Προς το περιεχόμενο

Αθήνα, Παρίσι και Μαδρίτη θα απαγορεύσουν τα αυτοκίνητα diesel μέχρι το 2025


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

...Τα diesel ουτε οικονομικα είναι,  ουτε καθαρα, λαμβανοντας ολες τις παραμέτρους υποψην. Ποτε δεν ηταν και ποτε δεν θα γινουν.

 

Για αυτό άλλωστε όλα τα φορτηγά είναι με βενζίνη, oh wait.. :rolleyes:

  • Like 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 152
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

 Τα diesel ουτε οικονομικα είναι,  ουτε καθαρα [...] Ποτε δεν ηταν και ποτε δεν θα γινουν.

Νομιζα πως καινε λιγοτερο σε σχεση με ενα βενζινοκινητο. Σιγουρα κανουν παραπανω θορυβο και "τρεμουν" ακομα και σε πιο καινουργια αμαξια αλλα νομιζα οτι το μεγαλο τους ++ ειναι η τρομερα χαμηλοτερη καταναλωση που εχουν

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ετσι ειναι. Δεν επρεπε ποτε να νομιμοποιηθουν τα diesel. Αντι να προωθησουν το φυσικο αεριο.Τωρα τρωμε καθε μερα τον μαυρο καπνο , κυριως απο τα ταξι, γιατι κανενας δεν δινει λεφτα να αλλαξει τα φιλτρα του. Τα diesel ουτε οικονομικα είναι,  ουτε καθαρα, λαμβανοντας ολες τις παραμέτρους υποψην. Ποτε δεν ηταν και ποτε δεν θα γινουν.

Αν μέχρι το 2025 έχει πέσει αρκετά η τιμή μετατροπής σε φυσικό αέριο (όχι υγραέριο), τότε θα αρχίσουμε να γυρνάμε τα Diesel σε αυτό και problem solved. :P

 

 

Με τα ταξί στο κέντρο τι γίνεται όμως? Όλοι hybrids ή μετατροπή σε φυσικό αέριο? :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τα diesel τώρα τα καταλάβανε; το πραγματικά μεγάλο πρόβλημα με τα diesel είναι η συντήρησή τους. εφόσον δεν συντηρείς σωστά ένα diesel κάτσε δες τι μαυρίλα βγαίνει από πίσω. αυτό φαίνεται και από τα ταξί και από τα λεωφορεία κυρίως που κάνουν πολλά χιλιόμετρα αλλά κανένας δεν ασχολείται με το πόσους ρύπους εκπέμπουν. αυτήν την κακόμοιρη την κάρτα καυσαεριών τι στο καλό τι βγάζουμε; κανονικά θα έπρεπε οι ρύποι της κάρτας να καταχωρούνται και βάση μοντέλου να βλέπουμε εάν είσαι πάνω από αυτό που δίνει η αντιπροσωπεία.εάν είσαι πάνω, τότε πληρώνεις. εάν πολλά αυτοκίνητα της ίδιας αντιπροσωπείας βγαίνουν εκτός των μετρήσεων που η ίδια αντιπροσωπεία δίνει, τότε καλείς την αντιπροσωπεία και ζητάς εξηγήσεις. 

θέλει χρόνο, αλλά έτσι μόνο καθαρίζεις την πόλη από τις εκπομπές καυσαερίων

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Μιλάμε για IX ή και για ταξί;;;

Τα άρθρα σε διάφορα sites λένε για αυτοκίνητα + φορτηγά, οπότε υποθέτω τα πάντα όλα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοεις? ειμαι ασχετος.

 

Σοβαρα μιλαω..

ένα 1500αρι diesel όπως ένα clio πχ δεν καίει για κανένα λόγο (πραγματικά κανένα όμως)  πάνω από 5.5 λίτρα στα 100χλμ με πολύ πιο φθηνό από τη βενζίνη καύσιμο

 

κανένα αυτοκίνητο με γύρω στα 100 άλογα ή ανάλογα κυβικά βενζίνης δε μπορεί να κινηθεί πιο φθηνά 

 

η διαφορά είναι χαώδης σε κάθε κατηγορία, για αυτό άλλωστε σε πολλές χώρες τα τιμούν δεκαετίες τώρα

 

βασικά μόνο στις ηπα τα σιχαίνονται

 

αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν είναι βρώμικα, άσχετα αν έχουν λίγο co2 που με βάση αυτό πολλά έχουν και μηδενικό σήμα (ειρωνία) 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και όσοι αγόρασαν πετρελαιοκίνητο θα το βάλουν στον πάτο τους? Η θα πληρώσουν αλλά 3 χιλιάρικα για μετατροπή. Στην καλύτερη περίπτωση η θα πάνε για αλλαγή κινητήρα. Όμορφα πράγματα...

 

Όλα γίνονται για να τα κονομάνε οι εταιρίες βενζίνης και το κράτος. 

 

Αν τους ένοιαζε η ρύπανση θα έκλειναν κανένα εργοστάσιο ή θα έριχναν την τιμή του πετρελαίου θέρμανσης να μην καίει ξύλα ο κόσμος για να ζεσταθεί.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοεις? ειμαι ασχετος.

 

Σοβαρα μιλαω..

 

Οτι τα diesel είναι λίγο πολύ, πιο οικονομικά από την βενζίνη σαν κατανάλωση καυσίμου ειδικά όσο αυξάνουν τα κυβικά, για αυτό χρησιμοποιούνται σε μεγάλους κινητήρες, φορτηγά, πλοία κ.τ.λ.

Τώρα αν μιλάμε για 1-1,5 λίτρα πιθανόν να μην είναι τόσο μεγάλη η διαφορά αλλά και πάλι υπάρχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Και όσοι αγόρασαν πετρελαιοκίνητο θα το βάλουν στον πάτο τους? Η θα πληρώσουν αλλά 3 χιλιάρικα για μετατροπή. Στην καλύτερη περίπτωση η θα πάνε για αλλαγή κινητήρα. Όμορφα πράγματα...

 

Όλα γίνονται για να τα κονομάνε οι εταιρίες βενζίνης και το κράτος. 

 

Αν τους ένοιαζε η ρύπανση θα έκλειναν κανένα εργοστάσιο ή θα έριχναν την τιμή του πετρελαίου θέρμανσης να μην καίει ξύλα ο κόσμος για να ζεσταθεί.

Κάνα εργοστάσιο στο κέντρο της Αθήνας? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και η τιμή είναι πολύ πιο χαμηλή, οπότε και στο 1.5 λίτρο άμα αγοράζεις 30-40 λεπτά κάτω έχεις μία αισθητή διαφορά ειδικά αν κάνεις πολλά χλμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...