Προς το περιεχόμενο

The Last of Us Part II [PS4]


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Ενημέρωση 05/07/2020
Καθώς το παιχνίδι έχει κυκλοφορήσει πλέον:

  • Συζητήστε σε ήπιους τόνους και κόσμια πάνω στις εντυπώσεις σας από αυτό.
  • Μην μπαίνετε σε άσκοπες κόντρες περί political correctness και συναφή.
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς, όπως haters, fan boys, κλπ.
  • Οτιδήποτε αφορά την πλοκή του παιχνιδιού πρέπει να μπαίνει σε spoilers.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Page δεν παίζει γιατί είναι 30+. Aσε που στο part 2 την κάνανε να μοιάζει στην Ashley. Προσωπικά αδιάφορο ποιος θα είναι ποιος. Μονο ότι είναι HBO φτάνει αλλα αφού είναι και αυτός που έκανε το Cherno μαζί με Neil, we're set, bring it! :)

 

  • Απαντ. 3,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, ison είπε

...εκατσες και το εγραψες  και στο τελος δεν μας λες και ποια...λολ (δεν καταλαβαινω σε μερικους την λογικη no offence) 

Δεν είχα κρατήσει το όνομα της όταν έκανα το ποστ.

Απ' όσο βλέπω τώρα είναι η Kaitlyn Dever.

 

Επεξ/σία από Grim Ripper
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε

Δεν είχα κρατήσει το όνομα της όταν έκανα το ποστ.

Απ' όσο βλέπω τώρα είναι η Kaitlyn Dever.

Πολύ ωραίες επιλογές για εμένα και οι δυο. Θα ήθελα Jackman, αλλά κομματάκι δύσκολο. Δεν νομίζω να θέλει να δεσμεύει για σειρά που μπορεί να κρατήσει 2-3+ σεζόν.

Δημοσ.

Θετικό το ότι συμμετέχει ο Neil στη παραγωγή. Διαφορετικά θα μου ήταν τελείως αδιάφορη η σειρά. Γενικά θεωρώ πως δεν υπάρχει λόγος να μεταφερθεί αλλού αλλά έχω πίστη στον Neil. Μοναδική μου ανησυχία είναι μην κατάπιαστεί με τη σειρά για χρόνια και απέχει από το επόμενο project της naughty dog... 

  • Like 1
Δημοσ.

Μάλιστα, τώρα είδα ότι ο Κωτσόβολος μου ακύρωσε την παραγγελία για την special edition...

Λογικά έχει γίνει καιρό αυτό αλλά δεν είχα κάποια ειδοποίηση ή e-mail.

Δημοσ.

https://kotaku.com/as-naughty-dog-crunches-on-the-last-of-us-ii-developer-1842289962

 

Και η βρώμικη πλευρά της Οσιας Naughty Dog βγαινει για μια ακομα φορα στην επιφάνεια. Μακαρι να βλέπαμε κ εδω αντιδράσεις gamers οπως είδαμε με τα microtransactions του Battlefront 2 γιατι μονο έτσι θα νιωσει η βιομηχανία κ θα αρχίσει να σέβεται τους ανθρώπους της. Απίθανο βέβαια, αλλα μακάρι να γινόταν μια συγχρονισμένη προσπάθεια μπας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια απο τα ιδια και με το red dead 2.

Δεν μπορουμε να κανουμε κατι εμεις για αυτο,δεν μας πεφτει καν λογος.

Επιλογη του καθενος ειναι εαν θα δουλεψει ή οχι σε τοσο μεγαλα project,δεν τον βαζει κανεις με το ζορι. Και δεν ειναι μονο στα video games.

Καμια σχεση δεν εχει αυτο με τα mct του BF2 που αφορουν το ιδιο το προιον που φτανει στον καταναλωτη.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Και για την CDPR τα ίδια λένε, αλλα όπως είπε ο Fulgore επιλογή τους. Μιλάμε για top εταιρία και όπως σχεδόν όλες οι top εταιρίες ανεξάρτητος τον κλάδο σε "μαμανε" και ζητάς και άλλο. Επίσης μην ξεχνάς ποσο σημασία έχει στο βιογραφικό.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

μιας κ εγω ειμαι σε "δημιουργικο" κλαδο, ξερω απο την καλη κ την αναποδη ποσο σημασια εχει το βιογραφικο, ποσο αιμα φτυνεις στην αρχη δουλευοντας 12-14ωρα, σαββατοκύριακα αλλα και χωρίς μισθό, απλα για να βαλεις κατι δυνατο στο χαρτι σου. αυτο δε το κανει καλο ή σωστό. το οτι υπαρχουν απαραδεκτα τετοια κατεστημενα σε συγκεκριμένους κλαδους, δεν ειναι καλο. Εγκλημα αθλιο ειναι που μεγαλοκαρχαριες το εκμεταλεύονται και τσιμπανε νεους για να κανουν χαμαλίκια τρελά.

Δυστυχως θέλει συλλογική αντιδραση απο παντου. Ο νεος σχεδιαστης που πασχίζει να επιβιώσει κ να φάει, μακαρι να μπορεί να αντιδράσει αλλα οι περισσότεροι δε μπορούν. απο την άλλη, ο αγοραστής εχει μεγαλύτερη δύναμη. Και θα ήταν καλό να αντιδρούσαμε κ εδω κ στο RDR2 και σε όλες τις εταιριες που κανουν τετοιες πρακτικές, για το συλλογικό καλό των δημιουργών. Γιατι μια υγιής δημιουργία σε καλό ολων μας θα βγει.

  • Like 1
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Επιλογη του καθενος ειναι εαν θα δουλεψει ή οχι σε τοσο μεγαλα project,δεν τον βαζει κανεις με το ζορι. Και δεν ειναι μονο στα video games.

το "we didnt put a gun on their head" που χρησιμοποιουν κατα κορο αυτες οι εταιρειες, ειναι πλανη. οποιος θελει να μαθει το γιατι, ο Jim Sterling εχει ανεβασει δεκαδες βιντεο που το εξηγει.

εγω θα συμφωνησω οτι κανενας gamer δεν ειναι υποχρεωμενος να κανει κατι γιαυτο, ειναι ενα θεμα που μονο οι εργαζομενοι μπορουν να λυσουν. αλλα, τουλαχιστον, πρεπει να τους δωσουμε την στηριξη μας, εστω και αν ειναι μονο ηθικη, οχι να παμε τωρα να υπερασπιζομαστε την κακοδιαχειριση και την στυγνη εκμεταλλευση των εργοδοτων που βγαζουν τα εκατομ/δις.

  • Like 1
Δημοσ.

Jonathan Cooper:

"The reason I left is because I only want to work with the best. That is no longer Naughty Dog"


When I left Naughty Dog late last year they threatened to withhold my final paycheck until I signed additional paperwork stating I wouldn't share their production practices. They finally relented when I assured them that was most likely illegal...

The truth is I have no awful crunch tale. The "story animators" as we were known were averaging 46hrs a week when I left and I personally never went over 55. The story team is super organised and we reacted to whatever was thrown at us. That's not to say others weren't suffering.

For the demo shown last September, the gameplay animators crunched more than I've ever seen and required weeks of recovery afterwards. One good friend of mine was hospitalised at that time due to overwork. He still had over half a year to go. There have been others since.

The reason I left is because I only want to work with the best. That is no longer Naughty Dog. Their reputation for crunch within LA is so bad it was near impossible to hire seasoned contract game animators to close out the project. As such we loaded up on film animators.

While super-talented, they lacked the technical/design knowhow to assemble scenes. Similarly, the design team ballooned with juniors to make up for the attrition of key roles. Every aspect of finishing this game took much longer due to the lack of game experience on the team.

Don't get me wrong, these kids are mostly awesome and the best were great. It's just when the junior/senior ratio is out of balance things can really grind and more time is spent training than actually working. (LA teams, make sure and pick them up when all the contracts end.)

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Skywalker333 Κανένας δεν είπε ότι είναι καλο και καλά τους κάνουν, είπαμε δεν έχει να κάνει με εμάς τους καταναλωτές και οι πληροφορίες στο θέμα είναι λίγες ώστε να έχει νόημα οποιαδήποτε κίνηση όπως είπε και ο Fulgore. Αρκετά όμως offtopic δεν βγήκαμε?

Spoiler

 

Τσιμπήσανε και τον Gustavo Santaolalla για το show, που για οποιον δεν ξέρει είναι ο ίδιος που έκανε την μουσική στο game. Τι κρίμα που δεν κάναν το ίδιο και με το Witcher, fuckin Netflix.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Δημοσ.

Το σχόλιο του Cooper παρακάτω είναι ξεκάθαρο shots fired για τα σημαντικά και σε ηγετικά πόστα στελέχη ( Balestra, Straley, Hennig etc) που έχουν αποχωρήσει αυτά τα χρόνια. Είναι πιο σύνθετο το θέμα του crunch.   

It's just when the junior/senior ratio is out of balancethings can really grind and more time is spent training than actually working.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Αναβάλλεται  επ αόριστον η κυκλοφορία του παιχνιδιού :(

Είναι σχεδόν έτοιμο απ οτι γράφουν αλλά λόγο του πανικού των ημερών δεν μπορούν να εγγυηθούν πως οι παραλαβές θα γίνουν στον χρόνο τους για όλους

 

  • Sad 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...