντήσει αηδία προτιμας γεματη τσεπη και καρκινο?
oldnew Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Αν τα ντιζελ παράγουν καποιους ρυπους παραπάνω απο τα βενζινοκινητα, τοτε να μη δίνουν κινητρα να παρει ντιζελ ο κοσμος.. Οταν περιμένεις να πουληθούν 500χ ντιζελ για να "ανακάλυψεις" οτι εκπέμπουν ΚΑΠΟΙΟΥΣ ρυπους παραπάνω απ τα βενζινοκινητα τοτε: α) περιμενε μεχρι να τα πετάξουν αυτοι που τα αγορασαν επειδη εσυ τους κατευθυνες εκει, ή β) δωσε κινητρα να τα κατάργησουν. Πρακτικά δωστους αντίστοιχο αυτοκίνητο με βενζίνη τσαμπα.. Ολα τα αλλα ειναι για να κοροιδευομαστε με σκοπο να φορολογησουν για να εισπράξουν. Τα ιδια κανανε και με τα 1800αρια βενζίνης που δωσαν κινητρα και μετα τους ξεσκισανε ανεβάζοντας τέλη κλπ. Τα ηλεκτρικά δεν είναι λυση. Ειναι ακομα ποιο ρυπογονο να παράγει μπαταρίες σε τοσο μεγάλες ποσότητες. Ο Ελον μασκ κατασκεύασε το μεγαλύτερο εργοστάσιο κατασκευής μπαταριων στον πλανήτη για τα απειροελάχιστα σε σχεση με το συνολο, αυτοκίνητα που πουλάει. Παραγει μονο του τοσες μπαταρίες, οσες ολα τα υπολοιπα εργοστάσια του κοσμου. Οταν οι μπαταρίες ειδικά τελειώσουν για ανακύκλωση θες αστρονομικά κοστη, αλλιως θα επιφέρεις απίστευτη ρυπανση (το οποιο και θα γίνει φυσικά γιατι το κέρδος πανω απο ολα). Η μονη λυση ειναι το υδρογόνο και αυτο υπο την προϋπόθεση οτι δεν θα μολυνεις πολυ για να το παραγεις. Και μια προφητεία : Στο ελαδισταν αυτο που θα κανουν ειναι να βαζουν συνεχως φορους στο πετρέλαιο κινησης μεχρι που θα το φτασουν εντελώς ασυμφορο και αρκετα πανω απο την τιμη της βενζίνης (στη Ρουμανία το ντιζελ κανει πανω απ την βενζίνη ηδη), Ο στοχος αποκλειστικά για να εισπράξουν. 2
satyllas Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δεν ξέρω αν το πρόσεξες,αλλά το άρθρο δεν μιλάει μόνο για την Ελλάδα αλλά και για άλλες χώρες που θα απαγορεύσουν τα diesel οχήματα...Δεν μιλάει για την Ελλάδα το άρθρο αλλά για την Αθήνα. στην ελλαδα όμως μια χαρά απαγορεύονταν μέχρι πρόσφατα δεν έπρεπε ποτε να γίνουν νόμιμα, έγιναν μπας και ζμπρωξουν λίγο τις πωλήσεις των αντιπροσωπειών όλοι οι νόμοι χάρες σε συγκεκριμένες ομάδες είναι, μέχρι να σκάσουν οι έξω και να μας βάλουν ολους να πληρώνουμε αυτούς τους λογαριασμούς φίλε μου εγώ είμαι κάθετα αντίθετος κατά του ντιζελ από πάντα, απλά με ενοχλεί ο εμπαιγμός του κόσμου και το πότε έτσι ποτε αλλιώς που είναι κανόνας για τη χώρα μας δεκαετίες τώρα δεν έπρεπε ποτέ να γίνει νόμιμο.- όχι να γίνει για να ξεγίνειΣτην Ελλάδα πάντα επιτρέπονταν. Στην Αθήνα απαγορευόταν μέχρι πρόσφατα. Οι περισσότεροι τα έχετε μπερδέψει λίγο.
kifinas Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Και στην Θεσσαλονίκη απαγορευόταν. Οι πωλήσεις στην Ελλάδα εκτοξεύθηκαν από την απελευθέρωση σε αυτές τις δυο πόλεις. Πολιτικά παίχτηκε το ίδιο παιχνίδι σε πολλές χώρες. Δόθηκαν κίνητρα για την αγορά Diesel και τώρα θα γίνουν συνώνυμα του καρκίνου. 1
Ntinaras Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Και στην Θεσσαλονίκη απαγορευόταν. Οι πωλήσεις στην Ελλάδα εκτοξεύθηκαν από την απελευθέρωση σε αυτές τις δυο πόλεις. Πολιτικά παίχτηκε το ίδιο παιχνίδι σε πολλές χώρες. Δόθηκαν κίνητρα για την αγορά Diesel και τώρα θα γίνουν συνώνυμα του καρκίνου. φυσικα, ηταν για να πουλησει η γερμανια τα χρεπια της. Δεν ειναι τυχαιο οτι η απαγορευση εφυγε μετα απο την επισκεψη της μερκελ στην αθηνα.
spyrosrotary Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Οι diesel κινητήρες είναι γνωστό εδώ και χρόνια ότι επιβαρύνουν το περιβάλλον και μαζί και την ανθρώπινη υγεία. Το λάθος ήταν που ξεκίνησαν να επιτρέπουν την κυκλοφορία τους στην Αθήνα. Οποιος έχει όρεξη ας κάτσει να διαβάσει το παρακάτω κείμενο που μιλάει με μεγαλύτερη λεπτομέρεια για τους diesel και τα σωματίδια pm. https://www.google.gr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.el.teithe.gr/old/setup/board/files/%257BA6E63649-8352-4DE2-BA61-55CF898D81A3%257D_GP%2520Diesel%2520Report%25202004.pdf&ved=0ahUKEwjW9K2FqN3QAhUDM5oKHe26DH0QFgg0MAI&usg=AFQjCNGdEO87-gJKIvREcAtiGXaVqR3SRg&sig2=-4BA0xH6qpQsSRT09_6JFw 1
Peleus17 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Αυτούς τους μάρανε τους εληναραδες τώρα. Το Diesel.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 φυσικα, ηταν για να πουλησει η γερμανια τα χρεπια της. Δεν ειναι τυχαιο οτι η απαγορευση εφυγε μετα απο την επισκεψη της μερκελ στην αθηνα. Καλά και Γαλλικά έχουν πουληθεί πολλά.
NT1G Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 ...το καθαρότερο καύσιμο είναι το υδρογόνο. ούτε καν το φυσικό αέριο (έχει ρύπους, είναι και επικίνδυνο για αποθήκευση), ... Ενώ το υδρογόνο, από τα πιο ασφαλή αέρια... The flammability limits based on the volume percent of hydrogen in air at 14.7 psia (1 atm, 101 kPa) are 4 and 75. Methane: 5 - 15. 1
gousias Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Έτσι τα νομιμοποίησαν χωρίς να πρέπει ώστε να τρέξουν να πάρουν όσοι πήραν και σε λίγα χρόνια θα τους πουν να τα βάλουν στο πάτο τους. Αυτή η σταθερότητα των ελληνικών νόμων είναι που θα μας πάει μπροστά.. Γιατί πάνω από όλα, μελετούμε σε βάθος και λαμβάνουμε αποφάσεις με γνώμονα... τον "αγνώμονα"!!! Α και δεν υπάρχει άλλο πιο μπροστά να πάμε για όλα τα θέματα, όχι μόνο αυτό, που θα μπορούσα να το δεχτώ, μου έκανε εντύπωση όταν το παρουσίαζαν ως κάποτε επωφελιμότερο στην ρύπανση έναντι της βενζίνης, όχι Γιάννης, Γιαννάκης, (ως κοινωνία, λαός, κράτος)... είμαστε στο τέρμα (εξαρτάται από που και προς τα που κοιτάμε βέβαια) ! Κρίμα τον ήλιο που έχουμε!
JohnTehGreek Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Στην Αθήνα η κατάσταση δεν παλεύεται. Κανονικά θα έπρεπε το κέντρο (Σύνταγμα, Ομόνοια κτλ.) να μετατραπεί σε πεζόδρομο με μπόλικο πράσινο μπας και σώσουμε κάτι και αποφύγουμε την καταδίκη της τσιμεμτούπολης. Δεν χρειάζεται ο Έλληνας να πηγαίνει παντού με το αμάξι στο φινάλε φινάλε. 2
greenalex1996 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Ζω για την στιγμή που θα είμαι κέντρο Θεσσαλονίκη και όλα τα αμάξια θα είναι ηλεκτρικά 1
kalmik Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Μου φαίνεται ότι ο καθένας μιλάει με βάση τα προσωπικά του πιστεύω και εκτοξεύει αφορισμούς. Τα diesel = διάβολος για το περιβάλλον, τα ηλεκτρικά πανάκεια, τα βενζινοκινητα παλιάς τεχνολογίας κλπ. Συνολική μελέτη με επιστημονική τεκμηρίωση αλλά όταν λέμε ΣΥΝΟΛΙΚΗ το εννοούμε με κεφαλαίαα, έχετε δει; Εδώ πριν από λίγα χρόνια είχε δημοσιευθεί σοβαρή μελέτη ότι οι κλανιές των αγελάδων επιβαρύνουν τον πλανήτη με CO2 μεθάνιο και έπρεπε να κόψουμε το κρέας και τα γαλακτοκομικά. Δεν αστειεύομαι, υπήρξε... http://www.todayifoundout.com/index.php/2014/04/cow-farts-really-significantly-contribute-global-warming/ http://www.natureworldnews.com/articles/29144/20160924/california-regulate-cow-farts-causes-larger-greenhouse-effect-compared-co2.htm https://wattsupwiththat.com/2016/11/29/california-passes-a-new-climate-law-to-regulate-cow-farts/ Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2016 από kalmik 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα