Alphaleader Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Ειναι μνημειώδης η βλακεία που μας διακρίνει στον τόπο μας. Εισάγουμε πάντα regulations/νομους/κλπ τα οποία ΕΧΟΥΝ ΚΟΣΤΟΣ. Κόστος ομως το οποιο ο μέσος πολιτης δεν ειναι σε θέση να το αναλάβει, ειδικά σήμερα. Να το εισάγει το Λονδινο και η Νεα Υορκη το μέτρο το καταλαβαίνω... το να το εισάγουν το μέτρο σε καποιους που δυσκολευονται ακομα και να αλλαξουν λάστιχα, ειναι τρελο. Δεν αφορά μονο την απόφαση του Καμίνη για τα ντίζελ... αφορά και αλλα ανάλογα πράγματα. Αντι να κοιτάξουμε να είμαστε λοιπον λιγο ποιο ρεαλιστες και να διευκολύνουμε την επιβιωση του μεσου πολιτη, υπογράφουμε οτι φαντάζει κουλ στα ματια του καθε πολιτικου αρχοντα. Βεβαια ο Καμινης δεν μας είπε... θα επιδοτησει με 5-10κ την αγορά υβριδικών αμαξιων οπως κάνουν αλλες χώρες... η απλης βενζίνης θα προσθέσω εγώ? Οχι ε? Μμμμ... μισά μέτρα δλδ? Και νόμιζει δλδ πως ο καθε πολιτης θα πετάξει την περιουσία του επειδή ενα πρωι σηκώθηκε καποιος και σκέφτηκε την πράσινη ανάπτυξη. Ακριβοι στα πίτουρα... 11
Losky Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Sorry δεν ήξερα ότι ήσουν μέσα Sorry heavyrain δεν ήξερα ότι ήσουν μέσα
panoskeras Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δυστυχώς ότι νόμοι και να μπουν δεν θα αλλάξει τίποτα αν δεν αρχίζουν να εφαρμόζονται ..όταν πήγα να βγάλω κάρτα καυσαερίων όλοι γελούσαν λέγοντας οτι κανένας δεν ελέγχει...και όντως έτσι είναι .Χωρίς ελέγχους και πρόστιμα δεν γίνεται τίποτα ακόμα και οι Γερμανοί όταν έρχονται στα μέρη μας πετάνε κάτω τα σκουπίδια γιατί απλούστατα κανείς δεν θα τους βάλει πρόστιμο.. Και εμείς αναπνέουμε τον καρκίνο στις μεγάλες πόλεις και μετά αναρωτιόμαστε απο που προήλθε..Δεν έχουμε ιδέα πόσο επηρεάζει εμάς και τα παιδιά μας αυτή η μόλυνση και σκεφτόμαστε μόνο πόσα λεφτά εξοικονομούμε...Απλά αυτά να ντίζελ που κυκλοφορούν ασυντήρητα είναι για κατάσχεση όχι απλά για πρόστιμο. 5
BELL Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Μην μπερδευτε τους όρους. Είναι διαφορετική ή επίπτωση στο περιβάλλον και διαφορετική ή επίπτωση στους ανθρώπους. Τα diesel εκπεμπουν χαμηλότερους ρύπους CO άρα και χαμηλότερο αντίκτυπο στο περιβάλλον, αλλά περισσότερους ρύπους που είναι επιβλαβείς προς τον άνθρωπο NO καθώς και μικροσωματιδια. Αυτό ακριβώς θα εισαγάγουν με το EURO 7. Μαζί με το CO που υπάρχει, θα επιβάλουν μέτρηση του ΝΟ. Στο τελευταίο δεν έχουν ελπίδες τα diesel. Συνοπτικά λοιπόν diesel->χαμηλό CO,υψηλό NO και μικροσωματίδια βενζίνη->χαμηλό NO και μικροσωματίδια, υψηλό CO CO->επιβλαβές για το περιβάλλον NO->επιβλαβές προς τον άνθρωπο 3
dream21 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Τι λες βρε παιδί μου αφου το εγραψε το site http://arstechnica.com/ μιλαμε εβαλα με την μια αγγελία το corsa 1
panosveto12 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Καλά ρε παιδιά πως λέτε μερικοί ότι τα diesel δεν είναι οικονομικά. Ότι να ναι! Όλα τα επαγγελματικά αυτοκίνητα είναι diesel κλουβάκια φορτηγά λεωφορεία ταξί γιατί έχουν λιγότερη κατανάλωση και φθηνότερο καύσιμο. 1
ChrisAttart Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Απαγορευει τα diesel και μπαινω εγω με βενζινη 2λιτρο 300αλογα με ξυλωμενο τον καταλυτη ... χχααχχαχααχχα ohh the irony 3
Undertaker25 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Ζητούν την απαγόρευση των diesel-οκίνητων γιατί ρυπαίνουν αλλά την ίδια στιγμή επιτρέπουν σε όλα τα εργοστάσια και τις χαλυβουργίες να δουλεύουν με παλιά, χαλασμένα ή και καθόλου φίλτρα στις καπνοδόχους. 4
Phantom92 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Αν μέχρι το 2025 έχει πέσει αρκετά η τιμή μετατροπής σε φυσικό αέριο (όχι υγραέριο), τότε θα αρχίσουμε να γυρνάμε τα Diesel σε αυτό και problem solved. Με τα ταξί στο κέντρο τι γίνεται όμως? Όλοι hybrids ή μετατροπή σε φυσικό αέριο? Λόγω της φύσης της ανάφλεξης στους κινητήρες diesel όπου έχουμε ψεκασμό σε υψηλή πίεση για την αυτανάφλεξη του καυσίμου σε αντίθεση με την ανάφλεξη με σπινθήρα απο μπουζί στους βενζίνης και αερίου (είτε φυσικού, είτε LPG) η μετατροπή είναι ασύμφορη καθώς χρειάζεται ανακατασκευή του κινητήρα σε βαθμό που γίνεται οικονομικά ασύμφορη, παραθέτω και επεξήγηση: http://www.go-lpg.co.uk/diesel.html Με λίγα λόγια αν πρόκειται προχωρήσει τέτοια νομοθέτηση οι κάτοχοι diesel πρέπει να αρχίσουν πολύ σύντομα να τα πουλάνε, για να προλάβουν την ραγδαία απαξίωση τους όσο κάτι τέτοιο αρχίζει να γίνεται πιο ευρέως γνωστό... 1
eliask Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 A .o Kαμίνης το 2025 δεν θα υπάρχει ..... Β. H ευρωπαική ένωση σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς θα εφαρμόζει όλο και πιο χαμηλά όρια ρύπων και oi diesel κινητήρες ιδικά στα χαμηλά κυβικά κοστίζουν πολλά λεφτά για εξέλιξη .... Γ. Σε συνέχεια του Β στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες ήδη θεσπίζονται μέτρα για να στραφεί ο κόσμος προς τα ηλεκτρικά ... Αρα θα αρχίσουν σιγά σιγά να μην εμφανίζονται τόσα μοντέλα με diesel ... Δ. Επειδή εδώ είμαστε Ουγκάντα το diesel έαν απαγορευτεί θα είναι μετά από 10 χρόνια από την οδηγία της ευρωπαϊκής ένωσης ..... Δήμος μόνος του δεν μπορεί να λαβει τέτοια απόφαση .... Ε. Ας βγάλει ο καμίνης κανα πρόγραμμα αντικατάστασης των καυστήρων πετρελαίου από τις πολυκατοικίες με εναλλακτικές λύσεις που θα μολύνουν λιγότερο και θα κάνουν πολλαπλάσια οικονομία ( κάτι που μπορεί να γίνει και άμεσα) και ας αφήσει τις δηλώσεις για το 2025 ...... ο παριζιάνος ...... 1
adi32 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δεν ειναι απιθανο να το κανουν Οτι ειναι φθηνο δε συμφερει
gbras Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δεν φτανει που εισαι ασχετος τελοιος ,παραπληρφορεις κιόλας.Μαθε λοιπόν τα εξης: Οταν σε αυτοκινητο με ιπποδυναμη 120HP η κατανάλωση είναι 5 λιτρα στα 100 χλμ αυτό δεν είναι οικονομία? Οταν κανει service καθε 20.000 χλμ αλλαζεις μονο φιλτρο λαδιου και λάδια (μπουζι ta diesel δεν εχουν) αυτό δεν είναι οικονομία?Οταν με 50 ευρώ το γεμιζεις και κανεις 900 χλμ , ουτε αυτό είναι οικονομία? Και πάμε στην αγωνία σου σχετικα με την καθαριοτητα και προστασια του περιβαλλοντος. Γνωρίζεις οτι τα συχρονα diesel έχουν εκπομπες CO κάτω από τα 100 χλγ ? Ξέρεις ότι για αυτο το λόγο κυκλοφορουν ελευθερα όλες τις ημέρες στο δακτύλιο? Αρα ποιο μολύνει ? Σε όλες τις ευρωπαικες χώρες που κυκλοφορουν diesel δεκαετιες τωρα δεν νοιζονται νομιζεις για την μολυνση και τα καυσαερια? Εγω είμαι ασχετος αλλα εσυ διαβαζεις επιλεκτικα τι εχω γραψει. Αντε να στο εξηγησω γιατι δε μου αρεσουν οι κουτοπονηροι. Αν παρεις μονο το θεμα καταναλωσης τα diesel είναι φθηνοτερα από τα βενζινοκίνητα ΑΛΛΑ εχεις παραπανω κοστος κτησης τουλάχιστον 20% επιπλέον στην αγορα. Με 800 ευρω βαζεις LPG στο αυτοκινητο και εχεις ΙΔΙΑ η μικροτερη καταναλωση σε βενιζονοκινητο χωρις τα πρόβληματα που θα αναφερω όπως. Χαλασμενη αντλια καυσιμου πολύ συχνη βλαβη στα diesel τουλάχιστον 2000 ευρω κοστος. Αλλαγη φιλτρου καυσαερίων ειδικα για καποιον που κινειται μεσα στην πολη σε χαμηλες ταχύτητες με κινηση αλλα 3000 εδώ. Αυτά σιγουρα θα τα πληρωσεις τουλάχιστον μια φορα στη ζωη του αυτοκινητου. Όπως λες τα diesel είναι καθαρα λογω τον ΦΙΛΤΡΩΝ! Όταν αυτά χαλασουν και δεν τα αλλαξεις όπως κανουν συνηθως οι ταξιτζήδες βγαζουν τεραστια ΒΡΩΜΑ! Κυκλοφορεις καθολου εξω? Εχεις πεσει πισω από ταξιτζή να δεις τι βγαζει? και μιλαω ακομα και για οχήματα 5ετιας. Ετσι και γινοταν πραγματικοι ελεγχοι στο δρομο τουλάχιστον τα μισα diesel θα ειχαν ηδη αποσυρθεί και ναι το ιδιο ισχυει για τα φορτηγα αλλα δυστυχως εκει δεν υπαρχει επαρκης εναλλακτικη προς το παρον. Αρα ναι είναι φθηνο το diesel αν δεν μπορεις να σκεφτεις δυο τρια πραγματα συνδυαστικα και κοιτας μονο ποσο σου κοστιζει στην αντλια. 2
Ntinaras Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Ειναι μνημειώδης η βλακεία που μας διακρίνει στον τόπο μας. Εισάγουμε πάντα regulations/νομους/κλπ τα οποία ΕΧΟΥΝ ΚΟΣΤΟΣ. Κόστος ομως το οποιο ο μέσος πολιτης δεν ειναι σε θέση να το αναλάβει, ειδικά σήμερα. Να το εισάγει το Λονδινο και η Νεα Υορκη το μέτρο το καταλαβαίνω... το να το εισάγουν το μέτρο σε καποιους που δυσκολευονται ακομα και να αλλαξουν λάστιχα, ειναι τρελο. Δεν αφορά μονο την απόφαση του Καμίνη για τα ντίζελ... αφορά και αλλα ανάλογα πράγματα. Αντι να κοιτάξουμε να είμαστε λοιπον λιγο ποιο ρεαλιστες και να διευκολύνουμε την επιβιωση του μεσου πολιτη, υπογράφουμε οτι φαντάζει κουλ στα ματια του καθε πολιτικου αρχοντα. Βεβαια ο Καμινης δεν μας είπε... θα επιδοτησει με 5-10κ την αγορά υβριδικών αμαξιων οπως κάνουν αλλες χώρες... η απλης βενζίνης θα προσθέσω εγώ? Οχι ε? Μμμμ... μισά μέτρα δλδ? Και νόμιζει δλδ πως ο καθε πολιτης θα πετάξει την περιουσία του επειδή ενα πρωι σηκώθηκε καποιος και σκέφτηκε την πράσινη ανάπτυξη. Ακριβοι στα πίτουρα... δηλαδη θεωρεις πιο σημαντικο το χρημα απο την υγεια?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Λόγω της φύσης της ανάφλεξης στους κινητήρες diesel όπου έχουμε ψεκασμό σε υψηλή πίεση για την αυτανάφλεξη του καυσίμου σε αντίθεση με την ανάφλεξη με σπινθήρα απο μπουζί στους βενζίνης και αερίου (είτε φυσικού, είτε LPG) η μετατροπή είναι ασύμφορη καθώς χρειάζεται ανακατασκευή του κινητήρα σε βαθμό που γίνεται οικονομικά ασύμφορη, παραθέτω και επεξήγηση: http://www.go-lpg.co.uk/diesel.html Γι' αυτό είπα ΑΝ έχει πέσει αρκετά η τιμή... Με λίγα λόγια αν πρόκειται προχωρήσει τέτοια νομοθέτηση οι κάτοχοι diesel πρέπει να αρχίσουν πολύ σύντομα να τα πουλάνε, για να προλάβουν την ραγδαία απαξίωση τους όσο κάτι τέτοιο αρχίζει να γίνεται πιο ευρέως γνωστό... Αν και έχω diesel δεν σκάω ιδιαίτερα. Μέχρι το 2025 δεν ξέρεις αν τελικά το υλοποιήσουν ή αν δεν φάει καμιά αναβολή. Στη χειρότερη το 25 θα έχει γίνει 13 ετών το αμάξι, σε καλύτερη περίπτωση αναβολής θα έχει πάει 15-16 και θα έχει φάει αλλαγή έτσι κι αλλιώς... Ε. Ας βγάλει ο καμίνης κανα πρόγραμμα αντικατάστασης των καυστήρων πετρελαίου από τις πολυκατοικίες με εναλλακτικές λύσεις που θα μολύνουν λιγότερο και θα κάνουν πολλαπλάσια οικονομία ( κάτι που μπορεί να γίνει και άμεσα) και ας αφήσει τις δηλώσεις για το 2025 ...... ο παριζιάνος ...... Ας πήγαινε και παντού στο λεκανοπέδιο το Φυσικό Αέριο, καλά θα ήταν...
badbad Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε εδώ μέσα. Η νομοθεσία άσχετα αν το αυτοκίνητο είναι diesel η βενζίνη κατηγοριοποιει τα αυτοκίνητα με βάση την εκπομπή ρύπων. Euro 1-2-3-4-5 Όπως είναι φυσικό κάθε επόμενη γενιά είναι πιο φιλική στο περιβάλλον. Το πρόβλημα όμως εντοπίζεται στην κακή συντήρηση των οχημάτων ανεξάρτητα το καύσιμο που χρησιμοποιούν. Ένα αυτοκίνητο euro 5 που ο κάτοχος του έχει περάσει ακαυστη βενζίνη από τον καταλυτη, είτε γιατί το εσπρωξε για να πάρει μπρος είτε γιατί έκανε πολλές αποτυχημένες μιζιες, τότε έχει ένα κατεστραμενο καταλυτη και ένα φοβερά ρυπογωνο αυτοκίνητο. Στην Ελλάδα μάλιστα που οι ελέγχοι είναι περιορισμενοι, και ο κάθε ένας κάνει ότι γουστάρει, τα όρια μόλυνσης εντός αστικής ζώνης ξεπερνούν τα επιτρεπτα με τα επακολουθα για την δημόσια υγεία. Αν σε όλα αυτά προσθέσεις ειδικά το χειμώνα το δηλητηριωδες κοκτέιλ της αιθαλομιχλης από την καύση κάθε λογής ακαταλληλου ξύλου, τότε καταλαβαίνει κάνεις πως το κράτος θα έπρεπε να νομοθετησει εχθές μέτρα για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Βούληση δεν υπάρχει καθώς το μικροπολιτικο κόστος είναι υπεράνω κάθε δημόσιας υγείας και αυτό είναι σε διεθνές επίπεδο 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα