smasko Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Μπορεί κάποιος να να με βοηθήσει έχω ένα note4 σε άψογη κατάσταση το οποίο είναι σε εγγύηση.. Ενώ είχα διαφορά προβλήματα το έστειλα στην Samsung και μου είπαν ότι έχει στρεβλωση η πλακέτα και δεν το καλυβη η εγγύηση.. Πως μπορώ να βρω το δίκιο μου? Το τηλ είναι σε άριστη κατάσταση και πάντα σε θήκη κασετινα. Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει ευχαριστώ εκ των προτέρων. Επεξ/σία 2 Δεκεμβρίου 2016 από smasko
saruman123 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Αν είσαι από Αθήνα πήγανε το εδώ http://www.smartec.gr/el/ Να απευθυνθεις στο ΙΝΚΑ διοτι εφοσον ειναι αγορασμενο απο Ε.Ε. ειναι υποχρεωμενη η εταιρεια να σε καλυψει στα πλαισια της εγγυησης. Να σε ρωτήσω και κάτι άλλο. Μήπως σου έβγαλε και σφάλμα στο λογισμικό? Το κινητό πιστεύω δεν δουλεύει!
smasko Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Καλημέρα ευχαριστώ για το χρόνο σου... Ναι μου έβγαζε το ανθρωπακι τις Android και μετά έπρεπε να βγάλω την μπαταρία για να ξεκινήσει... Επίσης επικοινώνησα με ΙΝΚΑ και μου είπαν να πάρω τηλέφωνο στο 1520 στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.. Εδώ http://www.1520.gov.gr/index.php όπως και έκανα και αναμένω...
saruman123 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Κοιτα μπορεις να κανεις κατι εσυ. Να περασης παλι το λειτουργικο. Αλλα απο την στιγμη που εκανες ενεργειες τωρα περιμενεις. Αν και δεν ξερω κατα ποσο θα ωφελήσει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα