Προς το περιεχόμενο

Μεταχειρισμένο έως 9.000€


Stavmitsos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

η lancia η εχει κλείσει η θά κλείσει πολύ σύντομα...οπότε μακρυά...

Ίδιο με το bravo είναι. Μια χαρά αξιοπιστο και με το 80% των ανταλλακτικών το ίδιο.

Και ίδιο μοτέρ.

Μια χαρά, πολύ θα ήθελα να το πάρω, αλλσ η λογική πρυτανεύει σ αυτές τις περιπτώσεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

@ts. Τελικα ψαχνεις για μεταχειρα με 9.000, max 10.000 ή με 13.000?

Διοτι οι προτασεις που εγιναν, εγιναν με βαση οσα εγραψες στην αρχη για max 10.000. Στα καπακια εσκασες με αντιπροτασεις των 13.000. Αν διαθετεις 13.000 ενημερωσε μας να γνωριζουμε τι να σου προτεινουμε, διοτι το 9.000 με το 13.000 ειναι αποσταση ιση με ετη φωτος , ειδικα στα μεταχειρισμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ βλέπω ακόμα να φοράει πινακίδες Γερμανίας και τα δέρματα, όσο διακρίνω τουλάχιστον του οδηγού, ταλαιπωρημένα.

Απο Γερμανία μτχ. με τόσα λίγα χλμ. είναι 6άρι στο Lotto, όχι ότι δεν βρίσκει κανείς.

Τα πίσω καθίσματα "μυρίζουν" παιδικό κάθισμα πάντως.

Το βιβλίο Service δεν λέει τίποτα απολύτως, ΕΛΕΓΧΟ και έγγραφη έκθεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίδιο με το bravo είναι. Μια χαρά αξιοπιστο και με το 80% των ανταλλακτικών το ίδιο.

Και ίδιο μοτέρ.

Μια χαρά, πολύ θα ήθελα να το πάρω, αλλσ η λογική πρυτανεύει σ αυτές τις περιπτώσεις...

Πριν πάρεις το bravo ή τώρα εννοείς; Αν εννοείς πριν γιατί δεν ήταν λογικό; Τώρα οκ, συμφωνώ.

 

Εγώ βλέπω ακόμα να φοράει πινακίδες Γερμανίας και τα δέρματα, όσο διακρίνω τουλάχιστον του οδηγού, ταλαιπωρημένα.

 

Απο Γερμανία μτχ. με τόσα λίγα χλμ. είναι 6άρι στο Lotto, όχι ότι δεν βρίσκει κανείς.

 

Τα πίσω καθίσματα "μυρίζουν" παιδικό κάθισμα πάντως.

 

Το βιβλίο Service δεν λέει τίποτα απολύτως, ΕΛΕΓΧΟ και έγγραφη έκθεση.

Είναι αρνητικό αυτό; Αν ναι γιατί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν πάρεις το bravo ή τώρα εννοείς; Αν εννοείς πριν γιατί δεν ήταν λογικό; Τώρα οκ, συμφωνώ.

 

Είναι αρνητικό αυτό; Αν ναι γιατί;

 

Οι ζάρες που βλέπεις στα πίσω καθίσματα δεν θα σε ενοχλούσαν? Δεν εξαφανίζονται τόσο εύκολα ξέρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι ζάρες που βλέπεις στα πίσω καθίσματα δεν θα σε ενοχλούσαν? Δεν εξαφανίζονται τόσο εύκολα ξέρεις.

Δεν θα το θεωρούσα και τόσο σημαντικό νομίζω, αν όλα τα άλλα είναι οκ δηλαδή πιστεύω ότι δεν θα με ενοχλούσε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια, έχετε δίκιο ότι έχω θεσει λάθος budget. Απλά είδα ότι άξιζε γενικά η υπέρβαση. Αμάξι να κάνω τη δουλειά μου ψάχνω, 2-3 χιλιάρικα θα τα δώσω αν αξίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια, έχετε δίκιο ότι έχω θεσει λάθος budget. Απλά είδα ότι άξιζε γενικά η υπέρβαση. Αμάξι να κάνω τη δουλειά μου ψάχνω, 2-3 χιλιάρικα θα τα δώσω αν αξίζει.

Φίλε με 13.000 παίρνεις καλό αυτοκίνητο, το θέμα είναι τι θες εσύ όμως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε ας πάμε ως εκεί. Βάζω και κάνα γραμμάτιο που λέει ο λόγος. Γενικά, θέλω ένα αμάξι να με βγάζει ασπροπρόσωπο σε ταξίδια, χωρίς να καίει τον κώλο του. Το auris, χρυσό καλό και οικονομικό αλλά δεν μπορεί καθόλου. Οπότε ψάχνω αμάξι μία κατηγορία επάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε ας πάμε ως εκεί. Βάζω και κάνα γραμμάτιο που λέει ο λόγος. Γενικά, θέλω ένα αμάξι να με βγάζει ασπροπρόσωπο σε ταξίδια, χωρίς να καίει τον κώλο του. Το auris, χρυσό καλό και οικονομικό αλλά δεν μπορεί καθόλου. Οπότε ψάχνω αμάξι μία κατηγορία επάνω.

Όταν λες δεν μπορεί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πριν πάρεις το bravo ή τώρα εννοείς; Αν εννοείς πριν γιατί δεν ήταν λογικό; Τώρα οκ, συμφωνώ.

Γιατί είναι ακόμα πιο μακρύ από το bravo και είμαι Αθήνα :D

Και φυσικά ήταν αρκετά πιο ακριβό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λες δεν μπορεί;

Εννοώ πως ζορίζεται με μπαγκάζια και δεύτερο άτομο. Εγνατία από Γιάννενα προς Θεσ/νικη θέλει τετάρτη και πατημένη για να κρατηθεί πάνω απ τα 100.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοώ πως ζορίζεται με μπαγκάζια και δεύτερο άτομο. Εγνατία από Γιάννενα προς Θεσ/νικη θέλει τετάρτη και πατημένη για να κρατηθεί πάνω απ τα 100.

 

Συγγνώμη αλλά αυτό "ακούγεται" τραβηγμένο απο τα μαλλιά.......................

 

Η τα μπαγκάζια είναι πολλά και βαρυά ή το μοτέρ κάτι έχει, αλλιώς?????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τρελό γκάζι και χώρο πάρε seat altea xl.

Εννοώ πως ζορίζεται με μπαγκάζια και δεύτερο άτομο. Εγνατία από Γιάννενα προς Θεσ/νικη θέλει τετάρτη και πατημένη για να κρατηθεί πάνω απ τα 100.

1.4 or 1.6;

Εννοώ πως ζορίζεται με μπαγκάζια και δεύτερο άτομο. Εγνατία από Γιάννενα προς Θεσ/νικη θέλει τετάρτη και πατημένη για να κρατηθεί πάνω απ τα 100.

Altea σε κόβω, turbo κατάσταση θες εσύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...