Προς το περιεχόμενο

The Last of Us Part II [PS4]


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Ενημέρωση 05/07/2020
Καθώς το παιχνίδι έχει κυκλοφορήσει πλέον:

  • Συζητήστε σε ήπιους τόνους και κόσμια πάνω στις εντυπώσεις σας από αυτό.
  • Μην μπαίνετε σε άσκοπες κόντρες περί political correctness και συναφή.
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς, όπως haters, fan boys, κλπ.
  • Οτιδήποτε αφορά την πλοκή του παιχνιδιού πρέπει να μπαίνει σε spoilers.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 minutes ago, Saloufas said:
  Reveal hidden contents

Μα το παιχνίδι ξεκινάει με τον Μπ-άμπη μέχρι και την σκηνή του golf. Είναι φως φανάρι οι μύες και οι κρεατίνες! τι άλλο δηλαδή πρέπει να δω για να πω την Abby Μπάμπη? 😄

Τον χρόνο μου δεν τον χάνω τζάμπα, δεν είπα πουθενά ότι είναι κακό παιχνίδι, ίσα ίσα τα γραφικά η ατμόσφαιρα, τα animations, το combat και ο ήχος είναι σε πολύ υψηλά standards που μετριάζουν το επαναλαμβανόμενο gameplay και την αδιάφορη ιστορία, άλλο το ένα άλλο το άλλο.  Φυσικά είμαι στην μέση ακόμα δεν μπορώ κρίνω 100% το παιχνίδι.

Καμια σχέση το δεύτερο part. Έχει μεγαλύτερη ποικιλία στα επίπεδα και ξεφεύγεις από την μονότονη πρασινάδα του Seattle. Σύστημα μάχης, stealth και γενικότεροι μηχανισμοί και αυτοί αποκτούν μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Το πρώτο μέρος με κούρασε και εμένα. Στο δεύτερο μέρος το μόνο που κουράζει είναι τα πολλά flashback playable stories. Όσον αφορά την ιστορία προτιμώ αυτήν του πρώτου μέρους.... στο δεύτερο είμαι disconnected με

 

σχεδον όλους τους χαρακτήρες.... κοινώς δεν μου καίγεται καρφί.... απόλαυσα ψυχρά τα production values

Επεξ/σία από DJTaurus
  • Like 4
  • Απαντ. 3,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Saloufas είπε

Επίσης επειδή είμαι ψυχαναγκαστικός ψάχνω κάθε δωμάτιο με αποτέλεσμα κάπου να με κουράσει το όλο θέμα. Γενικά δεν κάνεις κάτι άλλο από 3 πράγματα στο gameplay, Looking for Resources, craft, Kill και Cinematics και πάλι από την αρχή Looking for Resources, craft, Kill και Cinematics! 

Υπάρχει αν θες setting που εγώ χρησιμοποίησα μόνο στο δευτερο playthrough  για να βρω ολα τα artifact κλπ που οταν μπαινεις στο listen mode μπορείς πατώντας κύκλο να σου κάνει σημαδι και ηχο όπου υπάρχουν items κλπ. Θα σου βρεί resources (εκτος αν εισαι full στο συγκεκριμενο resource), artifacts, workbenches, safes, ντουλαπια/συρταρια που ανοίγουν ακόμη και αν μέσα τελικά δεν έχουν τίποτα. 

Βοηθάει αν θες να πας πιο γρηγορα με τα resources και να μην ψαχνεις και μερη αδικα που δεν εχουν τελικα τιποτα. Αλλα σου μαμάει το immersion και είναι γενικά cheese. Δεν θα το εβαζα εγω σε πρωτο playthrough (εγω σε πρώτο playthrough δεν χρησιμοποιουσα γενικα το listen mode καθολου). Επίσης αν πατήσεις τετράγωνο σου βρίσκει enemies με τον ίδιο τρόπο.

Στα settings επιλέγεις και την ακτίνα που το κάνει αυτό (νομίζω μέχρι 30 μέτρα) και το πόσο γρήγορα σου επιστρέφει το "σήμα"  απ τα μακρύτερα αντικείμενα με μινιμουμ το 1 δευτερόλεπτο. 

Just in case σου κανει το experience εσενα προσωπικα καλύτερο.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Το παιχνίδι έχει καταπληκτικά Quality of Life settings, αλλά και settings δυσκολίας. 

Είναι σε τελείως άλλο επίπεδο από οτιδήποτε άλλο έχω παίξει και μπορείς να φερεις το παιχνίδι ακριβώς εκεί που θέλεις εσύ. 

Εγώ προσωπικό έπαιζα με τέρμα δυσκολία, αλλά άφθονα resources, ενώ είχα ενεργοποιήσει το sonar για τα αντικείμενα, μηδενιζοντας την ψυχαναγκαστικη τάση μου να ψάχνω κάθε γωνιά. Έψαχνα τον κάθε χώρο κανονικά και πριν φύγω πατούσα ένα σόναρ και μάζευα οτιδήποτε μου είχε ξεφύγει. 

 

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 11/7/2020 στις 4:16 ΜΜ, panther_512 είπε

Το παιχνίδι έχει καταπληκτικά Quality of Life settings, αλλά και settings δυσκολίας. 

Είναι σε τελείως άλλο επίπεδο από οτιδήποτε άλλο έχω παίξει και μπορείς να φερεις το παιχνίδι ακριβώς εκεί που θέλεις εσύ. 

Εγώ προσωπικό έπαιζα με τέρμα δυσκολία, αλλά άφθονα resources, ενώ είχα ενεργοποιήσει το sonar για τα αντικείμενα, μηδενιζοντας την ψυχαναγκαστικη τάση μου να ψάχνω κάθε γωνιά. Έψαχνα τον κάθε χώρο κανονικά και πριν φύγω πατούσα ένα σόναρ και μάζευα οτιδήποτε μου είχε ξεφύγει. 

 Κανονικά θα έπρεπε στα κοντά να βγάλουν το πρώτο remake στο παρών engine, και να το δώσουν δωρεάν σε όσους αγόρασαν το Part II ως συγγνώμη. 🥺

  • Like 2
Δημοσ.

Με προϋπόθεση να μην είχε προηγηθεί pre-order. Γιατί με το pre-order είναι σαν να αποδέχτηκε οτιδήποτε του σερβίρουν, πριν καν το σερβίρουν. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

 Κανονικά θα έπρεπε στα κοντά να βγάλουν το πρώτο remake στο παρών engine,

Ένα remake με το παρών engine θα ήταν πραγματικά ότι καλύτερο.

  • Like 3
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Και?

Δεν εχει αναγκη απο remake ενα παιχνιδι προηγουμενης γενιας το οποιο μεχρι και σημερα παιζει αψογα και μπορω να πω οτι εντυπωσιαζει κιολας, αν ειναι να σπαταλησεις πορους για κατι τετοιο τοτε αξιζει για καποιο το οποιο δεν στεκεται καλα με σημερινα στανταρντς. Δηλαδη remake στο remaster της τωρινης γενιας τι νοημα εχει ακριβως??

 

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ADHD είπε

Δεν εχει αναγκη απο remake ενα παιχνιδι προηγουμενης γενιας το οποιο μεχρι και σημερα παιζει αψογα και μπορω να πω οτι εντυπωσιαζει κιολας, αν ειναι να σπαταλησεις πορους για κατι τετοιο τοτε αξιζει για καποιο το οποιο δεν στεκεται καλα με σημερινα στανταρντς. Δηλαδη remake στο remaster της τωρινης γενιας τι νοημα εχει ακριβως??

Πρώτον δεν μιλούσα σοβαρά. Το remaster εννοείτε και είναι καταπληκτικό ακόμα και σήμερα, κανεις δεν είπε το αντίθετο. Παρόλα αυτά δεν έχει καμια σχέση με το Part II. Εάν δεν έκανα πλακα, τότε remake θα ήταν αυτό που δεν είναι το Part II, ένα τεχνολογικό θαύμα με καλο story. Επίσης δεν θα χρειαζόταν τρελή δουλειά γιατί υπάρχουν όλα τα assets, animations, mocap, voice, etc ήδη.

Επίσης θα πουλούσε σαν hotcakes μετά το όλο σκηνικό του Part II. Και τέλος θα ήταν ένα piece offering/thank you από την ND που θα τους στοίχιζε ψίχουλα για το budget που έχουν. Ο λόγος που δεν θα το έκαναν είναι γιατί δεν θα ήθελαν να θυμίσουν ποσο καλύτερο είναι το προηγούμενο, όχι τα φράγκα, imho.

Anyways πριν κανεις το post σου ήταν απλά μια σκέψη που με έκανε να νιώσω καλύτερα, don't get your panties in a twist. ;)

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν μπορω να ξερω αν κανετε πλακα η οχι. :P Τελος παντων νομιζω ρεαλιστικα remake στο TLOU 1 θα εχει νοημα 10 χρονια μετα ξερω γω, ουτε καν σε ps5 imo. Το να βαλουν τα accessibility options μεσω patch στο remaster ισως γινεται και ισως θα μπορουσαν να το κανουν στο ps5 σε καποιο collection πχ part 1+part 2 ξερω γω.

  • Like 1
Δημοσ.

Εμενα παντως ψυχολογικα με κουρασε και ενω θελω να το ξαναπαιξω για το gameplay το εβαλα standby για αργοτερα γιατι πραγματικα με πορωσε σαν gameplay αλλα μου αλλαξε τα φωτα ψυχολογικα στα cinematics...Τεσπα θα το βαλω σιγουρα για δευτερο playthrough απλα δεν εχω τα ψυχικα αποθεματα για κατι τετοιο γιατι αν το ξαναπαιξω δεν θα κανω skip τα cinematics γιατι θελω να δω αν εχασα κατι σημαντικο απο το στορυ εστω και ας ειναι μια κουβεντα γιατι οσο ναναι καμια φορα οταν βλεπεις κατι πρωτη φορα ολο και κατι σου ξεφευγει η δεν δινεις την ιδια σημασια.Αλλιως ειχα ηδη ξεκινησει το δευτερο playthrough.

  • Like 3
Δημοσ.
6 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

 

Επίσης θα πουλούσε σαν hotcakes μετά το όλο σκηνικό του Part II. Και τέλος θα ήταν ένα piece offering/thank you από την ND που θα τους στοίχιζε ψίχουλα για το budget που έχουν. 

 

Κακώς θεωρείς πως πιστεύουν στην ND ότι το πρώτο είναι καλύτερο απο το δεύτερο. 😆

Δημοσ.

Εγω αυτο που εχω να πω ειναι οτι οσο περναει ο καιρος τοσο πιο πολυ μου καθεται το 2ο. Σε βαθμο που το θεωρω αριστουργηματικο. Αυτο που εκαναν στο δευτερο ειναι πολυ δυσκολοτερο απο αυτο που εκαναν στο πρωτο. 
 

Θεωρω οτι η ND για αλλη μια φορα εσπρωξε τα boundaries του gaming. Και τελος θεωρω οτι ειναι παιχνιδι που για πολλους θα θελει καποιο χρονο επεξεργασιας ή/και δευτερο playthrough πριν εκτιμηθει οσο του αξιζει. 

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...