Προς το περιεχόμενο

Mechwarrior 5: Mercenaries [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

spacer.png

spacer.png

Κι ένα parody. (τι λέμε τώρα, όλη η φάση παρωδία είναι, αλλά τέλος πάντων)

 

[/spoiler[

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
  • Like 1
  • 3 μήνες μετά...
  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Don't worry. PGI είναι αυτή και εγώ μπορεί να μην κρατιέμαι, αλλά ξέρω ότι 1 χρόνο που θα κάνει να έρθει στο Steam, μόνο καλό θα του κάνει. :P 

  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, headbanger είπε

epic games store? πωωωω με έπιασε το hype Με battletechκαι τώρα έφαγα μπουνιά στα ρουθούνια με το ΕΠΙΚ

Τι κακό έχει το Epic; Μήνες το περιμένω και τον τελευταίο μήνα φτάνω τον κέρσορα μέχρι το "buy" και σταματάω. Δύσκολα θα κρατηθώ!..

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Voodooman είπε

Τι κακό έχει το Epic; Μήνες το περιμένω και τον τελευταίο μήνα φτάνω τον κέρσορα μέχρι το "buy" και σταματάω. Δύσκολα θα κρατηθώ!..

για μένα ειναι πολύ πρώιμο για πλατφόρμα. Κατανοώ τους λόγους που εταιρείες το προτιμούν για να κυκλοφορήσουν τους τίτλους τους εκει, ό κύριος να είναι οικονομικός, αλλά για μένα σαν τελικό χρήστη με αποτρέπει. Κατακερμάτισμός σε λίστες φίλων, έλειψη βασικών όπως σχόλια, κριτικές, συζητήσεις ,  ακόμα ενας Launcher Και δεν συμμαζεύεται. θα το σκεφτώ γιατί με βλέπω να περιμένω ακόμα έναν χρόνο μέχρι να βγει steam

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, headbanger είπε

για μένα ειναι πολύ πρώιμο για πλατφόρμα. Κατανοώ τους λόγους που εταιρείες το προτιμούν για να κυκλοφορήσουν τους τίτλους τους εκει, ό κύριος να είναι οικονομικός, αλλά για μένα σαν τελικό χρήστη με αποτρέπει. Κατακερμάτισμός σε λίστες φίλων, έλειψη βασικών όπως σχόλια, κριτικές, συζητήσεις ,  ακόμα ενας Launcher Και δεν συμμαζεύεται. θα το σκεφτώ γιατί με βλέπω να περιμένω ακόμα έναν χρόνο μέχρι να βγει steam

A, ο ίδιος λόγος για τον οποίο σιχαίνομαι εν γένει τους launchers...

Συντομεύσεις στις taskbar και τους βλέπω όλους όσο γίνεται λιγότερο. Αλλά πράγματι όλο αυτό έχει καταντήσει αηδία

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Dude, τόσα χρόνια είχα φάει MWO στην μάπα, I know what I signed up for. :P

Edit: Ένα άλλο review από Sarna (που έχουν το Battletech wiki). Ίσως πιο biased, αλλά κοιτάνε και άλλα πράγματα που ο ACG δεν κοιτάει, μιας και είναι Mechwarrior/Battletech vets σαν εμάς. Aπό την άλλη βέβαια, είδα όλο το review του ACG, γιατί εκείνος κάνει πιο focus στα τεχνικά που επίσης είναι πολύ σημαντικά. :)

Αλλά γενικά, αν το flavor είναι εκεί, πιστεύω ότι θα το ευχαριστηθώ. Αρκεί τα fixes να βγουν πιο σύντομα και να μην balancing βλακείες στα όπλα όπως στο MWO. :P

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έπαιξα κάμποσο χτες και είναι καλύτερο απ' ότι φοβόμουν, αλλά φαίνεται η "ποιότητα" της PGI. :P 

Βασικά τα γραφικά είναι κάμποσο καλύτερα από το MWO νομίζω, αλλά κυρίως στα ίδια κυμαίνονται, το καλό βέβαια είναι πως η Unreal Engine είναι πολύ καλύτερη της CryEngine για διαφόρους λόγους.
Οι ήχοι είναι διαφορετικοί από το MWO, μου αρέσουν τα ηχητικά εφέ των autocannon βλημάτων που περνάνε δίπλα από το mech, ακούγονται καλά οι γδούποι και μέχρι στιγμής δεν με χαλάνε οι ήχοι των όπλων.
Αλλά όταν είσαι στο σκάφος, έχει ένα background ήχο μηχανοστασίου και "συντονίζει" περίεργα με αποτέλεσμα να βουίζουν τα αυτιά μου μετά, χρειάστηκε να κατεβάσω το volume. Επίσης όλα ακούγονται σε ένα "normal" επίπεδο γενικά, και ενώ ξεκινάει η αποστολή το κλασσικό startup είναι στην διαπασών "REACTOR ONLINE, SENSORS ONLINE, WEAPONS ONLINE, ALL SYSTEMS NOMINAL". :P

Edit: Η μουσική αν και δεν είναι memorable, δεν με χαλάει.
Voice acting όπως έλεγε και ο ACG είναι τραγικό. Ο πατέρας του χαρακτήρα είναι... eh... Πιο μετά μια τύπισσα σε μια βάση ζήταγε βοήθεια και ακουγόταν σαν παρωδία. Πλακίτσα έχουν οι lancemates πάντως, όχι κάτι τρελό. O μηχανικός του σκάφους που έχει σκωτσέζικη (?) προφορά έχει πλακίτσα. 
Επίσης έχει έναν μικρό (τουλάχιστον λίγο στην αρχή που τον άκουσα, δεν ξέρω αν εμφανίζεται μετά) ο Elias Toufexis που ακούγεται σαν να κάνει προπόνηση για Adam Jensen πάλι.
Εντύπωση μου έκανε η major Ryana και σκεφτόμουν ότι η φωνή είναι πολύ γνωστή για μένα και είναι γιατί είχα παίξει πρόσφατα το Inquisitor Martyr και είναι η voice actress (Kate Walsh) της captain Ragna Van Wynter που έχει παρόμοιο ρόλο και σε εκείνο το παιχνίδι (mission control, main aide, μιλάει γενικά πολύ στο στόρυ).

Έξω από τις αποστολές, νομίζεις ότι παίζεις το Battletech (αφού το ίδιο σύμπαν είναι :P ) της HBS, γιατί το Mechlab λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο και όχι όπως στο MWO.
Παραδόξως, το loadout είναι κι αυτό διαφορετικό από του MWO και θεωρείται πιο lore friendly, γιατί δεν μπορώ π.χ. στο Centurion να βγάλω τα 2 medium lasers και να βάλω large laser αν χαμηλώσω το βάρος, γιατί είναι 2 medium energy slots. Μπορώ όμως να βάλω 1 small laser σε κάθε medium energy slot, οπότε μπορείς να βάλεις κάτι πιο μικρό σε όπλο του ίδιου είδους, αλλά όχι πιο μεγάλο. Επίσης δεν αφήνει να πειράξουμε τις μηχανές όπως στο MWO. Επίσης σαν το Battletech, αν χάσουμε όπλο από mech, τότε δεν γίνεται repair, αλλά πρέπει να αντικατασταθεί πλήρως. Τα όπλα έχουν tiers που ανεβάζουν την απόδοσή τους, οπότε καλό είναι να τα προσέχετε. 
Α ναι, είπα ότι είναι lore friendly αυτό, έτσι; Διάβασα ότι μπορούμε να πάρουμε ER PPCs και pulse lasers πιο μετά, τα οποία δεν είχαν μπει σε παραγωγή παρά αφού ήρθαν οι Clans, αλλά το παιχνίδι δεν πάει πιο μακριά από το 3049 που ξεκινάει το Clan Invasion / Operation Revival, αλλά ευελπιστούμε σε DLC/expansion. Επίσης υπάρχουν και repair bays σαν του MW3 που σου φτιάχνουν το mech σε δευτερόλεπτα. Τότε γιατί στο σκάφος πρέπει να παίρνει μέρες; :P  

Καλό είναι ότι στο Starmap μπορούμε να δούμε τι αποστολές έχει σε κοντινούς πλανήτες για να ετοιμαστούμε ανάλογα. Επίσης το ότι μπορούμε να χρωματίσουμε ελεύθερα τα mechs μας, με color wheel (oooh) και διάφορα skins που έπρεπε να τα πληρώνουμε ξεχωριστά στο MWO, αλλά εδώ τα έχουμε ήδη. ^_^ 
Επίσης όπως στο Battletech, όταν ξεκινάμε αποστολή, μπορούμε να κάνουμε negotiate για παραπάνω salvage (ώστε μετά την αποστολή να διαλέξουμε περισσότερα πράγματα να πάρουμε), λεφτά ή repair costs (αυτά λένε να μην τα πολυχρησιμοποιούμε).

Το ΑΙ επίσης όπως έλεγε ο ACG είναι...κάπως. Χρειάστηκε να σηκώσω load πριν από αποστολή, γιατί ενώ εγώ πήγαινα οκ, ο ένας lancemate που είχα, έκανε ντου με το Jenner και απλά τις έτρωγε στην μούρη, με αποτέλεσμα να χάσει το mech 2 φορές, οπότε τώρα έχω γεμάτο lance (4 pilots συμπεριλαμβανομένου εμένα), ώστε να τις τρώνε όλοι, αλλά ο συγκεκριμένος συνεχίζει να είναι ο πιο suicidal, ελπίζω να φτιάξει μετά. Μου έχει χάσει και καλά όπλα ο μκας, οπότε του δίνω λίγο χειρότερα. :P
Όπως διάβασα στο Reddit, δουλεύουν καλά σαν turrets γιατί είναι πολύ εύστοχοι, αλλά στο piloting/pathfinding δεν το έχουν. Επίσης πολλές φορές δεν ακολουθούν το formation και σπάνε για να κυνηγήσουν, οπότε πρέπει να τους δίνουμε "move to location" order.

Το gameplay μέσα στις αποστολές είναι πολύ παρόμοιο του MWO, αλλά δεν έχει thermal vision ( :( ), μόνο night vision και δεν έχουμε και κουμπί για reverse throttle οπότε πρέπει να το κάνουμε full manual. Τα κτίρια και πράγματα γενικά που διαλύονται, τα χαίρομαι πολύ, εκτός απ' όταν κάνουν ένα "πουφ" και εξαφανίζονται.  To παιχνίδι επίσης κάνει spawn εχθρούς κοντά σε εσένα, ενώ δεν κοιτάς, αν και νομίζω ότι μια φορά μου έβαλε ένα Spider μπροστά στην μούρη μου. Αυτό είναι ένα μεγάλο μείον, δεν έπρεπε να κάνει spawn στα 10 μέτρα εχθρούς.
Έχει φάση ότι μερικές φορές αν διαλυθεί το core ενός mech, κάνει έκρηξη κοντά του που κάνει ζημιά. Ευτυχώς το ΑΙ και το λέει και δεν πάει κοντά να δει τι ωραίο που είναι το φως.
Edit: Επίσης ένα πράγμα που δεν άρεσε και σε άλλους παίχτες του MWO, είναι ότι ο χάρτης πάει πάνω-αριστερά και όχι κάτω-κέντρο όπως είναι στο MWO που και πιο μεγάλος ήταν (μπορείς και στα 2 games να κάνεις expand), αλλά και πιο εύκολα σου έδειχνε το orientation των ποδιών του mech σε σχέση με τον θώρακα.

Περίεργο πράγμα είναι ότι έχουμε και skills που ανεβαίνουν με τον καιρό για damage/resist damage και τέτοια. Για κάποιο λόγο έχει και avoid damage που δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοεί. Δηλαδή αστοχεί το AI; Γιατί δεν γίνεται να έχουμε dodge όταν σκάει βολή πάνω μας.

Σε presentation, δεν έχει κάτι φοβερό, εκτός του ότι όταν περπατάς (ιπτάμενη κάμερα είσαι βασικά, α, μπορείς να κάνεις και jump...for no reason) στο mechlab, βλέπεις πολύ ωραία πόσο μεγάλα είναι τα mechs. Οι NPCs στο σκάφος έχουν μηδαμινό animation, οκ, ανοιγοκλείνουν το στόμα ενώ μιλάνε και γυρνάνε περίπου 30 μοίρες το κεφάλι ενώ περπατάς γύρω τους. Είχα κάτσει πίσω από την Ryana κι εκείνη μίλαγε κοιτώντας στο άπειρο. :D 
Στην καμπίνα του διοικητή, έχει ρολόι που δείχνει την ώρα του PC σας. Επίσης στις περισσότερες αποστολές, έχουμε το startup sequence ενώ τα mechs ετοιμάζονται να βγουν από το dropship και μου αρέσει. Δυστυχώς δεν υπάρχει αντίστοιχο στην επιστροφή. Επίσης αν και μας δίνεται η ευκαιρία να αλλάξουμε το όνομα της mercenary unit μας, δεν έχει επιλογή αλλαγής λογοτύπου για κάποιο λόγο.
Επίσης αν και περνάνε οι μέρες, δεν έχει random events όπως είχε το Battletech δυστυχώς. Κάτι που έδινε ωραίο flavor εκεί.

Γενικά (μέχρι να θυμηθώ να γράψω άλλα), είναι για fans των Mechwarrior / Battletech προφανώς αλλά και άτομα που είχαν παίξει το MWO και ξέρουν τι κάνει η PGI.
Για νέους παίχτες στο σύμπαν ή που έχουν να παίξουν από εποχές MW4, δεν θα το έκανα recommend για την ώρα. Και ξέροντας την PGI, δεν ξέρω πόσο καιρό θα τους πάρει να φτιάξουν διάφορα πράγματα. Οπότε μπορείτε να περιμένετε άφοβα μέχρι να βγει στο Steam.
Πάντως εγώ, μιας και έπαιζα MWO που ήταν μόνο PvP, χαίρομαι να παίζω random missions με AI και ας είναι χμ...σαν νέους παίχτες στο MWO. :P 
Ακριβό για αυτό που είναι στα 41 ευρώ; Ναι, όπως είπε και ο ACG, είναι για sale στην τωρινή του έκδοση.

Co-op δεν δοκίμασα, αλλά ξέρω πώς παίζει στο campaign του host και πως μόνο εκείνος μπορεί να αναθέσει mechs στους φίλους του και μόνο εκείνος μπορεί να τους αλλάξει loadout. Βασικά όσοι κάνουν join μπαίνουν στην θέση των ΑΙ πιλότων.

Εγώ πάντως είχα καιρό να παίξω με τα mechs μου και είμαι και fanboi του Battletech Universe (σε videogames / novels), οπότε ναι, δεν μπόρεσα να κρατηθώ, αλλά δεν το μετανιώνω κιόλας (είμαι λίγο μαζόχας φαίνεται).

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
  • Like 2
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Δυστυχώς, η πρόοδος της τεχνολογίας στο PC gaming περισσότερο κακό έκανε στη σειρά παρά καλό. Στα παλιά είχαμε το ισιάδι και πιλαλούσαμε σε αυτό, σε βράχια και βουνά το Mech απλά σταματούσε. Τώρα ανεβαίνει άγαρμπα σε κάποιους βράχους, σε κάποιους άλλους όχι. Ξέρω ότι αυτές είναι δύσκολες αποφάσεις, το πού μπορεί δηλαδή να ανέβει το mech και πού όχι, αλλά αυτό γίνεται με άσχημο τρόπο. Αντίστοιχα η καταστροφή των κτιρίων. Έχει μια κάποια φάση, αλλά ή η υπολογιστική δύναμη δεν είναι ακόμη αρκετή, ή οι προγραμματιστές τεμπελιάσανε ή και τα δύο.Το απογυμνωμένο cockpit είναι οριακά μίζερο και η υποστήριξη sticks τραγική, χρειάστηκα ένα σωρό αλχημείες για να κάνω το παλιό Logitech Attack 3 μου να δουλέψει.

Αλλά Mech να'ναι, και ό,τι να'ναι! Δώστε μας τεράστια ρομπότ με throttle και ανεξάρτητη κίνηση κορμών/ποδιών, παραμετροποίηση και οικονομική διαχείριση και δεν μας νοιάζει τίποτα!

  • Moderators
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Voodooman είπε

 ή η υπολογιστική δύναμη δεν είναι ακόμη αρκετή, ή οι προγραμματιστές τεμπελιάσανε ή και τα δύο.

Kαι στο Mechwarrior Online (το προηγούμενο παιχνίδι της PGI) ήταν σχεδόν το ίδιο (χωρίς τα κτίρια να διαλύονται), οπότε και το ότι το έβαλαν, καλό ήταν. Άλλωστε προσωπικά την PGI δεν την έχω για πολλά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...