Προς το περιεχόμενο

[Smartphone] Motorola Moto X Style 32GB White EU 176e [ΑΚΥΡΑ]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι feedback θες να σου δωσω??

 

Δεν υπαρχει λογος συζητησης μετα απο τα ακυρα!!!

 

Ο καθενας απο εδω και περα πραττει οπως αυτος νομιζει!!

Εσύ πως το χειρίστηκες;
  • Απαντ. 338
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

οποιος δεν βαριεται ας κανει μια καταγγελια στον συνηγορο καταναλωτη μηπως και μπορει να το παρει 176...

μην το κουραζετε αλλο ομως εδω.

Δημοσ.

Καλά είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει κάθε φορά που γίνεται μια λάθος τιμολόγηση (είτε κατά λάθος είτε επίτηδες).

Δεκάδες χρήστες που ξέρουν ότι οι παραγγελίες θα ακυρωθούν πάνε και παραγγέλνουν και μετά φωνάζουν για καταγγελίες και απαράδεκτες τακτικές από τα καταστήματα, ότι θα αποκτήσει το κατάστημα το πολύτιμο Email τους κτλ κτλ.... Χρόνια τώρα η ίδια ιστορία....

Πραγματικά είναι για λύπηση αυτά που διαβάζω....

  • Like 8
Δημοσ.

Καλά είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει κάθε φορά που γίνεται μια λάθος τιμολόγηση (είτε κατά λάθος είτε επίτηδες).

Δεκάδες χρήστες που ξέρουν ότι οι παραγγελίες θα ακυρωθούν πάνε και παραγγέλνουν και μετά φωνάζουν για καταγγελίες και απαράδεκτες τακτικές από τα καταστήματα, ότι θα αποκτήσει το κατάστημα το πολύτιμο Email τους κτλ κτλ.... Χρόνια τώρα η ίδια ιστορία....

Πραγματικά είναι για λύπηση αυτά που διαβάζω....

 

 

Εχει πλακα απο πανω κ μετα λενε γιατι τραβαμε αυτα που τραβαμε...ρε κ λιγα μας κανουν ...

 

 

Καλό μεσαίωνα τα λέμε στο επόμενο μιλενιουμ.

 

 

Σταθείτε λίγο βρε παίδες, πώς γνώριζαν δηλαδή όσοι παρήγγειλαν πως η τιμή ενός προϊόντος σε ένα τριήμερο μεγάλων εκπτώσεων ήταν λανθασμένη;

 

Η μόνη αμφιβολία που είχε τεθεί ήταν πως μπορεί να εξαντλήθηκε το απόθεμα του καταστήματος από κάποιο σημείο και πέρα, χωρίς να μπορούμε να γνωρίζουμε τί θα έκανε το κατάστημα μετά την εξάντλησή του...

 

...ακόμη κι όσοι παρήγγειλαν μετά το απόγευμα του Σαββάτου δεν γνώριζαν εκ των προτέρων ότι θα ακυρωθεί η παραγγελία τους...ήλπιζαν το καστάστημα να εξυπηρετήσει με νέο στοκ τους πελάτες που παρήγγειλαν στην ίδια τιμή.

 

...αναχρονιστικά τώρα εσείς δείχνετε εκείνη τη κακομοιριά και χαιρεκακία που είναι η άλλη όψη του νομίσματος που κατακρίνετε...

 

 

Σε ένα διήμερο καταναλωτικού πανικού και προσφορών ένα κατάστημα έβαλε σε πολύ καλή τιμή (όχι τόσο χαμηλή που να είναι σίγουρο ότι είναι λάθος) ένα κινητό...όπως ήταν αναμενόμενο, έπεσαν πολλές παραγγελίες.

 

Δεν ήταν μια τυχαία περίσταση αυτή, μια άσχετη ημερομηνία που μπήκε τέτοια καλή τιμή...

 

...επαναλαμβάνω, η κύρια αμφιβολία που υπήρχε ήταν

- αν θα υπάρχει απόθεμα για τις παραγγελίες (ή ποιά θα ήταν η πολιτική του μαγαζιού για τις παραγγελίες που δεν θα καλύπτονταν από το απόθεμα)

- ΟΧΙ αν η τιμή ήταν λανθασμένη....η περίσταση άφηνε αρκετά περιθώρια αισιοδοξίας επ' αυτού.

 

 

Προσωπικά πιστεύω ότι και το μαγαζί χειρίστηκε το θέμα άσχημα...όπως λένε οι ΗΠΑνοί έπαιξε ντάμα κι όχι σκάκι...

 

...έγινε τόσο γνωστό ένα μαγαζί με σύντομη παρουσία και θα είχε την ευκαιρία να εξυπηρετήσει τόσους πελάτες και να κερδίσει πολλές καλές κι ενθουσιαστικές αξιολογήσεις...

 

...θα μπορούσε τουλάχιστον να κάνει μια πολύ καλή τιμή (εγώ τους πρότεινα 200€, δεν δέχτηκαν) για όσους παρήγγειλαν και να αμβλύνει τις εντυπώσεις...

 

...τώρα και το μαγαζί δεν έκανε πωλήσεις για το κινητό και έχει μια "στρατιά" απογοητευμένων πελατών που δύσκολα θα το προτιμήσουν, αν έχουν την επιλογή (και συνήθως την έχουν).

  • Like 2
Δημοσ.

 

...τώρα και το μαγαζί δεν έκανε πωλήσεις για το κινητό και έχει μια "στρατιά" απογοητευμένων πελατών που δύσκολα θα το προτιμήσουν, αν έχουν την επιλογή (και συνήθως την έχουν).

 

Δηλ. εσύ νομίζεις πως αν ξαναέβαζε (και μάλιστα σύντομα κάτι άλλο σε χαμηλή τιμή)  δεν θα άνοιγε νέο θέμα στις προσφορές και να πέφτουν εκ νέου βροχή οι παραγγελίες ?... :-)

  • Like 2
Δημοσ.

Δηλ. εσύ νομίζεις πως αν ξαναέβαζε (και μάλιστα σύντομα κάτι άλλο σε χαμηλή τιμή)  δεν θα άνοιγε νέο θέμα στις προσφορές και να πέφτουν εκ νέου βροχή οι παραγγελίες ?... :-)

 

Θα ήταν "ορθή" η τιμή ή λανθασμένη; Θα περνούσαμε την ίδια διαδικασία με ενθουσιασμό και ανυπομονησία και μετά ακυρωση και νεύρα; 

 

Τήρησε κάποια προσφορά το μαγαζί, για να έχει ο άλλος έστω την προσδοκία ότι θα πάρει κάτι σε προσφορά κι όχι κόκκινη κάρτα πάλι;

 

...πρακτικά σου απάντησα ήδη στην πρόταση που παρέθεσες από το μήνυμά μου...αν υπάρχει επιλογή, που συνήθως υπάρχει, θα κοιτάξουν αλλού...

 

...δεν είναι και κάνα public που μέσα σ' όλα κάνει και καλές προσφορές, ένα νεό μαγαζί είναι...που ξεκίνησε κι άσχημα...

Δημοσ.

Θα ήταν "ορθή" η τιμή ή λανθασμένη; Θα περνούσαμε την ίδια διαδικασία με ενθουσιασμό και ανυπομονησία και μετά ακυρωση και νεύρα; 

 

Τήρησε κάποια προσφορά το μαγαζί, για να έχει ο άλλος έστω την προσδοκία ότι θα πάρει κάτι σε προσφορά κι όχι κόκκινη κάρτα πάλι;

 

...πρακτικά σου απάντησα ήδη στην πρόταση που παρέθεσες από το μήνυμά μου...αν υπάρχει επιλογή, που συνήθως υπάρχει, θα κοιτάξουν αλλού...

 

...δεν είναι και κάνα public που μέσα σ' όλα κάνει και καλές προσφορές, ένα νεό μαγαζί είναι...που ξεκίνησε κι άσχημα...

 

Ωραία τα λες, μόνο που το ιστορικό εδώ δείχνει το ακριβώς αντίθετο. Για ψάξε για καταστήματα που έριξαν άκυρα, αλλά ξαναμπήκαν "προσφορές" και έγινε ακριβώς το ίδιο.

Δημοσ.

Μία τιμή να είναι λάθος από λάθος, πιστεύω οτι όλοι το δεχόμαστε και το καταννοούμε(άλλο αν πολλά καταστήματα έχουν κοιτάξει και έχουν δώσει το προιόν στην <<λάθος>> τιμή). Τώρα εδώ, πριν δύο εβδομάδες έχει ξαναγίνει περιστατικό που πούλαγε την 1070 στα 280(λιγότερα ίσως περισσότερα σίγουρα όχι) και ηταν λάθος τιμή. Μέσα σε δύο εβδομάδες να κάνουμε λάθη φαίνεται ύποπτο.

Δημοσ.

Ωραία τα λες, μόνο που το ιστορικό εδώ δείχνει το ακριβώς αντίθετο. Για ψάξε για καταστήματα που έριξαν άκυρα, αλλά ξαναμπήκαν "προσφορές" και έγινε ακριβώς το ίδιο.

 

Θα πρέπει όμως κι εσύ να κάνεις τον διαχωρισμό

- μεταξύ μιας τιμης που "ξέρεις" ότι κατά 99% είναι σκόπιμα λανθασμένη για να τραβήξει τη προσοχή - και την ακόλουθη συμπεριφορά εκείνων που θα ρίξουν παραγγελία για το γαμώτο 

 

- μιας προσφοράς που είχε πολύ περισσότερες πιθανότητες να είναι πραγματική και τράβηξε πολλούς χρήστες πέραν των "speculators"

 

Νομιζεις οτι θα τρέξουν πάλι όσοι παρήγγειλαν και πριν ή μια υποδιαίρεσή τους;

 

 

Στα σχόλια σε σχετικά νήματα πολλοί σχολιάζουν πλεον το ιστορικό του μαγαζιού, αποθαρρύνοντας -ορθώς- και τους υπόλοιπους.

Δημοσ.

Άσε ,ρε λεφτά νεοπλουτε..Αν έχεις λαρτζιλικια και χρήμα που ρέει,γιατί μπαίνεις στο φόρουμ προσφορών;;

 

Για να γελαω με την καταντια πολλων. Που θελει σωνει και καλα να παρει το κινητο που δεν χρειαζεται τζαμπα για να το βαλει στις αγγελιες και να βγαλει 5 φραπεδες και 2 σουβλακια απ' ολα.

 

Λεει ο αλλος το εκανε για να μαζεψει email. Αναγκη εχει 50-100 email δυσαρεστημενων πελατων? Κυκλοφορουν πακετα με χιλαδες email να αγορασει καποιος. Λιγο μυαλο δεν εχετε? Λαθος εκαναν οι ανθρωποι. Εσεις δεν εχετε κανει λαθος πληκτρολογηση ποτε? Τοσο μιζερια πια?

  • Like 2
Δημοσ.

Mαλιστα βγηκε και φταιχτης ο κοσμος που εσταξε τα λεφτα του σε μια θεωρητικα πολυ καλη προσφορα.

Αντε να δουμε τι αλλο θα ακουσουμε που να δικαιολογει τους ελληνες 'επαγγελματιες'.

 

ε ρε κινα που θελουνε

  • Like 1
Δημοσ.

Για να γελαω με την καταντια πολλων. Που θελει σωνει και καλα να παρει το κινητο που δεν χρειαζεται τζαμπα για να το βαλει στις αγγελιες και να βγαλει 5 φραπεδες και 2 σουβλακια απ' ολα.

 

Λεει ο αλλος το εκανε για να μαζεψει email. Αναγκη εχει 50-100 email δυσαρεστημενων πελατων? Κυκλοφορουν πακετα με χιλαδες email να αγορασει καποιος. Λιγο μυαλο δεν εχετε? Λαθος εκαναν οι ανθρωποι. Εσεις δεν εχετε κανει λαθος πληκτρολογηση ποτε? Τοσο μιζερια πια?

 

Δεν θα μιλησω για τους αλλους αλλα εγω οταν πληκτρολογω κατι στο ιντερνετ το ξαναδιαβαζω μετα 2-3 φορες για να βρω πιθανα λαθη....Και δεν ειναι και κατι που εχει να κανει με χρηματα....Δλδ φαντασου να εκανα κατι που να ειχε να κανει με τιμολογηση προιοντος....3-4 φορες θα το τσεκαρα.....Εσυ δικαιολογεις πως δεν το τσεκαραν ουτε 1.

Δημοσ.

Μην ασχολείστε με "τα παιδιά του καταστήματος"...Τέλος...Για να φανώ αντάξιος τους,θα πάω πίσω ότι προσφορά έχω αποκτήσει λόγω "λάθους" και θα ζητήσω ταπεινά συγνώμη από αυτούς-που προς τιμήν τους-αναγνώρισαν ότι εσφαλαν και έδωσαν το προϊόν στη τιμή κράχτη..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...