Προς το περιεχόμενο

The Last of Us Part II [PS4]


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Ενημέρωση 05/07/2020
Καθώς το παιχνίδι έχει κυκλοφορήσει πλέον:

  • Συζητήστε σε ήπιους τόνους και κόσμια πάνω στις εντυπώσεις σας από αυτό.
  • Μην μπαίνετε σε άσκοπες κόντρες περί political correctness και συναφή.
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς, όπως haters, fan boys, κλπ.
  • Οτιδήποτε αφορά την πλοκή του παιχνιδιού πρέπει να μπαίνει σε spoilers.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/1/2019 στις 4:47 ΜΜ, kostiger είπε

Προφανως και εισαι ελαφρως προκατηλειμμενος. Αυτο που κανει χειροτερα τα πραγματα ειναι οτι δεν εχεις δωσει ο ιδιος χρονο στο παιχνιδι. Οι μηχανισμοι του ειναι πολυ καλοι επιεικως. Αυτο που ξενιζε στο παιχνιδι ηταν που η Ellie σε σημεια ηταν ακαλυπτη χωρις η εχθρικη Α.Ι να την εντοπιζει.

το ξενιζει ειναι understatement. καθε φορα που περναγε η Ellie χαλαρη και ανετη μπροστα απο ορδες mobs, ξεσπαγαμε στα γελια με τον φιλο μου. απαραδεκτο AI,  και αυτο δεν εχει να κανει με πεπαλαιωμενη game engine, αλλα ετσι ειχε υλοποιηθει εξαρχης. γενικα το stealth στο παιχνιδι ηταν αρκετα προβληματικο σε σημειο που να κατανταει ακρως εκνευριστικο. και βασικα ειναι αυτο που περιμενω να φτιαξουν στο σηκουελ. ελπιζω δηλαδη.

τωρα τα υπολοιπα περι "σεναριου και σκηνοθεσια που δεν το πλησιαζουν στο ελαχιστο",  δεν ειναι  τιποτα αλλο παρα προσωπικες, προκατειλημμενες, αποψεις, χωρις καποια ουσιαστικη βαση. εξισου καλοφτιαγμενα παιχνδια σε αυτους τους τομεις ανεκαθεν υπηρχαν. εκει θα καταληξει και το TLOUS εντελει, να ειναι ενα καλοφτιαγμενο παιχνιδι, διοτι θα ερθει παλι καποτε η στιγμη που ενα αλλο παιχνιδι θα ξαναβαφτιστει ως "first game who is like a movie!!!"

Επεξ/σία από KilliK
  • Απαντ. 3,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, KilliK είπε

το ξενιζει ειναι understatement. καθε φορα που περναγε η Ellie χαλαρη και ανετη μπροστα απο ορδες mobs, ξεσπαγαμε στα γελια με τον φιλο μου. απαραδεκτο AI,  και αυτο δεν εχει να κανει με πεπαλαιωμενη game engine, αλλα ετσι ειχε υλοποιηθει εξαρχης. γενικα το stealth στο παιχνιδι ηταν αρκετα προβληματικο σε σημειο που να κατανταει τελειως εκνευριστικο, και βασικα αυτο περιμενω να φτιαξουν στο σηκουελ. ελπιζω δηλαδη.

τωρα τα υπολοιπα περι "σεναριου και σκηνοθεσια που δεν το πλησιαζουν στο ελαχιστο",  δεν ειναι  τιποτα αλλο παρα προσωπικες, προκατειλημμενες, αποψεις, χωρις καποια ουσιαστικη βαση. εξισου καλοφτιαγμενα παιχνδια σε αυτους τους τομεις ανεκαθεν υπηρχαν. εκει θα καταληξει και το TLOUS εντελει, να ειναι ενα καλοφτιαγμενο παιχνιδι, διοτι θα ερθει παλι καποτε η στιγμη που ενα αλλο παιχνιδι θα ξαναβαφτιστει ως "first game who is like a movie!!!"

Δεκτο το οτι ειναι understatement το ξενερωμα με την Ellie. Κατα τα αλλα οι stealth μηχανισμοι ειναι super. Για τον αντικτυπο που θα εχει το παιχνιδι στο μελλον διαφωνω καθετως οριζοντιως κ πλαγιως. Οσα γραφεις απο εκει και περα επιβεβαιωνουν τη δικη σου ταση αφορισμου του παιχνιδιου συνολικα και μια διαθεση διαφοροποιησης σου απο την κρατουσα εντυπωση για αυτο που οι περισσοτεροι χαρακτηριζουν (δικαιως κατα τη γνωμη μου) αριστουργημα.

  • Like 3
Δημοσ.

αν εσυ το κακο ΑΙ, το ανυπαρκτο positional sound, την περιορισμενη camera angle, το damage inconsistency, το τελειως randomness στη συμπεριφορα των mobs και στο πως ο ηχος τα επηρεαζε, αν ολα αυτα  εσυ τα λες σουπερ, εγω παω πασο. 

και δεν μιλησα για το τι αντικτυπο θα εχει στο μελλον, ειπα οτι παντα θα υπαρχει ενα flavor of the moment που θα ειναι το "πρωτο παιχνιδι που το εκανε".

Δημοσ.

Κιλικ με ολο το θαρρος αλλα αν εσυ πιστευεις οτι ολοι αυτοι οι λογοι που παραθετεις οτι δεν αξιζει να λεγεται το last of us διαμαντι η αριστουργημα τοτε μαλλον εχασες το δασος και κοιτουσες το δεντρο.Κανεις δεν ειπε οτι ητανε το τελειο παιχνιδι (παντου) απο τα λεγομενα σου καταλαβαινει καποιος οτι το ψειριζεις να βρεις ατελειες ωστε να μην το χαρακτηρισουμε διαμαντι και εκει ειναι λαθος η κριτικη σου γιατι δεν ειναι αριστουργημα επειδη ειναι τελειο σε ολους τους τομεις αλλα πως το στορυ του εδεσε μαζι με το gameplay συνολικα για να σου δωσει αυτην την ομορφη εμπειρια.

  • Like 4
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, KilliK είπε

αν εσυ το κακο ΑΙ, το ανυπαρκτο positional sound, την περιορισμενη camera angle, το damage inconsistency, το τελειως randomness στη συμπεριφορα των mobs και στο πως ο ηχος τα επηρεαζε, αν ολα αυτα  εσυ τα λες σουπερ, εγω παω πασο. 

και δεν μιλησα για το τι αντικτυπο θα εχει στο μελλον, ειπα οτι παντα θα υπαρχει ενα flavor of the moment που θα ειναι το "πρωτο παιχνιδι που το εκανε".

Απολυτα τελεια δημιουργια δεν υπαρχει σε καμια μορφη τεχνης. Ανυπαρκτο positional sound k limited camera angle το παιχνιδι δεν εχει. Δεν ειναι δικαιοι χαρακτηρισμοι αυτοι. Στα ανωτερα-ανωτατα επιπεδα δυσκολιας το παιχνιδι στον τομεα της εχθρικης Α.Ι διαπρεπει εκει που εσυ εντοπιζεις προβλημα. Και μια χαρα αναφορα εκανες και για το μελλον. Ειπες οτι θα βρεθει παιχνιδι που θα το ξεπερασει σε κινηματογραφικοτητα. Μετρα ηδη 6 χρονια κυκλοφοριας τον Ιουνιο...

Θα ηθελα επισης καποια παραδειγματα παιχνιδιων αυτου του επιπεδου σε σεναριο και σκηνοθεσια εφοσον ειναι και πολλα ειδικα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, KilliK είπε

κακο ΑΙ

 

To παιχνιδι εχει πολυ καλο ΑΙ στις σωστες δυσκολιες, εκτος απο την ellie που πραγματι δεν την βλεπει κανεις. Αν εχεις να δωσεις ενα καλυτερο παραδειγμα απο παιχνιδι της προηγουμενης γενιας που εχει καταφερει κατι καλυτερο με μια αντιστοιχη ellie θα ηθελα να το ακουσω.

49 λεπτά πριν, kostiger είπε

Απολυτα τελεια δημιουργια δεν υπαρχει σε καμια μορφη τεχνης.

 

Αυτο ακριβως. Ειδικα στα video games που υπαρχουν περιορισμοι(και γεννιουνται περισσοτερες ατελειες By default), μπορει με 2 γραμμες καποιος να σου κανει σκουπιδι τα 5 καλυτερα παιχνιδια ολων των εποχων.

Θα βρει να πει.

Ρωτα τον killik ποιο ειναι το τοπ 5 του ολων των εποχων. Και διελυσε το με συνοπτικες διαδικασιες. Ευκολακι:)

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Αυτό που είπες ''Θα ηθελα επισης καποια παραδειγματα παιχνιδιων αυτου του επιπεδου σε σεναριο και σκηνοθεσια εφοσον ειναι και πολλα ειδικα.'' είναι όλο το ζουμί. Προσωπικά δεν έχω βρει  ύστερα από 6 χρόνια παιχνίδι που να πλησιάζει έστω και λίγο το επίπεδο σεναρίου/ανάπτυξη χαρακτήρων/συναίσθημα/σκηνοθεσίας του TLOU. Ίσως σε ένα βαθμό το Detroit άλλα και αυτό μέχρι ένα σημείο καθώς δεν είναι παιχνίδι του επιπέδου του TLOU.

Το TLOU παρόλες τις κάποιες τους ατέλειες ήταν σταθμός στην βιομηχανία του Gaming, και ένα παιχνίδι που έδειξε σε mainstream κοινό ότι ένα καλό παιχνίδι ΜΠΟΡΕΙ να έχει και άριστο σενάριο, άριστη σκηνοθεσία, άψογα δομημένους χαρακτήρες, να βγάζει συναίσθημα στον gamer και να τον κάνει να δεθεί με τους χαρακτήρες, πέρα από πιστολίδι, σφαγιές, γραφικάρες, stealth κλπ. που τα βρίσκεις σε ένα σωρό άλλα παιχνίδια. Συνολικά λοιπόν το παιχνίδι αυτό έχει τόσες αρετές και είναι τόσο καλό σε τόσους πολλούς τομείς, που μπορεί μεν σε κάποιους επιμέρους τομείς να υστερεί άλλα πάντα μετράει το συνολικό πακέτο και εκει το TLOU δεν έχει βρει ακόμα παιχνίδι που θα το κοιτάξει κατάματα.

 

Αν ο φίλος μας γνωρίζει παιχνίδια που να ξεπερνάε το TLOU στους τομείς που αναφέραμε και να είναι σαν πακέτο πιο ολοκληρωμένα από το TLOU πολύ ευχαρίστως να μας τα αναφέρει να τα παίξουμε και εμείς.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτή η συζήτηση είναι καταδικασμένη να κάνει κύκλους και δεν έχει νόημα.

Στατιστικά, κάπου το 75% του κόσμου συμφωνεί για κάτι, και μετά έχεις άλλο ένα 25% που είναι all over the place. Αν κάποιος καταλάβει αυτή τη πραγματικότητα, είναι πολύ εύκολο να κατανοήσει γνώμες που φαντάζουν εξωπραγματικές σε σχέση με αυτό που θεωρεί ότι πιστεύει η πλειοψηφία.

ΟΚ, το The Last of Us τυγχάνει universal acclaim, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το 100% αυτών που είδαν το παιχνίδι θα το έχουν στο ίδιο επίπεδο. Κάποιοι θα το θεωρήσουν το απόλυτο Game of All Games και κάποιοι θα το θεωρήσουν πατάτα. 

Εγώ, και το έχω αναφέρει και στο παρελθόν, χρησιμοποιώ πλέον ένα άλλο κριτήριο αξιολόγησης των παιχνιδιών, λόγω μηδαμινού πλέον ελάχιστου χρόνου: Είναι το παιχνίδι που βλέπω μπροστά μου, ένα παιχνίδι που πρέπει οπωσδήποτε να βιώσω ώς video gamer? Αν η απάντηση είναι Ναί, ασχολούμαι μαζί του, αν είναι Όχι/Ίσως, δεν ασχολούμαι.

Το The Last of Us είναι σίγουρα must play. Και θεωρώ ότι και το TLOU2 θα είναι ομοίως.

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 4
Δημοσ.

Όταν κάποιο παιχνίδι έστω και μερίδα κόσμου διεκδικεί τον τίτλο του GOAT σημαίνει ότι είναι αριστούργημα. Τέλος. Σ'αρέσει δε σ'αρέσει δεν είναι πολλοί οι τίτλοι που το διεκδικούν.

Το να προσπαθείς να βγάλεις κάποιον από του Lebron, Bryant, Jordan άμπαλους είναι γραφικό άσχετα ποιος είναι ο GOAT για σένα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χωρίς να το θεωρώ και εγώ πατάτα or something μιας και το έπαιξα αρκετά ευχάριστα όταν ήταν η ώρα του, το πραγματικό gaming value του για εμένα μπροστά σε millestones τύπου goldeneye, mario64, final fantasy 7, doom, monkey island, halo, breath of the wild, max payne, star wars-tie fighter, quake, mohaa, half life 2, myst, ocarina of time, Mgs/mgs2/snake eater, bioshock,  kotor, san andreas, mass effect 2, warcraft 2, starcraft, diablo 2, deus x, balthur's gate 2, darksouls, witcher 3, portal 2 και πολλά πολλά πολλά ακόμη άλλα είναι ελάχιστο...

Το impact του συνολικά στο industry μου φάνηκε ότι περιορίζεται σε μια συγκεκριμένη κατηγορία παιχνιδιών (Uncharted κτλ) που ίσως να υπήρξε εκεί πρωτοπόρο -αν και όχι το πρώτο- και βοήθησε αυτή τη κατηγορία να γίνει το next best selling thing στα single player games, μια εποχή που όλοι έπαιζαν ντότες και τέτοια... οπότε υπό μια έννοια μάλλον είναι στα πιο σημαντικά παιχνίδια της τελευταίας δεκαετίας από cultural point of view...το παιχνίδι  έφερε πιο πολύ casual ή not κόσμο στο gaming, καθώς μου φαίνεται ότι είναι ένα παιχνίδι που μπορεί να το παίξει ο καθένας που δεν είναι και η καλύτερή του να παίζει videogames, λόγω του απλού του gameplay και κυρίως της κινηματογραφικής αίσθησης που αφήνει και τραβάει το κοινό, μαζί με το τεχνικό κομμάτι που την εποχή του ήταν από τα καλύτερα + το soundtrack...

αλλά σε καθαρά επίπεδα gaming δεν μου είπε σχεδόν τίποτα, ήταν ένα παιχνίδι που το έπαιζα με την δικιά μου :P και μπορούσε να το παρακολουθήσει με ενδιαφέρον, αντί να γκρινιάζει πάλι που ''γιατί παίζεις αυτό το παιχνίδι αφού κάθε φορά χάνεις και σε βγάζει πάλι σε εκείνο το bonfire πίσω και όλο στατιστικά μετράς και πετάς χειριστήρια κάτω και δεν καταλαβαίνω την ιστορία και και και και...'' :P 

Από την άλλη, συμφωνώ για το αδιάφορο AI και το όλο randomness των περισσοτέρων mobs + την μέτρια κάμερα και το oτιναναι health system, αλλά κυρίως προσθέτω το σχεδόν μηδενικό challenge -όχι τόσο σε difficulty level -, όπως και στα περισσότερα παρόμοια τύπου uncharted κτλ...και ναι οκ, δεν μου βγάζει καν την ανάγκη να ανεβάσω το difficulty level του για να γίνει πιο challenging όπως πχ τίποτα DS και σία με ιντριγκάρουν...δεν με γεμίζει το τόσο απλό και generic gameplay, δεν έχω και επιθυμία να το κάνω πιο challenging ούτε μου βγάζει βάθος σαν actual παιχνίδι...ιστορία πάσο, εμένα μου φαίνεται μια καλογραμμένη αμερικανιά που θα έβλεπα ευχαρίστως στα village με 10 κουτιά ποπ κορν και θα πέρναγα γαμώ, αλλά θα το ξέχναγα μια βδομάδα μετά, αυτό και το Uncharted και το κάθε τι που βλέπω να βγάζει η Naughty Dog από δω και πέρα... On the bottom line ομως, δεν φέρει τίποτα καινούριο, τίποτα το τόσο ριζοσπαστικό και βελτιωμένο στο καθαρά gameplay του κομμάτι, ενώ στο κομμάτι της σκηνοθεσίας υιοθετεί μια τελείως χολυγουντιανή κινηματογραφική προσέγγιση που προφανώς αυτό το κάνει και πολύ ευχάριστο στην παρακολούθηση και στο παίξιμό του αλλά μέχρι εκεί...κινηματογραφική προσέγγιση είχε πχ και το snake eater αλλά εκτός του ότι ήταν απείρως πιο βαθύ σαν ιστορία και ιδιαίτερο στη σκηνοθεσία -με δική του ταυτότητα-, υπήρξε και ορόσημο για το gameplay παρόμοιων τίτλων στο μέλλον -και δη ολόκληρων κατηγοριών παιχνιδιών-... από το stealth που με τις στολές, το φαγητό με τα ζώα, την λάσπη, τα χορτάρια και την έλλειψη ραντάρ ελέω σόναρ μέχρι το καθαρά shooting κομμάτι του που ήταν για την εποχή του accurate as fuck + τα μνημειώδη boss fights (μιλάμε για καινοτομία στα άκρα με κάτι The End ή Sorrow) + την σκηνοθεσία που ήταν μια σχολή μόνη της (η μάχη με την Boss στο φινάλε είναι ο λόγος που αγαπάει κανείς να παίζει videogames), η παρακαταθήκη του για το μέλλον υπήρξε 100% σημαντική για την εξέλιξη των videogames...αυτό έκανε και κάθε παιχνίδι από αυτά που αναφέρω παραπάνω, θεωρώ απείρως περισσότερο και πιο ουσιαστικά από κάθε Last of us...

Anyway δεν θέλω να είμαι αφοριστικός αν και μάλλον φαίνομαι τέτοιος παραπάνω, αλλά ενώ το πρώτο το έπαιξα και πέρασα οκ καλά και πιθανότατα θα παίξω και το 2ο (γιατί το trailer με το φιλί της Ellie με υποψιάζει για κάτι τουλάχιστον πιο ριζοσπαστικό και γενναίο στο σεναριακό κομμάτι τουλάχιστον), δεν μπορώ να πω ότι βλέπω κάτι παραπάνω στο εν λόγω παιχνίδι... τώρα για GOATs και λοιπά, νταξ, η μάζα μίλησε οπότε thats valid :P

 

 

 

 

Επεξ/σία από snake_plissken2112
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

5 λεπτά πριν, snake_plissken2112 είπε

Χωρίς να το θεωρώ και εγώ πατάτα or something μιας και το έπαιξα αρκετά ευχάριστα όταν ήταν η ώρα του, το πραγματικό gaming value του για εμένα μπροστά σε millestones τύπου goldeneye, mario64, final fantasy 7, doom, monkey island, halo, breath of the wild, max payne, star wars-tie fighter, quake, mohaa, half life 2, myst, ocarina of time, Mgs/mgs2/snake eater, bioshock,  kotor, san andreas, mass effect 2, warcraft 2, starcraft, diablo 2, deus x, balthur's gate 2, darksouls, witcher 3, portal 2 και πολλά πολλά πολλά ακόμη άλλα είναι ελάχιστο...

Το impact του συνολικά στο industry μου φάνηκε ότι περιορίζεται σε μια συγκεκριμένη κατηγορία παιχνιδιών (Uncharted κτλ) που ίσως να υπήρξε εκεί πρωτοπόρο -αν και όχι το πρώτο- και βοήθησε αυτή τη κατηγορία να γίνει το next best selling thing στα single player games, μια εποχή που όλοι έπαιζαν ντότες και τέτοια... οπότε υπό μια έννοια μάλλον είναι στα πιο σημαντικά παιχνίδια της τελευταίας δεκαετίας από cultural point of view...το παιχνίδι  έφερε πιο πολύ casual ή not κόσμο στο gaming, καθώς μου φαίνεται ότι είναι ένα παιχνίδι που μπορεί να το παίξει ο καθένας που δεν είναι και η καλύτερή του να παίζει videogames, λόγω του απλού του gameplay και κυρίως της κινηματογραφικής αίσθησης που αφήνει και τραβάει το κοινό, μαζί με το τεχνικό κομμάτι που την εποχή του ήταν από τα καλύτερα + το soundtrack...

αλλά σε καθαρά επίπεδα gaming δεν μου είπε σχεδόν τίποτα, ήταν ένα παιχνίδι που το έπαιζα με την δικιά μου :P και μπορούσε να το παρακολουθήσει με ενδιαφέρον, αντί να γκρινιάζει πάλι που ''γιατί παίζεις αυτό το παιχνίδι αφού κάθε φορά χάνεις και σε βγάζει πάλι σε εκείνο το bonfire πίσω και όλο στατιστικά μετράς και πετάς χειριστήρια κάτω και δεν καταλαβαίνω την ιστορία και και και και...'' :P 

Από την άλλη, συμφωνώ για το αδιάφορο AI και το όλο randomness των περισσοτέρων mobs + την μέτρια κάμερα και το oτιναναι health system, αλλά κυρίως προσθέτω το σχεδόν μηδενικό challenge -όχι τόσο σε difficulty level -, όπως και στα περισσότερα παρόμοια τύπου uncharted κτλ...και ναι οκ, δεν μου βγάζει καν την ανάγκη να ανεβάσω το difficulty level του για να γίνει πιο challenging όπως πχ τίποτα DS και σία με ιντριγκάρουν...δεν με γεμίζει το τόσο απλό και generic gameplay, δεν έχω και επιθυμία να το κάνω πιο challenging ούτε μου βγάζει βάθος σαν actual παιχνίδι...ιστορία πάσο, εμένα μου φαίνεται μια καλογραμμένη αμερικανιά που θα έβλεπα ευχαρίστως στα village με 10 κουτιά ποπ κορν και θα πέρναγα γαμώ, αλλά θα το ξέχναγα μια βδομάδα μετά, αυτό και το Uncharted και το κάθε τι που βλέπω να βγάζει η Naughty Dog από δω και πέρα... On the bottom line ομως, δεν φέρει τίποτα καινούριο, τίποτα το τόσο ριζοσπαστικό και βελτιωμένο στο καθαρά gameplay του κομμάτι, ενώ στο κομμάτι της σκηνοθεσίας υιοθετεί μια τελείως χολυγουντιανή κινηματογραφική προσέγγιση που προφανώς αυτό το κάνει και πολύ ευχάριστο στην παρακολούθηση και στο παίξιμό του αλλά μέχρι εκεί...κινηματογραφική προσέγγιση είχε πχ και το snake eater αλλά εκτός του ότι ήταν απείρως πιο βαθύ σαν ιστορία και ιδιαίτερο στη σκηνοθεσία -με δική του ταυτότητα-, υπήρξε και ορόσημο για το gameplay παρόμοιων τίτλων στο μέλλον -και δη ολόκληρων κατηγοριών παιχνιδιών-... από το stealth που με τις στολές, το φαγητό με τα ζώα, την λάσπη, τα χορτάρια και την έλλειψη ραντάρ ελέω σόναρ μέχρι το καθαρά shooting κομμάτι του που ήταν για την εποχή του accurate as fuck + τα μνημειώδη boss fights (μιλάμε για καινοτομία στα άκρα με κάτι The End ή Sorrow) + την σκηνοθεσία που ήταν μια σχολή μόνη της (η μάχη με την Boss στο φινάλε είναι ο λόγος που αγαπάει κανείς να παίζει videogames), η παρακαταθήκη του για το μέλλον υπήρξε 100% σημαντική για την εξέλιξη των videogames...αυτό έκανε και κάθε παιχνίδι από αυτά που αναφέρω παραπάνω, θεωρώ απείρως περισσότερο και πιο ουσιαστικά από κάθε Last of us...

Anyway δεν θέλω να είμαι αφοριστικός αν και μάλλον φαίνομαι τέτοιος παραπάνω, αλλά ενώ το πρώτο το έπαιξα και πέρασα οκ καλά και πιθανότατα θα παίξω και το 2ο (γιατί το trailer με το φιλί της Ellie με υποψιάζει για κάτι τουλάχιστον πιο ριζοσπαστικό και γενναίο στο σεναριακό κομμάτι), δεν μπορώ να πω ότι βλέπω κάτι παραπάνω στο εν λόγω παιχνίδι...

Υπαρχει μια θεμελιωδης διαφορα εδω ομως. Εσυ δεν προχωρησες στην αναρτηση σου, η οποια εκφραζει μια διαφορετικη αποψη, για να μας την επιβαλλεις ως θεσφατο.

Αν και εισαι χοντρο-αφοριστικος και εσυ. :)

Επεξ/σία από kostiger
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, snake_plissken2112 είπε

Χωρίς να το θεωρώ και εγώ πατάτα or something μιας και το έπαιξα αρκετά ευχάριστα όταν ήταν η ώρα του, το πραγματικό gaming value του για εμένα μπροστά σε millestones τύπου goldeneye, mario64, final fantasy 7, doom, monkey island, halo, breath of the wild, max payne, star wars-tie fighter, quake, mohaa, half life 2, myst, ocarina of time, Mgs/mgs2/snake eater, bioshock,  kotor, san andreas, mass effect 2, warcraft 2, starcraft, diablo 2, deus x, balthur's gate 2, darksouls, witcher 3, portal 2 και πολλά πολλά πολλά ακόμη άλλα είναι ελάχιστο...

Πάνω από τα μισά παιχνίδια που αναφέρεις εδώ τα θεωρώ αδιάφορα. Παρόλα αυτά επειδή όντως είναι παιχνίδια σταθμός το να τα χαρακτηρίσω μετριότητες ή τρολλάρω ή είμαι ντιπ χαζός.

Και ναι η μάζα που σνομπάρεις έχει μεγαλύτερη βαρύτητα και αξία η άποψή της και απ'τη δική σου και απ'τη δική μου.

Επεξ/σία από Mitroglou7

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...