Moderators GeorgeMan Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Περί Ibiza. O κινητήρας 1.4 με τα 75 ονομαστικά άλογα ήταν ένας δοκιμασμένος αξιόπιστος κινητήρας. Σε καμία περίπτωση δεν έκαιγε αρκετά. Ο κινητήρας 1.4 με τα 100 ονομαστικά άλογα ήταν λιγότερο δοκιμασμένος κινητήρας. Σε καμία περίπτωση δε θα πεις ότι έκαιγε αρκετά. Ναι τα έχω οδηγήσει και τα δυο. Καταναλώσεις 10 λίτρα που αναφέρθηκαν, δεν υπήρξαν ποτέ. Αλήθεια; Ας μιλήσουμε με νουμεράκια. http://www.autoevolution.com/cars/seat-ibiza-5-doors-2002.html#aeng_seat-ibiza-5-doors-2002-14-16v-75-hp 1.4 75 άλογα 8.6 κατανάλωση εργοστασιακή στην πόλη. http://www.autoevolution.com/cars/seat-ibiza-5-doors-2002.html#aeng_seat-ibiza-5-doors-2002-14-16v-100-hp 1.4 100 άλογα 8.9 στην πόλη. Και φυσικά επειδή ξέρουμε ότι οι εργοστασιακές δεν λένε την αλήθεια, πάμε σε πραγματικά στοιχεία: Για το 1.4 75 βγαίνει γύρω στο 7.3-7.5 ΜΕΣΗ (όχι στην πολη), παρόμοια με το 100ρι. http://www.spritmonitor.de/en/overview/44-Seat/391-Ibiza.html?fueltype=2&constyear_s=2002&constyear_e=2006&power_s=70&power_e=78&page=9&powerunit=2 Ενώ ο κατασκευαστής λέει 6.5 και 6.6 αντίστοιχα ΜΕΣΗ. Δηλαδή μέση πραγματική γύρω στο 0.8-1 λίτρο πάνω από τη μέση του κατασκευαστή. Φυσικά ξέρουμε ότι ο περισσότερος κόσμος που βάζει το αυτοκίνητό του στο spritmonitor είναι συνειδητοποιημένος, άρα ο μέσος όρος του spritmonitor Γερμανίας, δεν αντιστοιχεί στον μέσο όρο του Έλληνα οδηγού, αλλά το παραβλέπω. Με αναγωγή λοιπόν στις τιμές κατασκευαστή για κατανάλωση στην πόλη (σε σύγκριση με τις πραγματικές), πάμε σε 8.6+ περίπου 1 λίτρο = 9.6 και 9.9 αντίστοιχα. Φυσικά σε μικτές διαδρομές μπορείς να δεις νούμερα όπως 8.3 ή 7.8. Όμως ο συνδυασμός "γυναίκα", "για δουλειά" (= όχι και χαλαρή οδήγηση βόλτας, = στην πόλη κατά ένα μεγάλο ποσοστό), μου πάει προς το 8πολύ-9 για το απλό ή 9-10παρά για το 100ρι. Και μιλάω πάντα για το συγκεκριμένο μοντέλο Seat Ibiza. Δεν ξέρω και δεν ασχολούμαι με τα αντίστοιχα Polo, ούτε με το Leon 20vt που δεν παραλείπει να μας αναφέρει σε κάθε post του ο deadlyrjim21. Μπορεί κάλλιστα να έχουν άλλη χαρτογράφηση, μπορεί και όχι. Ακούω και τα δικά σου αντεπιχειρήματα. Τώρα αν η χρήση δεν είναι για πόλη, sorry, δεν ξεκαθαρίστηκε κάπου ή ξεκαθαρίστηκε και δεν το αντιλήφθηκα. Πόσο παλιό ψαχνεις; Γιατί ως το 2004 το getz έβγαινε με 1349 κυβικά, με τέλη 135 ευρώ μονο, καλύτερα εξοπλισμένοι από το επόμενο 1400αρι (τέλη 240 ευρώ και κινδυνεύεις και για παραπάνω αν όντως το πάνε με καυσαέρια για τα 2006 και μετα). Έξυπνη λύση για να γλυτώνεις ένα κατοστάρικο το χρόνο (και κάτι ψιλά από τις βενζίνες σε σχέση με τα 1.4 VAG). 1
sam75 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Λοιπόν ibiza 1.4 86 hp 2011 μοντέλο, μου έφαγε την ζωή 5 χρόνια... Μέσα στην πόλη το λιγότερο 11 με κίνηση, χωρίς κίνηση 8. Εκτος πόλης με 120 6. Νύχτα έφυγε και ησύχασα, μην αναφέρω το παράλογο σήμα κάθε χρόνο. Το μοναδικό θετικο ζημιά μηδέν. Λογικά το 1.2 μέσα στην πόλη θα καίει λιγότερο.
deadlyrjim21 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 τέτοια κατανάλωση έχω δει μονο οταν φευγει στροφαρισμένος και η κάθε ταχύτητα να την αλλάζει στις 5000 η να ανεβαίνει ανηφορική διαδρομή με 4 άτομα και αποσκευές, έχω δει και πάνω από 11 λίτρα. τώρα όπως είπα και πριν ο οδηγός και ο τρόπος οδήγησης παίζει μεγάλο ρόλο όπως και ότι τα μοτέρ αυτά θέλουν από 98 οκτάνια καυσιμο για σωστή λειτουργία, και αναφέρομαι στα αυτοκινητα 1400 101 μετά το 2005-06. το 20vt το αναφέρω γιατί με αυτό γινόταν μετρήσεις για κατανάλωση καυσίμου και όπως είναι λογικό το 20vt κατανάλωνε πιο πολύ εκτός και αν το 1400 όπως είπα ξανά ζοριζόταν σε ανηφόρα κτλ. και η μέτρηση δεν ήταν μονο κοιτάω το τρίπ και καίω τόσα, με φουλ καυσιμο καναμε διαδρομή και όταν φτάναμε ξανά φουλάραμαι πάλι,αυτά είναι καθαρά από προσωπικές εμπειρίες δεν έχω σκοπό να το κάνω vs το θέμα δεν είμαι καν κάτοχος 1400 και είναι και αρκετά πράγματα που δεν μου αρέσουν σε αυτά τα αυτοκίνητα. και φυσικά δεν αναφέρομαι σε leon 20vt 225 γιατί αυτό καίει αρκετά. πάντως αν είχα μικρό αμαξάκι και μου εκαιγε 11λίτρα θα είχα φρικάρι. κεντρο αθηνα με τα νευρα κουρελια με μποτιλιάρισμα 40 βαθμούς και φουλ ac τi κατανάλωση να έχει ??? τελικά TS από που είσαι και που κινείται μόνο βενζίνη θες? και αποκλιστικά κάποιο από αυτά τα 3?
FLORMPAOK Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Θα φταίει ο Βαρδάρης για τις αυξημένες καταναλώσεις με πρώτη ταχύτητα! 1
sam75 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Θα φταίει ο Βαρδάρης για τις αυξημένες καταναλώσεις με πρώτη ταχύτητα! Πιθανόν! Έχε χάρη που είσαι παοκ.
Haldol Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Περί Ibiza. O κινητήρας 1.4 με τα 75 ονομαστικά άλογα ήταν ένας δοκιμασμένος αξιόπιστος κινητήρας. Σε καμία περίπτωση δεν έκαιγε αρκετά. Ο κινητήρας 1.4 με τα 100 ονομαστικά άλογα ήταν λιγότερο δοκιμασμένος κινητήρας. Σε καμία περίπτωση δε θα πεις ότι έκαιγε αρκετά. Υπήρξαν δύο τέτοιοι κινητήρες, ο ένας κάπως πιο "προβληματικός". Στα facelift διορθώθηκαν και κάποια θεματάκια, π.χ. ο 100ps τσίμπαγε λαδάκι. Ο 75ps από την άλλη είναι κάστρο απόρθητο. (Καλά, τι να πάθει κιόλας τόσο λίγο πιεσμένος που 'ναι.) Αλήθεια; Ας μιλήσουμε με νουμεράκια. http://www.autoevolution.com/cars/seat-ibiza-5-doors-2002.html#aeng_seat-ibiza-5-doors-2002-14-16v-75-hp 1.4 75 άλογα 8.6 κατανάλωση εργοστασιακή στην πόλη. http://www.autoevolution.com/cars/seat-ibiza-5-doors-2002.html#aeng_seat-ibiza-5-doors-2002-14-16v-100-hp 1.4 100 άλογα 8.9 στην πόλη. Και φυσικά επειδή ξέρουμε ότι οι εργοστασιακές δεν λένε την αλήθεια, πάμε σε πραγματικά στοιχεία: Για το 1.4 75 βγαίνει γύρω στο 7.3-7.5 ΜΕΣΗ (όχι στην πολη), παρόμοια με το 100ρι. http://www.spritmonitor.de/en/overview/44-Seat/391-Ibiza.html?fueltype=2&constyear_s=2002&constyear_e=2006&power_s=70&power_e=78&page=9&powerunit=2 Ενώ ο κατασκευαστής λέει 6.5 και 6.6 αντίστοιχα ΜΕΣΗ. Δηλαδή μέση πραγματική γύρω στο 0.8-1 λίτρο πάνω από τη μέση του κατασκευαστή. Φυσικά ξέρουμε ότι ο περισσότερος κόσμος που βάζει το αυτοκίνητό του στο spritmonitor είναι συνειδητοποιημένος, άρα ο μέσος όρος του spritmonitor Γερμανίας, δεν αντιστοιχεί στον μέσο όρο του Έλληνα οδηγού, αλλά το παραβλέπω. Με αναγωγή λοιπόν στις τιμές κατασκευαστή για κατανάλωση στην πόλη (σε σύγκριση με τις πραγματικές), πάμε σε 8.6+ περίπου 1 λίτρο = 9.6 και 9.9 αντίστοιχα. Φυσικά σε μικτές διαδρομές μπορείς να δεις νούμερα όπως 8.3 ή 7.8. Όμως ο συνδυασμός "γυναίκα", "για δουλειά" (= όχι και χαλαρή οδήγηση βόλτας, = στην πόλη κατά ένα μεγάλο ποσοστό), μου πάει προς το 8πολύ-9 για το απλό ή 9-10παρά για το 100ρι. Και μιλάω πάντα για το συγκεκριμένο μοντέλο Seat Ibiza. Δεν ξέρω και δεν ασχολούμαι με τα αντίστοιχα Polo, ούτε με το Leon 20vt που δεν παραλείπει να μας αναφέρει σε κάθε post του ο deadlyrjim21. Μπορεί κάλλιστα να έχουν άλλη χαρτογράφηση, μπορεί και όχι. Ακούω και τα δικά σου αντεπιχειρήματα. Τώρα αν η χρήση δεν είναι για πόλη, sorry, δεν ξεκαθαρίστηκε κάπου ή ξεκαθαρίστηκε και δεν το αντιλήφθηκα. Έξυπνη λύση για να γλυτώνεις ένα κατοστάρικο το χρόνο (και κάτι ψιλά από τις βενζίνες σε σχέση με τα 1.4 VAG). Γιώργη, γιατί εμπιστεύεσαι περισσότερο το SpritMonitor από ότι εμένα ή τον άλλο από πάνω που σου λέμε ότι έχουμε ή είχαμε αυτά τα αμάξια; Οι δικιές μας εμπειρίες είναι λιγότερο αξιόπιστες από ότι κάποιου σε άλλη χώρα, με χρήση του οχήματος που δε γνωρίζουμε καν; Δεν έχουμε λόγο να τα παινέψουμε, δεν έχουμε μετοχές στη φάουβε, άμα "καίει τα κέρατά του το μπουρδέλο", θα το γράψουμε. Τα Polo / Ibiza είναι το ίδιο αμάξι by the way, και έχουν και τον ίδιο κωδικό κινητήρα. Το ίδιο μοτέρ να καίει 7 στο Polo, αλλά 9 στο Ibiza, είναι λίγο περίεργο. Το 20VT από την άλλη έχει σχεδόν τη διπλή δύναμη, είναι turbo και με παραπάνω κυβικά. Οπότε σίγουρα δε μπορείς να πεις ότι παίζει στην ίδια κατηγορία.
toykaki Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Μιλαω για αυτοκινητο 2003 με 2005 γυρω στα 3.000 με 3.και κατι Ευρω
deadlyrjim21 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Μιλαω για αυτοκινητο 2003 με 2005 γυρω στα 3.000 με 3.και κατι Ευρω οποτε κατι σαν αυτα? http://www.car.gr/9078269-skoda-fabia http://www.car.gr/9103610-seat-ibiza-1-2-12v-70hp http://www.car.gr/8738029-fiat-punto-dynamic-1-2 http://www.car.gr/9133296-seat-ibiza-58000 http://www.car.gr/7341864-fiat-punto-1242cc-abs-a-c-city http://www.car.gr/9050793-fiat-punto-1242-16v-full-6speed το φιατ με το 6άρη σασμαν είναι καλή φάση, για οικονομικό κάτι τέτοιο θα κοιτούσα.προσπάθησε να βρεις αμάξι από ιδιώτη 2 φορές που αποφάσισα να πάρω αμάξι μεταχειρισμένο με την γείρα στις μάντρες κατέληξα και της 2 φορές να πάρω καινούργιο ανκαι πλέον αν είσαι με τα λεφτά στο χέρι βρίσκεις καλα.
spyros007 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Για μενα ενα fiat panda 8 βαλβιδο θα ηταν ιδανικο για γυναικά .Κατι σαν αυτο http://www.xe.gr/automoto/used-cars-FIAT,PANDA-299448284.html Ειναι σκυλί.... 1
toykaki Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Κοιτα να δεις,ειναι για τημ γυναικα μου οπως ειπα,και θελει ενα απο αυτα.εκεινη λατρευει το c2 εγω προσπαθω να τις το αλλαξω..για τους παραπανω λογους και να παμε σε ενα getzaki
sam75 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Κοιτα να δεις,ειναι για τημ γυναικα μου οπως ειπα,και θελει ενα απο αυτα.εκεινη λατρευει το c2 εγω προσπαθω να τις το αλλαξω..για τους παραπανω λογους και να παμε σε ενα getzaki Το c2 σαν εμφάνιση τα πατάει όλα κάτω, μακάρι να της αλλάξεις γνώμη
Knight of Mercy Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Ανευ διάθεσης να "θάψω" το Getz, μια σοβαρή παράμετρος είναι η παντελής έλλειψη ανταλλακτικών σε stock στην Ελληνική Αγορά.Αυτή τη στιγμή που μιλάμε ούτε τα συνεργαζόμενα με Ασφαλιστικές Εταιρείες φανοβαφεία δεν αναλαμβάνουν Hyundai για τον ίδιο λόγο.Υπάρχουν κάποιοι dealers που φέρνουν ανταλλακτικά απο το εξωτερικό μόνο με παραγγελία, προκαταβολή, 40-60 ημέρες αναμονή και τιμές στο θεό.Συγγενικό πρόσωπο με Accent, το κυκλοφορεί "τσαλακωμένο" μήνες τώρα.Αυτό και μόνο, απαιτεί προσοχή. 1
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Γιατί; Πρώτη φορά το ακούω αυτό!
Knight of Mercy Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Γιατί απλούστατα η Π&Ρ Δάβαρης αντιμετώπισε κάποια στιγμή ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ρευστότητας (Τράπεζες - Ζημιές χρήσης - Κρίση κ.λ.π.) με αποτέλεσμα να κινηθούν εναντίον της τόσο οι Dealers και οι Πελάτες.Υπήρξαν άνθρωποι που πλήρωσαν και ουδέποτε παρέλαβαν ή παρέλαβαν με τεράστια καθυστέρηση και άλλοι που πλήρωναν δόσεις στις Τράπεζες και αυτοκίνητο δεν είχαν.Νομίζω ότι το 70% "πέρασε" πρόσφατα στον Όμιλο Βασιλάκη και έτσι ίσως αποκατασταθούν η HYUNDAI & KIA στην Ελληνική Αγορά.Το βάρος όμως θα "πέσει", λογικά, στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων και τη δημιουργία stock για αυτά. Το κενό ανταλλακτικών για τα παλαιότερα αναμένεται να ομαλοποιηθεί αλλά όχι άμεσα. Το βέβαιο είναι ότι υπάρχουν σήμερα δεκάδες ακινητοποιημένα HYUNDAI & KIA σε συνεργεία προς επισκευή και ανταλλακτικά πουθενά.Αναφέρομαι κυρίως σε λαμαρινοδουλειές. Οσον αφορά τα μηχανικά μέρη εκεί κάτι "κινείται" έστω οριακά.
aristos12 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2016 Κοιτα να δεις,ειναι για τημ γυναικα μου οπως ειπα,και θελει ενα απο αυτα.εκεινη λατρευει το c2 εγω προσπαθω να τις το αλλαξω..για τους παραπανω λογους και να παμε σε ενα getzaki ειδικά γιά γυναίκα , πάρτε ενα nissan micra 1.2 μέ τά 80 αλογάκια κ αφήστε τά biza κ c2 κ getz κλπ ... δοκιμασμένο χωρίς προβλήματα - φθηνα αντ/κά κ οικονομικό σέ καύσιμα κ εχει κ καδένα ο κινητήρας του
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα