Προς το περιεχόμενο

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy [PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εδώ έχει μερικές αναφορές σε κόστη παιχνιδιών διαχρονικά

http://kotaku.com/how-much-does-it-cost-to-make-a-big-video-game-1501413649

 

ναι τα crash συγκεκριμένα δεν είχαν ποτέ τα ιλιγγιώδη ποσά του παρελθόντος ή και των σημερινών τίτλων όπως το gta v (και κάποιων όχι και τόσο καλών τίτλων βέβαια, δε σημαίνει ότι ακριβό είναι και καλό), όμως δεν ήταν διόλου ευκαταφρόνητο το κόστος

 

επίσης ήταν αρκετά polished  για την εποχή που βγήκαν, είχαν γραφικάρες

 

ακόμα θυμάμαι τα νερά στο crash 3 νομίζω που κάνεις jet ski και διαβάζαμε στον τύπο της εποχής πώς χρησιμοποιούσαν τεχνικές για να κάνει το νερό κύματα και τα βλέπαμε μετά και μας έπεφταν τα σαγόνια (το '98 όλα αυτά)

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πρέπει να ξεκαθαρίσεις στο μυαλό σου τι είναι ΑΑΑ. Παιχνίδια με μεγάλο budget και προώθηση.

 

Ως εκ τούτου δεν θυμάμαι και πολλά ΑΑΑ platforms. Επίσης γιατί κολλάς στο αν είναι ένας τίτλος platform ΑΑΑ ή όχι. Έχουν βγει απίστευτα διασκεδαστικά παιχνίδια platform τα τελευταία χρόνια.

Δημοσ.

εντάξει αφού όλα είναι τέλεια κανένα θέμα, ας ξαναφάμε ξαναζεσταμένο φαγητό godzilla βαθιάς κατάψυξης 

 

το super meat boy και το mark of ninja είναι τα ανάλογα του crash και του banjo kazooie, ίδια φάση

 

αν δε γεννηθήκατε τη δεκαετία του '90 ή το '00 τι να πω.. 

 

το πρόβλημα δεν είναι να ξεκαθαρίσω εγώ στο μυαλό μου από πόσα λεφτά και πάνω μιλάμε για ΑΑΑ τίτλο, αλλά το αν υπάρχουν ή όχι τα platform στο επίπεδο του παρελθόντος και η απάντηση είναι πολύ απλή δεν υπάρχουν

 

το αν έκαναν παπάδες και διαφήμιση και προώθηση με 2-5mil budget ή το αν βγάζουν σήμερα κουράδες με 50 και 100mil budget δεν αναιρεί το γεγονός ότι το crash bandicoot ήταν ΑΑΑ τίτλος και το mark of the ninja δεν είναι

 

και επίσης το μεγάλο ή όχι στούντιο παίζει ρόλο και σε πόσο κόσμο θα φτάσει το παιχνίδι, πόσους παίκτες θα επηρεάσει. το crash ήταν ένας τίτλος που λίγο πολύ είχαν παίξει όλοι όσοι είχαν ps, το αξιόλογο παιχνίδι ενός μικρού κατά τα άλλα studio δε θα ακουστεί και θα παίξουν μερικές χιλιάδες όσο διαμαντάκι κι αν είναι 

 

δεν κάθονται όλοι να τα ψάχνουν αυτά 

 

επίσης στα ήδη που υπάρχουν μεγάλα ονόματα αυτά θα παίξουν όλοι ακόμα και αν ψάχνονται με μικρότερους τίτλους. ελάχιστοι θα παίξουν πχ το shooter που δε το ξέρει ούτε η μάνα του και όλοι θα παίξουν battlefield.

η επιρροή ενός τόσο μεγάλου τίτλου είναι συντριπτική σε σχέση με την επιρροή του mark of ninja ας πούμε το οποίο ακούστηκε και πολύ περισσότερο από ότι θα περίμενε κανείς και δύσκολα θα μπορούσε να τα πάει ακόμα καλύτερα

 

οπότε ναι το θεωρώ πολύ σημαντικό να βγάζει platform η naughty dog παρά να βγάζει ένα μικρό στούντιο. η naughty dog όμως έχει αποφασίσει να μη βγάζει το 'χει ρίξει και αυτή στα πιστολίδια 

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Τι εννοείς όταν λες «ΑΑΑ τίτλος»; Εννοείς αυτό που σημαίνει εξ' ορισμού ή κάτι άλλο; Μήπως εννοείς «πολύ καλό παιχνίδι»;

Δημοσ.

εννοώ αυτό που στο σινεμά λέγεται blockbuster, δεν εννοώ τη ταινία μικρού μήκους που μπορεί να γύρισαν 5 φοιτητές της σχολής κινηματογράφου για το φεστιβάλ θεσσαλονίκης ξερωγώ η οποία μπορεί να είναι "πολύ καλή ταινία", αλλά δεν είναι blockbuster

 

το crash bandicoot το πρώτο και με 2mil κόστος ήταν blockbuster, το έβλεπες παντού μπροστά σου δε γινόταν να το αγνοήσεις.

  • Moderators
Δημοσ.

εννοώ αυτό που στο σινεμά λέγεται blockbuster, δεν εννοώ τη ταινία μικρού μήκους που μπορεί να γύρισαν 5 φοιτητές της σχολής κινηματογράφου για το φεστιβάλ θεσσαλονίκης ξερωγώ η οποία μπορεί να είναι "πολύ καλή ταινία", αλλά δεν είναι blockbuster

 

το crash bandicoot το πρώτο και με 2mil κόστος ήταν blockbuster, το έβλεπες παντού μπροστά σου δε γινόταν να το αγνοήσεις.

 

Όχι, δεν ήταν γιατί το κόστος ανάπτυξής του ήταν μικρό ακόμα και για τα δεδομένα του 1996.

 

Και συνεχίζοντας επαγωγικά σκεπτόμενοι καταλήγουμε ότι κάνενα platform game δεν μπορεί να είναι ΑΑΑ τίτλος, γιατί κανένα δεν έχει μεγάλο κόστος παραγωγής.

Δημοσ.

ναι εκεί ακόμα περισσότερο σίγουρα, αλλά και στα 32-64 συνέχισαν να υπάρχουν εξαιρετικές προσπάθειες και το 3d στοιχείο πρόσθεσε πολύ στην εμπειρία και εξέλιξη 


Όχι, δεν ήταν γιατί το κόστος ανάπτυξής του ήταν μικρό ακόμα και για τα δεδομένα του 1996.

 

Και συνεχίζοντας επαγωγικά σκεπτόμενοι καταλήγουμε ότι κάνενα platform game δεν μπορεί να είναι ΑΑΑ τίτλος, γιατί κανένα δεν έχει μεγάλο κόστος παραγωγής.

από όσο έχω καταλάβει από άλλα post σου δεν είσαι 15 χρονών αλλά μάλλον πιο μεγάλος κι από μένα (edit το ίδιο είμαστε) 

 

αν έχεις όρεξη για τρολάρισμα και να κάνουμε τους μπαμπηνιώτηδες εγώ δεν έχω με πετυχαίνεις σε κακή μέρα

 

έζησα το τότε ζω και το τώρα σαν φουλ ενεργός gamer ασταμάτητα και καταλαβαίνω τη διαφορά (χωρίς να ασχολούμαι με ορισμούς τύπου αυτό είναι next gen, αυτό δεν είναι next gen και άλλα τέτοια που διαβάζω τώρα) , αν δε μπορείς να την καταλάβεις κι εσύ δε μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω 

 

αν σου φαίνεται ότι η σημερινή εποχή των platform δεν είναι δραματικά διαφορετική από τότε, απλά σηκώνω τα χέρια ψηλά, ίσως να μη σου άρεσαν και ποτέ τα platform.. αλλά το 1996 δεν υπήρχε κάτι πιο "hot" στο χώρο του gaming ένα crash, ένα wipeout , ένα tomb raider (που είχε πολύ περισσότερο platforming από ένα σημερινό) και ένα re (και tekken) 

 

αυτά έκαναν το ps βασιλιά, δεν το έκανε το blockbuster (στη συνέχεια) grand theft auto, το gta μέχρι το 3 ήταν μια μαλακία και μισή με γραφικά nes (αν κι εμένα μου άρεσε) 

 

και από αυτά τα παιχνίδια δεν μάθαμε ψάχνοντας σε φόρουμ για indie ψαγμενιές την εποχή που δεν είχαμε καν internet, αλλά μας τα πλάσαρε η διαφήμιση της εποχής 

 

αν τώρα με μόλις 2mil κατάφερε να μου δείχνει crash διαφημίσεις στο gamepro, games κτλ και σποτ στη τηλεόραση ε τότε μαγκιά τους, να τα μάθουν και στους σημερινούς που χαλάνε περιουσίες στη προώθηση 

Δημοσ.

Prince of Persia

Little Big Planet

Guacamelee

Puppeteer

Braid

Limbo

Ratchet and Clank

Sonic Generations

Trine

Ori

 

Αν κανένα από τα παραπάνω δεν σε συγκινεί, τότε είσαι απλά προσκολλημένος στο παρελθόν.

 

Υπάρχουν εξαιρετικά platform games. Το ότι εσένα σε ενοχλεί που μπορεί να αναπτύσσεται ένα παιχνίδι από τρία άτομα είναι άλλο θέμα.

 

Πέραν τούτου, η μπογιά των platform πέρασε και την θέση τους πήραν τα FPS. Deal with it.

  • Like 3
Δημοσ.

Το Crash για τα μέτρα και τα σταθμά της εποχής ήταν ΑΑΑ τίτλος. Τότε με 2 μύρια έφτιαχνες AAA τίτλο.

 

Τo Uncharted 2 κόστισε 20 εκατομμύρια και σήμερα αυτά τα λεφτά δεν φτάνουν ούτε καν για το PR/marketing budget (βλ. Destiny, GTAV κλπ.)

 

Μόνο το πρόσωπο της Έλλης (δεν βάζω καν την κιθάρα μέσα) παίζει να έχει περισσότερα πολύγωνα από όσα είχε μια ΟΛΟΚΛΗΡΗ πίστα στο Crash. Αυτά τα λέω για να δείτε πως φουσκώνει το budget σήμερα με τα production values στον θεό... χώρια η σκηνοθεσία, το motion capture κλπ.

 

Για τα platformers, θα σου πρότεινα λογιστούλη να πάρεις Wii U. Ειλικρινά θα βαρεθείς να παίζεις, σε σημείο που πολλοί (δικαίως ή αδίκως) έκραζαν την Nintendo γιατί βγάζει κατά 90% platformers. Θες old school; Ορίστε λοιπόν, πάρτην.

 

Καλά σχόλια έχω ακούσει και για ένα platform mini-game του Playroom VR... πολλοί το χαρακτηρίζουν ως άλμα εφάμιλλο του Mario 64, αλλά γενικά έχει περάσει στο ντούκου (ίσως γιατί είναι δωρεάν παιχνιδάκι από το PS store και δεν έχει διαφημιστεί ιδιαίτερα).

 

Σχετικά με τις indie παραγωγές, ενώ βγαίνουν πολλές φόλες/αρπαχτές, υπάρχουν και διαμαντάκια που αξίζουν της προσοχής μας όπως το Guacamelee.

 

Και τέλος ένα παράπονο (γιατί το βλέπω συχνά): μην πηγαίνετε στα τυφλά μόνο στις μεγάλες πολυδιαφημισμένες παραγωγές, μόνο και μόνο επειδή έτσι λένε κάποιοι «δημοσιογράφοι». Καταλαβαίνω πως λειτουργεί η ψυχολογία της μάζας (το βλέπουμε και στα κόμματα άλλωστε), αλλά χάνετε πολλά έτσι.

 

Με πονάει π.χ. να βλέπω τον κόσμο να στρέφεται μαζικά στα CoD/BF που χρεώνουν 50άρια για season pass/paid DLC maps (μετά φταίνε οι εταιρίες?) και να αγνοεί παιχνίδια που δίνουν free DLC (Splatoon, Uncharted 4, Killzone SF, Titanfall 2 κλπ.) Δώστε μια ευκαιρία και στα υπόλοιπα, μπας και γλιτώσουμε κάποτε από τα κακώς κείμενα της βιομηχανίας. :)

  • Like 4
Δημοσ.

Νομίζω ότι ο Λογιστούλης μιλάει για τη προβολή. Εκεί γίνεται η σύγχυση. Ότι τη δεκαετία του 90 και 00 τα πλάτφορμ θα γίνονταν πρωτοσέλιδο. Έβγαινε ο Σπύρος ο Δράκος, θα γινόταν πρωτοσέλιδο. Έβγαινε νέο κρασ θα ταν πρωτοσέλιδο. Αυτό σήμερα δεν υπάρχει. Το μόνο που θα γινόταν πρωτοσέλιδο σήμερα είναι ένα νέο Ράτσετ και Κλανκ. κι αυτό επειδή έχει προιστορία από ps2.

 

Νέα IP Πλατφορμ υπάρχουν πολλά, απλά δε προβάλλονται τόσο όσο άλλα παιχνίδια. Σημεία των καιρών, αλλαγές νοοτροπίας παικτικές, όπως θέλετε πείτε το. 

 

Και ο κρασ είναι παράδειγμα. Γίνηκε φασαρία επειδή έχει ιστορία μεγάλη. Νέο πλατφορμ IP να ανακοινωνόταν τη προηγούμενη βδομάδα, ανάθεμα κι αν ανοιγόταν θρεντ.  

  • Like 1
Δημοσ.

Και στο Insomnia του 2035 μπορεί να συζητάνε οι gamers του τότε για τα «περασμένα μεγαλεία» των FPS... όλα κάνουν τον κύκλο τους.

 

Πάντως όταν ένα genre είναι δημοφιλές, βγαίνουν και πολλές αρπαχτές... δεν είναι όλα επιπέδου Crash/Mario/Sonic.

 

ΥΓ: Μην ξεχνάς ότι πολλοί στα 90s ήταν πιτσιρικάδες και σήμερα είναι 30+, οπότε εν μέρει δικαιολογείται η αλλαγή στα γούστα του κοινού. Λίγοι θέλουν να ξαναγυρίσει η ND στα platformers (Crash/Jak) μετά από εμπειρίες όπως Uncharted & TLOU...

  • Like 1
Δημοσ.

χρυσες εποχες.Θυμαμαι οταν ειχα παρει κοπια το crash 3 ηταν αμερικανικη εκδοση.Ειχα φαει τα μαγαζια να βρω καλωδιο scart που εδινε χρωμα στα αμερικανικα παιχνιδια.Ειχα λιωσει 2 ζευγαρια σολες παπουτσιων.

Τα ίδια με Gran Turismo . .

Δημοσ.

Εγώ περιμένω διακαώς blood omen , legancy of cain .Πολλά ζητάω?

Prince of Persia

Little Big Planet

Guacamelee

Puppeteer

Braid

Limbo

Ratchet and Clank

Sonic Generations

Trine

Ori

 

Αν κανένα από τα παραπάνω δεν σε συγκινεί, τότε είσαι απλά προσκολλημένος στο παρελθόν.

 

Υπάρχουν εξαιρετικά platform games. Το ότι εσένα σε ενοχλεί που μπορεί να αναπτύσσεται ένα παιχνίδι από τρία άτομα είναι άλλο θέμα.

 

Πέραν τούτου, η μπογιά των platform πέρασε και την θέση τους πήραν τα FPS. Deal with it.

Τα έχω παίξει όλα....πειράζει ????

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...