Προς το περιεχόμενο

The Last of Us Part II [PS4]


aekoupoli
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Ενημέρωση 05/07/2020
Καθώς το παιχνίδι έχει κυκλοφορήσει πλέον:

  • Συζητήστε σε ήπιους τόνους και κόσμια πάνω στις εντυπώσεις σας από αυτό.
  • Μην μπαίνετε σε άσκοπες κόντρες περί political correctness και συναφή.
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς, όπως haters, fan boys, κλπ.
  • Οτιδήποτε αφορά την πλοκή του παιχνιδιού πρέπει να μπαίνει σε spoilers.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, KilliK είπε

αναμενομενο, μιας και η ΑΙ στο πρωτο παιχνιδι ηταν αθλια. αν εχουν φτιαξουν και ενα καλυτερο sound system για situational awareness, το σηκουελ θαναι ηδη τεχνικα πολυ ανωτερο απο το πρωτο. το μονο  που μενει, λογικα το εχουν ηδη στα σχεδια τους, ειναι να προσθεσουν και raytracing στην PS5 εκδοση του, κατι που θα ενισχυσει την ατμοσφαιρα του παιχνιδιου.

για παιχνιδι αυτης της κατηγοριας, μια χαρα ηταν η ΑΙ, υπαρχουν πολυ χειροτερα παραδειγματα...Το last of us επαιζε μια χαρα, χωρις να ενοχλει...Σιγουρα αν ψαξεις θα βρεις πραγματα για να cheezαρεις την ΑΙ, αλλα την ωρα που το επαιζα δεν υπηρχε κατι που να μου χτυπαει ιδιαιτερα...

γενικα παντως η ΑΙ στο gaming, δε πηγε παραλληλα με την αληθοφανεια στα γραφικα και αυτο ειναι ενα θεμα για τη βιομηχανια, που μακαρι να το δουμε να αλλαζει...

π.χ. το assassins creed odyssey που παιζω αυτο το καιρο...αυτη ειναι αθλια ΑΙ

Επεξ/σία από xavier
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο Gabe Newell ειπε πως στο κοντινο μελλον η ΑΙ θα γινει τοσο καλη που το signle player θα ξαναανεβει

Επεξ/σία από Exoskeletor
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Exoskeletor είπε

Ο Gabe Newell ειπε πως στο κοντινο μελλον η ΑΙ θα γινει τοσο καλη που το signle player θα ξαναανεβει

αστο, αυτο το λεω χρονια πριν τον Gaben. οτι η ΑΙ θα φερει επανασταση στο single player. καποια στιγμη θα υπαρχουν ΑΙ processors ως μερος του hardware, οχι για τα γραφικα  οπως σημερα, αλλα για το gameplay αποκλειστικα.

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Copy-paste από reddit

As of today reviewers are allowed to give us their first impressions of The Last of Us Part II. Full review embargo is still June 12th

Αναφορά σε κείμενο

The Last of Us 2's firefights are fraught, uncomfortable, fantastic | Push Square:

The violence, at this kind of fidelity, will make you feel uncomfortable – but that’s all according to Naughty Dog’s plan. While we can’t elaborate further, this is a game about hatred and vengeance; it’s about obsession and how the cycle of violence destroys everything it touches. If you want to know more, you’re going to have to wait for our full review on 12th June. Until then, we’ll leave you with our overall impressions on this short sequence we’re allowed to preview: chef’s kiss.

The Last of Us Part 2 Preview: Shockingly Ruthless | GameSpot:

The melee combat feels incredibly good, but it's hard not to wince when you slam a machete into a person's shoulder or take them down with a knife to the side of the head. The damage modelling is satisfying, but there's always going to be a shock when someone's head shatters from a rifle shot or someone's skin gets melted by a Molotov cocktail. And when other enemy characters cry out the name of the guard dog you just exploded in front of them in disbelief, it's hard not to feel like a bad person. Whether this approach translates well to the rest of the game is something you'll have to wait until June 19 to discover.

How does ‘The Last of Us Part II’ play? The answer is extremely well. | Washington Post:

The decisions to hide or kill feed perfectly into the overriding moral journey and the humanization of non-player character adversaries. Many of those you kill feel distinctly human. Even the infected have stories to tell, through notes they left behind in their abandoned homes or elsewhere. Ellie is evolving into something she herself may not be proud of in her quest for revenge. The bloody gameplay syncs extremely well with the journey of the protagonist, and with the ravaged world that only has tiny remnants of humanity left. As a player, it’s so effective that it can feel downright disturbing.

The Last of Us Part 2’s beautiful world is filled with death | GamesRadar:

That The Last of Us Part 2 can create such complex emotions in the short segment I can discuss says a lot. But it’s how that plays out over the wider context of the full story that will really leave its mark. It’s a game that’s going to be discussed for a long time to come. 

The Last of Us Part 2 initial review: Two hours of brutal preview action | Pocket-Lint:

In short, even from just this section it is clear to see how much effort and love has been poured into the look and sound of The Last of Us Part 2. It is a cinematic experience that stays with you long after the TV has been switched off.

Indeed, if this proves to be the swansong for this console generation, Naughty Dog has seemingly once again given a Sony machine a fitting end.

Hands on with The Last of Us Part II – could this be the best game ever made? | Evening Standard:

From the pacing, the detail in the environments to the humanising of your enemies, this game is going to blow you away.

The Last of Us Part 2's Combat Cycle: Beating Hearts and Butchery | IGN:

Enemy encounters are frequent, but it’s credit to Naughty Dog that each one feels different to the last. Whether that be down to the variety in enemy type, items at your disposal, or your chosen playstyle, every fight feels dynamic. You can go in with a plan, but have to think quickly on your feet as Ellie’s cover is blown or a new threat enters the scene. The combat of The Last of Us Part 2 is constantly rotating between heart-pounding tension and brutal butchery and forms a circle of violence that is wholly unpleasant, but necessary for the story it is trying to tell.

The Last of Us Part II Preview: Bigger, Better, Bolder | GameSpew:

Your journey from the theatre to the hospital is just one small part of The Last of Us Part II, and so how much it crams in should be telling. It hints at a bigger, better and bolder sequel in which everything feels more dynamic and natural. Though while the gameplay of this particular segment is exemplary, what really drives you forward is the story; the reason why you’re doing what you’re doing. Unfortunately I can’t mention any of that here, though to be honest I wouldn’t want to. I don’t want to spoil it for you. But if you loved The Last of Us, you’re in for a treat. Even if you think you might have been spoiled.

The Last of Us Part II: so much more than just another zombie story | The Guardian:

Naughty Dog’s willingness to tackle difficult and sometimes distressing themes and material, in a way that’s grounded in believable characters, make this more than just another zombie story. Like the best post-apocalyptic fiction, from the early seasons of The Walking Dead to The Road, it’s a story about people, and the extraordinary and horrific things they can do for each other, or to each other.

It takes some endurance to play a game like this, but in return you get an experience more affecting for its intensity – the kind of experience you can only get from a video game, where both the danger and the characters feel incomparably up-close and personal.

The Last of Us Part 2 Preview: The dreary streets of Seattle | Stevivor:

To say that The Last of Us Part 2 is immersive is an understatement; I went in focused on linear progression and on-screen prompts about hints but that quickly melted away as I sat gripping a DualShock with my pulse racing, happy to have scraped by in a fight with the infected. In mere minutes, I stopped thinking about Ellie as a character in a game and started thinking about me — her — and my survival. Naughty Dog is great at character and equally as good as a compelling narrative, and what I’ve experienced is no exception.

We Cranked The Last of Us 2 to ‘Survivor’ Difficulty, It Left None | PowerUp!:

All I can really say is that come June 19, you’re going to want to block a few days out in your social calendar. Some of your allotted hours will be spent on playing, others will be needed for quiet contemplation…or a foolish replay attempt on Grounded. Either way, clearly what we have here is a sequel that’s guaranteed to grow on you quicker than cordyceps wall fungus.

Greg Miller's The Last of Us Part II Preview:

I don't understand how anything else could be game of the year.

The Last of Us Part II Preview | Game Informer:

Obviously, a lot of the context that informs this whole two-hour sequence is missing here, especially since it’s set partway through the game. But even if we could talk about story stuff now, we wouldn’t want to. The less you know now, the more you will enjoy the experience when you’re playing it for yourself on June 19.

The Last Of Us Part II Preview: A Bigger, Braver Sequel

 

Επεξ/σία από aggelos87
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12 του μηνός σταματάει το "εμπάργκο" των reviews, οπότε όσοι reviewers πήρανε την κόπια ήδη θα μπορούν να δημοσιεύσουν τα reviews τους. Αν είναι πάντως τόσο καλά όσο λένε τα άρθα παραπάνω, θα περάσουμε το καλοκαίρι μας στο Seattle.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αν ειναι καλο ή οχι το παιχνιδι μπορει να το καταλαβει καποιος απο το τελευταιο gameplay trailer που ανεβηκε,τουλαχιστον οσον αφορα το gameplay του.

Το story παλι σιγουρα θα σηκωσει αρκετη κουβεντα. 

Δεν προκειται δηλαδη να ειναι περιπτωση που θα διχασει τον κοσμο και για το gameplay και για την ιστορια/χαρακτηρες οπως το Death Stranding.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο περιμενουμε τωρα, τις αντιδρασεις του fanbase που θα παιξει το παιχνιδι. οι προ κριτικες και πωλησεις, ειναι οι αναμενομενες μεχρι τωρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Το αν ειναι καλο ή οχι το παιχνιδι μπορει να το καταλαβει καποιος απο το τελευταιο gameplay trailer που ανεβηκε,τουλαχιστον οσον αφορα το gameplay του.

Το story παλι σιγουρα θα σηκωσει αρκετη κουβεντα. 

Δεν προκειται δηλαδη να ειναι περιπτωση που θα διχασει τον κοσμο και για το gameplay και για την ιστορια/χαρακτηρες οπως το Death Stranding.

Nαι γιατι το 2018 δεν φανηκε σε εκεινο το gameplay θες να πεις,επρεπε να περιμενουμε 2 χρονια μετα για να μας πεισει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 2018 το ελεγες περισσοτερο scripted και δεν εδειχνε και παρα πολλα.

Οσο για τα περι fanbase,γελαει ο κοσμος με τον καθε ακυρο που βγαινει στο internet και δηλωνει οπαδος μιας εταιρειας/δημιουργου ,και βγαινει μετα και κραζει διχως να εχει παιξει/ολοκληρωσει καν ενα παιχνιδι. 

Τους βλεπω και στο last of us πως δηλωνουν οπαδοι του παιχνιδιου και κανεις δεν κανει υπομονη να παιξει το παιχνιδι απο οσους διαβασανε spoilers.

Ολοι το πορισμα βγαλανε οτι το παιχνιδι δεν αξιζει φραγκο πριν καν κυκλοφορησει.

Και με τον Kojima περυσι μια απο τα ιδια. Ποσους ταχα μου οπαδους του να βγαινουν να κραζουν/θαβουν το παιχνιδι χωρις καν να το εχουν παιξει,ή να το εχουν τελειωσει για να εχουν ολοκληρωμενη αποψη.

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μα το κραξιμο για το TLOUS2 εγινε για την ιστορια του, οχι για το gameplay του. και ειναι ο οπαδος που εχει παιξει το προηγουμενο που θα φωναξει περισσοτερο, αν δεν του κατσει καλα η ιστορια.

φυσιολογικη ειναι η αντιδραση, οπως και στην περιπτωση του Death Stranding, οπου εκει δεν αρεσε ουτε το gameplay σε πολλους. ο γελωτας εναι οτι οσοι σκουζουν για μπουκοταζ ενος παιχνιδιου, ειναι οι πρωτοι που θα τρεξουν να το αγορασουν.

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καμιά 60αριά ρυθμίσεις προσβασιμότητας για άτομα με προβλήματα όρασης, ακοής κλπ

Σύμφωνα με το tweet εργαζόμενου στην ND μπορείς να παίξεις ολόκληρο το παιχνίδι μόνο με την ακοή

Στον πρώτο λινκ που δίνω υπάρχουν 2 μικρά βιντεάκια που παρουσιάζουν 2-3 διαφορετικές λειτουργίες.

wReXhCd.png?1

Spoiler

Καμία απ τις 60 ρυθμίσεις προσβασιμότητας δεν κάνει το παιχνίδι προσβάσιμο σε χρήστες άλλων συστημάτων :P

 

Επεξ/σία από aggelos87
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, aggelos87 είπε

Καμιά 60αριά ρυθμίσεις προσβασιμότητας για άτομα με προβλήματα όρασης, ακοής κλπ

Σύμφωνα με το tweet εργαζόμενου στην ND μπορείς να παίξεις ολόκληρο το παιχνίδι μόνο με την ακοή

wReXhCd.png?1

  Απόκρυψη περιεχομένων

Καμία απ τις 60 ρυθμίσεις προσβασιμότητας δεν κάνει το παιχνίδι προσβάσιμο σε χρήστες άλλων συστημάτων :P

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ κίνηση από την ND. 👏

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, aggelos87 είπε

 

αρα κανουν ακριβως αυτο που ειχα γραψει πιο πισω, οτι εχουν δωσει μεγαλη σημασια αυτη την φορα στο sound situational awareness. αψογα. δυο στα δυο. μενει να δουμε τωρα τι θα γινει με το RT, αλλα θα πρεπει να περιμενουμε το PS5 γιαυτο.

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...