Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα επιβαρύνουν πολύ περισσότερο την ατμόσφαιρα εν συγκρίσει με τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, με αρκετές ευρωπαϊκές πόλεις να είναι έτοιμες να προχωρήσουν στην πλήρη απαγόρευση κυκλοφορίας τους.

Έτσι στην Πόλη του Μεξικό, και στο συνέδριο C40, ο δήμαρχος της πόλης μαζί με τους δημάρχους της Μαδρίτης, του Παρισιού αλλά και της Αθήνας, ανακοίνωσαν ότι έως το 2025 θα απαγορευτεί πλήρως η κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων εντός των πόλεων τους. Αν και για χρόνια, η προώθηση των diesel αυτοκινήτων στηρίζονταν στη μειωμένη εκπομπή διοξείδιου του άνθρακα (CO2), τελευταίες έρευνες καταδεικνύουν ότι σε θερμοκρασία κάτω των 18 βαθμών κελσίου εκπέμπουν υπερβολικό αριθμό οξειδίων του αζώτου αλλά και μεγάλο αριθμό αιωρούμενων σωματιδιών. Τα τελευταία, εισέρχονται στο αναπνευστικό σύστημα του ανθρώπου, προκαλώντας πολύ σοβαρά προβλήματα υγείας, με τα δεδομένα να δείχνουν ότι ο μολυσμένος αέρας ευθύνεται παγκοσμίως για 10 εκατομμύρια θανάτους ετησίως.

 

Η ραγδαία αύξηση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων εντός των πόλεων είναι ένας ακόμη λόγος για την επιδείνωση του προβλήματος, με πόλεις όπως το Παρίσι και το Τόκιο να έχουν από καιρό πάρει διάφορα μέτρα. Συγκεκριμένα από τις αρχές του χρόνου, στο Παρίσι απαγορεύονται τις καθημερινές ημέρες η κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης αυτοκινήτων που έχουν κατασκευαστεί πριν το 1997 αλλά και δικύκλων που κυκλοφόρησαν πριν το 2000. Αντίστοιχα το Τόκιο έχει απαγορεύσει όλα τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα από τους δρόμους του ήδη από τo 2000, με τους παραβάτες να καλούνται να πληρώσουν πρόστιμο €5000.

 

Link.png Site: ArsTechnica

  • Απαντ. 152
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έτσι τα νομιμοποίησαν χωρίς να πρέπει ώστε να τρέξουν να πάρουν όσοι πήραν και σε λίγα χρόνια θα τους πουν να τα βάλουν στο πάτο τους.

 

Αυτή η σταθερότητα των ελληνικών νόμων είναι που θα μας πάει μπροστά..

Δεν ξέρω αν το πρόσεξες,αλλά το άρθρο δεν μιλάει μόνο για την Ελλάδα αλλά και για άλλες χώρες που θα απαγορεύσουν τα diesel οχήματα...

Επεξ/σία από Liako25
  • Like 24
Δημοσ.

Ναι και να γεμίσουμε απόβλητα από τις μπαταρίες και να καίμε περισσότερο λιγνίτη

 

Μία χαρά είναι η βενζίνη με τα euro-κατι, τα υπόλοιπα είναι χειρότερα στην ουσία

  • Like 6
Δημοσ.

Ναι γιατί το παραπάνω γίνεται για την ρύπανση και μόνο... όταν η Diesel πουλιέται τελευταία στα βενζινάδικα με 1.10€ το πολύ το λίτρο.. βάλε και το πρόστιμο. Πάλι θα τα οικονομήσουν. 

 

με τους παραβάτες να καλούνται να πληρώσουν πρόστιμο €5000.

 

Αν όντως ήθελαν να κάνουν κάτι για τη ρύπανση θα κοιτούσαν να παράγουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να τα προωθήσουν σίγα σιγά στην αγορά ώστε να σταματήσουν σταδιακά τα αυτοκίνητα που καίνε είτε πετρέλαιο είτε βενζίνη.

Δημοσ.

Διαβασες το αρθρο; Μιλαει ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ για τις επιπτωσεις στην υγεια και το περιβαλλον οι οποιες ειναι πολυ σοβαρες... τωρα πως εσυ καταφερες και το απεδωσες στους ελληνικους νομους , μονο εσυ ξερεις....

  • Like 20
Δημοσ.

Μάλλον για αστειότητες μιλάμε. Η κίνηση με οποιοδήποτε καύσιμο είναι θέμα μητροπολιτικού σχεδιασμού και όχι ευκαιριακών δηλώσεων δημάρχων τύπου Καμίνη που βρήκε ευκαιρία να κάνει πολιτική. Τι θα γίνει θα σταματάνε τα diesel στα όρια του δήμου Αθήνας και θα ξεκινάνε στο δήμο Ν.Ιωνίας; Ας κοιτάξει να ξεβρωμίσει λίγο το κέντρο και ας σιωπά γιατί τίποτε δεν έχει καταφέρει.

  • Like 7
Δημοσ.

 

 

Αντίστοιχα το Τόκιο έχει απαγορεύσει όλα τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα από τους δρόμους του ήδη από τo 2000, με τους παραβάτες να καλούνται να πληρώσουν πρόστιμο €5000.

Μηπως δεν καταλαβα κατι καλα ή δεν εγινε καλα η μεταφραση?

Στο τοκυο δηλαδη δεν κυκλοφορουν αμαξια (φανταζομαι οτι εννοει το κεντρο)?

Δημοσ.

στην ελλαδα Αθήνα-Θεσσαλονίκη όμως μια χαρά απαγορεύονταν μέχρι πρόσφατα

 

δεν έπρεπε ποτε να γίνουν νόμιμα, έγιναν μπας και ζμπρωξουν λίγο τις πωλήσεις των αντιπροσωπειών

 

όλοι οι νόμοι χάρες σε συγκεκριμένες ομάδες είναι, μέχρι να σκάσουν οι έξω και να μας βάλουν ολους να πληρώνουμε αυτούς τους λογαριασμούς 

φίλε μου εγώ είμαι κάθετα αντίθετος κατά του ντιζελ από πάντα, απλά με ενοχλεί ο εμπαιγμός του κόσμου

 

και το πότε έτσι ποτε αλλιώς που είναι κανόνας για τη χώρα μας δεκαετίες τώρα

 

δεν έπρεπε ποτέ να γίνει νόμιμο.- όχι να γίνει για να ξεγίνει

 

fixed

  • Like 7
Δημοσ.

Μηπως δεν καταλαβα κατι καλα ή δεν εγινε καλα η μεταφραση?

Στο τοκυο δηλαδη δεν κυκλοφορουν αμαξια (φανταζομαι οτι εννοει το κεντρο)?

Προφανώς τα πετρελαιοκίνητα εννοεί, τα βενζινοκίνητα μάλλον κυκλοφορούν κανονικά.

 

Πάντως από όταν σταμάτησε η απαγόρευση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη υπάρχει συστηματική προώθηση των diesel (και λογικά έχουν ανέβει και πολύ οι πωλήσεις). Τώρα τι θα γίνει με όλα αυτά τα αυτοκίνητα που στην ουσία θα είναι σε πολύ καλή κατάσταση το 2025; Κανονικά θα πρέπει να δώσουν κάποιου είδους αποζημίωση;

Δημοσ.

Ετσι ειναι. Δεν επρεπε ποτε να νομιμοποιηθουν τα diesel. Αντι να προωθησουν το φυσικο αεριο.Τωρα τρωμε καθε μερα τον μαυρο καπνο , κυριως απο τα ταξι, γιατι κανενας δεν δινει λεφτα να αλλαξει τα φιλτρα του. Τα diesel ουτε οικονομικα είναι,  ουτε καθαρα, λαμβανοντας ολες τις παραμέτρους υποψην. Ποτε δεν ηταν και ποτε δεν θα γινουν.

  • Like 2
Δημοσ.

Έτσι....τραβήξτε για άλλη μιά φορά το χαλί κάτω από τα πόδια εκείνων που αγόρασαν πετρελαιοκίνητα...

Δεν λέω, η ρύπανση ρύπανση, αλλά και ο εμπαιγμός εμπαιγμός.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...