Προς το περιεχόμενο

The Last of Us Part II [PS4]


aekoupoli
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Ενημέρωση 05/07/2020
Καθώς το παιχνίδι έχει κυκλοφορήσει πλέον:

  • Συζητήστε σε ήπιους τόνους και κόσμια πάνω στις εντυπώσεις σας από αυτό.
  • Μην μπαίνετε σε άσκοπες κόντρες περί political correctness και συναφή.
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς, όπως haters, fan boys, κλπ.
  • Οτιδήποτε αφορά την πλοκή του παιχνιδιού πρέπει να μπαίνει σε spoilers.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

προσωπικα δεν εχω ασχοληθει ποτε με multiplayer mode ουτε του uncharted, ουτε του lou. Παντως προσωπικα πιστευω οτι ο λογος που δεν θα εχει multiplayer mode ειναι για να βγαλουν ενα πιο κερδοφορο multiplayer mode...Θα πανε για κατι μεγαλυτερο αυτη τη φορα, στο στυλ του fortnite, του battlegrounds κτλ....f2p με microtransactions....

οποτε για εμενα που νοιαζομαι μονο για το single player κομματι ειναι πολυ ευχαριστο νεο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

15 λεπτά πριν, xavier είπε

Θα πανε για κατι μεγαλυτερο αυτη τη φορα, στο στυλ του fortnite, του battlegrounds κτλ....f2p με microtransactions....

Από τα τόσα studio που έχει η Sony θα βάλει το πιο δυνατό studio να φτιάξει F2P online game?! Wtf?! 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Από τα τόσα studio που έχει η Sony θα βάλει το πιο δυνατό studio να φτιάξει F2P online game?! Wtf?! 🤣

ειναι μεγαλο studio η naughty dog...μπορει να ασχοληθει μια ομαδα απο εκει μεσα για να εχει τη σφραγιδα γνησιοτητας...Και γιατι σε ενοχλει το f2p? μήπως δεν έχει χρήμα εκει? ίσα ίσα που θα αρμέξουν μια χαρά...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Από τα τόσα studio που έχει η Sony θα βάλει το πιο δυνατό studio να φτιάξει F2P online game?! Wtf?! 🤣

καλα δεν εχει να λεει, αλλα κ αλλα studio βγαλανε και πολυ καλα f2p (βλεπε respawn) παρα το παρα πολυ κακο monetization...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ δεν έχω καταλάβει από πότε η έλλειψη ενός mode σε ένα παιχνίδι, το οποίο αυξάνει την διάρκεια του τίτλου, το engagement με αυτό, τροφοδοτεί με ζεστό χρήμα όχι μόνο την ίδια την εταιρεία αλλά και την "μητρική" (συνδρομές PS+), για το επόμενο υπερπόνημα της (AI-animation εύκολα-πιάσανε ταβάνι), είναι κάτι που αξίζει σχολίων "κωλοδάχτυλο στο MP" - "ξήλωσε το ethernet" και άλλα τέτοια που δεν ξέρω σε πια χρονιά του Μεσαίωνα, αντιστοιχούν (έχω όμως τοποθετήσει την χρονική περίοδο), είναι εν τέλει, κάτι, θετικό.

Δεν είναι, πως θα γίνει δηλαδή.

Ανησυχητικό βρίσκω όμως, ότι μετά από 7 χρόνια, ένα τόσο καλά funded game, ένα studio με αναμφισβήτητο technical expertise,  στούκαρε στο time/production values.

Από εκεί και πέρα, η συζήτηση περί της έλλειψης MP είναι non-matter, μιας και οι devs το είπαν ξεκάθαρα: When it's Done.

Το μόνο λάθος τους είναι η έλλειψη επικοινωνίας περί αυτού και όχι ότι είναι κάτι νέο ως φαινόμενο (βλέπε RDR2/GTAV κλπ).

Η μόνη μου απορία, είναι αν θα είναι όντως ένα mode στις τάσεις της εποχής (BR).

Επεξ/σία από Inside X
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, panther_512 είπε

Προσωπικά μου αρέσει να ξέρω πώς και το τελευταίο σέντ δαπανήθηκε για την single player εμπειρία.

Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Αυτό λέω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

"Our target platform is the PS4, the base," Emilia Schatz, lead game designer on The Last of Us Part 2, tells USgamer. "That's actually what I've got on my desk at work, and so that's what we sort of aim for." Schatz adds that while the PS4 Pro has obvious advantages in terms of resolution, The Last of Us Part 2 has always aimed for the vanilla PlayStation 4 as its "development platform" first.

https://www.usgamer.net/articles/the-last-of-us-part-2-optimization-performance-ps4-over-ps4-pro

Το μόνο που βρήκα για τη συζήτηση που είχαμε σχετικά με PS4 και PS4 Pro.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Inside X είπε

Εγώ δεν έχω καταλάβει από πότε η έλλειψη ενός mode σε ένα παιχνίδι, το οποίο αυξάνει την διάρκεια του τίτλου, το engagement με αυτό, τροφοδοτεί με ζεστό χρήμα όχι μόνο την ίδια την εταιρεία αλλά και την "μητρική" (συνδρομές PS+), για το επόμενο υπερπόνημα της (AI-animation εύκολα-πιάσανε ταβάνι), είναι κάτι που αξίζει σχολίων "κωλοδάχτυλο στο MP" - "ξήλωσε το ethernet" και άλλα τέτοια που δεν ξέρω σε πια χρονιά του Μεσαίωνα, αντιστοιχούν (έχω όμως τοποθετήσει την χρονική περίοδο), είναι εν τέλει, κάτι, θετικό.

Δεν είναι, πως θα γίνει δηλαδή.

Ανησυχητικό βρίσκω όμως, ότι μετά από 7 χρόνια, ένα τόσο καλά funded game, ένα studio με αναμφισβήτητο technical expertise,  στούκαρε στο time/production values.

Από εκεί και πέρα, η συζήτηση περί της έλλειψης MP είναι non-matter, μιας και οι devs το είπαν ξεκάθαρα: When it's Done.

Το μόνο λάθος τους είναι η έλλειψη επικοινωνίας περί αυτού και όχι ότι είναι κάτι νέο ως φαινόμενο (βλέπε RDR2/GTAV κλπ).

Η μόνη μου απορία, είναι αν θα είναι όντως ένα mode στις τάσεις της εποχής (BR).

Νομιζω η απαντηση σε αυτο ειναι κατι πολυ απλο για το χρημα γινονται ολα ασχετως αν ο καθενας εδω μεσα εχει την δικη του αποψη για το αν θα πρεπει να εχει το εν λογω παιχνιδι Mp η οχι.

Οταν ξερουν οτι απο τον προκατοχο δεν ασχοληθηκε η μαζα ολα αυτα που λες περι θα φερει χρηματα στα ταμεια κτλ μου φαινεται να ειναι λιγο αστοχο γιατι η ιστορια εδειξε οτι ναι μεν ασχοληθηκε μια μεριδα κοσμου που ισως και να αγορασαν οτι ptw αντικειμενικα ειχαν αλλα προφανως τα χρηματα απο τα εσοδα απο το Mp-συνδρομες δεν ητανε αρκετα ωστε να καλυψουν τυχον εξοδα που δαπανηθηκαν για να φτιαχτει αυτο το κομματι ειτε αυτα ητανε ο σχεδιασμος-προγραματισμος εργατωρες, servers κτλ. Οποτε θεωρω οτι το mp στο συγκεκριμενο παιχνιδι βγηκε ζημειογονο η οχι με αρκετα εσοδα για να δικαιολογησει την ανανεωση του στο σικουελ.

Επεξ/σία από icenex
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά θέλω να γυρίσω σε αυτόν τον "μεσαίωνα". Τότε που τα cod ήταν κανονικά παιχνίδια, τότε που η bungie έβγαζε τα Halo και έγραφε ιστορία με το campaign πρώτα και μετά με το multi ενώ τώρα βγάζει τα σκουπιδοdestiny. 

Τότε που η ΕΑ έβγαζε ΚΑΙ Dead space και όχι το δισκάκι που κάνει μόνο για σουβερ, anthem. 

Τότε που παίζαμε Lan multi για να γελάσουμε με κανένα φίλο και όχι για να δείξουμε στο ίντερνετ ποιος την έχει μεγαλυτερη. 

Οι μόνοι που κέρδισαν από το multiplayer είναι οι εταιρίες που αρμεγουν αφελείς gamers και τους τα παίρνουν με loot boxes, με year 1,year 2, με υποσχέσεις για dlc μετά από 2 χρόνια κλπ. 

Οι gamers δεν κέρδισαν τίποτα, ίσα ίσα παιχνιδαρες δεν πήγαν καλά σε πωλήσεις γιατί κάποιοι πήγαν και επένδυσαν εκατοντάδες ευρώ σε only multi games και κάηκαν σε αυτά. 

Οπότε ναι, μεσαίωνας και πάλι μεσαίωνας. Αλλά επειδή αυτό δε γίνεται, ναι κωλο δάχτυλο στο multi σε τέτοια παιχνίδια. Δόξα την ΕΑ υπάρχουν εκεί έξω άπειρα σκουπίδια για το κοινό αυτό. 

 

  • Like 6
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελείωσε οριστικά αυτή η εποχή, αποδεχθείτε το. Η φάση θα πάει συνδρομητικές υπηρεσίες τύπου Netflix και GaaS. Εκτός και αν γυρίσουμε πίσω στα 56k modems και αναγκαστικά το κόψουν. Όσο βελτιώνονται οι συνδέσεις του internet, η θα προσαρμοστείτε, η θα αλλάξετε χόμπυ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Inside X είπε

Ανησυχητικό βρίσκω όμως, ότι μετά από 7 χρόνια, ένα τόσο καλά funded game, ένα studio με αναμφισβήτητο technical expertise,  στούκαρε στο time/production values.

Ανησυχεις εσυ για το παιχνιδι που δεν εχεις ps4 (και αρα δεν θα το παιξεις),και δεν ανησυχουμε εμεις που θα το παιξουμε day one :P

Συμβαινουν και αυτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...