Προς το περιεχόμενο

Mechwarrior 5: Mercenaries [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Η Piranha Games (που φτιάχνει και το Mechwarrior Online), έδειξε λίγο από το νέο παιχνίδι που θα βγάλουν, το Mechwarrior 5: Mercenaries.

Θα είναι αποκλειστικά single player υποστηρίζει co-op και βασισμένο στην Unreal Engine 4.

Η χρονιά in-game είναι το 3015, δηλαδή στο Third Succession War της Inner Sphere (Clan Invasion ξεκίναγε το 3049). Όπως και στο MW2: Mercenaries και MW4: Mercenaries, θα έχουμε έναν μισθοφόρο που θα παίρνει contracts από τους διαφόρους μεγάλους Οίκους της Inner Sphere.

To παιχνίδι το φτιάχνει διαφορετική όμάδα στην PGI από του MWO, το οποίο συνεχίζει και αυτό κανονικά.

Αναμένεται να βγει μέσα στο 2018.

http://www.mw5mercs.com/

  • Like 1
  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Το MWO είναι πάνω στην CryEngine 3, ναι.

Δεν θυμάμαι ποια υποέκδοση. Πάντως είχαν πολλά θέματα παλιότερα για διάφορα πράγματα και έπρεπε όλα να τα κάνουν μόνοι τους, μιας και δεν είχαν support από την CryTek.

 

Edit: Κάτι που δεν είχα προσέξει αλλά το είδαν φυσικά αμέσως στο Reddit.

Το Raven (το μικρό battlemech που παλεύει με το Shadowhawk) βγήκε σε παραγωγή το 3024, άρα το 3015 δεν υπάρχει. :P

Δημοσ.

περίεργη επιλογή θα έλεγα, δεδομένου ότι το MWO φαίνεται μια χάρα σε αυτήν την φάση

 

δεν θα μπορούσαν να κάνουν ένα SP "spin-off" αντί να δουλέψουν από την αρχή με άλλη μηχανή;

  • Moderators
Δημοσ.

Μα το MW5 θα είναι single player μόνο.

 

Αντί να κάνουν στο MWO (που δεν το πολυβλέπουμε), έχουν άλλη ομάδα τώρα και κάνει το MW5 για όσους θέλουν SP. :)

 

Είναι βασικά, το single player spin-off που λες.

  • 10 μήνες μετά...
  • Moderators
Δημοσ.

Θα έχει καταστρεφόμενο περιβάλλον ή δεν το υποστηρίζει η μηχανή;

 

 

 

Another big feature that Bullock can’t wait for players to experience is the destructible environment. "Of course, plenty of games have had destructible environments," he says. "But this is the first time it’ll be in a MechWarrior game, and that’s going to be awesome." Players can stomp full speed into buildings and tear them down with all the force of a 35-ton walking tank. During my demo, it was so satisfying to cleave through walls and airplane hangars like they were butter. "We really wanted players to walk anywhere they want," Bullock elaborates, adding that destructible environments will also present new strategic options. "You can imagine plenty of scenarios where an enemy mech is hiding behind a building and you just take it down to get rid of their cover."

 

Από την μία μου αρέσουν αυτά που γράφει γενικά στο άρθρο, από την άλλη, είναι PGI και στο MWO μας έχουν γράψει αρκετές φορές. Επίσης λένε ότι ο Russ Bullock είναι άνθρωπος που του αρέσει να βάζει μικρές λεπτομέρειες και έπεσε δούλεμα στο Reddit (δεν τον συμπαθούν πολύ :P).

  • 1 μήνα μετά...
  • 3 μήνες μετά...
  • 1 μήνα μετά...
  • 7 μήνες μετά...
  • Moderators
Δημοσ.

Σαν να βλέπω trailer για Mechwarrior Online 2.0. (θα έλεγε με το να φεύγαμε επιτέλους από CryEngine) :P

Τα ίδια (αλλά ανανεωμένα) μοντέλα των battlemechs, destruction, οχήματα. Φαίνεται ωραίο ρε γαμώτο, αλλά η PGI πως να το πω, δεν είναι big budget studio.

Επίσης οι ατάκες στην αρχή, meh.

Πάντως αφού έχει πάλι King Crab, εγώ είμαι ευχαριστημένος και ξέρω ποιο θα είναι το goal mech μου. ^_^

  • 7 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...