Προς το περιεχόμενο

The Last of Us Part II [PS4]


aekoupoli
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Ενημέρωση 05/07/2020
Καθώς το παιχνίδι έχει κυκλοφορήσει πλέον:

  • Συζητήστε σε ήπιους τόνους και κόσμια πάνω στις εντυπώσεις σας από αυτό.
  • Μην μπαίνετε σε άσκοπες κόντρες περί political correctness και συναφή.
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς, όπως haters, fan boys, κλπ.
  • Οτιδήποτε αφορά την πλοκή του παιχνιδιού πρέπει να μπαίνει σε spoilers.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, Chocobo είπε

Δεν θεωρω το uncharted top game.Ειδικα στο a thiefs end ημουν σε φαση αντε να τελειωσει βαρεθηκα να κανω το ιδιο πραγμα ολη την ωρα.Ωραια ιστορια ομως και απίστευτα γραφικα.

Το thief's end ήταν διαδραστική ταινία στην ουσία

 

Παρόλα αυτά οι μηχανισμοί του shooting ήταν καλοδουλεμένοι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τελικά βάση από ότι έχω δει, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ο Joel είναι ζωντανός και η τελευταία σκοινή στο gameplay trailer είναι πραγματική. Cool fuckin beans!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Λογικά όχι λιγότερες από 20 ώρες άμα σκεφτείς ότι το προηγούμενο ήταν 15 περίπου και αυτό λένε είναι το μεγαλύτερο game ever που κάναν.

Μακάρι να είναι 20-25 ώρες όπως το God of War. Σε τέτοια παιχνίδια αυτή η διάρκεια φαίνεται μιας και είναι γεμάτη με ευχάριστη ενασχόληση και καθόλου επαναλαμβανόμενα missions. Πιστεύω ότι η ND δεδομένου του χρόνου που δουλεύει στο τίτλο μπορεί να προσφέρει μια τέτοια εμπειρία.

2 ώρες πριν, Anastazio είπε

To gameplay αδικειται καταφορα απο τα 30fps,εγω πιο πολυ διασκεδασα με τα remaster των uncharted και του last of us παρα με το Uncharted 4 παρα του οτι ποιοτικα και τεχνικα ηταν ανωτερο ηταν σαν να παιζεις με λοξυγγα...βεβαια δεν ειχα ps3 στη προηγουμενη γενια,αν παιζει ρολο.

Δεν διαφωνώ. Αλλά με 60 fps οπτικά το παιχνίδι δεν θα έφτανε ούτε στο ελάχιστο αυτό που βλέπεις τώρα. Το θετικό που μπορώ να δω είναι ότι η ND ξέρει να υλοποιεί motion blur και να καμουφλάρει όσο ένα βαθμό τα μειονεκτήματα των 30 fps. Στο God of War είχα ενοχληθεί αρκετές φορές από το 30άρι framerate, στο UC4 μου ήταν πιο ευχάριστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Tilemaxx είπε

@Chocobo Πάντως σαν replay value και ποιότητα gameplay to Last of Us είναι σκάλες ανώτερο όλων των Uncharted (θα εξαιρέσω μάλλον το 2ο).

To 4o θα ελεγα περισσοτερο.

 

Επισης οταν διαβαζω οτι το TLOU δεν ειχε καλο gameplay χανω την ορεξη μου για ζωη οπως θα ελεγε και ο ''Γιανης''. Ποιο παιχνιδι εχει καλο gameplay αν δεν εχει το TLOU;

Eχω δωσει την εξηγηση μου, οτι μαλλον επειδη τα κανει ολα τελεια στο 11/10 ,το gameplay ειναι στο 9.5/10 και ετσι μπορει να φανταζει μετριο για καποιους. Δεν ειναι τυχαιο οτι εχει παιχτει τοσες φορες απο ολους. Υπαρχει και το YT αν δεν αρεσε το gameplay, δεν υπαρχει λογος να αυτοτιμωρειται καποιος με ενα ''μετριο'' gameplay. Βεβαια ειναι και τα γουστα τα οποια ειναι σεβαστα. Eκτος αν εχει παιχτει στο easy.

 

Προπωπικα για μενα πχ (και εδω σιγουρα μπαινει και γουστο) το TLOU ειναι μεσα στα καλυτερα gameplay που εχω παιξει ever. Στις μεγαλες δυσκολιες τουλαχιστον.

 

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ένα παιχνίδι δεν μπορεί να είναι τέλειο σε όλους τους τομείς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το witcher 3. Το gameplay του είναι από λίγο έως πολύ επαναλαμβανόμενο. Τουλάχιστον στο Combat κομμάτι (αν και όχι μόνο). Για μένα το Tlou είχε σίγουρα πλουσιότερο gameplay από τα uncharted. Και σε αυτό οφείλεται το πολυπλοκοτερο combat system. Η naughty dog φαίνεται να έχει δώσει ακόμα υψηλότερη βάση αυτή τη φορά, πράγμα το οποίο μόνο ψηλές προσδοκίες μπορεί να δημιουργει. Ας ελπίσουμε να τις εκπληρώσει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι και η κατευθυνση που εχει το καθε στουντιο. Πχ Η ND προσπαθει να δωσει οσο πιο ''αμεσο'' gameplay με την λογικη οτι δεν θελει να σε εχει κλειδωμενο για ωρα στα μενου. Το Uncharted εχει επιτυχια και για αυτον τον λογο. Γιατι δεν απαιτει πολλα πολλα και καταφερνει να γινεται πιο διαισθητικο. Στο TLOU επισης κανει περιπου το ιδιο. Σε αυτο το ειδος gameplay λοιπον η ND τα παει τελεια. Αν καποιος θεωρει βαθος τις 1000 επιλογες του μενου τοτε για αυτον δεν κανουν τα πιο intuitive παιχνιδια της ND.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, PDS13 είπε

To 4o θα ελεγα περισσοτερο.

Επισης οταν διαβαζω οτι το TLOU δεν ειχε καλο gameplay χανω την ορεξη μου για ζωη οπως θα ελεγε και ο ''Γιανης''. Ποιο παιχνιδι εχει καλο gameplay αν δεν εχει το TLOU;

Zelda Ocarina of Time , Deus Ex 2000 , Metal Gear Solid , Witcher 3 , God Of War και η λιστα πααααααει.Μερικα απο αυτα btw ειναι 15 χρονια πιο παλια.

Βεβαια στο υπολοιπο σχολιο λες απο αυτα που εχεις παιξει οποτε ισως απλα δεν εχεις παιξει πολλα games.

Παλι ομως κανεις δεν ειπε εχει κακο αλλα οτι το καλο μπορει να γινει ευκολα καλυτερο.

Επεξ/σία από Chocobo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, PDS13 είπε

Ειναι και η κατευθυνση που εχει το καθε στουντιο. Πχ Η ND προσπαθει να δωσει οσο πιο ''αμεσο'' gameplay με την λογικη οτι δεν θελει να σε εχει κλειδωμενο για ωρα στα μενου. Το Uncharted εχει επιτυχια και για αυτον τον λογο. Γιατι δεν απαιτει πολλα πολλα και καταφερνει να γινεται πιο διαισθητικο. Στο TLOU επισης κανει περιπου το ιδιο. Σε αυτο το ειδος gameplay λοιπον η ND τα παει τελεια. Αν καποιος θεωρει βαθος τις 1000 επιλογες του μενου τοτε για αυτον δεν κανουν τα πιο intuitive παιχνιδια της ND.

Εγώ ξέρω πως μέσα σε μια gaming εποχή που ο κάθε developer προσπαθεί να ξεζούμισει κάθε λεπτό από το χρόνο του gamer με τεράστιους open world χάρτες, επαναλαμβανόμενα και fetch quests και ανούσια collectibles, υπάρχουν μερικοί (λίγοι δυστυχώς) developers που κοιτάνε να παραδώσουν μια κατά κύριο λόγο γραμμική εμπειρία η οποία έχει μόνιμα σε όλη της τη διάρκεια κάτι να προσφέρει. Και μόνο σε τέτοιες εμπειρίες καλώς ή κακώς μπορείς να παραδώσεις μια πλούσια, καλογραμμένη και καλοσκηνοθετημενη ιστορία. 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα μεγάλου σε διάρκεια παιχνιδιού αλλά με ουσία σε όλο του το μέρος ήταν το God of War. Δεν αμφιβάλλω ότι και το the last of us θα είναι έτσι. Και φυσικά μην ξεχνάμε ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα δημιουργίας ενός τέτοιου παιχνιδιού, τουλάχιστον από σοβαρά στούντιο με εμπειρία, είναι η μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Chocobo είπε

Zelda Ocarina of Time Deus Ex 2000 Metal Gear Solid Witcher 3 God Of War και η λιστα πααααααειΜερικα απο αυτα btw ειναι 15 χρονια πιο παλια.

Βεβαια στο υπολοιπο σχολιο λες απο αυτα που εχεις παιξει οποτε ισως απλα δεν εχεις παιξει πολλα games.

Παλι ομως κανεις δεν ειπε εχει κακο αλλα οτι το καλο μπορει να γινει ευκολα καλυτερο.

Μονο για το τελευταιο GOW, το Metal Gear θα συζητουσα(οχι οτι θα τα εβαζα πιο πανω). Το Witcher μου φαινεται αστειο που το εβαλες μεσα και για τα Ocarina of Time/deus EX σεβομαι τα χρονια του ας πουμε(καλο gameplay στην εποχη τους).

 

30+ χρονια παιζω games.

1 ώρα πριν, naruto14 είπε

Εγώ ξέρω πως μέσα σε μια gaming εποχή που ο κάθε developer προσπαθεί να ξεζούμισει κάθε λεπτό από το χρόνο του gamer με τεράστιους open world χάρτες, επαναλαμβανόμενα και fetch quests και ανούσια collectibles, υπάρχουν μερικοί (λίγοι δυστυχώς) developers που κοιτάνε να παραδώσουν μια κατά κύριο λόγο γραμμική εμπειρία η οποία έχει μόνιμα σε όλη της τη διάρκεια κάτι να προσφέρει. Και μόνο σε τέτοιες εμπειρίες καλώς ή κακώς μπορείς να παραδώσεις μια πλούσια, καλογραμμένη και καλοσκηνοθετημενη ιστορία. 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα μεγάλου σε διάρκεια παιχνιδιού αλλά με ουσία σε όλο του το μέρος ήταν το God of War. Δεν αμφιβάλλω ότι και το the last of us θα είναι έτσι. Και φυσικά μην ξεχνάμε ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα δημιουργίας ενός τέτοιου παιχνιδιού, τουλάχιστον από σοβαρά στούντιο με εμπειρία, είναι η μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια. 

Δεν μπορω να συμφωνησω περισσοτερο.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, PDS13 είπε

30+ χρονια παιζω games.

Δεν μπορω να συμφωνησω περισσοτερο.

Κακώς συμφωνείς για εμένα όπως επίσης κακώς διαφωνείτε γενικώς όλοι παραπάνω, περί "gameplay".

Αν ο σκοπός ήταν το gameplay θα, έριχναν το επίπεδο να παίζει 60 fps. Είναι τόσο απλό - ούτε "motion blur" ούτε τίποτα όπως αναφέρουν περισπούδαστα όσοι είναι /concerned για το PS5 και τα 60 fps. 30άρι "ασάλιωτα" εδώ.

Μετά από 30+ χρόνια εμπειρίας στο gaming, θα περίμενα από εσένα τουλάχιστον να έχεις διακρίνεις τα του "γιατί" και "πως".

Τα δικά μου 30+ χρόνια εμπειρίας μου λένε τα εξής:

- Είναι ξεκάθαρο - ότι μιλάμε για άλλη μια "only on Playstation" παραγωγή.

- Μια παραγωγή "cinematic" όχι μόνο στο στήσιμο, αλλά και στα δυσθεώρητα production values.

- Μια παραγωγή η οποία πραγματικά, αξιοποιεί το expertise της Sony (Pictures) όχι μόνο στην κάμερα (στυλ one-cut όπως στο GoW) αλλά και στο mo-cap κλπ.. Αν θα μπορούσα να αναφέρω κάτι αντίστοιχο - είναι π.χ. η Nintendo με τα κουκλάκια και την ιστορία της ως gaming company που περνάει στα computer games της για παράδειγμα. Και αν γίνει και ταινία - έχουμε έτοιμη την δουλειά. ;)

- Μια παραγωγή στην οποία, δεν υπάρχει πραγματικά "ανταγωνισμός", είτε λόγω hardware (Nintendo) όσον αφορά την απεικόνιση, είτε λόγω "focus" (Xbox + Multiplayer).  

- Μια παραγωγή που ξεκάθαρα επωφελείται, από το Lead platform που λέμε και να πάει να μαμηθεί το multiplayer γιατί ως lead platform οι 3rd party καλύπτουν το "κενό", because numbers. (Συνδρομές PS+ δεν θα πουλήσει το game έτσι δεν είναι όμως δεν είναι ο σκοπός αυτός - ο σκοπός είναι να καβαλήσει την γενιά μέχρι το next gen - θεωρητικά μεταξύ μτχ./νοικιάζω μέσα θα "μπουν" αν μπουν και δεν τους νοιάζει καν - tentpole game λέγεται αυτό, λάβαρο πως το λένε).

- Όμως βλέπουμε ότι αναγνωρίζει αυτό το "κενό" και πάει για την απόλυτη "επικράτηση" καλύπτοντας το, κάνοντας το ίδιο το best SP studio της να το κλείσει.

Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο, παρά μόνο ότι το παιχνίδι θα έχει όντως καινοτομίες στο gaming (dog scent) και είδα κάτι κουλά GIFS στο AI σήμερα που ενθουσιάστηκα, ήμουν WTF.

/Armchair analyst reporting.

Φιλικά πάντα έτσι? :)

Επεξ/σία από Inside X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω συμφωνω κυριως για την κατευθυνση του gameplay στο οποιο αναφερεται ο naruto. To οποιο στα open world ειναι filler. Οπως εχω ξαναπει το The last of us και το Astrobot ειναι παραδειγματα παιχνιδιων που καθε λεπτο εχει την αξια του. 

Τωρα για τα 60fps ποτε για μενα δεν ειχε τοσο μεγαλη αξια το responsiveness στο gameplay οσο το βασικο χτισιμο του ιδιου του gameplay. Σεβαστο οτι για καποιους αλλους εχει μεγαλυτερη αξια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το 60fps θα το δώσουν στο MP, γιατί ... Ryzen ... αν ναι και λόγω Azure (60hz tick rate στυλ Gears). Στο single player πουλάει πιο εύκολα η στατική εικόνα - είμαι αραχτός γιατί δεν έχω Human AI απέναντι.

Επεξ/σία από Inside X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω κανείς δεν ενδιαφέρεται για 60 fps σε τέτοιο τίτλο, αν και εφόσον το 30ρι είναι locked (και στο απλό PS4). Ποτέ εξάλλου η ND δεν έθετε ως στόχο το framerate.

2 ώρες πριν, PDS13 είπε

To 4o θα ελεγα περισσοτερο.

Επισης οταν διαβαζω οτι το TLOU δεν ειχε καλο gameplay χανω την ορεξη μου για ζωη οπως θα ελεγε και ο ''Γιανης''. Ποιο παιχνιδι εχει καλο gameplay αν δεν εχει το TLOU;

 

Το Death Stranding 😂

Επεξ/σία από Tilemaxx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, PDS13 είπε

Εγω συμφωνω κυριως για την κατευθυνση του gameplay στο οποιο αναφερεται ο naruto. To οποιο στα open world ειναι filler. Οπως εχω ξαναπει το The last of us και το Astrobot ειναι παραδειγματα παιχνιδιων που καθε λεπτο εχει την αξια του. 

 

Εκεί θα πρέπει να συγκρίνεις όμοια παιχνίδια με παρόμοια production values - δεν μπορείς να βάλεις στην εξίσωση το ετήσιο, asset flipped Assasin's Creed και το TLOUS 2. Ούτε καν το "ομόσταβλο" Spider Man. 7 χρόνια...

Μια καλύτερη σύγκριση θα ήταν το RDR2 και μην ανησυχείς ήδη στα fora του εξωτερικού, έχει ξεκινήσει ήδη η συζήτηση... :D 

Σε κάτι μήνες από σήμερα θα κλαίω από τα γέλια,  με τα καθημερινά thread στο ERA που θα τιτλοφορούνται:

"What must RDR2 learn from TLOUS pt II ".

"What can Rockstar Games learn from Naughty Dog".

"What can Zelda Breath of the Wild learn from the LoUS pt 2."

"What can Gears 5 learn from the LoUS pt 2".

κ.ο.κ.

😅

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...