isay Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 1 ώρα πριν, cabdik είπε ναι... σωστα οτι δεν πρεπει να παρασυρομαστε απο το Marketing οταν αγοραζουμε κατι τεχνολογικο. αλλα και η αλλαγη τηλεορασης καθε 2-3 ετη, δεν το λες και λογικο...!!! δλδ τι εχει παλιωσει και δεν μπορει να υποστηριξει το Netflix App μια Smart TV 3-4 ετων? θελει 8πυρηνο επεξεργαστη? περισσοτερη RAM? εγω πχ που εχω μια LG Smart TV 5 ετων (LM620S) και βλεπω οτι εδω κι ενα χρονο περιπου εχει σταματησει η υποστηριξη στο Youtube. και οτι το Netflix μου παιζει, αλλα χωρις ελληνικη γλωσσα (αλλα την Τουρκικη την παιζει μια χαρα...!!!), πρεπει να παω να την αλλαξω, και να "πεταξω στα σκουπιδια" το 900ευρω που ειχα δωσει τοτε? και γιατι θα πρεπει να εχω εγω αυτο το κοστος, καθε 3-4-5 χρονια? αν θελουν να αλλαζουμε τηλεορασεις σαν τα πουκαμισα, ας τις δινουν 100ευρω, και καθε χρονο την αλλαζω......!!! και επειδη ειμαι της αποψης, πριν ψαξω στα φορουμ, ερχομαι σε επαφη απ' ευθειας με την πηγη, επικοινωνησα και με την LG, αλλα και με το Netflix, πριν κανα μηνα, και ο ι2 μου ειπαν το ιδιο πραγμα. οτι η υποστηριξη των παλαιοτερων μοντελων, ειναι στην διαθεση των προγραμματιστων της εκαστοτε εφαρμογης. δλδ το Netflix μου ειπε οτι οντως ειναι δικο τους το θεμα, ποσο παλια μοντελα συσκευων θα υποστηριξουν. βεβαιως, εννοειται οτι πρεπει και τα μοντελα να μπορουν -σε hardware επιπεδο- να υποστηριξουν την εφαρμογη. κοιτα... σωστο ειναι αυτο, και οπως το εχω δει εγω, απο την δικη μου οπτικη, αν θες να εχεις 1 και μονο συστημα που να σε καλυπτει σε -σχεδον τα παντα- ειναι ενα μινιPC (η HTPC που λεγαμε παλιοτερα). μπορεις να αναπαραγεις ολα τα βιντεο, να παιξεις παιχνιδια, να ακουσεις μουσικη, ακομα και χρεη Home Cinema εκτελει, να σερφαρεις στο ιντερνετ, να επικοινωνησεις με φιλους γνωστους, κλπ, κλπ κλπ.....!!! ετσι γλυτωνεις απο Media Players, Stream links, Playstation-Xbox-Nintendo......, Android TV Boxes, δεν χρειαζεσαι Smart TV, κλπ κλπ κλπ...!! 58 λεπτά πριν, mr.Vox είπε Απορώ πως ορισμένοι υποστηρίζουν την αλλαγή πανάκριβων συσκευών κάθε 2, 3 χρόνια. Δεν μιλάμε για 10 χρονια συσκευές.αλλα για καινούργιες και χωρίς ουσιαστικά προβλήματα. Παιδιά ΑΛΛΑ πραγματα διαβαζετε και ΑΛΛΑ πραγματα καταλαβαίνετε. Κατανοήστε το κείμενο πριν μου την πειτε οτι ειμαι υπερ της αλλαγης τηλεοράσεων καθε 2-3 χρόνια. Το ακριβώς αντυθετο λεω, εκτός ειδικών περιπτώσεων που ο τελικός χρήστης δεν θελει/μπορει να βρει εναλλακτικές λύσεις και τα θελει ολα ευκολα με ενα κλικ. Εκει η μονη λύση ειναι η αλλαγη. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ μεσα σε αυτους. Πόσο κόσμος άλλαξε τηλεοράσεις επειδή έπρεπε να εχει και αποκ/τη των 20-30 ευρω. Εγω ξέρω αρκετους και τους δουλευω ακομα. Είπα οτι οι εταιρίες κάνουν οτι μπορουν για να πουλήσουν, δεν ειναι αναγκη να τους ακολουθούμε εφόσον υπάρχουν λύσεις. Μεσα στο forum εχω γραψει δεκαδες φορες "Αγοράστε μια καλη τηλεοραση και αγνοείστε το smart tv σαν καιρια παραμετρο. Κάθε 2-3 χρονια θα αλλαζετε box και θα την κανετε ακομα πιο smart". Ontopic Κάθε 2-3 χρόνια ένα boxaki (ειτε ειναι android tv, ειτε ειναι mini pc -και αυτό καλή λύση- ή κάτι αναλογο) και ετσι εχουμε συνεχεια μέσο αναπραγωγής, οικονομία χώρου, πολλες δυνατότητες και δεν υπάρχει καμια αναγκη γκρινιας για τους οικολογους και το κράτος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Leon Scott Kennedy Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 2 ώρες πριν, cabdik είπε κοιτα... σωστο ειναι αυτο, και οπως το εχω δει εγω, απο την δικη μου οπτικη, αν θες να εχεις 1 και μονο συστημα που να σε καλυπτει σε -σχεδον τα παντα- ειναι ενα μινιPC (η HTPC που λεγαμε παλιοτερα). μπορεις να αναπαραγεις ολα τα βιντεο, να παιξεις παιχνιδια, να ακουσεις μουσικη, ακομα και χρεη Home Cinema εκτελει, να σερφαρεις στο ιντερνετ, να επικοινωνησεις με φιλους γνωστους, κλπ, κλπ κλπ.....!!! ετσι γλυτωνεις απο Media Players, Stream links, Playstation-Xbox-Nintendo......, Android TV Boxes, δεν χρειαζεσαι Smart TV, κλπ κλπ κλπ...!! Σωστός!!! ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ HTPC/MINI PC ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΕΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΑΧΡΗΣΤΕΣ ΛΥΣΕΙΣ!!!!!!! Αχ, χρόνια το φωνάζω αυτό αλλά ποιος ακούει...; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mr.Vox Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ήχο 5,1 πως βγάζεις από το mini pc; Δεν συζητώ για atmos. Μόνο αναλογικά γίνεται αν δεν κάνω λάθος. Επεξ/σία 29 Ιανουαρίου 2018 από mr.Vox Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Leon Scott Kennedy Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 5 λεπτά πριν, mr.Vox είπε Ήχο 5,1 πως βγάζεις από το mini pc; Μόνο αναλογικά γίνεται αν δεν κάνω λάθος. Πρέπει να υποστηρίζει η κάρτα σου ήχο 5.1 η 7.1. https://www.ired.gr/blog/item/3768-home-cinema-guide.html https://www.intel.com/content/www/us/en/support/articles/000008497/mini-pcs.html 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mr.Vox Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Οκ. Μέσω της εφαρμογής και από Windows 8 και πάνω. Όχι μέσω browsers κτλ. Απλά λύνεις το ένα θέμα μετά βρίσκεις άλλο μπροστά σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Leon Scott Kennedy Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν ξέρω,δεν το έχω δοκιμάσει από pc. Βλέπω Netflix από το ps4! Ας μας πει κάποιος άλλος αν ξέρει καλύτερα, αν το έχει δοκιμάσει. Δεν νομίζω όμως όλοι να προτιμάνε τον ήχο 5.1, και να αλλάζουν κάθε 1-2-3 χρόνια συσκευές από το να έχουν μία και μόνο συσκευή που να παίζει τα πάντα! Επεξ/σία 29 Ιανουαρίου 2018 από Leon Scott Kennedy Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mr.Vox Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Διάβασα ότι γίνεται με edge. Εμένα δεν μου τη βγάζει την επιλογή όμως σε Windows 10 pro 64 Γενικά δεν έχω χρησιμοποιήσει pc με 5,1 αν και υποστηρίζει η κάρτα μου. Το 5,1 παίζει και σε ενισχυτή δεκαπενταετίας. Ακόμα και σε dolby prologic 2 ακόμα παλαιότερο μπορείς να παίξεις. Δεν αχρηστεύεις τις συσκευές σου. Βέβαια υπάρχει το Atmos το ultra κτλ. Το pc μου δεν έχει οπτική για να το συνδέσω στον ενισχυτή, Είχα και τέτοια κάρτα θυμάμαι της creative και με οπτική παλαιότερα. Τώρα δεν ξέρω αν συνδέσω το pc σε τηλεόραση μου με hdmi όπου είναι συνδεδεμένη με ενισχυτή τι γίνεται. Για να αποφύγω την διαδικασία βλέπω ή χωρίς υπότιτλους ή με Αγγλικούς σε αυτή τη τηλεόραση 55 ιντσών που είναι συνδεδεμένη στον ενισχυτή για να απολαμβάνω 5,1 ήχο. Όπου έχω κουτιά ακούω δικάναλο. Έτσι και αλλιώς εκεί δεν έχω surround σύστημα. Έχω υπότιτλους Ελληνικούς όμως. Δεν γίνεται να τα έχω όλα δικά μου. Μήπως είμαι πολύ απαιτητικός; Επεξ/σία 29 Ιανουαρίου 2018 από mr.Vox Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cabdik Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Στις 29/1/2018 στις 3:18 ΜΜ, mr.Vox είπε Ήχο 5,1 πως βγάζεις από το mini pc; Δεν συζητώ για atmos. Μόνο αναλογικά γίνεται αν δεν κάνω λάθος. δεν νομιζω οτι ειναι προβλημα να παρεις 5,1 ηχο απο ενα συγχρονο PC, εφ' οσον φυσικα, σου δινει και η υπηρεσια (NETFLIX) αυτη τη δυνατοτητα....!!! οι καρτες ηχου των PC υποστηριζουν πολυκαναλο ηχο εδω και πολλαααα χρονια. αρα το ερωτημα σου παει αλλου. 1 αν σου δινει η υπηρεσια πολυκαναλο ηχο, 2 αν εχεις το HARDWARE να το υποστηριξεις 3 αν εχεις το SOFTWARE που το υποστηριζει (=Drivers, Codecs...) αν δεν κανω λαθος, και απο HDMI ακομα, μπορεις να παρεις πολυκαναλο ηχο..!! και απο οπτικη ινα, και απο αναλογικο. αρα εχεις 3 τροπους -ηδη- να βγαλεις πολυκαναλο ηχο...! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mr.Vox Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Αν δεις μερικά μηνύματα πριν το screenshot που έχω ανεβάσει βεβαίως και σου δίνει 5,1 μέσω της εφαρμογής netflix Το θέμα για μένα είναι το τρέχα γύρευε με τη συνδεσμολογία ενός pc με ένα αξιοπρεπές home cinema 5,1 αλλά και μιας οθόνης 55 ιντσών και παραπάνω. Η εργονομία δηλαδή. Το pc οι περισσότεροι από εμάς δεν το χρησιμοποιούν αποκλειστικά για netflix. και δεν μου αρέσει να σερφάρω σε μια οθόνη 55 ιντσών όλη την ώρα. Δεν με βολεύει δηλαδή. Εκτός αν έχεις ένα τέτοιοι αποκλειστικά για αυτή τη χρήση. Αντί τελικά να απλοποιούμαι τα πράγματα τα κάνουμε πιο πολύπλοκα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Leon Scott Kennedy Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, mr.Vox είπε Αν δεις μερικά μηνύματα πριν το screenshot που έχω ανεβάσει βεβαίως και σου δίνει 5,1 μέσω της εφαρμογής netflix Το θέμα για μένα είναι το τρέχα γύρευε με τη συνδεσμολογία ενός pc με ένα αξιοπρεπές home cinema 5,1 αλλά και μιας οθόνης 55 ιντσών και παραπάνω. Η εργονομία δηλαδή. Το pc οι περισσότεροι από εμάς δεν το χρησιμοποιούν αποκλειστικά για netflix. και δεν μου αρέσει να σερφάρω σε μια οθόνη 55 ιντσών όλη την ώρα. Δεν με βολεύει δηλαδή. Εκτός αν έχεις ένα τέτοιοι αποκλειστικά για αυτή τη χρήση. Αντί τελικά να απλοποιούμαι τα πράγματα τα κάνουμε πιο πολύπλοκα. Μα εννοείτε ότι αυτό λέμε. Αντί να πάρει κάποιος ένα media player, android box με 50-60 ευρώ (ίσως και για ένα καλύτερο να πάει κάτι παραπάνω) και βλαστημάει μετά με τα παγώματα, τις ασυμβατότητες κτλ και να αλλάζει κάθε 1-2-3 χρόνια πάλι συσκευή, παίρνει μια και καλή κάποιο mini pc/htpc με κόστος 100-150 ευρώ για χρήση movies, kodi, netflix, music και όποιος θέλει και μπορεί (σε μεγάλη τηλεόραση) γιατί όχι και για pc! Τέλος! Ξένοιασε για χρόνια! Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου 2018 από Leon Scott Kennedy Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mavroaspros Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Η LG μόλις κυκλοφόρησε (23/01/2018) νέα αναβάθμιση για τουλάχιστον αυτές (http://www.lg.com/uk/support/support-product/lg-32LA620V) τις τηλεοράσεις. Η αναβάθμιση αφορά "Fix that the Netflix login isn’t saved due to disk full in common data area. " Μαντέψτε όμως. ΔΕΝ έχουν προσθέσει ελληνικούς υπότιτλους... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mr.Vox Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, mavroaspros είπε Η LG μόλις κυκλοφόρησε (23/01/2018) νέα αναβάθμιση για τουλάχιστον αυτές (http://www.lg.com/uk/support/support-product/lg-32LA620V) τις τηλεοράσεις. Η αναβάθμιση αφορά "Fix that the Netflix login isn’t saved due to disk full in common data area. " Μαντέψτε όμως. ΔΕΝ έχουν προσθέσει ελληνικούς υπότιτλους... Με μια ματιά που του έριξα δεν πρέπει να αφορά την Ελληνική αγορά. Επεξ/σία 1 Φεβρουαρίου 2018 από mr.Vox Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mavroaspros Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 14 λεπτά πριν, mr.Vox είπε Με μια ματιά που του έριξα δεν πρέπει να αφορά την Ελληνική αγορά. Το ζήτημα είναι, ότι συνεχίζουν να βγάζουν updates... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mr.Vox Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Αν υπάρχει νόημα και διορθώνει προβλήματα πολύ καλά κάνουν. Δεν βγάζεις άκρη με δαύτους και αναφέρομαι σε όλες τις εταιρείες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mavroaspros Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Στις 14/10/2017 στις 2:13 ΜΜ, mavroaspros είπε Η LG μου απάντησε για τους ελληνικούς υπότιτλος σε netcast: "Αγαπητέ κύριε Η εφαρμογή Netflix δεν αποτελεί λογισμικό της εταιρείας μας και κατ επέκταση οποιαδήποτε αναβάθμιση της, οι παράμετροι λειτουργίας και οι ρυθμίσεις της, δεν καθορίζονται από την LGElectronics. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε να απευθυνθείτε στην εταιρεία Netflix. Με εκτίμηση, Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών LG Electronics http://www.lghere4u.gr http://www.bloglg.gr" ...και η απάντηση της lg uk: Hi |||||||||||| Thank you for your query regarding your LG }}}}}}}}}} TV The Netflix application on the TV is a 3rd party application so we have no control over what language subtitles Netflix has available in their application. You will need to contact Netflix directly who can look into adding an option for Greek subtitles into their application. If you do wish to discuss this further please do not hesitate to contact us on 0344 847 5454 or alternatively you can also reply to this email by clicking on the wish to reply to this email button just below. Should you need to attach anything in your response, please click on the start a brand new enquiry button. I hope you have found my email helpful and would really appreciate your feedback. If you have a few moments to spare, please could you help us to improve our customer service by completing the short survey at the bottom of this email based on my support. Thank you in advance and have a good day. Kind regards Tayibb LG Electronics UK Help desk Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα