Προς το περιεχόμενο

Γνώμη για φακό Canon


GRG13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα!Εχω μια Canon eos100d π την αγορασα ως κιτακι με τον 18-55 DC III.αυτος δν εχει σταθεροποιητη κλπ.βεβαια για φωτογραφιες εμεινα απολυτως ικανοποιημενος.Τωρα σκεφτομαι να παρω για 2ο φακο τον 55-250 IS STM στα 195€ απο skroutz.ξερω οτι δν ειναι καθημερινος απλα τον θελω για βιντεο(λογω ησυχου AF) κ για φωτο βραδυνες να μην χρειαζομαι τριποδακι.

Τον εχει χρησιμοποιησει κανεις να μου πει μια γνωμη?εχετε να προτεινετε κατι αντιστοιχο σε αυτα τα λεφτα?

Ευχαριστω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τι θέματα τον θέλεις τον φακό ; .

Γενικά για 195Ε ο φακός είναι καλός,μην περιμένεις και τίποτα τρομερό αλλά έχει καλό sharp σχετικά μικρές παραμορφώσεις στο 55mm αρκετά καλός σε χρωματικές εκτροπές,το βινιεταρισμα σε πολύ ανοιχτά διαφράγματα είναι αρκετούτσικο.Εαν θέλεις και manual forus παντως το stm είναι λίγο εκνευριστικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για βράδυ δεν είναι φωτεινός ο φακός αυτός, πηγαίνεις προς prime σταθερό stm αν θέλεις να ανέβεις σε επίπεδο αλλά μπορείς να κάνεις τις δοκιμές σου υπολογίζοντας 2f/stop το κέρδος από τη σταθεροποίηση και αποφασίζεις.

Από ταχύτητα, θόρυβο πάντα με καλό φωτισμό θα είσαι ok στο βίντεο για το κόστος του φακού.

Πρόκειται για crop αισθητήρα και το αποτέλεσμα θα είναι αρκετά κλειστό μήπως ένας ζουμ από χαμηλότερα να ήταν σοφότερη εκλογή για το βίντεο  αλλά το κόστος τότε ανεβαίνει αρκετά.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Kυρίως ασχολουμαι με φωτογραφισεις αυτοκινητων και γενικα τοπιων.και με τον 18-55 π εχω που δν εχει σταθεροποιητη ειναι αθλος να βγει καθαρη φωτο οταν κινουνται κ τα 2 οχηματα(το ενα π ειμαι συνοδηγος και το 2ο που τραβαω).παντα με την scene π βγαζει 4φωτο συνεχομενες και καταληγεις σε μια "καθαρη" με επαρκη φωτισμο και αν δν εχει λακουβες κλπ ο 18-55 τα παει πολυ καλα.αλλα με το που βρει ελαχιστη λακουβα το αμαξι ξερεις οτι η φωτο τελειωσε.γιαυτο κοιταγα για καποιον με image stabilizer μπας σε μικρες τουλαχιστον αναταραξεις σωζεται.και διαλεξα τον 55-250 γιατι εχω παρατηρησει οτι συνηθως τραβαω στο 55 στον φακο π εχω τωρα.οποτε στον αλλον θα ειμαι τελειως αζουμαριστος

εχετε να προτεινετε κατι τετοιο για την χρηση που θελω.δηλαδη βραδυνες ληψεις/μετριο ζουμ/καλουτσικο βιντεο

Επεξ/σία από GRG13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα!Εχω μια Canon eos100d π την αγορασα ως κιτακι με τον 18-55 DC III.αυτος δν εχει σταθεροποιητη κλπ.βεβαια για φωτογραφιες εμεινα απολυτως ικανοποιημενος.Τωρα σκεφτομαι να παρω για 2ο φακο τον 55-250 IS STM στα 195€ απο skroutz.ξερω οτι δν ειναι καθημερινος απλα τον θελω για βιντεο(λογω ησυχου AF) κ για φωτο βραδυνες να μην χρειαζομαι τριποδακι.

Τον εχει χρησιμοποιησει κανεις να μου πει μια γνωμη?εχετε να προτεινετε κατι αντιστοιχο σε αυτα τα λεφτα?

Ευχαριστω!

 

γενικα στο βιντεο θες ευρυγωνιο, εκτος κι αν εισαι στημενος πουθενα και γραφεις κανα μακρινο αγωνα μπασκετ.

 

ο φακος αυτος ειναι τηλεφακος, δηλαδη πολυ στενος.

τον ξεχνας για κατι καθημερινο.

 

αν θες κατι για βιντεο θα πρεπει να πας σε 18-55 stm

αλλιως παρε καποιο stabilizer καλυτερα.

 

γενικα τι φωτογραφιζεις/βιντεοσκοπεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γενικα στο βιντεο θες ευρυγωνιο, εκτος κι αν εισαι στημενος πουθενα και γραφεις κανα μακρινο αγωνα μπασκετ.

 

ο φακος αυτος ειναι τηλεφακος, δηλαδη πολυ στενος.

τον ξεχνας για κατι καθημερινο.

 

αν θες κατι για βιντεο θα πρεπει να πας σε 18-55 stm

αλλιως παρε καποιο stabilizer καλυτερα.

 

γενικα τι φωτογραφιζεις/βιντεοσκοπεις?

οπως εγραψα και παραπανω.κυριως φωτογραφισεις αυτοκινητων και τοπιων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αφορμή το θέμα για φακούς canon μπορεί κάποιος να αναφέρει τις διαφορές στα στοιχεία των φακών canon.

Θα πάρω κάποιο σέτ με κιτ φακό μεσα στις γιορτές canon EOS 700 ή EOS 750 και βλέπω γράφουν 18-55mm IS STM ή μόνο IS ή USM είδα άλλους φακούς canon.

Διάβασα σχετικά αλλά ποιός είναι καλύτερος τελικά να περιλαμβάνεται για αρχή στο κιτ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

όπου is image stabilization σύστημα σταθεροποίησης. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=dQalF7AJJ0w

 

https://www.youtube.com/watch?v=ho0hOhRSuHk

 

ο φθηνότερος ικανοποιεί αυτό που ζητάς.

 

Ως προς το σώμα η διαφορά μεταξύ των δύο είναι μεγάλη διαφέρουν αισθητήρας, επεξεργαστής σημαντικά.

Δεν πρόκειται για μια απλή αναβάθμιση κατευθείαν στη νεότερη.

Επεξ/σία από thepoint
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπως εγραψα και παραπανω.κυριως φωτογραφισεις αυτοκινητων και τοπιων

τα τοπια θελουν ευρυγωνιο! με τον τηλεφακο τι θα βγαλεις, το πολυ πολυ να χωρεσει ενα δεντρο στο καδρο :D

αρα τον ξεχνας

τα αυτοκινητα πως θα τα φωτογραφιζεις? οταν τρεχουνε σε πιστα πχ? η σταθμευμενα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kυρίως ασχολουμαι με φωτογραφισεις αυτοκινητων και γενικα τοπιων.και με τον 18-55 π εχω που δν εχει σταθεροποιητη ειναι αθλος να βγει καθαρη φωτο οταν κινουνται κ τα 2 οχηματα(το ενα π ειμαι συνοδηγος και το 2ο που τραβαω).παντα με την scene π βγαζει 4φωτο συνεχομενες και καταληγεις σε μια "καθαρη" με επαρκη φωτισμο και αν δν εχει λακουβες κλπ ο 18-55 τα παει πολυ καλα.αλλα με το που βρει ελαχιστη λακουβα το αμαξι ξερεις οτι η φωτο τελειωσε.γιαυτο κοιταγα για καποιον με image stabilizer μπας σε μικρες τουλαχιστον αναταραξεις σωζεται.και διαλεξα τον 55-250 γιατι εχω παρατηρησει οτι συνηθως τραβαω στο 55 στον φακο π εχω τωρα.οποτε στον αλλον θα ειμαι τελειως αζουμαριστος

 

εχετε να προτεινετε κατι τετοιο για την χρηση που θελω.δηλαδη βραδυνες ληψεις/μετριο ζουμ/καλουτσικο βιντεο

 

Δεν είναι πρόβλημα του φακού αυτό, αλλά της ταχύτητας κλείστρου. Γενικά μη δουλεύεις τα scenes και μαθε τα βασικα να δουλεύεις Manual (M).

Στη περίπτωση αυτή έπρεπε να εχεις μια ταχύτητα 1/500 και μικρότερη. Δηλ οσο μικρότερη, τοσο το καλύτερο. Και αναλόγως τις συνθηκες φωτισμου, και το βαθος πεδίου που θελεις, επιλε΄γεις διαφραγμα και αφήνεις τη μηχανή να επιλέξει μονη της το iso (γιατι στο μανουαλ μεσα στ'αμαξι δε παιζει να τα κανεις ολα αυτα.

 

Γενικα οπως ειπε ο ντιναρας, τα τοπια θελουν ευρυγώνιο, ήτοι 14μμ+

Αν θες να βγάζεις σταματημενο το αυτ/το υπο καυλιάρικες γωνιες, ο ευρυγώνιος σε καλύπτει. Αν οχι, θες τηλεφακο. Για τα δεδομένα του σώματος σου, έχεις ηδη ευρυγώνιο, τον 18-55, που πρακτικα ειναι *1.6

 

Αν θες αμιγώς ευρυγώνιο πας σε καποιον του στυλ 10-16μμ αλλα αν παρεις FF σώμα, τους πετάς αυτους τους φακούς. Οπως τη πατησα και γω με τη 400Δ που πηρα 3 φακους και τα χω και τα κοιτάω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...